eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 جهاد تبیین در کلام رهبر 👇 ✅هفت توصیه مهم رهبر انقلاب به فعالان انقلابی، اجتماعی و سیاسی 1⃣نگذارید از انقلاب، هویت‌زدایی کنند و حقیقت انقلاب را واژگون کنند 2⃣ نگذارید یاد امام در جامعه را کمرنگ و تحریف کنند 3⃣نگذارید رگه‌های ارتجاع، نفوذ کنند و جاگیر شوند. (مرتجع، تابع سبک سیاست و زندگی غربی است) 4⃣دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید نگذارید جنگ روانی در کشور تاثیر بگذارد. 5⃣. از سرمایه ایمان مردم، برای تولید عمل صالح بهره بگیرید. 6⃣ نگذارید وانمود کنند کشور به بن بست رسیده است. 7⃣. امروز وظیفه قدرشناسی از مسئولان سنگین است. .
🔴کشف یک گورستان تاریخی در اهواز 🔹معاون میراث‌فرهنگی خوزستان: ساعاتی پیش کارکنان شرکت ملی حفاری هنگام عملیات بیل مکانیکی برای احداث جاده دسترسی به چاه نفت، به یک گورستان تاریخی برخوردند. 🔹بلافاصله عملیات متوقف شد و کارشناسان میراث فرهنگی به محل حفاری آمدند. در بررسی‌های اولیه سه تدفین خمره‌ای کشف شد که شبیه به تدفین‌های دوره اشکانی و ساسانی است. در آینده نزدیک کاوش گسترده در این محل انجام خواهد شد.
🖼 پروانه‌ها به جان جنگل بلوط افتاده‌اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حقایق ناگفته از آمریکا 🔹مرور بخشی از کتاب کاملا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا از شرایط و اوضاع اجتماعی، سیاسی و بهداشتی کشور
🔴 ‏احسان کرمی گفته عروسی رفتن من به کسی ربطی نداره و توضیحی بابت این موضوع به کسی نمیدم.... ولی خب یه ملت باید به ایشون جواب پس بدن که چرا رفتن ورزشگاه و سلام فرمانده خوندن! دیکتاتورهای کوته فکر 👈 ‏احسان کرمی میگه عده ای از قبل دنبال این بودن که برا من حاشیه درست کنند، یعنی ما هُلت دادیم افتادی تو عروسی ساسی مستهجن😏😑
🔴 بازنده بزرگ جنگ اوکراین و روسیه کیست؟ 🔰 برای اینکه متوجه شوید دقیقا چه بلایی بر سر یورو در مقابل دلار در یک ساله گذشته آمده، نمودار سمت راست را نگاه کنید. سقوط یورو به معنای سقوط اروپا است. قدرت خرید کمتر و به مراتب زندگی ساده‌تر. این بلایی است که بحران اقتصادی آمریکا شروع کرد و حالا با جنگ اوکراین تشدید شده است... 🔰 نمودار دیگر قدرت روبل روسیه را در یک سال گذشته نشان می دهد. مقایسه این دو نشان می دهد که اولین بازنده جنگ اوکراین و روسیه، اروپایی ها بوده اند که دُمشان را به سیاست آمریکا گره زده اند.
🔴جشن استقلال آمریکا بازهم قربانی گرفت 🔹 در جریان تیراندازی حین برگزاری جشن‌های استقلال آمریکا در ایالت ایندیانا ۳ نفر کشته و ۷ نفر مجروح شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وقتی فیلم‌های سیاه و چرک امثال اصغر فرهادی، صدای طرفدارای خودش رو هم، در میاره!
🔴مسئله سگهای ولگرد واقعا تبدیل به بحران شده. 🔹این بیمار نه در بیابان بلکه از مغازه خودش میاد بیرون و مورد حمله قرار میگیره. 🔹احتمال میره در آینده‌ی نه چندان دور شما درب محل سکونت خودتون رو که باز کردین جونتون در خطر باشه...
. 🔴 اظهارات منتسب به مخبر معاون اول رئیس جمهور در فضای مجازی در خصوص بازنشستگان، 🔻معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول ریاست جمهوری: 🔹بنا بر ماموریت رئیس جمهور، معاون اول در جلساتی با حضور مسئولان ذیربط و نمایندگان اتحادیه ها و انجمن های بازنشستگی حرف ها و دغدغه های بازنشستگان را شنیده و همواره بر رفع آنها، تاکید کرده اند. 🔹بنابراین سناریوسازی و اظهارنظرهای ساختگی و دروغی که در فضای مجازی به وی منسوب شده، به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود. 🔻در آخرین جلسه ای که با حضور معاون اول رئیس جمهور در خصوص بازنشستگان برگزار شده است، جبران مابه التفاوت عدد مصوب دولت با میزان افزایش مورد نظر بازنشستگان، به عنوان متناسب سازی حقوق از سوی سازمان تامین اجتماعی، به تصویب رسید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حاج احمد رفت که رفت..... سکانسی از فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ۱۴ تیر‌ماه؛ سالگرد ربوده شدن حاج احمد متوسلیان، و همراهانش در لبنان توسط صهیونیست‌ها
. 🔴خط تولید واکسن کرونا، متوقف نشده است 🔸️کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت: 🔹️ساختن واکسن متناسب با هر زیر سویه جزو کارهایی است که شرکت های واکسن سازی انجام می دهند و ما از این مسئله استقبال می کنیم. هیچکدام از واکسن سازان ادعا ندارند که واکسن علیه BA5 را تولید کرده اند . 🔹️اینکه در رسانه ها گفته می‌شود، خط تولید واکسن متوقف شده شیطنت رسانه‌ای است. 🔹️درحال حاضر ۵۰ میلیون دوز واکسن به صورت ذخیره داریم و از جهت ذخیره واکسن کمبودی نداریم. 🔹️نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد شاهد رشد موارد بستری بیماران کرونا هستیم و در ۲۳ استان کشور موارد بستری افزایش یافته است. 🔹️افرادی که ۶ ماه از آخرین دوز واکسن آنها گذشته حتماً باید اقدام به تزریق واکسن کنند. 🔹️امکان انجام واکسیناسیون در سطح ملی کاملاً فراهم است. .
🔴‏به لحظات قطع گاز صدها هزار مشترک آلمانی، نزدیک میشویم ✌️🏻
. 🔴‏میگفتن؛ ایران، ونزوئلایی میشه اما فعلا که ونزوئلا داره ایرانی میشه☺️ ✅ ونزوئــلا، یک میلــیون هکــتار زمین برای کشت فراسرزمینی به ایران داده که اتفاقا این کشور برای کشت ذرت و سویا خیلی مناسبه و ارزش اقتصادیش از گندمم بالاتره. .
🔴امیرعبداللهیان: برای آزادی حمید نوری، تمام تلاش خود را می‌کنیم 🔹وزیرخارجه در دیدار حمید نوری: استقامت و ایستادگی آقای نوری در برابر تمامی فشارها ستودنی است. حمایت و دفاع از اتباع ایران در هر کجای دنیا که باشند، وظیفه ذاتی ماست. ایران پرونده آقای نوری را با حساسیت زیاد دنبال می کند و نهایت تلاش خود را برای آزادی ایشان به کار خواهد بست. 🔸حمید نوری، شهروند ایرانی است که با شیادی و پرونده‌سازی گروهک تروریستی منافقین، از سال ۹۸ به‌صورت غیرقانونی توسط دولت سوئد بازداشت شده است.
🔴پیامکی از شماره پلیس به صورت گسترده در حال ارسال به صهیونیست هاست که در آن نوشته شده: شما نباید به خیابان بروید. این یک هشدار امنیتی است!! احتمال حمله تروریستی وجود دارد. لطفا در خانه بمانید 🔹پلیس رژیم صهیونیستی: امشب (سه شنبه) پیامک هایی به نمایندگی از پلیس در خصوص وقوع یک حادثه امنیتی در مناطق مختلف کشور توزیع شده و از مردم خواسته شده تا در منازل بمانند. پس از بررسی، معلوم شد که این پیام‌ها فیک و ساختگی است، اما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که این یک حمله سایبری بوده است یا خیر. روانیشون می کنیم این قوم پلید رو😅😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حسین پسر غلامحسین روایت شنیدنی و تاثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی از اخلاص شهید محمد حسین یوسف اللهی شادی روح شهدا صلوات
🔴کار خوب وزارت نیرو😊 نصب کولر گازی و برق رسانی به چادر های مناطق زلزله زده هرمزگان. ✅
. 🔴تا حالا به این فکر کردید؛ 🔹وقتی حرف از واکسن، تولید واکسن و تزریق واکسن میشود عده ای متحجر و مغرض، اعتراض می کنند 🔻اما وقتی مردم بخاطر کرونا، فوت میکنند و گرفتار رنج بیماری کرونا میشوند؛ این مغرضین واکسن هراس، لال میشوند 🔹آیا میشود به صداقت این افراد، اعتماد کرد؟ .
تو‌همانے‌که‌دلم‌اینهمہ‌خواهان‌اوست...♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ببینید در غرب پس از گذراندن آموزش چگونه‌ سگ باشیم وارد میدان شدن تا بتونن خودشونو محک بزنن و ببینند با موفقیت تونستند سگ باشن یا خیر😐😖 خداییش ببینید سیر رشد و ترقی و پیشرفت غرب بیچاره لیبرال به کجا رسیده و بدبخت تر از اینا غربزده هایی هستند که کعبه آمال و آرزوهاشون اینجوری شدن است، تلاش برای حیوان و پست شدن😂😑🤮
🔴دنیای وارونه ای شده حیوونا دارن شبیه آدما میشن، آدمای بی عقل گمراه شبیه حیوونا
🔴زارع پور: بسته اینترنتی برای سه دهک پایین جامعه فعال می‌شود ✌️🇮🇷😊 ✅شامل دهک های پایین میشه که یارانه شون ۴۰۰ تومنی هست... 🔸وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت: 🔹بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه اختصاص می‌یابد 🔹کسانی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند. 🔹اگر کندی اینترنت وجود داشته باشد، می‌توانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و گزارش کنند و ما حتما آن را بررسی می‌کنیم. 🔹اخیرا یک کندی در شب‌های اخیر بوده که البته برطرف شد اما ما آماده هستیم گزارشات را دریافت و به آن رسیدگی کنیم.
🔴یارانه تایید صلاحیت شدگان، بدون وقفه پرداخت شود 🔸رئیس‌جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت: 🔹بررسی اعتراض کسانی که یارانه دریافت نکرده‌اند، دقیق، با نگاه مثبت و اعتماد به خوداظهاری‌ها و تفکیک بین حساب‌های تجاری و شخصی، انجام شود تا حق کسی، پایمال نشود. 🔹یارانه کسانی که در بررسی‌ها، صلاحیت آنها برای دریافت یارانه احراز شده است به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود.