eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خبــر خـوب 😊 ✅ بازگشت قیمت چند محصول لبنی به گذشته 🔹مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که با گران فروشی کارخانه‌های لبنی هیچگونه مماشاتی نخواهد شد.
🔴چه زمانی رئیسی به رکورد روحانی می‌رسد؟
🔴امیرعبداللهیان: آمریکا با بسته جدید ایران موافقت کرد 🔹وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه از گفت‌وگو و مذاکره فرار نخواهیم کرد، گفت: پکیج سیاسی جدیدی را روی میز گذاشتیم و آمریکا آن را پذیرفت.
🔴محکومیت ۵۳ میلیارد تومانی ۳ شرکت لبنی 🔹رئیس سازمان تعزیرات حکومتی: سه شرکت فعال در تولید لبنیات در مجموع به پرداخت ۵۳ میلیارد تومان و اصلاح قیمت‌ها جریمه شدند. ما در حوزه مواد شوینده ورود کردیم و دیروز رئیس شعبه ملی ما به قزوین رفتند و دو کارخانه مهم مواد شوینده که ۶۰ درصد بازار مواد شوینده را مورد بررسی قرار دادند که در یک واحد تولیدی ۵۰۰ هزار کارتون به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان که به قیمت غیرقانونی در بازار توزیع قرار گرفته بود قبل از آنکه به دست مصرف‌کننده برسد در واحد تولیدی قیمت‌هایش اصلاح شد.
. 🔴به همه شرکت ها و فروشگاه ها و... اطلاع بدید دست از گران و کم فروشی بردارند که نظارت و مجازات های جدی در راهه... ✌️🇮🇷👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چه خبر از بازار ارز؟ 🔹گفت و گو با صرافان حاکی از آن است که قیمت ارز، امروز در بازار کاهشی بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وا مصیبتا، نظام سرنگون شد. کاوه داره تیغ میسازه. تظاهرات میلیونی در لندن. 🤣🤣🤣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یادتان هست 🔻بی بی سی BBC و اینترنشنال و شادی صدر ادعا می‌کردند یک مامور پلیس جزو شاهدانشان است؟ 🔻حالا انگلیس تقاضای پناهندگی آن فرد که مدعی پلیس بودن رو داشت را رد کرده و در حال فرستادنش به رواندا است. یعنی حتی دولت انگلیس برغم همه خصومتهایش با ایران، نمایشی به نام «دادگاه نمادین آبان ۹۸» را باور نکرد Ali Alizadeh
🔴برنامه ۵ ساله راهبردی صنایع نساجی، پوشاک، کیف و کفش، تدوین میشود👌 🔹آقای برادران، معاون صنایع وزیر صمت: 🔹️ در جلسه فعالان حوزه نساجی و پوشاک و همچنین کیف و کفش با معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت مقرر شد کارگروه تخصصی برای حل مشکلات این صنایع، ظرف یک ماه آینده تشکیل شود. 🔹️پیش نویس برنامه ۵ ساله راهبردی صنایع نساجی، کیف و کفش را آماده کرده ایم و با همراهی اتحادیه‌های مربوطه نهایی می‌کنیم تا در این کارگروه تخصصی ارائه و تدوین شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تصاویری از محل حادثه آتش‌سوزی در جشن تولدی که ۸ نفر بر اثر انفجار بادکنک‌های هلیومی فوت کردند سخنگوی سازمان اورژانس کشور: 🔹حوالی ساعت ۲۰ امشب در محدوده یک قهوه‌خانه در فاز ۱ شهرک اندیشه، گزارش یک انفجار و آتش‌سوزی در مراسم تولد را دریافت کردیم. 🔹در این حادثه سه کودک، سه زن و یک مرد میانسال جان خود را از دست دادند. 🔹به نظر می‌رسد استفاده از بادکنک باد هلیوم باعث انفجار شده اما هنوز موضوع در دست بررسی است. 🔹مدیرعامل هلال احمر استان تهران: هفت نفر در محل حادثه جان باختند و یک کودک سه ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.
🔴بی بی سی: افزایش سرقت بنزین به دلیل گرانی در بریتانیای انگلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴به ایران، رحـم نکـنید 🔻تو کمیته یهودی-آمریکایی‌ها ضدایرانی یک ویدیو از زلنسکی(رئیس جمهور اوکراین) و یک ویدیوی از بلینکن (وزیر خارجه آمریکا) پخش کردن، علینژاد اومده صحبت کنه میگه آقای بلینکن اگه هنوز صدای منو میشنوید. برمیگرده روی دیوار دنبالشم میگرده :)))) چقدر خــــــری تو 🔻ببینید به زلنسکی و بلینکن میگه ازتون خواهش میکنم 🔻همزمان هم نامه نوشته به زلنسکی رئیس جمهور اوکراین تشویقش کرده و تا تونسته پوتین رو فردی خشن ضد مردمی که برای ارضای قدرتطلبی و خودشیفتگی و... معرفی کرده .... 🔻این در حالی است که پوتین در پی ایجاد پایگاه نظامی غرب در مرز اوکراین و تهدید و تحریم های زیاد آمریکا و اروپا مجبور شده خارج از مرزهاش با اوکراین بجنگد و زیرساختها و تسلیحات نظامی اوکراین و ناتو رو از بین ببرد که از امنیت مردم کشورش و خونریزی بیشتر جلوگیری کند و در ضمن خود دو استان اوکراین مایل به جدا شدن از اوکراین و پیوستن به زادگاه اصلی خودشون روسیه بودند... قصد پوتین سقوط اوکراین نبود و خودش گفت مجبور شده در برابر تهدیدهای غرب برای جلوگیری از خونریزی بیشتر این جنگ رو انجام بده و از اول مدام از زلنسکی خواست که توافق کند که با سازمان نظامی ناتو غرب نباشد یعنی پایگاه های تسلیحات نظامی غرب رو در مرز کشورش راه نده تا جنگ تمام بشود اما زلنسکی قبول نکرد... 🔻انوقت احمدی نژاد احمق همچون مصی علینژاد احمق طرف اوکراین رو گرفته...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس‌جمهور ترکمنستان در اولین سفرش به ایران مورد استقبال رسمی رئیس‌جمهور کشورمان قرار گرفت. 🔹پیش‌بینی می‌شود در این سفر ۱۳ سند همکاری بین دو کشور امضا شود. 🔹دکتر رئیسی در سفر آذرماه سال گذشته خود به عشق آباد، مردم ترکمنستان را نه فقط که خوانده بود.
🔴 ۱۳ سند همکاری میان ایران و ترکمنستان امضا شد 🔹۱۳ سند و تفاهم‌نامه همکاری بین تهران - عشق آباد در حضور روسای جمهور دو کشور به امضای طرفین رسید.
🔴حوادث مشکوکی که طی یک سال گذشته در سرزمین‌های اشغالی رخ داد👌👆
🔴آتش‌سوزی کارخانه‌ای در تل‌آویو به علت نشت آمونیاک 🔹بامداد امروز کارخانه‌‌ای در منطقه «روحووت» (Rohvot) تل آویو به دلیل نشت ماده سمی آمونیاک، دچار حریق شده است. 🔹منابع خبری رژیم صهیونیستی می‌گویند که چندین نفر بر اثر استنشاق آمونیاک این کارخانه زخمی و راهی بیمارستان شدند.
🔴هیات طالبان افغانستان برای بررسی حق‌آبه هیرمند، وارد تهران می‌شود
🔴مرغ نیمایی ۱۰ روز دیگر به بازار می‌آید 🔹مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی: از حدود ۱۰ روز آینده مرغ‌هایی که تولید آن‌ها با ارز نیمایی انجام شده وارد بازار خواهد شد.
🔴جمع‌آوری هیزم برای زمستان در لتونی! 🔹در پی تصمیم دولت لتونی برای قطع واردات انرژی از روسیه و افزایش سرسام آور قیمت گاز در این کشور، مردم لتونی به جمع آوری هیزم برای فصل زمستان روی آورده‌اند.
🔴 نمونه ای از اشراف اطلاعاتی با هک شدن ایمل سران موساد!! 🔹بر اساس اطلاعیه شرکت امنیت سایبری اسرائیلی موسوم به "چک‌پوینت" در عملیاتی جدید گروه های هکری توانستند ایمیل برخی از مهره های اثرگذار موساد اسرائیل را هک کرده و اطلاعات ارزشمندی را بدست آورند. 🔹نمونه ای از این اطلاعات: "لنی" افسر موساد در ارتباط با "جان" خبرنگار رویترز مستقر در پاریس، در این ارتباط افسر موساد می گوید: تحریم ها بر علیه ایران قابلیت خود را از دست داده اند ولی برای نخبگان باید طوری القا شود که بدون برجام اقتصاد ایران شکست می خورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بـبینـید روایت پدر شهید ۴ ساله اقدام گروهک تروریستی حرکت النضال (منافقین) از شب قبل از شهادت پسرش را با دقت ببینید. 🔻پـدر شهـید: تمام بدنش خون بود و از بس گریه و ناله کرده بود لبانش خشک و سفید شده بود...😢 ✍مهدی کشت دار
🔴خبر خوب ✅بندر ساليانكا آستاراخان يكی از بنادر اصلی تجاری روسيه محسوب ميشه، خبرخوب اينكه ايران 53 درصد اين بندر رو خريده و همين چند روز پيش؛ كوريدور شمال به جنوب رو راه فعال كرده، محموله از سنت پترزبورگ بارگيری ميشه -آذربايجان-انزلی-بندرعباس -هند، طول مسير25 روز, اينكه همه مسيرها از تو بگذره عاليه👌😊
. 🔴 این جمله الهی،سیاسی وتاریخی امام خمینی ره ♦️"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد" 1⃣ هیچگاه اصل ولایت فقیه را فراموش نکنیم 2⃣ همیشه بعنوان یک اصل ایمانی مدنظرمان باشد و عمل کنیم 3⃣ پیشرفت ها و عزت جمهوری اسلامی تا کنون مرهون اطاعت از ولی فقیه بوده 4⃣ هرجا عقب ماندیم وضرر کردیم بخاطر تمرد و سستی از تبعیت ولی فقیه بوده 5⃣ هدف همه دشمنان کافر ومنافق و ضدانقلاب در داخل و خارج حذف ولایت فقیه است 🔹البته به لطف خدا همیشه شکست خورده و خواهند خورد 6⃣ خدایا به ما توفیق قدردانی و اطاعت از ولایت فقیه همچون شهید حاج قاسم و..عطا کن ✍سید حسین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تخریب خانه مسلمانان هندی به جرم حمایت از اسلام! 🔹ماجرای اسلام‌ستیزی در هند از جایی بالا گرفت که سخنگوی حزب حاکم هند علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهارنظر توهین‌آمیزی انجام داد و همین اظهارنظر سبب اعتراض‌های گسترده مسلمانان شد. دولت هند هم در واکنش برای مجازات معترضان، خانه‌ فعالان را تخریب می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دکتر رئیسی: مصمم به امضای سند همکاری ۲۰ ساله با ترکمنستان هستیم 🔹از اجلاس آینده به میزبانی ترکمنستان استقبال می‌کنیم. در مذاکرات بین ایران و ترکمنستان مشخص شد دیدگاه دو کشور درمورد افغانستان بسیار نزدیک است. 🔹همکاری با کشورهای دریای‌خزر یکی از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است. حضور بیگانگان در منطقه امنیت‌ساز نیست.