فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افطار
بین الحرمین
عشق و تمام❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
امام موسی صدر؛
ما اسرائیل را شرّ مطلق میدانیم.اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان میایستیم. اگر اسرائیل با چپ بجنگد، ما در کنار چپ خواهیم ایستاد.اگر اسرائیل با راست بجنگد، در کنار راست خواهیم ایستاد.من شخصاً هیچ نهادی را خطرناکتر از اسرائیل نمیشناسم.
در موضوع حادثه بیمارستان شفا غزه با توجه به اینکه راوی همسر شهیده و خبرگزاری معلوم الحال الجزیره نشر داده است صحت و سقم موضوع قابل تایید قطعی نیست
انشالله در #روز_قدس جواب دندان شکنی عالم اسلام و غیر اسلام به این جنایات خواهند داد.
#اللهم_عجل_لوليك_الفرج
اکونومیست: موجودیت «اسرائیل» در خطر است
https://fa.alalam.ir/news/6832143/%D8%A7%DA%A9%D9%88%D9%86%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
سرقت ادبی در سکوت🚨
اکونومیست اقدام به سرقت ادبی و سرقت تحلیل متعلق به رهبرعزیزمان نمود 💥
کلید واژه اسرائیل در باتلاق غزه و✅
تحلیل اتش بس اعلام کند نوعی شکست و ادامه بدهد نیز نوعی شکست برای اسرائیل خواهد بود✅
حالا
اکونومیست همین تحلیل و معنا را با تغییر لفظ به چرخه
در واقع دومین سرقت را نمود
اولی سرقت عین عبارت
دومی سرقت مفهومی تحلیل
تبعا
تاریخ متقدم فرمایشات رهبرحکیم ما در بیانات روز اول فروردین است
این دیگر آخرین نوع رفتار خبیثانه بود
جا دارد
به مسولان ایرانی مانند کامران دانشجو یا حسن فریدون که از سوی دانشگاه محل تحصیل در خارجه متهم به سرقت ادبی از پایان نامه های سایرین شدند، از اکونومیست می اموختند و در پایان نامه ها نظرات حکیمانه رهبر حکیم را میگنجانیدند 😁✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رفتار شناسی یهود
کوتاه مصداقی
این نجوای شیطانی مربوط به جشن پوریم چنانکه میدانیم سالروز قتل عام ایرانیان باستان است
در روانشناسی نوین به جای پرداختن به شخصیت، به برسی رفتار سوژه میپردازند
حالا
متمرکز در احوال اینها بشویم حسب الامرفقیه مان برای شناخت دشمن
ساختن اهنگ
ملازمه داشتن یک حس و حال
یک فضای تعلق خاطر
که با زیرمایه شادی نوستالوژیک
و تکرار و همخوانی حاضرین با اهنگ
برای همزاد پنداری که خبر از یک واقعه میدهد
حالا
از بیرون نگاه کنیم
انچه که اینها بعنوان یک فضای عاطفی، خاطره ای در قالب نت و اهنگ و زمزمه شادی گذشته را یاد اور میشوند
کشتار ایرانیان است
خاصه که یک سنت دیرینه انهاست
یعنی
مثلا
دهه چهل و پنجاه
احمقانی که در کسوت مقام رسمی به اینها خدمات میدادند
تا امروزه
باستان گرایان ایرانی مجازی که
حق را به اینها میدهند
جهل اندر جهل
و بر ما
واجب تر میسازد
کشتن را
که علاجی جز مردن بر این قوم نباشد
به زودی
اما
با زمزمه
حیدر حیدر
خیبر خیبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصویری جالب و از نزدیک
ماه...
تاریخ بخوانید(رهبرحکیم)
تصویر فوق
گرچه
کوهی از جمجمه های حیوانات شکار شده در افریقا ست اما
یک قرینه خوب تاریخی و تمثیل خوبی است
در عراق
پس از واقعه کربلا
مشارکت کوفیان در جنایت
گناه بصره بی تفاوتی بود
الا دو قبیله که آماده رفتن شدند اما دیر
آنچه نباید اتفاق می افتاد، افتاد
لکن
دو سه سال بعد
تاوان سنگینی دادند
فردی خونخوار بنام حجاج بن یوسف حاکم شد
در بصره
همانند تصویر
سه تپه بزرگ
از سرهای جدا شده و از پیکرهای مردم بصره ساخت
اولی سرهای بریده مردان جوان
دومین تپه سرهای بریده پیران
سومین تپه اجساد و سرهای بریده زنان و کودکان
سپس گفت
بالای یکی از تپه های سر و پیکر مردم برایش
قالیچه پهن کردند، سفره ای انداختند
ان بالا مشغول غذا خوردن شد
و هنوز در تپه ها اجساد نیمه جان دست و پا میزدند
صحنه انزجار اور تمامی نداشت
آنهایی که زنده مانده بودند
همانند موش ها. به چاه ها پناه بردند
و همانند حیوانات از گرسنگی بیرون امده
آنچه نباید میخوردند را خوردند
حجاج به بیعت گرفتن رسید
همه را به زور بیعت ستانید
تا اخرین نوبت فرد بیطرف
یعنی عبدالله بن عمر شد
صبحی تا شب وی را ایستاده در کاخ نگه داشت
سپس بحضور پذیرفت
خودش را به کاری مشغول ساخت
پس از شکنجه روحی روانی عظیم و خوف انگیزی از جنایات که داشت
سربلند کرد
پرسید چکار داری
عبدالله بن عمر قادر نبود بگوید که برای بیعت کردن به زور امده
نای ایستادن روی پا برای پیرمرد باقی نمانده بود
با وحشت گفت
برای بیعت امده
حجاج پایش را دراز کرد
گفت بیعت کن
آری تاریخ سراسر عبرت های حیرت انگیز دارد و اینک غزه...
تحلیل #
قتل عام رواندا#
رفح#
از قتل عام رواندا چه میدانیم
اواسط دهه نود میلادی
برنامه استعماری در یک نسل کشی
اختلاف بین قبیله توتوها و هتسوها
بالغ بر
۸۰۰/۰۰۰/بلی
هشتصد هزار نفر
کشته شدند
اینک
رفح
غزه
بالغ بر یک میلیون و پانصدهزار نفر
اواراگی و سرگردانی
از مرگ و قتل عام تا گرسنگی
به رفح رانده شده
تا در یک پاکسازی قومی
به صحرای سینا منتقل شوند
تبعا مصر پذیرای اواراگان و مسولیت انها
در بیابان های خودش نیست
دیکتاتور دیوانه نتانیاهو
تهدید جدی به عملیات در رفح نموده،
امریکا میداند
نسخه زعامت جهانی ش بعنوان شریک در جنایت پیچیده میشود و مواجه با شورش های عمومی گسترده خواهد شد
فاجعه بیمارستان شفا
یک زهرچشم گرفتن از وحشیان صهیونیست
و
اماده سازی شیطانی
برای پذیرش نفوس و افکار جهت جنایت بود
محور جبهه مقاومت در مضحک ترین شکل ممکن
یا درگیر حق حضانت یکتا ناصر است یا
گرانی فاجعه بار گوشت قرمز
عدالتخواهی و
امربه معروف ش را هم
به باغ ازگل گره زده اند
لزوم بیداری
لزوم هوشیاری
اگر رییس جمهور محترم خود را به خواب نزده
یا قادر به خروج از تسلط اشرارلیبرال هست
باید جنبه اقتصاد اسلامی را
با کنترل ارز
وادار ساختن شرکت های پتروشیمی به واربز هشتاد درصد ارز وارداتی کشور به سبد بانک مرکزی
توزیع نهادها کنترل قیمت گوشت با مجازات اسلامی گران فروشی
ملت را از بند گرانی و بحران غذا رها سازد
با رها ساختن خود از چنگ مشاوران
تا
محور برخیزد
توجهات به جنایت عظیم بشری جلب شود
پیام بیمارستان شفا
ازمودن بشریت در برابر جنایت بود
ژست های امریکایی مخالفت مبرای کردن خود از جنایت است،
حمله به
رفح جنایت بزرگ
سیدعلوی بی نشان
صهیونیست جهانی
قبلا
بشریت را در رواندا اموخت
مجازی زدگی
مطابق با پروتکل های دانشوران یهود
سرگرم ساختن جوامع به برنامه های ورزشی و هنری
نادیده گرفتن مرگ هشتصد هزار دست کم
و حداکثر دو میلیون نفر
درباره جنایت بشری، رواندا بیشتر بدانیم
همان برنامه اکنون در رفح خط پایان غزه در حال اجراست
یک حمله زرهی به یک میلیون و پانصدهزار اواره
یک ازمودن با جنایت شفا
و
عادت یافتن افکار عمومی
حال باید بداند
هر ملتی پس از غزه مورد هدف صهیونیست ها ست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش رهبر حکیم به یک بیت شعر
اکنون که قرعه بنام حماس افتاده ست.. ـ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر حکیم
اگر این شعر ترجمه بشود....
غزه احتیاج دارند به چنین قوت قلبی
با توجه به مفهوم شعر
در واقع
صراحتا پیوند یهود و ابلیس را تایید فرمودند
و
امر به
ایجاد نهضت ترجمه
ای کاش برای شروع
یک نفر مسلط به زبان عربی
این شعر را ترجمه مینمود
با متن روی آن و سخنان
برای اهالی غزه در مجازی ارسال میگردید
یا تکثیر و نشر گسترده
چون جمله به رهبر حکیم مبتتنی بر پشتوانه های متعدد است
مثلا شعر اشاره به روایتی دارد
که پس از ظهور و تشریف فرمایی سپاه امام مهدی علیه السلام به قدس
نزول حضرت عیسی علیه السلام
و بریدن سر ابلیس را اشارت نمود
حالا
این اثر عمیق طرفینی دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ولادت
اعلیحضرت مجتبی علیه السلام
بر شما
مخاطبان گرانقدر
مبارک باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مولودی
اما
قبل ش بگویم
آنکه عشق حسین ع را تجربه دارد
رسیدن به عشق مجتبی ع
نوعی احوال کمالی ست....
روز عید نباید روضه خواند
اما🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
یک روضه یک خطی!
❤️حضرت مجتبی علیه السلام فرمود:
اگر، ناصر میداشتم، صلح نمی کردم
(احتجاج طبرسی. جلد اول باب احتجاجات امام حسن علیه السلام)
خصایص الحسنیه: 🌸🌸🌸🌸🌸
امام حسن مجتبی علیه السلام ضمن زیبای بی نظیر مردانه،
✅فوق العاده با ابهت و جبروت و با عظمت بودند
به شکلی که هر بیننده ای تحت تاثیر
✅مهابت
✅جلالت
✅زیبایی
و عظمت وجودی انحضرت قرار میگرفت
شبکه نفوذ
پس از تفرقه در میان سپاهیان حضرت و تحمیل صلح،
💥در یک عملیات روانی پیچیده طی، جنگ روانی علیه مجتبی ع
همان نقطه قوت انحضرت را نشانه گرفت، با احساسات شیعیان تند رو با تحلیل ضعیف
عملیات روانی اعتراض به مصالحه بدون درک واضحات عینی پراکندگی سپاه
به آن عزت جاویدان خلقت
معاذلله
لقب ذلت مومنان را دادند
یعنی دقیقا به نقطه قوت وجودی امام تهاجم نمودند
بر اثر این عملیات روانی پیچیده آل سفیان، کار به جایی رسید که حتی حجربن عدی ان صحابی خاص امیرالمومنین با گلایه و تندی امام را با این لقب ناروا خطاب قرار داد که ای ذلت مومنان چرا صلح کردی....
آری
اگر عشق همراه با شعور ولایی میخواهیم
اگر عزت دنیا و اخرت میخواهیم
اگر اجابت دعا میخواهیم
به امام کریم و عزت مومنان حضرت مجتبی متوسل شویم
مگر نه اینکه امام حسین علیه السلام در کرامت ارشدیت امام را رعایت میفرمود
پیام دیگر ش اینکه
بیشترین اجابت توسلات را
از حضرت عشق، مجتبی ع بخواهیم
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸