eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
Mahmoud Karimi - Ey Pesare Fatemeh Man Zaeram.mp3
5.21M
💚ای پسر فاطمه من زائرم با دل خود در حرمت حاضرم 🎙حاج محمود کریمی:
🔴 هم اکنون در زندان به سر می‌برد 🔸سخنگوی قوه قضائیه : 🔹اجرای حکم بابک زنجانی در حال انجام است و در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار گرفته است. 🔹حدود ۵۰۰ میلیون دلار به وزارت نفت واگذار شده و رد مال این فرد حدود یک میلیارد ۹۶۰ میلیون یورو است. 🔹در خصوص باقی طلب وزارت نفت با همکاری ضابطین در حال پیگیری و انتقال اموال از خارج از کشور هستیم. 🔹سر نخ های خوبی از اموال به دست آمده که استرداد خواهد شد.
🔴آخرین وضعیت پرونده شکایت آقای سید حسن خمینی از 🔸سخنگوی قوه قضائیه : 🔹پرونده شکایت آقای سید حسن خمینی از آقای دهباشی در مرحله اول قرار نهایی صادر می‌شود که به این قرار اعتراض می‌شود. 🔹پس از طی مراحل قانونی فرد مورد نظر به شش ماه حبس محکوم می‌شود که توسط محکوم علیه مورد اعتراض قرار می‌گیرد و اکنون در شعبه اول دادسرای تهران مورد رسیدگی است.
🔴اعتراف تل‌آویو اسرائیل به قتل ۵ کودک فلسطینی در جنگ سه‌روزه 🔹روزنامه عبری «هاآرتص»: تحقیق صورت‌گرفته از سوی ارتش رژیم صهیونیستی کشته‌شدن ۵ کودک در شمال نوار غزه و منطقه الفالوجه به دست نیروی هوایی اسراییل را تایید می‌کند. 🔹جنگ سه‌روزه در نوار غزه به شهادت حداقل ۴۴ فلسطینی از جمله ۱۵ کودک منجر شد.
🔴اتهام بازداشت شده در ایران، جاسوسی است 🔸سخنگوی قوه قضائیه : 🔹 این پرونده در دادسرای تخصصی تهران تحت رسیدگی است و اتهامش جاسوسی است. 🔹یکسری اسناد کشف شده و در حال بررسی است و تحقیقات مقدماتی به صورت محرمانه است. 🔹براساس سرنخ هایی که داریم ممکن است اتهام دیگری در مورد ایشان مطرح شود.
. 🔴اختلالات شبکه‌های اجتماعی برطرف شد 🔹شرکت ارتباطات زیرساخت: دیروز برخی از لینک‌های ارتباطی شمالی کشور برای ساعاتی دچار اختلال شد. این اختلال باعث ایجاد مشکل در تامین ترافیک برخی پلتفرم‌های خارجی شده بود. این مساله با جایگزینی ظرفیت‌های پشتیبان مرتفع شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنگوی دولت: در ۳۱ سفر استانی بیش از ۴۷۹۸ مصوبه و ۳۳۵ دستور از جانب رئیس جمهور صادر گردیده است
🔴فوت ۷۸ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته
🔴الکس به اعدام محکوم شد 🔸سخنگوی قوه قضائیه : 🔹یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شدند. 🔹راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است. 🔹این فرد به اعدام محکوم شده است. 🔹سایر متهمان به موجبات فراهم کردن فساد به ۸ سال حبس محکوم شدند. متهم دیگری هم در پرونده است که حکم وی هنوز اجرا نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنگوی دولت: شعار هفته دولت امسال «دولت مردم» است
دعوای زرگری علی علیزاده و امید دانا!!!👆🏻😏 کم‌کم نقاب‌ها کنار زده میشه!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴باز هم گستاخی یک زورگیر در کلانتری: برو برای عینکت برف‌پاک‌کن بگیر! چقدر قانون در برابر این اوباش حقیره ... خیالشون تخته دو روز بعد ازاد میشن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خروج 19 واگن یک قطار در اوهایو آمریکا 🔹آماری از کشته یا مجروحین حادثه اعلام نشده است 🔹اینقدر مرگ بر این و اون گفتن به خودشون برگشت😉 هم خشکسالی و آتش سوزی جنگل دارن هم سیل و آبگرفتگی هم حوادثی مثل این هم گرانی و تورم بی‌سابقه در 40 سال اخیر
🔴منابع اسقاطیلی از کشته شدن یک گروهبان تروریست ارتش صهیونیستی بنام ناتان فیتوسی در طولکرم خبر دادند این گروهبان شب گذشته چند دقیقه ای پستش رو ترک کرده و وقتی برگشته دوستانش فکر کردند فلسطینیه و کشتنش الحمدلله بیش باد😁😃
32.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مقایسه نوع پوشش خبری و گزارش تلویزیون سلطنتی بی‌بی‌سی در مورد خشکسالی در قاره و : 🔰گزارش سیاوش اردلان از خشکسالی در اروپا: _تبخیر آب و باران کم موجب خشکسالی شده _رودخانه‌ها تبدیل به محل رفت و آمد (و تفریح) شده _تغییرات اقلیمی برای همه است _گازهای گلخانه‌ای در جهان، مشکل اروپا _چین مقصر اصلی گرمای اروپا 🔰گزارش سیاوش اردلان از خشکسالی در ایران: _ایران تشنه است، آینده ای داغ برای ایرانیان _ایران خشک شده، همیشه خشک بوده! ایران، یک ورشکسته آبی _ناکارآمدی حکومت در حوزه آب _سرقت حق‌آبه (و تحریک کشاورزان)
🔴این تصویر مربوط به لهستان، سال 2014 است وقتی یکی از تماشاگران با در دست داشتن مشعل روشن میره روی نرده ها و پلیس بهش میزنه و ... 🔹اما شما هیچوقت این ها رو نشنیدید و ندیدید، چون اینجا ایران نیست!
🔴این عکس مربوط به دوران رضا شاه است سربازان انگلیس گوسفندی را خورده اند و مردم قحطی زده به خاطر روده و پوست و ضایعات گوسفند از سر و کول هم بالا می روند.
🔺‏با قطع گاز روسیه ۱۹۳ میلیارد یورو ضرر به اقتصاد آلمان وارد میشه، هم چنین حدود ۶ میلیون فرصت شغلی هم از بین خواهد رفت! 🔹بازار فروش چوب سوختنی در آلمان با شنیدن خبر قطعی گاز بسیار داغ شده! 🔹حالا کی محتاج توافق است؟ اصلاح طلبان کجای این پازل قرار گرفتند؟ ✍محمد نصوحی
🔴دستور دکتر رئیسی برای استفاده از محصولات دانش‌بنیان ✅رئیس‌جمهور: ♦️محصولات دانش‌بنیان تولید شده توسط محققان داخلی هزینه را کاهش، بهره‌وری را افزایش و ارزش افزوده زیادی ایجاد می‌کند و ما مصمم به حمایت و استفاده از آنها هستیم. ♦️چرا باید محصولی که در داخل با استانداردهای لازم تولید شده، از خارج از کشور وارد شود، این جفا به تولید و تولیدکننده است لذا با قدرت جلوی این نوع اقدامات را می‌گیریم. ♦️همه دستگاه‌های اجرایی کشور با قدرت و توان و با کنار گذاشتن بروکراسی اداری که عمدتا مانع است، کار را به نحوی دنبال کنند که هم متخصصین تشویق شوند و هم بتوانیم بهره‌وری را در کشور افزایش دهیم
🔴نحوه اجرای افزایش حقوق بازنشستگان، فردا اعلام می‌شود 🔸زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار: 🔹ناترازی‌هایی در صندوق‌های بازنشستگی وجود دارد که یکی از چالش‌های ما در وزارت خانه محسوب می‌شود. 🔹تصمیمات در خصوص بازنشستگان در سطح قوانین دولت و مجلس است. 🔹در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان هیئت وزیران این موضوع را به وزرای عضو در هیئت امنای تأمین اجتماعی واگذار کرد و ما باید در چارچوب مصوبه شورای عالی کار تصمیم می‌گرفتیم که البته محدودیت‌های منابع نیز وجود دارد. 🔹در رابطه با نحوه اجرای قانون جلسه‌ای در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد که در آن نحوه افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب خواهد رسید. 🔹یکی از پیشنهاداتی که مطرح شده این است که صندوق زمین و ساختمان برای بازنشستگان در هر استان تأسیس شود و در مجموع تصمیمات خوبی اتخاذ شده که این موضوع نیز فردا در جلسه اعلام خواهد شد.
🔴 آیت الله بهجت ره: محال است کسی راه را پیشه نکند و به آن چه دارد گردد! بر عکس اگر کسی قناعت کند، مایحتاجش به او می رسد، هر چند زیاد باشد! تمام نقص بشر، در اثر پیروی و دوری از تعالیم و متابعت انبیاء (علیهم السلام) است.
🔴دونالد ترامپ طی پیامی در صفحه شخصی اش نوشت، پلیس فدرال آمریکا در جریان حمله و بازرسی اقامتگاهش در مارولوگو گذرنامه او را هم ضبط کرده است. در کاخ بلند دمکراسی هم به ساختارشکنان و محرکان آشوب، جایزه نمیدهند. توییترشان را تعلیق، منزلشان را تفتیش، گذرنامه اشان را ضبط میکنند و... ✍سیدنظام الدین موسوی