eitaa logo
الیس الصبح بقریب ۲
201 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
5.6هزار ویدیو
87 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری سراسری
به نام خداوند روزی دهنده... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم سلام صبح‌تون به‌خیر «رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدْتَنَا عَلَىٰ رُسُلِكَ وَلَا تُخْزِنَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۗ إِنَّكَ لَا تُخْلِفُ الْمِيعَادَ. پروردگارا! آنچه را به وسیله پیامبرانت به ما وعده فرمودی، به ما عطا کن! و ما را در روز رستاخیز، رسوا مگردان! زیرا تو هیچ‌گاه از وعده خود، تخلف نمی‌کنی.» (آل عمران، آیه ۱۹۴)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 راه آماده‌شدن برای ورود به ضیافت الهی 🎤 حضرت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) https://eitaa.com/nasimemarefat1 https://splus.ir/nasimemarefat
38.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام افاضات حجت الاسلام ایمانی در مراسم جشن منادی پ ن: وقتی رئیس شورای وحدت استان اینگونه از جناب منادی تعریف کند از دیگران چه انتظاری باید داشته باشیم. از ماست که برماست...
هدایت شده از  عشرت شایق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍀خدایا در این پنجشنبه اسفند ماه دستمان را پُر کن و دلمان را خالی دستمان را از مهربانی و دلمان را از کینه💕 🍀بارالها دراین هیاهوی روزگار دوستانم رایاری کن دستی به زندگیشان بکش وغرق درخوشبختی کن سلام دوستان صبح زیبـاتون بخیر بهترین ها نصیب دل مهربونتون *𝆺𝅥 𝆭   𝆺𝅥 𝆭  𝆺𝅥 𝆭  𝆺𝅥 𝆭   𝆺𝅥 𝆭   𝆺𝅥 𝆭   عشرت شایق: زندگی روبه رشد نیلوفرانه شناختی گامی جهت آثار زیبای ترنم زندگی است. https://eitaa.com/shagyegh 👆لینک کانال
اشتباهات محاسباتی در تفسیر انتخابات مجلس دوازدهم (دکتر حسین عبدالهی فر معاون تبیین و گفتمان سازی بسیج استادان کشور)  انتخابات یازدهم اسفند شگفتانه‌های زیادی داشت که یکی از آن‌ها تحلیل میزان مشارکت آن است.  درحالی که عده‌ای مشارکت حدوداً ۴۱ درصدی را یک پیروزی و موفقیت برای نظام اسلامی می‌خوانند و پیام تبریک می‌فرستند، عده‌ای آن را به دلیل پایین‌تر بودن از میزان مشارکت در انتخابات‌های گذشته یک شکست تحلیل کرده و به آسیب‌شناسی می‌پردازند. البته طبیعی است که مخالفان نظام اسلامی، معاندان و جریان‌های تحریم کننده انتخابات این مشارکت را شکستی برای نظام سیاسی خوانده و آن را نشانه قدرت و وزن اجتماعی خویش می‌دانند. این دوگانگی تحلیلی ریشه در چند خطای اساسی دارد که عبارت‌اند از: الف) عدم توجه به وضعیت حاکم بر انتخابات: چنانچه شرایط حاکم بر ظرف زمانی انتخابات ۱۴۰۲ عادی و معمولی تصور شود، بدون تردید این میزان از مشارکت نوعی ضعف و آسیب تلقی می‌شود. هرچند مشارکت بالای ۴۰ درصد از میانگین نرخ مشارکت در کشور‌های مدعی مهد دمکراسی بیشتر بوده و چه بسا انتظار افزایش مشارکت در سال‌های آینده مبنای علمی و عقلی نداشته باشد. چراکه نه تنها نسبت مستقیمی بین میزان مشارکت با عمر نظام سیاسی وجود نداشته بلکه این نسبت در کشور‌های جهان معکوس بوده است. چنانچه مشارکت ۲۶ درصدی در کشور‌های اروپایی را نشانه ثبات سیاسی تلقی کرده و هیچ کس مدعی کاهش مشروعیت سیاسی آن‌ها نمی‌شود.  اگر شرایط حاکم بر کشور در سال جاری را واقع بینانه‌تر نگریسته و به تهاجم وسیع دشمن و برنامه‌ریزی جهت کاهش مشارکت تا ۲۰ درصد توجه شود، مشارکت ۴۱ درصدی ملت ایران یک پیروزی بزرگ و شکست قطعی خط تحریم تلقی می‌شود. چنانچه پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس با همین استدلال تحلیل می‌شود. بر کسی پوشیده نیست که ایران در هشت سال دفاع مقدس مورد هجمه دشمنانی قرار داشت که با هدف تجزیه ایران وارد خاک کشورمان شده و شهر‌های زیادی در جنوب و غرب را به اشغال خود درآورده بودند. ناکام گذاشتن دشمنی که دنیا پشت سر آن بود، پیروزی بسیار مهمی محسوب می‌شود. تنها تفاوت موقعیت دفاعی مردم ایران در این سال‌ها با دوران دفاع مقدس در این است که در دهه شصت آن‌قدر ضعیف بودیم که دشمن گمان می‌کرد می‌تواند به سادگی به اهداف شومش برسد و، اما امروزه آن‌قدر قوی شده ایم که تنها راه موفقیت خویش را در جنگ ذهنی و شناختی جست‌وجو می‌کند تا شاید با تحریف بتواند افکار عمومی را از پی بردن به شکست خویش در میدان منحرف نماید.  در این نگاه حتی آرای سفید که درصد قابل توجهی هم داشته است، رأی به نظام اسلامی و کمک به مشارکت ضمن داشتن اعتراض باید تحلیل کرد.  ب) کمیت گرایی صرف و بی‌توجهی به کیفیت رأی:  اگرچه بر اساس دمکراسی هر شهروند، یک رأی بیشتر ندارد، اما آرایی که در فضای تحریم به صندوق‌ها ریخته می‌شود بسیار متفاوت از آرایی است که تحت تاثیر فضای روانی حاکم، دوقطبی‌های ساختگی و غلبه احساسات و هیجانات زودگذر به صندوق‌ها واریز می‌شود؛ لذا یکی از ویژگی‌های آرای این دوره بنا به تعبیر مقام معظم رهبری نوعی جهاد بود. بنابراین مشارکت ۴۱ درصدی، نه تنها بیانگر کاهش مشروعیت و سرمایه اجتماعی نظام نیست، بلکه می‌توان گفت آرای خالصانه وفاداران سخت نظام اسلامی افزایش نیز یافته است.  ج) خطای آماری در سنجش مشارکت با سقف صددرصدی: برخی از سیاسیون برای تضعیف نظام اسلامی و کاهش ارزش رأی مردم در این انتخابات، سقف مشارکت را صددرصد گرفته و مکرر مدعی می‌شوند که ۵۹ درصد از مردم در انتخابات شرکت نکرده‌اند. این در حالی است که بالاترین نرم مشارکت در انتخابات‌های مجالس گذشته از ۷۵ درصد بیشتر نبوده است؛ لذا منطق و انصاف ایجاب می‌کند که میزان مشارکت را با آن رقم سنجیده شود. ضمن آنکه در برخی از این انتخابات افزایش مشارکت به قیمت کاهش کارآمدی و انحراف روند قانون گذاری از خدمت به مردم، متوجه نوکری اجانب گردیده و حتی برای رسیدن به اهداف خویش دست به تحصن و استعفای دسته جمعی زدند.  د) اشتباه محاسباتی در تعمیم کاهش رأی به کاهش کارآمدی: عده‌ای با اغراض سیاسی تلاش می‌کنند تا کاهش مشارکت را کاهش کارآمدی نظام اسلامی قلمداد کنند در حالی که کاهش مشارکت الزاماً ریشه در ناکارآمدی نداشته و نمی‌توان انتظار داشت با افزایش رفاه نسبی در کشور مشارکت نیز افزایش یابد. چنانچه در گذشته نیز مشارکت بالای مردم بیانگر رفاه در دهه ۶۰ نبوده و کسانی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند که از رفاه کمتری برخوردار بوده‌اند. ضمن آنکه این نسبت در کشور‌های غربی مدعی توسعه‌یافتگی و رفاه بیشتر مصداق عینی ندارد دکتر مجتبی زارعی دانشیار فلسفه سیاسی دانشگاه تربیت مدرس
۱۷ اسفند ماه؛ سالروز شهادت فرمانده با اخلاص لشکر ۲۷ محمدرسول الله صلی‌الله‌علیه‌وآله وسلم؛ شهید ابراهیم همت صلواتی اهدا کنیم به همه شهدای راه الله‌ تعالی از اول خلقت تا برپایی روز قیامت: اللّهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واحشرنامعهم والعن اعدائهم اجمعین🌹
10.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کلیپ کوتاه چقدر زیبا و آموزنده است. انسانهای حلال خور با تقوا نزد خدای مهربان محبوب و عزیزند . برای تربیت صحیح و درست، اصولی وجود دارد که مهم ترین آن ها "لقمه حلال" است. لقمه حرام آثار شوم فراوانی در زندگی انسان دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره می شود. مهم ترین عامل تربیت فرزندان صالح پرهیز از ارتزاق حرام است. تمامی مباحث تربیتی یک طرف و لقمه حلال هم یک طرف! با وجود درآمد نامشروع و حرام تمامی تلاش های تربیتی بی نتیجه است.کسب حرام باعث می شود که فرزندان آدمی ناصالح باشند. لقمه حرام باعث می شود که انسان در مقابل ولی خدا و امام عصر خویش بایستد و بجنگد. همچنان که در واقعه عاشورا امام حسین (علیه السلام) فرمود: "ملئت بطونهم من الحرام" شکم های آنها از حرام پرشده است. لقمه حرام باعث می شود که انسان حق را نپذیرد وبه باطل گرایش داشته باشد. لقمه حرام، صیرت را از انسان می گیرد. لقمه حرام نه تنها باعث نمی شود که روزی انسان زیاد شود بلکه روزی انسان را کم می کند و برکت از رزق و زندگی برداشته می شود. استاد جواد عبادی 💠سایت: 🌐http://javadebadi.tyb.ir
هفت شكل مختلف جنگ اطلاعاتي به شرح زير نام برده مي شود: ۱ - جنگ فرماندهي و كنترل كه هدف آن قطع كردن سر دشمن، يعني از بين بردن مغز متفكر دشمن است. ۲ - جنگ بر پايه اطلاعات كه متشكل از طراحي، حفاظت و ممانعت از دسترسي به سيستم هايي است كه براي برتري بر فضاي نبرد در جستجوي دانش كافي هستند. ۳ - جنگ الكترونيك كه شامل تكنيك هاي راديويي، الكترونيك يا رمزنگاري است. ۴ - جنگ رواني كه در آن از اطلاعات براي تغيير ذهنيت و طرز فكر دوستان، بي طرف ها و دشمنان استفاده مي شود. ۵ - جنگ هكرها كه در آن به سيستم هاي رايانه اي حمله مي شود. ۶ - جنگ اطلاعاتي اقتصادي كه به دنبال ايجاد مانع در برابر اطلاعات يا تسهيل جريان اطلاعات با هدف كسب برتري اقتصادي است. ۷- جنگ سايبر كه تركيبي از همه موارد شش گانه بالاست.
01_Mostanade_Soti_Shonood_Aminikhaah.ir.mp3
16.26M
⭕️مستند صوتی شنود ✅جلسه اول 🛑شروع داستان مستند 🛑گفتگو با راوی کتاب شنود با نام مستعار «صادق» 🛑تصاویر عجیب شیاطین 🛑اعمالی که به آن تکیه کرده بودم. 🛑اجناس مختلف شیاطین ❇️@shonood
روی لینک بزنید و عضو بشوید تا بقیه اش رو گوش بدید. مستند واقعی و جالبیه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا