eitaa logo
رویداد بین‌المللی الف‌تا
4.7هزار دنبال‌کننده
407 عکس
292 ویدیو
7 فایل
▫️تعامل و هم‌افزایی معلمان برای تحول
مشاهده در ایتا
دانلود
16.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کیا اومدن به الف‌تا و دارن چی میگن؟! 🤔 🔸برج میلاد این چند روز، میزبان معلمان و مدیران و دغدغه‌مندانی از سراسر کشور بود که اومدن برج میلاد و کوله‌هاشون رو پر کنند از تجربیات و ایده ها و آماده بشن واسه اول مهر @alefta
16.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مخاطب این حرف‌ها ما هستیم 👆👆🏽👆🏻 برشی متفاوت از فرمایشات رهبری برای ما معلمان و مدیران @alefta
38.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدف برگزاری رویداد الف‌تا چه بود؟ ♦️ارائه نکاتی پیرامون هدف برگزاری رویداد توسط مجید شجاع، دبیر اجرایی دومین رویداد الف‌تا @alefta
20.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ رادیو الف‌تا قسمت نوزدهم در این قسمت می‌شنوید: 🔺روایت خانم اسدالله‌زاده از استان تهران شهرستان اسلامشهر که دغدغه استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی رو داشتن 🔺خروج از روزمرگی برای بدست آوردن گنج! 🔺تجربه خانم مهرنوش داوودی از استان خراسان‌جنوبی که آموزش هدف‌مندانه‌ای رو برای بچه‌ها تدارک دیدند @alefta
رادیو الف‌تا قسمت نوزدهم.mp3
20.53M
🔰نسخه کامل قسمت نوزدهم رادیو الف‌تا را می‌توانید از کانال‌های رسمی‌ الف‌تا دانلود کنید. @alefta
علی قربانی پژوهشگر تعلیم و ترببت در کانال روایت مدرسه پیرامون رویداد الف‌تا نوشت:
♦الف‌تا از کجا آغاز شد؟ آیا ایده هایی نظری در پس برگزاری بزرگترین جشنواره ملی مدارس ایران وجود داشته است؟ در ارائه‌ای که آقای داشتند با هم درباره ایده شکل دهنده به گفتگو کردیم. اصل ایده این بود که برای باید دو سطح تعریف شود: 🔺 سطح : برای این سطح باید هایی تعیین شود که همه مدارس متضمن اجرای آن باشند و نیز جدی برای آن داشته باشد. در این سطح احتمالا و نوعی هم ممکن است مطلوب باشد. 🔺 سطح فراتر از حداقل‌ها یا سطح : در این سطح مسئله اصلی معلمان و مدیر مدرسه و راهبران تربیتی و درگیری عاطفی و اراده‌ی ایشان است که خلقی متفاوت در مدرسه داشته و محیطی یکتا و فراتر از سطوح را ایجاد کنند. کار این سطح را نمی‌توان به شاخص‌ها و ارزیابی‌های معمول سپرد، بلکه ابزار اصلی در این سطح ، ، و استفاده از است. 🔸 از اینجا بود که جشنواره الف‌تا شکل گرفت؛ جشنواره‌ای برای پیدا کردن و معرفی آن به تمام فرهنگیان و مردم ایران. جالب است که این قله‌ها در جشنواره سال گذشته، مدارس غیردولتی تهران و مجتمع‌های لوکس آموزشی نبودند؛ مدرسه دخترانه روستایی کبودرآهنگ، مدرسه روستایی مال امیری علیا در کرمانشاه، هنرستان بزرگ مائده و پروین بندرگز، هنرستان ام‌هانی تبادکان، مدرسه دکتر حسابی اراک و مدرسه دخترانه یاس نبی پرند که همه دولتی و با منابع محدود و مصائب گسترده بودند، به عنوان قله‌های الف‌تایی برگزیده شدند. 🔸 الف‌تایی‌ها مطمئن هستند که مدارس موفق بسیاری در کشور هستند که در این رویداد شرکت نکرده‌اند اما از این هم مطمئن هستند که انتخاب‌های سال پیش اشتباه نبوده چون برگزیدگان دور اول در عمل و در طول یک سال گذشته، چه در شهرستان‌های خود و چه در رویداد دوم و کارهایی که به عهده گرفتند نشان دادند که به واقع قله هستند. 🔸 شاید مهمترین خلاء الف‌تا که برای دوره‌های بعد باید پر شود نادیده گرفتن نقش مستقیم و حمایتی و در تحول آفرینی است که به طور قطع سهم به سزایی در ارتقاء و تکثیر تجربه‌های برتر مدرسه‌ای دارند اما بخش مجزایی برای آن‌ها در رویداد در نظر گرفته نشده (این مورد را در روایت شهرستان بندرگز بیشتر می‌توان توضیح داد). @alefta
6.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نظر ابوالفضل یگانگی یکی از معلمان را‌ه‌یافته به مرحله کشوری، پیرامون رویداد الف‌تا ♦برشی از برنامه پرسشگر باموضوع تحلیل و بررسی رویداد الف‌تا @alefta
19.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸«شبکه‌سازی» یکی از دستاوردهای الف‌تا برای مدیران و معلمان بود. 🔹توی نمایشگاه الف‌تا همه غرفه‌ها کارت ویزیت و صفحه مجازی در نمایشگاه مجازی الف‌تا داشتند، که ابزاری برای «شبکه‌سازی» بهتر معلمان و مدیران بود تا در کنار هم بهتر بتوانیم «تجربه‌ها را درو کنیم». @alefta
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ رادیو الف‌تا قسمت بیستم در این قسمت می‌شنوید: 🔺روایت خانم ترکیان‌فر از کاشان، هنرستان دستمالچی که دغدغه‌شون مهارت‌آموزی بچه‌ها در راستای استعداد‌هاشون بود 🔺داستان خانم مرضیه آقاخانی از استان اصفهان که برای بچه‌ها کافه‌های کتاب در مدرسه رو تدارک دیدن @alefta
رادیو الف‌تا قسمت بیستم.mp3
20.55M
🔰نسخه کامل قسمت بیستم رادیو الف‌تا را می‌توانید از کانال‌های رسمی‌ الف‌تا دانلود کنید. @alefta
✍️ شهرام رامشت پژوهشگر تعلیم و تربیت در کانال خط مشی‌گذاری تربیتی نوشت: