eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔴 کار برای حضور تو ورزشگاه آزادی به اون بزرگی به ارسال کد و این حرفا کشید. انقدی تقاضا زیاده که ممکنه جای همه نباشه!!!😍 ماشالله به آقای روحی. برای اولین بار کاری کرد که یه برنامه فرهنگی از یه دربی فوتبال، مشتری بیشتری داشته باشه 😊👏👏👏✌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر انقلاب: بعضی سوپرانقلابی‌ها طاقت نیاوردند انقلابی بمانند
🔴احضار کاردار یونان به وزارت خارجه 🔹درپی توقیف محموله کشتی ایران در آب‌های یونان، کاردار سفارت یونان در تهران در غیاب سفیر این کشور به وزارت خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
🔴 یکی از کارهای مجلس، تبیین رسانه‌ای قوانین است/ وقتی توضیح نمیدهید، عده‌ای فرصت پیدا میکنند، علیه آن قانون، هیاهو کنند 🔴رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس: 🔹یک توصیه‌ی دیگر ما مسئله‌ی تبیین رسانه‌ای است، حالا شما میگویید رسانه‌ی ملی، خیلی خب رسانه‌ی ملی یک وظیفه‌ای دارد، گاهی میکند، گاهی هم ممکن است نکند، اما خود شما هم وظیفه دارید. شما یک قانونی تنظیم میکنید، روی آن کار میکنید، مطالعه میکنید، با سروصدا و هیاهو تصویب میکنید، اما به مردم توضیح نمیدهید این قانون چیست و چرا تصویب شده. خب وقتی توضیح نمیدهید، یک عده‌ای فرصت پیدا میکنند علیه آن قانون بنا کنند جوسازی و هیاهو کردن تا شما را از تصویب این قانون پشیمان میکنند. 🔹بنابراین تبیین رسانه‌ای قوانین هم یکی از کارهایی است که خود شما یعنی مجلس بایستی انجام بدهد.
🔺"هنر نزد ایرانیان است و بس" اگه تصویر بود 😍👌
🔴بلندگوی مجلس با پایگاه اینترنتی و فضای مجازی فرق دارد؛ مراقب آبروی افراد باشید! ♦️رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس: 🔹یک مسئله هم مسئله‌ی آبروی افراد است، مراقب آبروی افراد باشید. گاهی اوقات انسان میبیند، فرض کنید در یک صحبتی، در یک نطقی در مجلس که بلندگوی مجلس با مثلاً‌ فلان پایگاه اینترنتی و نمیدانم فضای مجازی فرق دارد، اینجا یک مرکز مهم مسئول است، از این بلندگو گاهی اوقات راجع به یک کسی یک چیزی گفته میشود که تحقیق نشده است. خب این وزر و وبالش پاک شدنی نیست. اگر بعد ثابت شد برای خودتان که این خلاف بوده -مثلاً فرض کنید این حرف- چه‌جوری میخواهد آدم جبران کند؟ خیلی مشکل است. یعنی حالا البته ممکن هست جبرانش، اما بسیار مشکل است مراقب باشید این انجام نگیرد.
🔴اقتدار امروزمون رو ✅مدیون رهبری از هستیم که حکیمانه و دلسوزانه با رهنمودهاشون ما را به سمت سوق میدن ✅همین مرد بزرگی که امام (ره) در وصفشون فرموده بودند: ✅«شما در بن بست نخواهید بود، چنین فردی در میان شما هست. چرا خودتان نمی‌دانید؟»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترکیه شمال عراق و سوریه را بمباران کرد 🔹ارتش ترکیه بامداد پنجشنبه به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامی، مناطقی در شمال عراق و سوریه را بمباران کرد. 🔹کاروان نظامی ترکیه در حال ورود به شمال سوریه است.
🔴فرماندار آبادان: تعداد جانباختگان متروپل با پیدا شدن ۲ جسد دیگر به ۱۸ نفر رسید.
🔴زورگیری که زنان و دختران تهرانی رو با اسلحه تهدید می‌کرد و طلا و جواهراتشون رو می‌دزدید دیروز اعدام شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زورگیرِ مسلح خیابان‌های تهران، به دار آویخته شد 🔹دادستان تهران: حکم یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران، صبح امروز اجرا شد. این سارق به همراه دو نفر از همدستانش با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح، طلاهای زنان را می‌دزدیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فحاشی و توهین‌های کارمند سابق بی‌بی‌سی و خبرنگار فعلی شبکه سعودی اینترنشنال به مخاطبین 🔻جمشید برزگر( وقتی کارمند بی‌بی‌سی فارسی بود): مخاطبان چرا با فحاشی زیر پستهای بی‌بی‌سی اظهار نظر می کنند؟! واقعا برای این جامعه متأسفم! 🔻جمشید برزگر(مزدور فراری کارمند اینترنشنال سعودی): آشغال کثافت، مرتیکه نفهم، بیشعور، بی‌شرف، چرت و پرت نگو!
🔴حوالی ۵ صبح امروز در لایو یکی از خبرنگاران حاضر در محل آواربرداری متروپل خانمی دیده میشد که به امدادگر ها آب و غذا میداد، خبرنگار می‌گفت این خانم از روز اول اینجاست و شبانه روز آب و غذا توزیع می‌کنه مردم خوزستان چه مرد، چه زن، نماد معرفت و غیرتن، همه در کنار هم ایستادن، دمشون گرم ✍علی رنجبر
🔴خبر خرید کارخانه فولاد توسط علی دائی، توسط ایشان تکذیب شد. ✍سيدعلی موسوی
🌹دم حاج مهدی رسولی گرم 👏👏👏👌👌 ✅اجتماع سلام فرمانده امروز پنجشنبه ورزشگاه آزادی
🔴ورزشگاه آزادی می‌شود محفل استغاثه آقاجان! ✅حاج مهدی رسولی بزرگوار:👆
🔴حاج مهدی رسولی؛
🔴حاج مهدی رسولی:
👌👌👌✅
👌👌👌✅
🔴محمدرضا عارف اصلاحطلب: رئیسی را شخصیتی ، ، و می‌دانم 🔹عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: رئیسی را شخصیت برجسته، دردآشنا، متعهد و پرتلاش می‌دانم. وقتی رئیس‌جمهور شدند یادداشتی به او دادم و اعلام آمادگی کردم که تجربیاتم را انتقال دهم که تا به‌حال جلسه خصوصی نداشتیم و تشخیص ندادند که مشورت از ما بگیرند. 🔹هیچ راهی غیر از صندوق رای نداریم. اعتقاد شخصی‌ام این است که یک جریان سیاسی نمی‌تواند با صندوق رای قهر کند. قهر با صندوق رای، به ضرر خود جریان و مردم است.
🔴سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع و شهادت مهندس احسان قدبیگی و مجروحیت یکی از همکارانشان... 🔹سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منجر به شهادت و مجروح شدن دو نفر از کارکنان این مجموعه شد. 🔹وزارت دفاع اعلام کرد عصر روز چهارشنبه طی سانحه ای که در یکی از واحد های تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه ی پارچین به وقوع پیوست؛ مهندس احسان قد بیگی به شهادت رسید و یکی دیگر از همکاران ایشان دچار جراحت شد. 🔹تحقیقات درمورد علت این سانحه در دست بررسی است.
🔴این جوان ۱۸ ساله‌ی آمریکایی که می بینید امروز ۱۸ کودک و سه معلم را در ایالت تگزاس آمریکا کشته! 🔻فرید مدرسی کجاست توییت کنه: "نفرت بکاری خشونت درو میکنی" ؟؟😏 ✍محمد نصوحی
🔴کجای دنیا واقعا همچین ساحل و صحنه ای میتونید ببینید؟؟ اینجا هرمز است. هرمز هزار رنگ...😍 ♥️🇮🇷
. 🔴عکس سگ زنده‌یاب و نگهبان و... رو میذارید تا ثابت کنید بردن سگ توی خونه و عقیم کردنش و عمل حنجره‌ش و کشیدن ناخن‌ش و تبدیل کردنش به یه اسباب‌بازی، کار خوبیه؟ 👈این که بیشتر حماقت شما رو نشون میده😏😑 .