eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه تخریب‌گران خیابانی همه یک حکم ندارند: ⬅️جوانان و نوجوانانِ هیجان‌زده را باید متوجه اشتباه‌شان کرد اما عناصر منافق، تجزیه‌طلب و بقایای رژیم پهلوی باید محاکمه و مجازات شوند ⬅️این کسانی که در خیابان فساد و تخریب میکنند و کردند اینها همه یک حکم ندارند، بعضی از اینها جوانان و نوجوانانی هستند که هیجان ناشی از ملاحظه‌ی فرض کنید که فلان برنامه‌ی اینترنتی اینها را به خیابان میکشاند، هیجانی‌اند، احساساتی‌اند، احساساتی میشوند می‌آیند. البته همه‌شان در مجموع عده‌ی بسیار کمی هستند در مقابل ملت ایران و در مقابل جوانان مؤمن و غیور ایران اسلامی؛ ⬅️لکن همین‌هایی که هستند یک عده‌شان کسانی هستند که آنها را احساسات، هیجان به خیابان میکشاند؛ اینها را با یک تنبیهی میشود مشکل‌شان را حل کرد، یعنی هدایت‌شان کرد، تفهیم بهشان کرد که اشتباه میکنند. ⬅️لکن بعضی از اینها این‌جور نیستند. بعضی از اینها بازمانده‌های عناصر ضربت‌خورده‌ی چهل سال گذشته هستند. منافقین، تجزیه‌طلبها، بقایای رژیم منحوس پهلوی، خانواده‌های ساواکی‌های مطرود و منفور. ⬅️اینها را به میزان مشارکتشان در تخریب و ضربه‌ی به امنیت خیابانها، قوه‌ی قضائیه بایست برایشان مجازات معیّن کند و محاکمه کند اینها. ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واژه تنبیه در ادبیات رهبر انقلاب به چه معناست؟/ فارس
🔴 وحیدی: سازندگان شعار‌ «زن، زندگی، آزادی» شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای زنان به وجود‌ آوردند وزیر کشور: ⬅️کسانی که شعار‌هایی همچون «زن، زندگی، آزادی» را درست کردند؛ ⬅️شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای دفاع از زنان به وجود‌ آوردند و آزادی را در بی‎حجابی و بی‎حیایی زنان می‌بینند. ⬅️دشمن به‎دنبال ضربه‎زدن به قدرت جمهوری اسلامی است ⬅️و برای ایجاد تردید در بانوان عزیز کشور نسبت به ارزش‎های اسلامی حرکت می‎کند.
🔴درک همین یک جمله برای یه عمر ضدانقلاب ها کفایت میکنه دیگه زور الکی نزن ... ✌️🇮🇷📖♥️
مداحی آنلاین - شال عزا رو دوش صاحب الزمونه - مهدی اکبری.mp3
6M
🏴شهادت امام حسن عسکری(ع) تسلیت 🌴شال عزا رو دوش صاحب الزمونه 🌴امشب خود آقا داره روضه میخونه 🎤
🔴شهید دکتر بهشتی: زن در اسلام، زنده؛ سازنده؛ و رزمنده است؛ به شرطی که لباس رزمش، لباس عفتش باشد.
🔴قالیباف: تغییر شیوه اجرای گشت‌های امنیت اخلاقی را پیگیری می‌کنم/ مسئولان امنیتی با افراد مخلّ امنیت مقتدرانه برخورد کنند 🔸قالیباف در نطق پیش از دستور یکشنبه ۱۰ مهر: 🔹در وقایع و اتفاقات تلخ اخیر اولین مساله، چرایی و چگونگی جان باختن خانم مهسا امینی است. 🔹مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخلّ امنیت مردم هستند برخورد کنند. 🔹در همین چند روزی که برای رعایت مسائل امنیتی در فضای مجازی محدودیت‌هایی ایجاد شده است می‌بینیم که بسیاری از کسب و کار‌ها لطمه خورده‌اند. 🔹باید ساختار‌ها و شیوه‌های اجرای گشت امنیت اخلاقی را به گونه‌ای اصلاح کنیم تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود. 🔹ضروری است از مردم شریف و نجیب سیستان و بلوچستان که با هوشمندی کامل، دست رد به سینه اشرار و گروه‌های تروریستی زدند و زمینه آرامش منطقه را فراهم کردند، کمال تشکر را داشته باشم.
. 🔴 ⬅️جناب آقای قالیباف! سلام و احترام فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب را یکبار دیگر گوش نموده و موضع نسنجیده خود را که دیروز در صحن علنی مجلس قرائت داشتید تصحیح بفرمایید. 🔴جناب قالیباف!فاین تذهبون!؟ ♦️آقای قالیباف، گشت ارشاد و مهسا امینی بهانه بود، اصل نظام نشانه بود... ♦️مطرح کردن دوباره مسئله گشت ارشاد توسط یک مقام ارشد آن هم شخصی مانند جنابعالی باعث خواهد شد شائبه ها درباره فوت مهسا امینی دوباره بیشتر بشود. ♦️طبق اسناد متقن پزشکی مرگ مهسا امینی اتفاقی بوده و هیچ ارتباطی به گشت ارشاد نداشت... ♦️آقای رئیس! آیا می دانید این سخنان شما حرف دل و مطالبات مدعیان اصلاحات، لیبرال های منحرف است؟ که البته بعید است ندانید! ♦️به راستی، هدف از مطرح کردن این قبیل سخنان، آن هم از تریبون خانه ملت چیست؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴امام خمینی ره: آن روز که در مورد جمهوری اسلامی، احساس خطر کنم دیگر نصیحت نمی‌کنم، دست همه را قطع ‌خواهم کرد
🔴جزئیات فوت مهسا امینی از زبان رئیس قوه قضاییه 🔸️رئیس قوه قضاییه با تشریح جزئیات ماجرای فوت مرحومه مهسا امینی: 🔹️کل این ماجرا در حدود بوده است که رخ داده‌ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیت‌الله رئیسی: سخنان حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب به ناآرامی‌ها و مسائلی که باعث رنج مردم و مسئولین شده بود خاتمه داد
🔴 اعضای ۴ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گلستان 🔹️با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان نینوا گلستان، ۴ تیم سازمان یافته که علاوه بر فعالیت در فضای مجازی برای تحریک مردم، اقدام به اغتشاش و اخلال در امنیت استان کرده بودند دستگیر شدند. 🔹️مقادیری سلاح سرد در قالب کوکتل مولوتف، چاقو، اسپری دست ساز، تیغه نینجا، پنجه بکس و چوب از آن‌ها کشف و ضبط شد.
🔴دکتر رئیسی: باید به حقایق کشور احاطه داشت 🔸️رئیس جمهور در مراسم افتتاح نهمین دوره : 🔹️باید به حقایق کشور احاطه داشت تا تشخیص مصلحت کشور متقن تهیه شود. مسئولیت مجمع را از این جهت خطیر می‌دانم. 🔹️در بیانیه گام دوم رهبری باید به محورهای کلیدی استقلال، آزادی، عدالت، علم و فناوری ،سبک زندگی اسلامی توجه کرد. این موارد باید در جهت گیری کلی کشور دیده شود. 🔹️قانونگذاران، مجریان و سایر دستگاه ها باید به سیاست های کلی توجه کنند تا این سیاست‌ها اجرا شود و شاخص عملکرد دستگاه ها باشد. 🔹️تاکید داریم برنامه هفتم توسعه مطابق سیاست‌های کلی کشور باشد و آمادگی کامل برای همکاری با مجمع تشخیص مصلحت نظام و بخش نظارت آن داریم. 🔹️رهبری در راس نظام است که سخن او فصل الخطاب بوده و هدایت های حکیمانه ایشان در روز گذشته همه مشکلات را خاتمه داد.
🔞 کامنت‌های اینستاگرام سپهر حیدری که دوست داره پز اندام و چهره‌ی زنش رو بده 🔥
🔴 نماز اول وقت📿 گفتم:نگرانتیم...! اینقدر‌موقع توۍجاده‌نزن‌کنار‌نماز بخون... چند دقیقه دیرتر چی میشھ؟ افتادۍ دست کوموله‌ها چی؟ خندید! گفت:" تمام‌جنگ‌مابخاطرهمین‌نمازه!" تمام‌ارزش‌نمازم‌توی‌"اول‌وقت" خوندنشه! -نماز‌اول‌وقت‌سفارش‌یاران‌آسمانی ❤️
🔴 راه نجات در آخرالزمان در کلام امام حسن عسکری علیه السلام 🔵 امام حسن عسکری (ع) فرمودند: 🌕 کسی در آخرالزمان از هلاکت و نابودی نجات پیدا نمی کند، مگر این که خداوند او را به دعا برای تعجیل فرج و ظهور موفق بگرداند. 🏴 سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) را خدمت فرزند بزرگوارشان، ارواحنا فداه و همه منتظرین تسلیت عرض میکنیم.
🔺روایت عینی استاد دانشگاه تهران از حوادث روزهای اخیر در دانشگاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این هم در نوع خود بی نظیر است. از مردم پرسیده اند: زن زندگی آزادی به چه معناست؟👆 🔹این روزها شعارهایی از این دست در تجمعاتی خارج از کشور دیده میشود. تجمعاتی که در آن، زنان برهنه شده و در کنار پرچم از حق لخت شدن در ایران میگویند. 🔹ویدئو را با دقت ببینید. کسی حتی برای این شعار در ایران تره هم خورد نکرده و به آن فکر نمیکند... 😂😁 🔹ترجمه ی ساده تر: عمده ی آنچه می‌بینید یک صحنه آرایی در سطح فضای مجازی است. صحنه آرایی که در کسی پیگیر آن نیست...
🖼 هشتگ، ابزار اغتشاشگران
🔴اغتشاشات فروکش کرد و حالا گردانندگان اصلی آن عصبانی اند👆 ✍فتنه گران بازهم باعث شدند تحریم ها علیه ایران بیشتر شود
🔴بسته تحریمی اروپا و آمریکا علیه ایران به بهانه های حقوق بشری 🔹 آلمان، فرانسه، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا و جمهوری چک بسته‌ای با ۱۶ پیشنهاد تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه مسائل حقوق بشری پیشنهاد داده اند. 🔹‌در همین ارتباط منابعی در وزارت خارجه آلمان مدعی شدند که دور جدید تحریم‌ها، افراد و نهادهایی را که مسئول رده اول پاسخ پلیس به اعتراضات در ایران است هدف قرار خواهد داد. 🔹‌هفته‌نامهٔ «اشپیگل» آلمان نیز با انتشار گزارشی اعلام کرد که بسته پیشنهادی تحریمی علیه ایران در اجلاس روز ۱۷ اکتبر، دو هفته دیگر با حضور وزیران خارجه اتحادیه اروپا تصویب خواهد شد. 🔹‌همچنین «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه مقامات ایرانی اعمال خواهد کرد. 🔹‌بایدن در این ارتباط مدعی شده که این تحریم‌ها علیه کسانی خواهد بود که واشنگتن آنها را در خشونت علیه معترضان دخیل می‌داند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شبکه سعودی ایران اینترنشنال از چه کسانی تشکیل شده و از کجا هدایت می‌شود؟