eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آتش گرفتن یک کشتی در بندر اشدود، یکی از بزرگترین بنادر اشغالگران در فلسطین اشغالی تابستان داغ صهیونیستا😉 داره میسوخه😁
🔴۵ نفر از افراد خودسر در مسئله دامشهر قم، که مزاحم شهرداری برای جمع آوری سگهای ولگرد شده بودند، دستگیر شدند 🔹مسلم خانی معاون دادستان قم از بازداشت افرادی که با اقدامات خودسرانه خود در دامشهر قم موجب نگرانی مردم شده بودند خبر داد و گفت: ۵ نفر از این افراد بازداشت و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده است. 🔹معاون دادستان قم افزود: هرگز اجازه نخواهیم داد عده‌ای با اقدامات غیرقانونی خود موجب به خطر افتادن سلامت مردم شوند و تدابیر لازم برای کنترل محیط و اجرای تصمیمات استانی اندیشیده شده است. 🔹در پی جان باختن دو کودک در هفته گذشته بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در منطقه دامشهر، فرماندار شهرستان قم دستور جمع آوری سگ‌های ولگرد این منطقه در طی یک هفته را صادر کرد که در روزهای اخیر برخی افراد مدعی حمایت از حیوانات با حضور در منطقه دامشهر مانع از جمع آوری سگ‌های ولگرد شدند که این اقدام آنان موجب اعتراض مردم منطقه قرار گرفت/ مهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تجلیل از عوامل بازداشت سارقان بانک ملی 🔹فرمانده کل انتظامی : از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از فراجا باعث دلگرمی و افتخار ماست. امروز پلیس با داشتن نیروهای حرفه‌ای و تجهیزات به روز و امکانات فنی توانسته به خوبی با مجرمین مقابله کند.
🌷شهید رضا کریمی 🕊 دیروز در زمان رزمایش ارتش در اصفهان پس از پرش از هواپیما، متاسفانه در چتر وی خلل به وجود می آید و به فیض شهادت نائل می گردد. 🇮🇷
🔴تهدیدکنندگان مستاجران، تحت پیگیرد قانونی، قرار می‌گیرند 🔹وزارت راه و شهرسازی: 🔹️هرگونه تهدید مستاجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است. 🔹️انتشار تصاویر آگهی‌هایی با عنوان "تخلیه مستاجر" و انجام اقدامات خلاف قانون توسط این افراد قطعا می‌تواند مورد پیگرد قانونی، قرار گیرد.
به اطرافیانتون خبر بدید تا در صورت بروز چنین مشکلاتی پیگیری کنند تا متخلفین برخورد بشه و مشکلاتی برای خودشون پیش نیاید... .
♥️پیام محبت‌آمیز رهبر انقلاب به جوانان عراقی 🔻به گزارش شبکه نجباء، رهبر معظم انقلاب در پیامی از علاقه خود به جوانان عراقی خبر داد. 🔻رهبر معظم ایران در این پیام خطاب به جوانان عراقی فرمودند: ❤️من شما را دوست دارم. عزیزان من، به فرزندان سرزمین رافدین بگویید حتی اگر از شما دور باشم، همواره پیگیر شرایط شما هستم.
. 🔴ایران، چین و روسیه عزم را جزم کرده اند تا به غربیها بفهمانند آقای دنیا کیست؛ 🔻لوکوموتیو تغییر موازنه در جهان، فروپاشی باصطلاح نظم نوین و برپائی نظم جهانی جدید اما به شکل درست و عادلانه برای همه کشورهای ضعیف به حرکت افتاده و دیگر قابل ایستادن نیست .
🔴پیام تل‌آویو به غرب: اگر با حزب‌الله مقابله نکنید، تأمین گاز منتفی است 🔹شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد پس از پرواز پهپادهای حزب‌الله به سمت میدان گازی «کاریش»، صهیونیست‌ها به کشورهای غربی پیام شدیداللحنی دادند که در صورت مقابله نکردن با حزب‌الله، دیگر خبری از کمک‌های سوختی نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بغض و گریه دختر مسیحی هنگام بردن نام سردار شهید در پخش زنده 🔹با حاج قاسم سلیمانی سید شهدای مقاومت، عهد می‌بندیم که قدس را آزاد کنیم......
🔴رئیس جمهور: منتظر سرمایه گذاری خارجی‌ها نماندیم 🔸️دکتر رئیسی در آئین انعقاد تفاهم‌نامه ۷ میلیارد دلاری سرمایه گذاری در میدان مشترک نفتی آزادگان: 🔹️رشد اقتصادی و پیشرفت کشور، نیازمند بسیج توان داخلی کشور است. 🔹هدایت نقدینگی، بهره مندی از توان فنی و جذب سرمایه گذاری داخلی در این مسیر، بسیار موثر خواهد بود. 🔹جذب سرمایه های کلان و منابع بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ اقتصادی برای توسعه و پیشرفت کشور، برای مردم اعتماد آفرین و برای دشمنان ناامیدکننده است. 🔹در سال های اخیر سرمایه گذاری در زیرساخت‌های اساسی کشور، آنچنان که باید انجام نشده است. 🔹ما منتظر خارجی ها نماندیم و نتایج امیدبخش و غرور آفرین این سرمایه گذاری ها را مردم به‌زودی مشاهده خواهند کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بیانات رهبر انقلاب درباره حاج احمد متوسلیان در دیدار خانواده شهدای همراه حاج قاسم سلیمانی 🗓۱۴ تیرماه؛ سالروز ربوده شدن حاج احمد متوسلیان
🔺یکی غیر مسلمان بوده مسلمان و مومنه میشه برای اسلام کار می کنه عاقبت بخیر میشه 🔺یکی مسلمان بوده، گمراه شده از کفار و منافقین و گناهکاران، دفاع میکنه و فاسق شده و عاقبتش میشه دشمن دین خدا🔥 🔴قرآن سوره سجده آیه ۱۸ آیا کسی که مؤمن است همانند کسی است که فاسق است؟! نه، هرگز این دو برابر نیستند. ✍سیدحسین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ورود دادستانی به ماجرای توهین یک خواننده در کنسرتش 🔹چند روز پیش در کنسرت گرشا رضایی در زاهدان، یکی از هواداران از او خواست که پلی‌بک اجرا نکند و این موضوع با پاسخ‌های تند و توهین‌آمیز رضایی مواجه شد. 🔹حالا معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفته در خصوص اهانت گرشا رضایی به مردم پرونده‌ای در دستگاه قضا باز خواهد شد. 🔹معاون هنری اداره ارشاد سیستان‌وبلوچستان هم گفته: با تخلفات گرشا رضایی و برگزارکننده کنسرت برخورد می‌کنیم.
🔴باز انتخابات در پیشه که متوسل به شجریان شدید؟ راستی برخلاف لباس روحانیت، چقدر این تیپ بهت میاد آقای ناطق! ✍سید رضی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فدای گریه های رهبر و اشک های حاج قاسم حتما ببینید
🔴وزارت راه: انتشار آگهی ‌«تخلیه مستاجر» جرم است 🔺هرگونه تهدید مستاجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است و انتشار تصاویر آگهی‌هایی با عنوان «تخلیه مستاجر» قطعا می‌تواند مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.
. 🔴این جمله و نگاه آقای اژه‌ای که "حساب خانواده مجرم یا متهم از او جداست" عین است؛ 🔻عدالتی که به آن اعتقادی ندارند و صرفا با یک نسبت خانوادگی و یا فامیلی، خیلی‌ها را هدفمندانه تخریب می‌کنند! ✍جواد آقایی
🔴رئیس سازمان پدافند غیرعامل: آسیب پذیری دشمنان در حوزه سایبری، قطعا بیش از کشور ماست 🔸️سردار جلالی: 🔹رژیم صهیونیستی، آغازگر جنگ سایبری علیه دولت و ملت ایران است 🔹️عوامل این رژیم جعلی با پادویی جریان نفاق تلاش گسترده‌ای برای آسیب رساندن به زیرساخت‌های ارتباطی و خدماتی می‌کنند که اغلب آنها با شکست مواجه شده است. 🔹️نهادهای مختلفی در خصوص امنیت سایبری کشور مسئولیت دارند. 🔹️بالاترین مسئول هر دستگاه متولی دفاع و امنیت سایبری است و در صورتی که دستگاه ها از محل آسیب پذیری های اعلام شده آسیب ببیند پیگیری قانونی می کنیم. 🔹️قطعا آسیب پذیری دشمنان در حوزه سایبری بیش از کشور ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴موتور سواران متخلف، همیار پلیس شدند 🔹سرهنگ بیگلری، رئیس پلیس راهور مازندران: طرح موتور یار با هدف آموزش موتورسواران متخلف و کاهش تصادفات منجر به فوت، در ۸ شهرستان استان، آغاز شده است.
. 🔴بهتر است بدانیم 🔻آمریکا با تحریم، رو به روی ما بسته 🔻دوتا در و که دست خودش نیست، باز موندند 🔻این دو تا در رو هم با استفاده از اصلاحطلبها و منحرفین و ارتش سایبری ش میخواد خودمون به روی خودمون، ببندیم 🔻 ما هم ساده لوح، الان اینقدر از چین و روسیه متنفرن از آمریکا متنفر نیستند .
🔴غدیر نشانه‌ی عظمت اسلام 🔻حضرت امام خامنه ای: حادثه و واقعه‌ی غدیر، نشانه‌ی عظمت و جامعیت اسلام است. ۱۳۸۵/۱۰/۱۸
🔴وزارت امور خارجه: ایران هنوز هم رژیم صهیونسیتی را مسئول ربایش ۴ دیپلمات خود می‌داند 🔹وزرات امور خارجه در چهلمین سالگرد ربایش چهار دیپلمات ایرانی: 🔹️جمهوری اسلامی ایران همواره مسئولیت سیاسی و حقوقی ربایش و این اقدام تروریستی را متوجه رژیم صهیونیستی و حامیان آن می‌داند.
زیبایی ببینید؛ پـدر باشـی، دانشجو نمونه باشی و پـدر و پســــری بیای لوح تقـــدیر از رئیس جمهورت بگیری😍👌
🔴تا دیروز بیش از ۴ میلیون تن گندم با ارزش بالغ بر ۴۸ هزار میلیارد تومان از کشاورزان گندمکار، خریداری شده که نسبت به سال قبل ۲۸ درصد داشته خوبه ان شاالله بازم باید بیشتر بشه😊🇮🇷✌️ 👈نابود بشن اونایی که سالها با تئوری‌هایی مثل (خودکفایی در کشاورزی، مزخرفه و گندم رو وارد کنیم) 👈 کشور رو عقب انداختن