eitaa logo
باران نجاتی| محنـــــــ💝ـــا
2.9هزار دنبال‌کننده
9هزار عکس
9.2هزار ویدیو
518 فایل
«محنا» محلی برای حرکت به سمت حیات طیبه🌱🤌🏼 👩🏻‍🍼با افتخار مادر شش فرزند، کمی نویسنده و در پناه حفظ نیمی از قرآن مربی🌼 زهرام ولی از روز اول فجازی، باران صدام میکنن🌦 با کمال میل پذیرای نکات شما هستم👇 @barannejat
مشاهده در ایتا
دانلود
9.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جشن در مدینه منوره الهی زودتر بتونیم میلیونی در مدینه و مکه جشن برا امیرالمومنین بگیریم... بلندآمین بگوـ @almohanaa
@taalei_edu48439457798677.mp3
زمان: حجم: 12.24M
🎙استاد امینی خواه : 🔈 🔈 تجربه نزدیک به مرگ 🔊 جلسه * پای ثابت میز محاسبه در برزخ! * اگر می خواهی شوی..... * چه چیز در برزخ معطلمان می کند؟! * ؛ خوب یا بد؟ * عالم شگفت انگیز خیال * کتابی که از تجربه نزدیک به حاصل شد! * برنجی که از برزخ آمد! * چگونه اعمال، صورتهای را ماندگار می کند؟ شوخی در * با عینک ، به بنگریم! * همان مرگ است ⏰مدت زمان ۳۰:۲۹ نشر صدقه جاریه 😇 https://eitaa.com/se_dagige_dar_ghiamat_313 @almohanaa
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر سعیدعزیزی ✅ چطور تشخیص بدیم که فرزندمان هست یا خیر؟ به خانواده‌ی بزرگ ما بپیوندید☺️👇 http://eitaa.com/bano_sadeghy در روبیکا هم همراهمون باشید💞👇 https://rubika.ir/banosadeghy @almohanaa
12.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️همخوانی سرود زیبای پیامی برای بانوان ایران زمین❇️ توسط هزاران بانو از ۱۲۰ کشور دنیا در حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) مروارید، تو باید مادر باشی تا یکی از دامن پاک تو بشه حاج قاسمی که خونش واسه ایران بجوشه @almohanaa
💢نشست برخط اصول  ابعاد و ویژگی‌های جنگ ادراکی شناختی ➖با حضور: 🔻سرکار خانم غلامی پژوهشگر و مدرس سواد رسانه و فضای مجازی 📌 دوشنبه ۱۹ تیرماه 🕗 ساعت ۱۸ 🌐 لینک حضور در نشست: https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-114640/l/fa 🔰با ما همراه باشید ... 📖 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی (نسرا) استان یزد 🆔 https://rubika.ir/nasra_yazd 🆔 https://eitaa.com/nasra_yazd
فوری.. ازکوچکترین سرباز، رونمایی شد👈 این عکس رو از مهمانی ده کیلومتری گذاشتند. توروخدا بگید ماشاالله که چشم نخوره. @almohanaa
💢↶ نماز امام موسی کاظم علیه‌السلام که مجرب برای حوائج است ⬅ دو رکعت نماز ◽️در هر رکعت یک مرتبه «حمد» ◽️و ۱۲ مرتبه «توحید» می‌خوانی ⬅ بعد از سلام نماز صد مرتبه صلوات می‌فرستی و به روح امام کاظم علیه‌السلام هدیه میکنی ⬅ بعد به سجده می‌روی و ۱۲مرتبه می‌گویی: 《اَلّلهُمَّ بِحَقِّ المَسجُون بِسِجن هارون أقضی حَاجَتی》 ⤵️ دعای بعد از نماز 【اِلهِی خَشَعَتِ الأصْواتُ لَکَ وَ ظَلَّتِ الاَحْلامُ فِیکَ وَ وَجِلَ كُلُّ شَیءِِ مِنْکَ وَ هَرَبَ كُلُّ شیءِ إِلَيْکَ وَ ضاقَتِ الأشياءُ دُونَکَ وَ مَلأَ كُلَّ شیءِ نُورُکَ فَأنْتَ الرَّفِيعُ فِی جَلالِکَ وَ أَنْتَ البَهِیُّ فِی جَمالِکَ وَ أَنْتَ العَظِيمُ فِی قُدْرَتِکَ وَ أَنْتَ الَّذِی لا يَؤُودُکَ شَیءُ يا مُنْزِلَ نِعْمَتِی يا مُفَرِّجَ كُرْبَتِی وَ يا قاضِیَ حاجَتِی أَعْطِنِی مَسْألَتِی بِلا إِلهَ إِلاّ أَنْتَ آمَنْتُ بِکَ مُخْلِصاً لَکَ دِینِی أَصْبَحْتُ عَلى عَهْدِکَ وَ وَعْدِکَ مَااسْتَطَعْتُ أَبُؤُ لکَ بِالنِّعْمَةِ وَ أَسْتَغْفِرُکَ مِنَ الذُّنُوبِ الَّتِی لا يَغْفِرُها غَيْرُکَ يا مَنْ هُوَ فِی عُلُوِّهِ دانٍ وَفِی دُنُوِّهِ عالٍ وَفِی إِشْراقِهِ مُنِيرٌ وَفِی سُلْطانِهِ قَویُّ صَلِّ على مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ】 ◽️⇦ سپس حاجت خود را می‌طلبی و به حول و قوه الهی و به برکت باب الحوائج ان‌شاءالله حاجت روا شوید ◽️⇦ برای این نماز آثار و برکات فراوانی ذکر شده است ان‌شاءالله حاجت روا باشید ما را از دعای خودتان بی بهره نگذارید ‌°❀°▪️°❀°▪️°❀°▪️°❀° ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام به هردوتون، ممنون از عزیز پایینی و در مورد بالایی، به حق بابا الحوایج حاجترپا باشید از نماز استغفار، نماز استغاثه به اقا و نماز بابالحوایج و نذر جمعه و یس برای حضرت ابالفضل، غافل نشید.
باران نجاتی| محنـــــــ💝ـــا
بسم‌الله از ملزومات زیست درعصر رسانه، این است که باید با تفکرنقادانه،به هرپدیده رسانه‌ای نگاه کرد. از جمله تصویر پیام بازرگانی‌ای که می‌بینید، شمه‌ای ازعملیات دره عمیق و شاید تحمیق رسانه‌ای است. استفاده ازصفحه دیجیتال و مانور روی کالای ساده با رنگ و لعاب درخانه‌ای که کمتر ایرانیها ان رادارند، تفاوت چندانی با کالای لوکس و خرید غیرضرور نداردـ درشرایط کنونی پیامهای بازرگانی، بیشتر از احساس نیازکاذب برای مخاطب، سودآوری دارند، درشرایط اقتصادی کنونی که کمترکسی از وضعش راضی است، تبلیغات به جز برای تولیدکننده، سودبخش نیست اما انچه احساس توهین به انسان می‌دهد، تحمیق رسانه‌ای استفاده از صفحه دیجیتال و تبلیغات یک خط درمیان دروغ است که کالای به این سادگی که بیش از دو دهه از حضورش درخانه‌ها می‌گذرد، را چنان با اب و تاب و پرطمطراق تبلیغ می‌کنند که از رهگذر القای دروغ، جنس مورد نظرشان به فروش برسد. این حماقت آمیز، بی‌شرمانه بودن بعضی تبلیغات مثل ایزی لایف،ارایش زنان، همچنین تجملاتی بودن حجم زیادی از کالاهایی که دررسانه‌ها و به طور ویژه تلویزیون، آثار مخرب بسیاری در خانواده، ها دارد. کاش مسیولین امر به‌این موضوع رسیدگی کنند، هرچند به باور بعضی کارشناسان امرتربیت، اساسا تماشای پیام‌های بازرگانی، فارغ از این توضیحات، برای سلامتی ذهن و تربیت کودک و نوجوان، مضر است. ازباب سوادرسانه، نیز اگر بخواهیم به این موضوع توجه کنیم، تبلیغات از راه عملیات روانی و اقناع، سعی در اقناع مخاطب برای خرید محصول مورد نظر دارند. درباب رژیم مصرف رسانه هم باید دقت کرد اگرچه هرچه درذهن و چشم ما وارد شود، لزوما به عنوان رسانه،عملکرد ندارد اما بخشی از تصاویر به عنوان زباله‌جات در مغزما ته‌نشین خواهند شد و ذهن را پروخسته خواهد کرد ومانع عملکرد بهینه آن خواهدشد. باید بامدیریت صحیح از این آسیب‌هاجلوگیری کرد. این امرباید هم از سوی مسیولین وکارشناسان و هم از سوی خانواده‌ها، مورد توجه قرار بگیرد. ✍️محنا(زدبانو) @almohanaa