eitaa logo
الحَقُّ الجَدید(معارف مهدویت)
2.6هزار دنبال‌کننده
875 عکس
431 ویدیو
96 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از معارف الشیعه
🔴 نماز از ▪️ روايت کرده اند از حضرت پيامبر صلي الله عليه و آله که: «هر کس بين نماز مغرب و عشاء بيست ركعت نماز( هر دو ركعت به يك سلام) بعداز حمد ، آيه آمن الرسول (285 تا 286 سوره بقره)و سوره توحيد يك مرتبه بخواند خداوند، او و خانواده، دين، مال، دنياو آخرت او راحفظ مي کند واز جاي خود برنمي خيزد مگر آن که آمزيده مي گردد.» 📚اقبال الاعمال ج۲ ص۶۶۷ ❌❌ لازم به ذکر است که می توان این نماز را تا قبل اذان صبح فردا بقصد رجاء بجا آورد .... کانال معرفتی "معارف الشیعه" @maaref_shiaa
◾️آجرک الله یا بقیة الله کانال "معارف" امام زمان سلام الله علیه http://eitaa.com/joinchat/3866755103C32c6614f49
الحَقُّ الجَدید(معارف مهدویت)
بسمه تعالی و بذکر ولیه با عنایات امام عصر سلام الله علیه قصد داریم طرح زیارت مسجد مقدس #جمکران در
بزرگواران توجه داشته باشن که برای شرکت در برنامه مسجد مقدس جمکران در شب چهارشنبه که به صورت تصویری و همراه با سخنرانی و قرائت زیارت آل یس هست ان شاءالله درخواستشونو به آی دی زیر ارسال کنن👇👇 @m_tohidi
با یک تماس #۲۰ دقیقه ای معارف مهدوی رو بشنوید و با قرائت زیارت آل یس منزل خودتون رو منور به نور امام زمان ارواحنا فداه کنید کسانی که تجربه این برنامه رو تا به حال نداشتن حتما امتحان کنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از معارف الشیعه
🔴 نماز از ▪️روايت کرده اند از حضرت پيامبر صلي الله عليه و آله که: «هر کس دوازده ركعت نماز( هر دو ركعت به يك سلام) بعداز سوره حمد ، سوره توحيد چهل مرتبه -يا بنا بر روايتي چهار مرتبه- بخواند فرشتگان با او دست مي دهند وهرکس که فرشتگان با او دست بدهند از ايستادن بر صراط، حساب کشي و ميزان عمل ايمن مي گردد و خداوند هفتاد فرشته به سوي او گسيل مي دارد تا براي او استغفار نموده و ثواب او را بنويسند و براي او تهليل بگويند و هر گاه از مکان خود تکان مي خورند، ميگويند: خداوندا ، اين بنده را بيامرز، تا اين که صبح فرداي آن روز فرا مي رسد.» 📚اقبال الاعمال ج۲ ص۶۶۸ کانال معرفتی "معارف الشیعه" @maaref_shiaa
سلام الله علیه 2⃣ قسمت دوم 🔻آن پير، مرا نشاند، امام سلام الله علیه مرا به نام خود خواند و گفت: برو به حسن مسلم بگو كه تو چند سال است عمارت اين زمين مى كنى، مى كارى و ما خراب مى كنيم، پنج سال است زراعت مى كنى و امسال بار ديگر سرگرفتى و عمارت مى كنى. رخصت نيست كه بار ديگر در اين زمين زراعت كنى، بايد هر انتفاع از اين زمين برگرفته اى، ردّ كنى تا در اين موضع، مسجد بنا كنند و به حسن بن مسلم بگو اين، زمين شريفى است و حق تعالى اين زمين را از زمين هاى ديگر برگزيده و شريف كرده و تو آن را زمين خود گرفتى، خداى عزّ و جلّ دو جوان از تو گرفت ولى تنبيه نشدى و اگر چنين نكنى؛ سخط وى به تو رسد، چنان كه آگاه نباشى. حسن بن مثله گفت: يا سيّدى و مولاى! من بايد در اين سخن نشانى داشته باشم كه جماعت، سخن بى نشان و حجّت نشوند و قول مرا مصدّق ندارند. فرمود: أنا مستعلم هناك علّامة؛ ما اين جا علامتى قرار می دهیم تا تصديق قول تو باشد؛ تو برو و رسالت ما را بگذار، نزديك سيّد ابو الحسن برو و بگو برخيزد و بيايد، آن مرد را حاضر كند و انتفاع چند ساله كه گرفته، از او طلب كند، بستاند و به ديگران بدهد، تا مسجد را بنا نهند و باقى وجوه را از رهق(نواحی نزدیک کاشان)به ناحيه اردهال كه ملك ماست، بيارد و مسجد را تمام كند و يك نيمه رهق را بر اين مسجد وقف كرديم كه هر ساله وجوه آن را بياورند و صرف عمارت مسجد کنند... 📚العبقری الحسان فی احوال مولانا صاحب الزمان(سلام الله علیه) ،ج۴،ص ۵۶۹ کانال "معارف"امام زمان سلام الله علیه http://eitaa.com/joinchat/3866755103C32c6614f49
1_256631583_5906875900942616566.mp3
559.9K
🔻صوت ماجرای امام عصر سلام الله علیه از لسان پیر غلام ناحیه مقدسه و صاحب سر حضرت بقیه الله ارواحنا فداه حاج قدرت الله رضوان الله علیه کانال "معارف" امام زمان سلام الله علیه http://eitaa.com/joinchat/3866755103C32c6614f49
از دیدگاه 🔻دیدگاه آیت الله رضوان الله علیه مقتضای غیبت و بنای غیبت بر این است که حضرت قائم ارواحنا فداه دیده نشود وگرنه غیبت نمی کرد، ولی نه این که باید دیده نشود یا ممکن نیست که دیده شود. حدیثی که در نفی مشاهده است همان حدیث توقیع است که برای علی بن محمد سمری صادر شد و مفاد او چنان است که ظهور نخواهد بود مگر با صیحه آسمانی و خروج سفیانی ، نه این که رویت نخواهد بود و فرمود: هر کس ادعای مشاهده کند قبل از این دو پس او کذاب است؛ یعنی ادعای این مشاهده کند، یعنی مشاهده ظهور. موید این مطلب سخن حضرت صادق سلام الله علیه است که حضرت به مفضل فرمود: نمی بیند او را چشمی در وقت ظهور او مگر اینکه همه چشمها او را خواهد دید پس هر کس بگوید برای شما غیر این راه تکذیب کنید او را. [📚بصائر الدرجات صفحه ۱۸۱] پس منافاتی ندارد با امکان رویت از جهت اقتضای مصلحت احیاناً و اتفاقاً به علاوه در مقابل او نیز دلیل قطعی است و امکان رعایت و آن تقاطع اجمالی است که موجب قطع و یقین است از کثرت ادعای اشخاص صالح به علاوه ادعای ایشان نیز به منزله حدیثی است و صلاح بسیاری از ایشان از حیث تقوا و ورع و وثوق و اطمینان کمتر از راویان احادیث نیست. 📚 مهدی منتظر صفحه ۹۳ کانال "معارف" امام زمان سلام الله علیه http://eitaa.com/joinchat/3866755103C32c6614f49
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
برخی از نظرات در مورد برنامه که دیشب در مسجد مقدس جمکران برای برخی از عزیزان اجرا شد