eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تعداد جان‌باختگان حادثه ریزش متروپل به ۱۶ نفر رسید 🔹وزیر کشور: کندی روند آواربرداری به‌ این دلیل است که محبوس‌شدگان و ساختمان‌های ناپایدار مجاور آسیبی نبینند.
همه میگن بهترین مامان دنیارو دارن هیچکس هم ناحق نمیگه👆😊😍
🔴رهبر انقلاب: نمایندگان مجلس نباید در انتصابات، دخالت کنند 🔹یک سفارش هم بکنم، البته آقای قالیباف حالا که می‌آمدیم، به من گفتند که «شما یکی از این سالها راجع به اینکه نمایندگان در مورد انتصابها و اینها دخالت کنند یک چیزی گفتید، بعضی از همکاران ما ناراحت شدند»؛ بنده ناراحتی شما را که اصلاً نمیخواهم و نمی‌پسندم، اما شما را هم خیلی دوست دارم، مصلحت شما را میخواهم؛ واقعاً نباید دخالت کنید در انتصابات! 🔹شما وقتی که فرض کنید راجع به فلان مدیرکل، راجع به فلان فرماندار و حتی راجع به استاندار چه مثلاً به آن وزیر مربوط پیشنهاد میکنید یا احیاناً مثلاً خدایی ناکرده فشار وارد میکنید این موجب میشود که اگر چنانچه آن مأمور بد عمل کرد، آدم نداند یقه‌ی چه کسی را باید گرفت، نه مردم بدانند، نه دستگاه قضایی بداند، یقه‌ی آن وزیر را باید گرفت که چرا این را گذاشتید؟ یقه‌ی این نماینده را باید گرفت که چرا فشار آورده؟ 🔹چرا این کار را بکنید؟ یکی از مسائل مهم قانون اساسی، همین مسئله‌ی تفکیک قوا است یعنی شما بگذارید او کار خودش را بکند، شما کار خودتان را بکنید، البته من توصیه‌ام به دولتی‌ها هم این بوده همیشه قبلاً هم همیشه توصیه کردم حالا هم توصیه میکنم از نظرات نمایندگان استفاده کنند.
🔴حماسه بزرگ در شیراز ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ امروز ماشاءالله👌😊😍🇮🇷✌️
🔴پست رضا کیانیان😑 چند عکس از بیروت لبنان، از یک کانال برداشته، به اسم آبادان پنجاه سال قبل، تا بگوید آبادان زمانی موروارید ایران بود و حالا... بسیاری از صحبت های سلبریتی‌ها همینطور است. طوطی‌وار چیزهای اشتباه را عمدا تَکرار میکنند تا در مسابقه اظهار نظر جا نمانند و به سیاه نمایی و تخریب و تحریک... بپردازند🤨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زورگیرِ مسلح خیابان‌های تهران به دار آویخته شد 🔹دادستان تهران: حکم اعدام یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران، صبح امروز اجرا شد. این سارق به همراه دو نفر از همدستانش با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح طلاهای زنان را می‌دزدیدند.
. 🔴آمریکا ۱۰ فرد و ۹ شرکت را به‌دلیل فروش نفت ایران، تحریم کرد🤨 🔹خزانه‌داری آمریکا مدعی شده یک شبکه بین‌‌المللی به رهبری نیروی قدس سپاه که باعث تسهیل فروش صدها میلیون دلار نفت ایران شده را در فهرست تحریم، قرار داده است. 🔹در این فهرست نام ۱۰ فرد که اتباع کشورهای ایران، ترکیه و افغانستان هستند و ۹ شرکت مستقر در هنگ‌کنگ، لبنان، چین، ایران، روسیه، کره‌جنوبی و امارات وجود دارد. .
🔴آمریکا: اگر ایران امتیاز ِ فرابرجامی، بخواهد، توافقی در کار نخواهد بود 🔹نماینده آمریکا در امور ایران: حتی یک تحریم وضع‌شده توسط ترامپ را برنداشته‌ایم. بهترین مسیر درباره برنامه هسته‌ای ایران بازگشت به برجام است. اگر ایران امتیازاتی فراتر از برجام بخواهد توافقی در کار نخواهد بود. خروج از برجام توان ما برای مقابله با اقدامات ایران را محدود کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اقدامات شگفت‌آور رئیسی در کمتر از یک سال! در هشت ماه👌 🔺مخالفان لطفاً با وجدان این هشت ماه رو با هشت سال دولت قبل مقایسه بفرمایند. 🔺ضمنا دولتی که در هشت ماه اینقدر شگفت انگیز بوده در هشت سال ... ان شاالله بیشتر🇮🇷✌️
🔴وقوع انفجار در مزارشریف و کابل 🔹ساعتی پیش دو انفجار نسبتا قوی در شهر مزارشریف و یک انفجار در کابل به‌وقوع پیوست است. به گفته‌ منابع غیررسمی بیش از ۱۰ نفر در این انفجارها کشته و زخمی شده‌‌اند.
. 🔴سه روز است چند سال است؛ پشت سرهم در افغانستان انفجار رخ میدهد و داعش خون مردم بی گناه زیادی از زن و کودک و مرد را می ریزد اگر کشوری استعمار زده باشی که مسئولین کشورت نوکر غرب باشند و غرب، کشورت را پایگاه نظامی خودشان کرده باشند و جلوی پیشرفت علمی و فرهنگی و دینی و... را گرفته و تضعیف کرده باشند، مستقل نباشی و بخصوص قدرت دفاعی قوی داخلی نداشته باشی و خصوصا رهبری مقتدر، شجاع، بصیر و حکیم ضداستکبار نداشته باشی پایه اتحاد داخلی مردم ضعیف باشد و جمعیتت پراکنده و کم باشد و متحد نباشد و در مقابل متجاوز ایستادگی نداشته باشند و فرهنگ جهاد و شهادت در همه مردم قوی نباشد دشمن راحت هر روز ناامن ترت میکند ناامنی، خونریزی، قتل عام و آوارگی و بدبختی و... را هر روز باید بچشی.... 🔴امنیت اتفاقی نیست... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بیش از ۳۰ کشته و زخمی در انفجار شهر مزارشریف افغانستان دیروز 🔸برخی منابع از کشته شدن ۵ نفر و همچنین زخمی شدن بیش از ۲۵ تن در بیماستان‌ ابوعلی سینای بلخی خبر دادند. گفته می‌شود انتقال زخمیان به این بیمارستان همچنان ادامه دارد. 🔸️این در حالی است که مقامات طالبان تاکنون آمار رسمی از تلفات این انفجارها منتشر نکرده‌اند.
🔴دستور وزیر نفت برای تخلف منشی دفترش 🔹در پی انتشار توئیتی از سوی رئیس دانشگاه صداوسیما درباره رفتار نامناسب منشی دفتر وزیر نفت، جواد اوجی، وزیر نفت دستور داده است که پس از بررسی‌های لازم، در صورت اثبات بروز تخلف از سوی منشی دفترش، برخورد لازم انجام و فرد مذکور برکنار شود. 🔺چندی پیش شهاب اسفندیاری - رئیس دانشگاه صداوسیما - با انتشار متنی در توئیتر، نوشته بود که منشی دفتر وزیر نفت با دفتر وی (اسفندیاری) تماس گرفته و «با لحنی ناشایست تهدید کرده که چنین و چنان خواهد کرد.» و در ادامه خطاب به اوجی - وزیر نفت - پرسیده بود که «آیا فردی که چنین بی‌پروا درخواست‌های خلاف قانون را پیگیری می‌کند صلاحیت حضور در دفتر شما را دارد؟»
. 🔴دیروز با خاله ام و بچش رفته بودم پارک وقتی کنار شیر آب بودیم یه خانمی با سگش اومد و دهن سگش رو گذاشت به شیر آب؛ همه اون چند نفری که اونجا بودن اعتراض کردن اون خانم با نهایت بی ادبی و وحشی بازی به همه جواب میداد و سگش رو برد! خدایش همین قدر بیشعورید یا دوره بیشعوری دیدید؟!😏🤨😠 ✍ زهــــــرا
🔴 این احمق رفته ۱۹ دانش آموز بیگناه رو کشته، حالا ایران بود زمین و زمان رو به اسلام ربط میدادن ولی اینجا کسی با عقاید و تمایلات این آدم کاری نداره
🔴استقبال چشمگیر از اجتماع سلام فرمانده / شرط حضور با کد رهگیری 😍با توجه به استقبال چشمگیر از اجتماع عظیم «سلام فرمانده» و تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی، به اطلاع می‌رساند که صرفا افرادی می‌توانند در برنامه شرکت کنند، که در سامانه ثبت نام و کد رهگیری ۶رقمی دریافت کرده‌اند.
. 🔴 کار برای حضور تو ورزشگاه آزادی به اون بزرگی به ارسال کد و این حرفا کشید. انقدی تقاضا زیاده که ممکنه جای همه نباشه!!!😍 ماشالله به آقای روحی. برای اولین بار کاری کرد که یه برنامه فرهنگی از یه دربی فوتبال، مشتری بیشتری داشته باشه 😊👏👏👏✌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر انقلاب: بعضی سوپرانقلابی‌ها طاقت نیاوردند انقلابی بمانند
🔴احضار کاردار یونان به وزارت خارجه 🔹درپی توقیف محموله کشتی ایران در آب‌های یونان، کاردار سفارت یونان در تهران در غیاب سفیر این کشور به وزارت خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
🔴 یکی از کارهای مجلس، تبیین رسانه‌ای قوانین است/ وقتی توضیح نمیدهید، عده‌ای فرصت پیدا میکنند، علیه آن قانون، هیاهو کنند 🔴رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس: 🔹یک توصیه‌ی دیگر ما مسئله‌ی تبیین رسانه‌ای است، حالا شما میگویید رسانه‌ی ملی، خیلی خب رسانه‌ی ملی یک وظیفه‌ای دارد، گاهی میکند، گاهی هم ممکن است نکند، اما خود شما هم وظیفه دارید. شما یک قانونی تنظیم میکنید، روی آن کار میکنید، مطالعه میکنید، با سروصدا و هیاهو تصویب میکنید، اما به مردم توضیح نمیدهید این قانون چیست و چرا تصویب شده. خب وقتی توضیح نمیدهید، یک عده‌ای فرصت پیدا میکنند علیه آن قانون بنا کنند جوسازی و هیاهو کردن تا شما را از تصویب این قانون پشیمان میکنند. 🔹بنابراین تبیین رسانه‌ای قوانین هم یکی از کارهایی است که خود شما یعنی مجلس بایستی انجام بدهد.
🔺"هنر نزد ایرانیان است و بس" اگه تصویر بود 😍👌
🔴بلندگوی مجلس با پایگاه اینترنتی و فضای مجازی فرق دارد؛ مراقب آبروی افراد باشید! ♦️رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس: 🔹یک مسئله هم مسئله‌ی آبروی افراد است، مراقب آبروی افراد باشید. گاهی اوقات انسان میبیند، فرض کنید در یک صحبتی، در یک نطقی در مجلس که بلندگوی مجلس با مثلاً‌ فلان پایگاه اینترنتی و نمیدانم فضای مجازی فرق دارد، اینجا یک مرکز مهم مسئول است، از این بلندگو گاهی اوقات راجع به یک کسی یک چیزی گفته میشود که تحقیق نشده است. خب این وزر و وبالش پاک شدنی نیست. اگر بعد ثابت شد برای خودتان که این خلاف بوده -مثلاً فرض کنید این حرف- چه‌جوری میخواهد آدم جبران کند؟ خیلی مشکل است. یعنی حالا البته ممکن هست جبرانش، اما بسیار مشکل است مراقب باشید این انجام نگیرد.
🔴اقتدار امروزمون رو ✅مدیون رهبری از هستیم که حکیمانه و دلسوزانه با رهنمودهاشون ما را به سمت سوق میدن ✅همین مرد بزرگی که امام (ره) در وصفشون فرموده بودند: ✅«شما در بن بست نخواهید بود، چنین فردی در میان شما هست. چرا خودتان نمی‌دانید؟»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترکیه شمال عراق و سوریه را بمباران کرد 🔹ارتش ترکیه بامداد پنجشنبه به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامی، مناطقی در شمال عراق و سوریه را بمباران کرد. 🔹کاروان نظامی ترکیه در حال ورود به شمال سوریه است.
🔴فرماندار آبادان: تعداد جانباختگان متروپل با پیدا شدن ۲ جسد دیگر به ۱۸ نفر رسید.