eitaa logo
از هر دری سخنی
576 دنبال‌کننده
22.8هزار عکس
7.3هزار ویدیو
428 فایل
آشفتگیه،بایدببخشید... ارتباط با مدیر @Behesht123
مشاهده در ایتا
دانلود
خدا که خودش مثل نداره، محبتش هم مثل نداره و قدر و منزلت محبتش فوق تمام منزلت هاست و قابل مقایسه با چیزی نیست...💫 کسی که محبت خداوند را چشیده باشه محاله بدلی برای این محبت انتخاب کنه و محبتی رو جایگزین اون بکنه. ✨ @tollabolkarimeh @alfavayedolkoronaieh🌱
👓 تعارف به صدام! ❗️ چقدر این عکس حس داره! حاج بخشی که بمب روحیه تو جبهه بود، می‌گفت صدام مرد جنگ نیست باید بیاد بخوره! و رزمنده‌هایی که گل از گلشون می‌شکفه!! 💬 پیرو رزمندگان @HozeTwit @alfavayedolkoronaieh🌱
/ آخرین آمار کرونا در ایران 🔻مبتلایان جدید: ۱۵۲۹۴ نفر 🔻مجموع بیماران: ۵۵۰۸۸۸۵ نفر 🔻جانباختگان جدید: ۲۸۴ نفر 🔻مجموع جان‌باختگان: ۱۱۸۷۹۲ نفر 🔻مجموع بهبود‌یافتگان: ۴۸۹۷۸۷۶ نفر 🔻مجموع واکسن تزریق‌ شده: ۴۹۱۰۰۶۷۲ دُز @hvasl_ir @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚫️پوستر جالب در خیابان های پاکستان ◾️مولوی برجسته اهل سنت پاکستان: هر چیزی را بدعت ندانید، گریه بر حسین (علیه السلام) بدعت نیست بلکه سنت رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) است. 🏴 🏴 @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎼 ترانهٔ Your Rain ترانهٔ انگلیسی «باران تو» 🔻اثر جدید Vetr از آلبوم "پناهگاه" (Shelter) 👈🏻 این ترانه برداشتی‌ست شاعرانه از زیارت ناحیه مقدسه در رثای اباعبدالله الحسین(ع) instagram.com/vetrmusic @VetrMusic @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدون تعارف با مادر شهیدی که ۳۱ سال چشم انتظار فرزندش بود @hvasl_ir @alfavayedolkoronaieh🌱
🍃 خوشبخت، آن‌کسی که همین لحظه ست... علیه‌السلام 🌿 @motigraphic @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فکر می‌کنید آدم از چی می‌میرد؟ از گرسنگی؟ از سیگار؟ از غصه؟ نه؛ آدم از بی‌امیدی می‌میرد . از اینکه هرروز صبح چشم‌هایش را باز کند و نداند چرا باید از جایش بلند شود ... هدفتو می‌شناسی رفیق ؟! 🍓 @yadegaranir @alfavayedolkoronaieh🌱
*اللَّهُمَّ هَذِهِ حَاجَتِي فَأَعْظِمْ فِيهَا رَغْبَتِي ، وَ أَظْهِرْ فِيهَا عُذْرِي ، وَ لَقِّنِّي فِيهَا حُجَّتِي ، وَ عَافِ فِيهَا جَسَدِي* 🏴🤲🏻🏴🤲🏻🏴🤲🏻🏴🤲🏻🏴 بار الها!! اين بود حاجت من(درفرازهای قبلی) پس ميل و رغبتم را نسبت به آن بزرگ كن و عذرم را درباره‌ى آن آشكار فرما و در آن عذرخواهى و اقامه حجت و دليل را به من بياموز و بدنم را در اين آزمون سلامتى ده. 📚 فراز ٧ از دعای ۵۴ صحیفه سجادیه(برای رفع غم و اندوه) 🏴🤲🏻🏴🤲🏻🏴🤲🏻🏴🤲🏻🏴 سلام علیکم . صبح روز شنبه بخیر . @alfavayedolkoronaieh🌱
10 Ghesavat (1393-8-15) Mashhade Moghaddas.MP3
35.41M
🔉 0⃣1⃣ جلسه دهم * قساوت قلب؛ مواخذه الهی * لعن؛ مقدمه قساوت * ریشه قساوت قلب * چه می‌شود موعظه‌ناپذیر می‌شویم؟ * نزدیک شدن به دنیا و دور شدن از خدا * همنشین چه اثری بر ما دارد؟! * قساوت قلب خود را چگونه درمان کنیم؟ * چقدر به شفاعت امام حسین ع دل ببندیم؟ * چگونه برای مرگ آماده شویم؟ (روایت) ⏰مدت زمان: 67:19 📆 1393/08/15 📥 برای دریافت سلسله جلسات قساوت از طریق لینک زیر اقدام نمایید 🌐https://aminikhaah.ir/?p=5993 @Aminikhaah_Media @alfavayedolkoronaieh🌱
🗓۹ ماه صفر سال ۳۹ق 🏴آغاز جنگ نهروان/۱ 💠رهبرانقلاب ‼️از سه فتنه بزرگی که در دوران حکومت امیرالمومنین پیش آمد، مهمتر و خطرناکتر از همه به نظر من، این آخری است؛ یعنی فتنه خوارج و نهروانی‌ها. اگرچه به ظاهر که انسان نگاه میکند، آن دوتا فتنه دیگر دشوارتر به نظر میاید. خونین تر، بزرگ تر، هولناک تر؛ در فتنه اول صحابه بزرگ پیغمبر، چهره های موجه و معروف اسلام، همسر محترم پیامبر و دیگران در مقابل امیرالمؤمنین صف آرایی کردند، یک عده کسانی بودند که توقعاتی داشتند و رفتند یک منطقه‌ای را گرفتند، بصره هم اتفاقا از جاهای تازه مسلمان بوده و سابقه زیادی نداشت. در جنگ صفین هم یک استان ثروتمند زورمند با یک استاندار بسیار قهار و مقتدر و بانفوذ، مثل معاويه در مقابل امیرالمؤمنین ایستادند. و معاویه در استان شام نفوذ حقیقی داشت نه اینکه خیال کنید که معاویه آنجا محبوبیت نداشت، نه خیر! در شام واقعا معاو به محبوبیت داشت. پول هم فراوان، زیرکی و کیاست لازم در کارهای سیاسی و برخوردهای سیاسی هم فراوان، و یک عده آدم های معروفی مثل عمرو عاص هم دور و برش. و جنگ هم چند ماه طول کشید. ده ها هزار نفر کشته شدند. و بسیار جنگ مهمی بود. این هم به نظر می رسد که فتنه خیلی مهمی است و خطر شام و لشکریان شام برای علی خطر بزرگی بوده. با وجود اینها به تذمر من، فتنه خوارج از این دوتا مهم تر بود. ۶۷/۲/۱۷ @Jahade_tabeini @alfavayedolkoronaieh🌱
✍️محمد مهدی احسانی فر بسم الله الرحمن الرحیم کدام طب؟ ‏سالهای قبل، همایشهای بزرگی با عنوان "طب اسلامی" و "طب سنتی" برگزار می شد. کمیته علمی این همایشها از بزرگان و آیات حوزوی و پزشکان و استادان مبرز دانشگاهی تشکیل شده بود. آن روزها که دور هم نیست، هنوز طرفداری از طب اسلامی و سنتی تبدیل به فحش نشده بود؛ بلکه نوعی روشنفکری و جامع نگری به حساب می آمد. ‏کم کم روی این موضوع کار شد و طرفداری از طب سنتی تبدیل به یک فحش مبتذل گشت. ‏معمولا در چنین موقعیت هایی، برخی صلاح خود را در آن می دانند که تغییر موضع دهند. ‏نویسنده، نه طرفدار طب سنتی است و نه طرفدار طب جدید؛ بلکه طرفدار سلامتی و عافیت است. ‏اگر طب سنتی، برای تامین سلامتی بشر، کافی بود، انسانها به سراغ روشهای جدید نمی رفتند. امروزه نیز اگر طب جدید برای تامین سلامتی بشر کافی باشد، مردم به سراغ طب سنتی نمی روند. ‏اساسا مردم، کاری با نامها و شعارها ندارند؛ بلکه به دنبال نتیجه هستند. ‏نگارنده در طول چند سال، دوازده هزار روایت مرتبط با سلامت و درمان روحی و جسمی را از حیث سند و دلالت حدیثی (نه دلالت پزشکی) بررسی کرده است. اما هیچگاه خود را طبیب و حکیم و ... نمی داند؛ چراکه پژوهش رجالی، فقه الحدیثی و اعتبارسنجی روایات، چیزی است و طبابت و پزشکی، چیزی دیگر. نگارنده شاید در جهت نخست، سخن بگوید، ولی در جهت دوم، ترجیح می دهد که نظریه پردازی را به اهالی آزمایشگاه و میکروسکوپ بسپارد. ‏اما چند سوال از طرفداران دو آتشه طب اسلامی و مخالفان و منکران آن برایم پیش آمده که به صورت خلاصه و اجمال، مطرح می کنم. ‏۱. منکران طب اسلامی، چرا منکر اقتصاد اسلامی، روان شناسی اسلامی، جامعه شناسی اسلامی، علوم سیاسی اسلامی و برخی دیگر از دانشها با پسوند اسلامی نیستند؟ تفاوت طب اسلامی با سایر "اسلامی" ها چیست؟ ۲. ‏منکرانی که میگویند، روایات طبی برای مخاطبی خاص صادر شده و باید ویژگی های مخاطب، منطقه صدور و ... را در نظر گرفت، آیا قایل به این هستند که مثلا روایات فقهی، عقیدتی و اخلاقی را می توان بدون در نظر گرفتن مخاطب، فرهنگ و فضای تخاطب، فهمید و اخذ و عمل کرد یا به آن معتقد شد؟ ۳. منکرانی که میگویند برخی از روایات طبی، ضعیف است، آیا قایلند که همه روایات فقهی، عقیدتی، اخلاقی، تفسیری و ... صحیح به مصطلح متاخران است؟ ۴. طرفداران دوآتشه ای که با دیدن هر روایت طبی، آن را تبدیل به نسخه می کنند، آیا قایل اند که هر دستور پزشکی برای هر مخاطبی، درمان است؟ ۵. طرفداران دوآتشه ای که پیش از رسیدن به اجتهاد از روایات پزشکی استفاده قواعدی می کنند، آیا قایل اند که در روایات پزشکی نیازی به اجتهاد نیست و تنها در روایات فقهی و مثلا عقیدتی باید اجتهاد کرد؟ با چه ملاکی این حرف را می گویند یا عمل می کنند؟ ۶. ‏طرفداران دوآتشه ای که هر متن منسوب به معصوم را به عنوان نسخه پزشکی پیشنهاد می دهند، آیا قایل اند که انتساب نسخه ها به جناب ابن سینا باید ثابت شود ولی نیازی به بررسی انتساب گزاره ها به حضرات معصومان علیهم السلام نیست؟ گمان می کنم بهتر است به جای دعوا و کشاندن آن به سطح جامعه و نیز به جای سخن گفتن یک طرفه و ندیدن نظریات مخالف، مباحثات علمی، برای دریافت حقیقت و حل مشکل مردم رونق گیرد. در این میانه، کسانی هم در بین پزشکان جدید و هم در میان طبیبان سنتی و کارشناسان دینی هستند که بدون سر و صدا مشغول کار پژوهشی اند و نتایج تحقیقات خود را بدون کوفتن بر سر دیگران، منتشر می کنند. روش و کار اینها جای تقدیر و الگوگیری دارد. می توان به جای بیانیه دادن، طرح شعارهای کلی و دستوری، باید و نباید گفتن در سطح جامعه علمی و "زنده باد" و "مرده باد" گفتن، عمر گرانبها را صرف مباحثات علمی مفید در خدمت به مومنان کرد. کسی که مسیر خود را حق می داند، بهتر است که راه حق را با منطق دنبال کند چراکه به فرمایش اهل بیت علیهم السلام، حقیقت با عقل و منطق دریافته می شود؛ نه با فریادکشیدن و بیانیه و بخشنامه دادن. به امید روزی که فرصت بزرگ خدمت به قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام را که انقلاب اسلامی برایمان فراهم کرده، ارج نهیم و در این راستا، رشد مردم را مقصد فعالیتها و گفت وگوهای خویش سازیم. ‏والحمدلله رب العالمین @MaarefHadith @alfavayedolkoronaieh🌱
هدایت شده از تنها علاج
این قافله عزم کربلا دارد ... سفر مجازی اربعین از تاریخ ۲ الی ۵ مهرماه ۱۴۰۰
هدایت شده از تنها علاج
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم (پیاده‌روی اربعین به نیابت از تک‌تک دل‌های همراه...) @atabe_ir @tanhaelaj
📰صفحه اول روزنامه‌های شنبه 3 مهر ۱۴۰۰ ادامه صفحات:👇 https://www.hawzahnews.com/photo/979789 •┈┈••✾••┈┈• @HawzahNews @alfavayedolkoronaieh🌱