eitaa logo
بر پا
6.8هزار دنبال‌کننده
643 عکس
375 ویدیو
74 فایل
یادداشتهای علی مهدیان طلبه عصر انقلاب قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی.... https://zil.ink/alimahdiyan ارتباط با ادمین @admin_barpa
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوش بدید تا آخر گوش بدید. میگفت کاش میشد کاری بکنم برایشان گفتم کمک کن ایران اقتدارش را با حضور مردم نشان بدهد. صحنه تغییر خواهد کرد. قدرت ایران قدرت کل جبهه مقاومت است و شکست نقشه اسراییل و آمریکا است. جنگ امروز اینگونه است. این انتخابات نیاز به انگیزه هایی عمیق تر دارد. خیلی عمیق تر از آنچه تا کنون بوده. راستی نیمه شعبان مبارک درباره ۳۶ @ali_mahdiyan
ویژه نامه انتخابات.pdf
10.22M
🔹ویژه نامه مکتوب انتخابات گامی به سوی ظهور 🔻مجموعه یادداشت‌ها و گفتگوها در رابطه با انتخابات، ظهور و تبلیغ دین ✅ علیرضا پناهیان _ حوزه و تبلیغ https://eitaa.com/joinchat/1297022998C4ad0b7f8cd
هدایت شده از 📻 رادیو روایت
پادکست منشور.اپیزود01.تاریخ تار و پود.mp3
31.06M
🎙پادکست منشور🎙 🔰 تاریخ تار و پود ▶️ اپیزود اول 🔻 هر انسانی تاریخ مختص به خود را صاحب است و هر ملتی به همین منوال و تاریخ بشریت با کنار هم قرار گرفتن تاریخ اشخاص و این تار و پود شکل می‌پذیرد. 🎧 به این تار و پود در زمان ما و انسان های عصر ما گوش می‌کنیم و تاریخ‌مان را با هم می‌بافیم. 💠 اینجا این‌بار منشورِ انسانیت و مردم را به صوتْ قلم زده‌ایم و برای هر کس که در دایره انسان و دایره مردم حاضر و موجود است منتشر می‌کنیم، یعنی برای همه.
عالَم فلسفه عالم انتزاع است و عالم عرفان عالم اتحاد؛ و تصوف نظری همان دین است در صورت تفکر فلسفی. غرب مظهر اسم ظاهر است و شرق مظهر اسم باطن و تعهد تاریخی ما جمع بین ظاهر و باطن است. ✒️ سید مرتضی آوینی 🆔️ @yaminpour رحمت خدا بر شهید آوینی عزیز اما نه غرب مظهر اسم ظاهر است و نه شرق مظهر اسم باطن نه تصوف نظری همان دین است در صورت تفکر فلسفی . ظهور اسم ظاهر در قوس نزول، دنیا است و ظهور اسم ظاهر در قوس صعودش شریعت است. ظهور اسم باطن در قوس نزول، ما ورای دنیا است تا غیب الغیوب و ظهور اسم باطن، در قوس صعودش،انقلاب است و قیام و سلوک. غرب مظهر اسم غضب الهی است و شرق مظهر اسم ضال است. بله البته تعهد تاریخی ما جمع ظاهر و باطن است و ظهور اسم هادی المهدی است. @ali_mahdiyan
8.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگه« من رای میدم»، این کافی نیست. تکلیف تو فقط رای دادن نیست. چرا فعال نیستی برای اینکه دستگیر دیگران باشی؟ بلایی سر این کشور بیاید هم آنکه رای نمیدهد مسوول است هم تو که دست روی دست گذاشتی و تواصی به حق نکردی. صوت کامل را اینجا بشنوید. https://eitaa.com/ali_mahdiyan/2207 درباره ۳۷ @ali_mahdiyan
بر پا
🎙پادکست منشور🎙 🔰 تاریخ تار و پود ▶️ اپیزود اول 🔻 هر انسانی تاریخ مختص به خود را صاحب است و هر ملت
من این پادکست رو خیلی دوست داشتم. کار جوانان نسل جدید خانه طلابی است. لذت بردم. بشنوید، جذاب است. درباره ۳۸
ادبتان میکنیم درباره ۳۹ 🔹میگوید: «رای نمیدهیم که حکومت ادب شود». این جمله معنایش این است که: «معتقدیم مسوولین حکومت با کم شدن آرا متنبه میشوند»، یعنی مسوولینی داریم که حضور مردم برایشان مهم است. 🔹واقعیت آن است که کسانی که کم شدن رای مردم برایشان مهم است، حاکمان خوبی هستند. کسانی هم که مردم برایشان مهم نباشد، با کم شدن آرا خوشحال هم میشوند. چون وقتی مردم نباشند، پنهانکاری ساده میشود، کنترل مدیران دشوار میشود، ترک فعلها دیده نمیشود، فساد زیاد میشود و فشار بر همه زیاد میشود و... 🔹اما اگر آن مدیرانی که حضور مردم برایشان مهم است را میخواهید ادب کنید، واقعیت آن است که بله آنها حتما از این کم شدن آرا اذیت میشوند. حتما فکری میکنند. چون برایشان حضور همه مهم است. این ویژگی مدیران پاک تربیت یافته جمهوری اسلامی است. فرض کنیم ادب کردن چنین مدیرانی معقول باشد که نیست، اما این روش چند اشکال مهم دارد: 🔹اولا هزینه این روش از فایده اش بیشتر است. کم شدن حضور این پالس را به دشمن میدهد که فشار بر مردم را بیشتر کن. چه اقتصادی چه امنیتی چه نظامی. کم شدن حضور زمینه را برای پنهانکاری و فساد مهیا میکند. کم شدن حضور به مرور عده ای را بی تفاوت میکند. از انسجام عمومی حول یک امر مشخص میکاهد و صحنه برای فروپاشی فراهم میشود. برای همین هم دشمن آن را استقبال میکند. 🔹ثانیا عدم حضور فقط نشان دهنده اعتراض و نفی است. اثباتی درش نیست. این وضع خوب نیست. خوب چه وضعی خوب و درست است؟ معلوم نیست. این رفتار داغان کننده است نه سازنده. لذا عملا نتیجه اش اعتراضی است که معنای عملی اش توقف است نه هیچ تحولی. رای به ایستایی و عدم تغییر هم مشکل معترضین را حل نمیکند. در واقع کاری را میکنند که نمیخواهند محقق شود. 🔹خلاصه آنکه روش «رای نمیدهیم که ادب شوند.» اولا ادب کردن خوبان در حکمرانی است نه مستبدین و ظالمان کوچک. ثانیا اگر کسی بخواهد دیگری را ادب کند، نباید بلایی بدتر سر خودش بیاورد. نباید مشت محکمی در دهان خود بزند و خود را و مردم را آسیب بزند. رای ندادن ادب کردن و تنبیه هم باشد، هزینه اش بر جامعه و مردم بالا است. ثالثا این رفتار داغان کننده است نه سازنده، رای به توقف است نه تحول. نفی است نه اثبات. لذا هیچ معقولیتی نخواهد داشت و جز وزر و وبال آخرتی و حق الناس چیزی گردن افراد نخواهد آورد. @ali_mahdiyan
چرا رای ما کمک به غزه است اینفو گرافی همشهری درباره ۴۰ @ali_mahdiyan
سنگرسازان بی سنگر.m4a
15.57M
جهادی ها سخن متفاوتی برای مشارکت مردم دارند. شیخ علی مهدیان گفتگو در جمع کانونهای «سنگر سازان بی سنگر». درباره ۴۱ @ali_mahdiyan
انتخاب اصلح.m4a
19.84M
شاخصهای انتخاب اصلح با توجه به کاندیداهای موجود شیخ علی مهدیان مدرسه علمیه آیت الله بهجت قم درباره ۴۲ @ali_mahdiyan
📣مراسم اختتامیه دوره آیات الخضور 🌻معارف کاربردی امهات القدس 🗳با پیوست انتخابات ۱۱ اسفند 🗳 🌹با حضور: حجت‌الاسلام علی مهدیان 🌸زمان: سه‌شنبه ۸ اسفند ساعت ۱۰ صبح 🌱به صورت برخط (آنلاین) در لینک زیر: https://www.skyroom.online/ch/m.hajipour/mahya 🇵🇸ble.ir/ommahatalqods 🇵🇸
مشارکت و غزه.m4a
17.13M
چرا رای دادن ما کمک به مردم غزه است؟ شیخ علی مهدیان در جمع تشکل مردمی نهضت مادری درباره ۴۳ @ali_mahdiyan