eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴اقتدار امروزمون رو ✅مدیون رهبری از هستیم که حکیمانه و دلسوزانه با رهنمودهاشون ما را به سمت سوق میدن ✅همین مرد بزرگی که امام (ره) در وصفشون فرموده بودند: ✅«شما در بن بست نخواهید بود، چنین فردی در میان شما هست. چرا خودتان نمی‌دانید؟»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترکیه شمال عراق و سوریه را بمباران کرد 🔹ارتش ترکیه بامداد پنجشنبه به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامی، مناطقی در شمال عراق و سوریه را بمباران کرد. 🔹کاروان نظامی ترکیه در حال ورود به شمال سوریه است.
🔴فرماندار آبادان: تعداد جانباختگان متروپل با پیدا شدن ۲ جسد دیگر به ۱۸ نفر رسید.
🔴زورگیری که زنان و دختران تهرانی رو با اسلحه تهدید می‌کرد و طلا و جواهراتشون رو می‌دزدید دیروز اعدام شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زورگیرِ مسلح خیابان‌های تهران، به دار آویخته شد 🔹دادستان تهران: حکم یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران، صبح امروز اجرا شد. این سارق به همراه دو نفر از همدستانش با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح، طلاهای زنان را می‌دزدیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فحاشی و توهین‌های کارمند سابق بی‌بی‌سی و خبرنگار فعلی شبکه سعودی اینترنشنال به مخاطبین 🔻جمشید برزگر( وقتی کارمند بی‌بی‌سی فارسی بود): مخاطبان چرا با فحاشی زیر پستهای بی‌بی‌سی اظهار نظر می کنند؟! واقعا برای این جامعه متأسفم! 🔻جمشید برزگر(مزدور فراری کارمند اینترنشنال سعودی): آشغال کثافت، مرتیکه نفهم، بیشعور، بی‌شرف، چرت و پرت نگو!
🔴حوالی ۵ صبح امروز در لایو یکی از خبرنگاران حاضر در محل آواربرداری متروپل خانمی دیده میشد که به امدادگر ها آب و غذا میداد، خبرنگار می‌گفت این خانم از روز اول اینجاست و شبانه روز آب و غذا توزیع می‌کنه مردم خوزستان چه مرد، چه زن، نماد معرفت و غیرتن، همه در کنار هم ایستادن، دمشون گرم ✍علی رنجبر
🔴خبر خرید کارخانه فولاد توسط علی دائی، توسط ایشان تکذیب شد. ✍سيدعلی موسوی
🌹دم حاج مهدی رسولی گرم 👏👏👏👌👌 ✅اجتماع سلام فرمانده امروز پنجشنبه ورزشگاه آزادی
🔴ورزشگاه آزادی می‌شود محفل استغاثه آقاجان! ✅حاج مهدی رسولی بزرگوار:👆
🔴حاج مهدی رسولی؛
🔴حاج مهدی رسولی:
👌👌👌✅
👌👌👌✅
🔴محمدرضا عارف اصلاحطلب: رئیسی را شخصیتی ، ، و می‌دانم 🔹عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: رئیسی را شخصیت برجسته، دردآشنا، متعهد و پرتلاش می‌دانم. وقتی رئیس‌جمهور شدند یادداشتی به او دادم و اعلام آمادگی کردم که تجربیاتم را انتقال دهم که تا به‌حال جلسه خصوصی نداشتیم و تشخیص ندادند که مشورت از ما بگیرند. 🔹هیچ راهی غیر از صندوق رای نداریم. اعتقاد شخصی‌ام این است که یک جریان سیاسی نمی‌تواند با صندوق رای قهر کند. قهر با صندوق رای، به ضرر خود جریان و مردم است.
🔴سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع و شهادت مهندس احسان قدبیگی و مجروحیت یکی از همکارانشان... 🔹سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منجر به شهادت و مجروح شدن دو نفر از کارکنان این مجموعه شد. 🔹وزارت دفاع اعلام کرد عصر روز چهارشنبه طی سانحه ای که در یکی از واحد های تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه ی پارچین به وقوع پیوست؛ مهندس احسان قد بیگی به شهادت رسید و یکی دیگر از همکاران ایشان دچار جراحت شد. 🔹تحقیقات درمورد علت این سانحه در دست بررسی است.
🔴این جوان ۱۸ ساله‌ی آمریکایی که می بینید امروز ۱۸ کودک و سه معلم را در ایالت تگزاس آمریکا کشته! 🔻فرید مدرسی کجاست توییت کنه: "نفرت بکاری خشونت درو میکنی" ؟؟😏 ✍محمد نصوحی
🔴کجای دنیا واقعا همچین ساحل و صحنه ای میتونید ببینید؟؟ اینجا هرمز است. هرمز هزار رنگ...😍 ♥️🇮🇷
. 🔴عکس سگ زنده‌یاب و نگهبان و... رو میذارید تا ثابت کنید بردن سگ توی خونه و عقیم کردنش و عمل حنجره‌ش و کشیدن ناخن‌ش و تبدیل کردنش به یه اسباب‌بازی، کار خوبیه؟ 👈این که بیشتر حماقت شما رو نشون میده😏😑 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴داعش مسئولیت انفجارهای مزارشریف را برعهده گرفت 🔹 گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به شهر مزارشریف در شمال افغانستان را که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت، بر عهده گرفت. 🔹روز چهارشنبه (۴ جوزا/خرداد) در نتیجه پی‌ در پی در مزارشریف، مرکز استان بلخ در شمال افغانستان و یک انفجار در کابل چندین نفر کشته و زخمی شدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حقوق مدافعان حرم چقدر بود؟ به بهانه شهادت شهید صیاد خدایی مباحثی را مطرح کرده ایم که باعث شده این قسمت از برنامه توسط اینستاگرام حذف شود و یوتویوب نیز اگرچه اجازه انتشار فیلم را داد اما بلافاصله اعلام کرد این فیلم به خاطر محتوای آن محدود خواهد شد
🔺پاسخ به طعنه یکی از خائنین، درباره موضوع سگ
. 🔴جواب آسانست؛ 🔻به چشم مردم زل زدند و گفتند هم چرخ سانتریفیوژ را میچرخانند هم اقتصاد را. مردم را آبان۹۸ کشتند و با خنده گفتند جمعه خبردار شدند. به مردم گفتند بیایند بورس و پولشان را روز روشن دزدیدند. واکسن را به FATF و تحریم موکول کردند تا هزاران نفر بمیرند. 👈و آقای تاجزاده! 👈شما همدستشان بودید .
🔴ساخت متروپل پیش از دریافت پروانه ساختمان آغاز شده بود 🔹حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور: 🔹پروانه ساخت متروپل در تاریخ ۴ مرداد ۹۶ از سوی شهرداری منطقه یک شهرستان آبادان خارج از روال اصولی و بدون اطلاع سازمان نظام مهندسی ساختمان صادر شده است. 🔹عملیات اجرایی احداث این ساختمان، چند ماه پیش از صدور پروانه ساختمان آغاز شده بود. 🔹در هشدارهای مستند و مکتوب سازمان نظام مهندسی ساختمان، بارها اعلام شده که متروپل خیز و ترک برداشته و سقف آن پیچیده شده بود، اما سه طبقه دیگر هم اضافی ساخته شد.
. 🔴همه سازه های بلند آبادان بررسی می شوند ♦️صادق خلیلیان استاندار خوزستان: 🔹به منظور جلوگیری از تکرار حادثه هایی مانند متروپل همه سازه های بلند آبادان بررسی می شوند. 🔹اگر مستحکم نبودن بنایی در بازآزمونی خود ثابت شد دستور تخلیه آن صادر می شود. .