✅ ثبت نام جهت اسکان در زائر سرای حضرت امام باقر و امام صادق عليهما السلام #مشهد_مقدس تحت اشراف دفتر آیت الله مکارم شیرازی
➖ طلاب محترم جهت رزرو و ثبت نام از 1400/02/25 تا 1400/03/31 و بدون قرعه کشی میتوانند با ورود به سیستم و انتخاب گزینه "رزرو" درخواست خود را ثبت نمایند.
🌐 لینک ثبتنام: zaer.makarem.ir
☎️تلفن تماس: 37840007-025
هدایت شده از محمد تقی صرفی پور
روشنگری 👇
⛔️به تو گفته اند کتاب زرتشت عاری از خشونت است!
دروغ گفته اند، در آئین زرتشت، بیش از 500 جرم وجود دارد که مجازات آنها #اعدام است. جرائم مسخره ای همچون: تطهیر مرده، کشتن خرگوش، استحمام با آب پاک، دفن مرده سگ در خاک و.. حتی در این دین، اگر کسی یک سگ آبی را بکشد، باید 20 هزار تازیانه بخورد. 10 هزار مار، 10 هزار گربه، ولاک پشت و قورباغه وووو را بکشد تا گناهش پاک شود!! دینی که بهای جبران گناه در آن، #کشتن حیوانات بیگناه است، عقلانی و انسانی است؟! http://yon.ir/O3GN
⛔️ به تو گفته اند، کتیبه کوروش، منشور حقوق بشر است! دروغ گفته اند. منشور کوروش یک استوانه گلی مربوط به تسخیر بابل است که در هیچ کجای آن حتی یک جمله اخلاقی و انسانی یافت نمیشود، در هیچ کجای آن حرفی از آزادی و برابری و برادری نیست و بر عکس کوروش با افتخار از بوسیدن پاهایش توسط اقوام شکست خورده می گوید و بارها و بارها به پرستش بت ها و خدایان سنگی مثل #مردوک، #بعل و #نبو اقرار می کند و به فرمانروای قبلی بابل که بساط بت پرستی و قربانی کردن برای بتها را برچیده بود، توهین و فحاشی می کند. (متن کتیبه:http://yon.ir/UPhq)
⛔️ به تو گفته اند، بابک خرمدین قهرمان ایران است و دغدغه وطن پرستی داشت؟!
دروغ گفته اند. او هزاران ایرانی مسلمان و زرتشتی را به جرم مزدکی نبودن سر برید و قصد داشت یک فرقه خرافی را به جای اسلام در ایران، غالب کند که توسط خلیفه عباسی، کشته شد. http://yon.ir/Zr7k
⛔️ به تو گفته اند، قهرمانت آریوبرزن 2500 سال پیش است و در جنگ با اسکندر تا آخرین نفس جنگیده!
دروغ گفته اند. این هم از بافته های پیرنیا تاریخ باف پهلوی هاست. اسناد همان یونانی ها نشان می دهد او نه تنها در نبرد کشته نشده بلکه از معرکه گریخته و فرار کرده است. (آریانوس، لشکرکشی های اسکندر: http://yon.ir/O3S3 و Arrian, iii. 18)
⛔️ به تو گفته اند، قهرمان زنانت، یوتاب خواهر اریوبرزن است که دوش به دوش برادر جنگید و کشته شد!
این هم دروغ گفته اند! زنی با این نام 300 سال پس از مرگ اسکندر بدنیا آمده و همسر یک سردار رومی و متحد رومیان بوده و هیچ نسبتی هم با آریوبرزن (سردار ادعایی هخامنشی) نداشته.
http://yon.ir/vmN5
⛔️ به تو گفته اند، قهرمان زنانت، مادر کوروش است که چنین پسری تربیت کرده!! (آن هم با آب و تاب)
دروغ گفته اند! اولا کوروش در منابع ایرانی، هیچگاه به عنوان یک شاه آن هم شاه باعظمت و با آن همه افسانه بافی نیامده! معدودی منابع ایرانی، او را "فرمانده اردشیر دوم" خوانده اند. در این حد! (http://yon.ir/15GK) ثانیا همان منابع یهودی که از #کوروش بت ساخته اند، بیان کرده اند که کوروش توسط یک #چوپان به اسم میتراداد تربیت شده! (پیرنیا، ایران باستان، 234) و ضمنا در همان منابع آمده که او شهرهایی را که مقاومت میکردند به آتش می کشید، زنان را به بردگی میگرفت و به سرداران خود می بخشید و سرانجام در بلادِ قفقاز(سه هزارکیلومتر دورتر از پاسارگادومقبره مادرسلیمان. جانش را بر سر تصاحب ملکه ماساژوت ها از دست دادو سرش را ازتنش جدا کردند وبرای ملکه فرستادند، وبقیه بدنش را در همان محل خاک کردند. ملکه چند ایرانی اسیر را کشت و خونشان را درون انبانِ چرمی کرد و سر کوروش را به درون انبان انداخت و گفت «ای خونخوار حالا هرچه میخواهی خون بنوش» (تاریخ هرودوت و ژوستن، به نقل از داماندایف، تاریخ هخامنشیان، ص90)
⛔️ به تو گفته اند، ایران قبل از اسلام، بهشت و گل و بلبل بوده؟ و زن در ایران قبل از اسلام، عزیز و محترم بود؟
دروغ گفته اند. در ایران ساسانی، هیچ کس جز درباریان و موبدان حتی حق سوادآموزی نداشت. مرد به تعداد نامحدود میتوانست زن بگیرد و اگر توان مالی داشت حرمسرا درست کند. (کریستین بارتلومه، زن در حقوق ساسانی، ص 51) زن، اموال مرد محسوب میشد و مرد میتوانست زنش را به دیگران #قرض دهد. (کریستین سن، ایران در زمان ساسانیان، ص349-350)
https://chat.whatsapp.com/DCaGyMZy4E9KwIeyBqrMHH
✅ خاخامهای یهودی #صهیونیست این اراجیف را می بافند، به بدنه تبلیغاتی خود یعنی #سلطنت_طلبها می دهند و آنها هم با همینها، به مبارزه با اسلام، تفرقه بین اقوام، تحریک احساسات نژادی و طرح تجزیه ایران مشغولند.
✅ به توهم هخامنشی پرستی پایان دهیم. تاریخ ما 9000 ساله است نه 2500 ساله.
✅ قهرمانان ملی ما، واقعی هستند نه تخیلی. جوانمردان و نیکوکاران موحدی چون امیرکبیر و حافظ و خوارزمی و فردوسی؛ نه این شاه و آن شاه.
✅ وطن دوستی، شاه دوستی نیست. حفظ سنت های زیبای ملی ماست. نوروز است و احترام به دیگر اقوام.
✅ همه #مرزها #مصنوعی اند. ما همه انسانیم. هویت ما اسلام است.
✅بعضی چنان دروغ ها و تخیلات فضای مجازی درباره ایران باستان را باور کرده و متعصب شده اند که هر وقت جعلیات تاریخی درباره کوروش و هخامنشیان نقد میشود،فورا میگویند:
هدایت شده از محمد تقی صرفی پور
❌چرا تاریخ ایران را تخریب میکنید؟
❌مگر وطن پرست نیستید که میگویید کوروش و داریوش ستمگر بوده اند؟
❌چرا ملیت و اسلام را مقابل هم قرار میدهید؟
و از این دست جملات تکراری و وارداتی...
✅ دوست عزیز! تحریف تاریخ ایران، احترام به تاریخ نیست.تخریب تاریخ ایران است .
✅ وطن پرستی هم دلخوش کردن به تخیلات و جعلیات یهود و مستشرقین نیست .
✅ ستمگر بودن یک شاه هم ربطی به هویت ایران ندارد،ستمگران در هر ملتی وجود دارند
💠پروژه باستانگرایی و تقدس سازی از کوروش و هخامنشیان ، پروژه ۲۰۰ ساله انگلستان و یهود هست که اتفاقا تنها و تنها با هدف جایگزینی اسطوره های تخیلی ظاهرا ایرانی ولی خادم یهود با اسوه های اسلامی طراحی شده .
▪️با خود فکر کنید چرا امامقلی خان را سمبل ایرانیت تبلیغ نمیکنند؟ فاتح هرمز که پرتغالیها را پس از ۱۰۰ سال از ایران بیرون انداخت ..
▪️ کریم خان را که کاسه مسی ایرانی را بر ظرف پرنقش چینی ها ترجیح میداد . یا شاپور یکم را که امپراطوری روم در برابرش زانو زد؟
🔸 چرا از همه تاریخ ۹۰۰۰ ساله ی ما چسبیده اند به کوروش و داریوش و هخامنشی که حتی طبق کتب خودشان جز خدمت به یهود و تجاوز به دیگر سرزمین ها هنری نداشته اند ؟
▪️در ضمن ، نژاد پرستی، ناسیونالیسم، آریایی بازی خودش به عنوان ابزار تفرقه قومی و مذهبی طراحی شده
💠تنها راه وحدت اقوام مختلف در ایران، اسلام هست نه قومیّت، اگر صرفاً بر قومیتها تکیه شود وبر شیپورِ قوم گرایی بدمیم قطعاً فرو میپاشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دنیا یک نمایشگاه مصنوعی است؛ حقیقی اش جای دیگری است....
#آیتالله_بهجت(رضوان الله تعالی علیه)
از خصوصیات مهم حضرت امام این بود که همیشه #نماز را در #اول_وقت می خواندند و به نافله اهمیت می دادند. این خصوصیت از همان آغاز جوانی، وقتی که هنوز بیشتر از بیست سال نداشتند، در ایشان وجود داشت. چند تن از دوستان نقل می کردند: مدت زیادی در این فکر بودیم و بارها به طرق مختلف ایشان را امتحان کردیم، مثلاً درست اول وقت نماز، سفره غذا را می انداختیم و یا وقت رفتن به مسافرت را اول وقت نماز قرار می دادیم. اما ایشان می فرمودند: "شما غذایتان را بخورید. من هم نمازم را می خوانم. هر چه که بماند من می خورم." و یا در موقع مسافرت می فرمودند: "شما بروید، من هم می آیم و به شما می رسم." مدتها از این مسئله گذشت و نه تنها ایشان نماز اول وقتشان ترک نشد، بلکه ما را هم واداشتند که در اول وقت نمازمان را بخوانیم.
فروش جهیزیه عروسی؛ فروش ۳۰ قلم جهیریه عروسی،از طرف گروه جهادی و خیریه
و برای افراد نیازمند متاهل
مدارک لازم
فتوکپی شناسنامه زوجین
فتوکپی کارت ملی زوجین
نامه تاییدیه متاهل نیازمند از هیات امنا مسجد یا شوراے محل سکونت
۱- یخچال فریزر ۱۵ فوت (با گارانتی )
۲-اجاق گاز ۵ شعله طرح فر (با گارانتی )
۳-لباسشویی دوقلو ۷ کیلو گرم (با گارانتی )
۴-دو تخته فرش ۶ متری
۵- یک دست رختخواب دو نفره با متکا
۶- سرویس قاشق و چنگال استیل ۶ نفره با جعبه
۷- سرویس تفلون درب پیرکس ۷ پارچه
۸- سرویس قابلمه روحی
۹- سرویس اوپال (۱۲ نفره )
۱۰-کتری و قوری لعابی
۱۱- سرویس کارد آشپزخانه
۱۲- جارو برقی سطلی
۱۳- سرویس کفگیر،ملاقه،آویز تفلون
۱۴- چای ساز استیل
۱۵- آبمیوه گیری چهار کاره
۱۶- پلوپز سه کاره
۱۷- آون توستر
۱۸- اتو بخار
۱۹- سرویس سینی چای خوری استیل ۳ تایی
۲۰- زود پز استاندارد
۲۱- کارد و چنگال میوه خوری ۶ نفره
۲۲- ساعت دیواری
۲۳- بلورجات
۲۴- فلاکس چای جعبه دار
۲۵- پتو
۲۶- بشقاب و سینی
۲۷- لیوان چایخوری و آب خوری
کل جهیزیه فقط ۱۴ میلیون و ۷۰۰هزار تومان
تلفن تماس؛
حاج آقا اسلامی
*۰۹۱۷۷۴۴۶۹۰۴*
بفرستید داخل گروه ها شاید نیازمندی پیدا شد ثواب دَارد
ثوابش برسه به روح اموات تون
ارسال به سراسر ایران
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ سُبْحانَکَ یَا اللّٰهُ، تَعالَیْتَ یَا رَحْمٰنُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَارَحِیمُ، تَعالَیْتَ یَا کَرِیمُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیر . سُبْحانَکَ یَا مَلِکُ، تَعالَیْتَ یَامالِکُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا قُدُّوسُ، تَعالَیْتَ یَا سَلامُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَامُؤْمِنُ، تَعالَیْتَ یَامُهَیْمِنُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاعَزِیزُ، تَعالَیْتَ یَاجَبَّارُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَامُتَکَبِّرُ، تَعالَیْتَ یَامُتَجَبِّرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَاخالِقُ، تَعالَیْتَ یَابارِئُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَامُصَوِّرُ، تَعالَیْتَ یَامُقَدِّرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاهادِی، تَعالَیْتَ یَاباقِی، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاوَهَّابُ، تَعالَیْتَ یَاتَوَّابُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَافَتَّاحُ، تَعالَیْتَ یَامُرْتاحُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاسَیِّدِی، تَعالَیْتَ یَامَوْلایَ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاقَرِیبُ، تَعالَیْتَ یَارَقِیبُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَامُبْدِئُ، تَعالَیْتَ یَامُعِیدُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا حَمِیدُ، تَعالَیْتَ یَامَجِیدُ، أَجِرْنا مِنَ النّارِ یَامُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَا قَدِیمُ، تَعالَیْتَ یَا عَظِیمُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا غَفُورُ، تَعالَیْتَ یَا شَکُورُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاشَاهِدُ، تَعالَیْتَ یَا شَهِیدُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاحَنَّانُ، تَعالَیْتَ یَا مَنَّانُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا بَاعِثُ، تَعالَیْتَ یَا وَارِثُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا مُحْیِی، تَعالَیْتَ یَا مُمِیتُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا شَفِیقُ، تَعالَیْتَ یَا رَفِیقُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا أَنِیسُ، تَعالَیْتَ یَا مُؤْنِسُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا جَلِیلُ، تَعالَیْتَ یَا جَمِیلُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَاخَبِیرُ، تَعالَیْتَ یَا بَصِیرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا حَفِیُّ، تَعالَیْتَ یَا مَلِیُّ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَامَعْبُودُ، تَعالَیْتَ یَامَوْجُودُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاغَفَّارُ، تَعَالَیْتَ یَاقَهَّارُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ، سُبْحانَکَ یَامَذْکُورُ، تَعالَیْتَ یَامَشْکُورُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاجَوادُ، تَعالَیْتَ یَامَعاذُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاجَمالُ، تَعالَیْتَ یَاجَلالُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاسَابِقُ، تَعالَیْتَ یَارَازِقُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاصَادِقُ، تَعالَیْتَ یَافَالِقُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَاسَمِیعُ، تَعالَیْتَ یَاسَرِیعُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَارَفِیعُ، تَعالَیْتَ یَابَدِیعُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَافَعَّالُ، تَعالَیْتَ یَامُتَعالٍ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاقَاضِی، تَعالَیْتَ یَارَاضِی، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاقَاهِرُ، تَعالَیْتَ یَا طَاهِرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا عَالِمُ، تَعالَیْتَ یَا حَاکِمُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَا دائِمُ، تَعالَیْتَ یَاقائِمُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاعَاصِمُ، تَعالَیْتَ یَاقاسِمُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ، سُبْحانَکَ یَاغَنِیُّ، تَعالَیْتَ یَامُغْنِی، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاوَفِیُّ، تَعالَیْتَ یَاقَوِیُّ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاکَافِی، تَعالَیْتَ یَا شَافِی، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَامُقَدِّمُ، تَعالَیْتَ یَا مُؤَخِّرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا أَوَّلُ، تَعالَیْتَ یَا آخِرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَا ظَاهِرُ، تَعالَیْتَ یَا بَاطِنُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا رَجَاءُ، تَعالَیْتَ یَا مُرْتَجیٰ،
أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاذَا الْمَنِّ، تَعالَیْتَ یَا ذَا الطَّوْلِ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَاحَیُّ، تَعالَیْتَ یَا قَیُّومُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا واحِدُ، تَعالَیْتَ یَا أَحَدُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ، سُبْحانَکَ یَا سَیِّدُ، تَعالَیْتَ یَا صَمَدُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا قَدِیرُ، تَعالَیْتَ یَا کَبِیرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا وَالِی، تَعالَیْتَ یا مُتَعَالِی، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَا عَلِیُّ، تَعالَیْتَ یَا أَعْلیٰ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا وَلِیُّ، تَعالَیْتَ یَا مَوْلیٰ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا ذارِئُ، تَعالَیْتَ یَا بَارِئُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا خَافِضُ، تَعالَیْتَ یَا رَافِعُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا مُقْسِطُ، تَعالَیْتَ یَا جَامِعُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ، سُبْحانَکَ یَامُعِزُّ، تَعالَیْتَ یَا مُذِلُّ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا حَافِظُ، تَعالَیْتَ یَا حَفِیظُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا قادِرُ، تَعالَیْتَ یَا مُقْتَدِرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا عَلِیمُ، تَعالَیْتَ یَا حَلِیمُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یا مُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَا حَکَمُ، تَعالَیْتَ یَا حَکِیمُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَامُعْطِی، تَعالَیْتَ یَا مانِعُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا ضَارُّ، تَعالَیْتَ یَا نَافِعُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا مُجِیبُ، تَعالَیْتَ یَا حَسِیبُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا عادِلُ، تَعالَیْتَ یَا فاصِلُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا لَطِیفُ، تَعالَیْتَ یَا شَرِیفُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا رَبُّ، تَعالَیْتَ یَا حَقُّ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ، سُبْحانَکَ یَا مَاجِدُ، تَعالَیْتَ یَا وَاحِدُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا عَفُوُّ، تَعالَیْتَ یَا مُنْتَقِمُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَا واسِعُ، تَعالَیْتَ یَا مُوَسِّعُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ، سُبْحانَکَ یَا رَؤُوفُ، تَعالَیْتَ یَا عَطُوفُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا فَرْدُ، تَعالَیْتَ یَا وِتْرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا مُقِیتُ، تَعالَیْتَ یَا مُحِیطُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا وَکِیلُ، تَعالَیْتَ یَاعَدْلُ، أَجِرْنا مِنَ النّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا مُبِینُ، تَعالَیْتَ یَا مَتِینُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا بَرُّ، تَعالَیْتَ یَا وَدُودُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ، سُبْحانَکَ یَا رَشِیدُ، تَعالَیْتَ یَا مُرْشِدُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یا مُجِیرُ، سُبْحانَکَ یَانُورُ، تَعالَیْتَ یَا مُنَوِّرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ؛
سُبْحانَکَ یَا نَصِیرُ، تَعالَیْتَ یَا نَاصِرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا صَبُورُ، تَعالَیْتَ یَا صَابِرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا مُحْصِی، تَعالَیْتَ یَا مُنْشِئُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَامُجِیرُ . سُبْحَانَکَ یَا سُبْحَانُ، تَعالَیْتَ یَا دَیَّانُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحانَکَ یَا مُغِیثُ، تَعالَیْتَ یَا غِیاثُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَافَاطِرُ، تَعالَیْتَ یَا حَاضِرُ، أَجِرْنا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ . سُبْحانَکَ یَا ذَا الْعِزِّ وَالْجَمَالِ، تَبارَکْتَ یَا ذَا الْجَبَرُوتِ وَالْجَلَالِ، سُبْحانَکَ لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ، سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَنَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَکَذٰلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ، وَصَلَّی اللّٰهُ عَلیٰ سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ أَجْمَعِینَ، وَالْحَمْدُ لِلّٰهِ رَبِّ الْعالَمِینَ، وَحَسْبُنا اللّٰهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ، وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ.
ایا چشم هم زنا می کند؟قال النبی (ص):
لِکلَ عضو مِن ابن آدَمَ حَظَُ مِن الزنا العینُ زناه النظره و اللسان زناه الکلام و الاذُنان زناه السمع و الیدان زناهما البطشُ وَالرجلان زناهُما المشیُ
پیامبراکرم (ص) فرمودند:
در هر عضوی از فرزند آدم بهره ای است از زنا؛ زنای چشم ،نظر کردن است(چشم چرانی!)
زنای زبان ،صحبت با نامحرم است
و زنای گوش ،شنیدن سخن نامحرم است
و زنای دست ،گرفتن بدن نامحرم است
و زنای پا ،رفتن به سوی مکان های بد است❗️
(جامع الاخبار 145
👇👇👇
🔺آیاحاضریم مثل #حضرت_زهرا ۴۰ روز روشنگری کنیم⁉️
‼️آیا حاضریم ۴۰روز مانند حضرت زهرا(س) درب خانهها را بزنیم و روشنگری کنیم؟ شاخص بلوغ انسان، «اجتماعی شدن» و «حساس بودن نسبت به جامعه» است. #علامت_بلوغ یک انسان این است که، بفهمد زندگیاش به حرکت جمع وابسته است و او هم نسبت به این حرکت جمعی، #مسئولیت دارد. انسان نه تنها نسبت به جامعه، نباید #منفعل باشد و نباید جامعه ترس یا جامعه گریز باشد بلکه، باید نسبت به جامعه #حساس باشد و احساس مسئولیت کند. ما نسبت به جامعۀ خودمان خیلی باید حساس باشیم. متأسفانه در هیئتها و مساجد ما اصلاً این رسم نیست که بگویند: «الان نزدیک #انتخابات است، بیایید چهل روز تا انتخابات، مثل حضرت زهرا(س) که روشنگری میکرد، برویم تکتک با افراد مختلف، #صحبت کنیم و روشنگری کنیم.» اگر شما بگویید: «یا حضرت زهرا! کاش ما آن زمان بودیم و شما را یاری میکردیم» خواهند فرمود: الآن هم مثل همان زمان است! شما ببینید من، در آن زمان چهکار کردم؟ شما هم همان کار را انجام بدهید...
❌برخی از ما حتی اینقدر زحمت نمیکشیم که با #موبایل خودمان با چهل نفر تماس بگیریم و گفتگو کنیم، یا در شبکههای اجتماعی، با افراد مختلف، #گفتگو کنیم و روشنگری کنیم!
👤آیتالله شاهآبادی(ره)-استاد حضرت امام(ره)- میفرمود: راه چاره این است که هر کسی برود ده نفر را به این راه بیاورد (شذراتالمعارف/ صفحه۶۱ )
#رای_ما
#سید_ابراهیم_رئیسی ✌️🏻🇮🇷
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شیخ مفید و دو شاگرد بزرگوارش
سید رضی و سید مرتضی نوجوان بودند که برای درس نزد شیخ مفید امدند .شیخ فقط روز اول به انها نگاه کرد و دیگر تا چند سال که به انها درس می داد صورت انها را ندید تا اینکه مادرشان روزی امد و گفت شیخ !فرزندان من ریش و سبیل دراورده اند!وقت ازدواجشان است.شیخ نگاه کرد دید اری اینها بزرگ شده و محاسن دارند
حاج شیخ عبد الکریم حائری :
آنقدر مراقب چشم خود بودم که حتی اگر در خواب هم نامحرم می دیدم در همان عالم رویاء هم چشمم را می بستم
آقا سید هاشم حداد می فرمودند: « من در تمام مدت سلوک در خدمت مرحوم آقا (قاضی) نامحرم نمی دیدم، چشمم به زن نامحرم نمی افتاد.
یک روز مادرم به من گفت: عیال تو از خواهرش خیلی زیباتر است.
من گفتم: من خواهرش را تا به حال ندیده ام، گفت: چطور ندیده ای در حالی که بیشتر از دو سال است که در اطاق ما می آید و می رود و غالباً بر سر یک سفره غذا می خوریم؟! به رسم اعراب که زنانشان حجاب درستی ندارند و در منزل غالباً همه با هم محشورند؛ در عین عصمت تام و عفت کامل.من گفتم: والله! که یک بار هم چشم من به او نیفتاده است!! و این عدم نظر نه از روی حفظ و خودداری چشم بوده است؛ طبعاً حالشان اینطور بوده است.
نظیر این مطلب را مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس قوچانی از خودشان نقل کردند؛ البته در یک اربعین یا بیشتر، مرحوم قاضی دستوراتی برای ذکر و ورد و فکر به ایشان داده بودند که از جمله آثارش این بود که: هر وقت در کوچه و بازار که می رفتم چشمم به زن نامحرمی می افتاد، بدون اختیار پلکهایم به روی هم می آمد؛ و این مشهود بود که بدون اراده و اختیار من است
جلوه گر طلعت ذوالمنن آمد
ماه ماه مبارک حسن آمد
یوسف زهرا، حجت یکتا
زادة طاها، بر همه مولا
خوش آمدی خوش آمدی ای گل زهرا
تو چراغ بهشت رمضانی
تو امام تمام انس و جانی
کریم عترت، روح محبت
جان مودت، شافع امت
خوش آمدی خوش آمدی ای گل زهرا
خط وخال تو سورة تبارک
گشته دور سرت ماه مبارک
نور یقینم، سرّ مبینم
یار و معینم، تمام دینم
خوش آمدی خوش آمدی ای گل زهرا
رمضان سفرة مهمانی تو
جان روزه داران قربانی تو
مهر صیامم برتو سلامم
خیرالانامم ذکر مدامم
خوش آمدی خوش آمدی ای گل زهرا
قبله گاه مراد همه ای تو
پسر اول فاطمه ای تو
حج و زکاتم صوم و صلاتم
خضر حیاتم خلد و مماتم
خوش آمدی خوش آمدی ای گل زهرا
تو یگانه کریم اهل بیتی
تو پناه و زعیم اهل بیتی
بحر عنایت منم گدایت
مست ولایت جان به فدایت
خوش آمدی خوش آمدی ای گل زهرا
راوی می گوید: «مهمان امام مجتبی علیه السلام بودم… هنگام ادای فریضه نماز شد. امام از اتاق بیرون رفت تا وضو بگیرد؛ من نیز آماده می شدم تا نماز بگزارم. در آستانه درِ اتاق، حضرت را دیدم که رنگش تغییر کرده و حالتی خاص پیدا کرده است. پرسیدم: چرا اینطور شده اید؟ فرمود: کسی که می خواهد به پیشگاه الهی وارد شود، می بایست چنین دگرگون شود. و هنگامی که حضرت را در حال نماز دیدم، از شدّت خضوع و خشوعش، موی بر اندامم راست شد. وقتی خوب نگاه کردم، دریافتم که حضرت در نماز و در پیشگاه خداوند متعال، می لرزد و ذکر می گوید.»[عده الداعی، ص ۱۸۰٫]
داستان عفت و گريه امام حسين(ع) در برابر زن كامجو:
ابن شهر آشوب در مناقب مي نويسد كه در ابواء زني باديه نشين خدمت حضرت مجتبي (ع) رسيد در آنحال امام حسن (ع) مشغول نماز بود . نماز را كوتاه نمود و فرمود كاري داشتي جوابداد آري پرسيدحاجت تو چيست گفت من زني بيشوهرم به اين مكان وارد شداه ام و مايلم از شما كام بگيرم.
حضرت فرمود: دور شو از من مي خواهي مرا با خودت در اتش جهنم بسوزاني . آن زن پيوسته در صدد دل بردن از آنجناب بود.
حضرت شرو ع به گريه كرد و در اين بين مي فرمود: دور شو واي بر تو. كم كم گريه آنجناب شديد شد. زن كه حال امام مجتبي (ع) را مشاهده كرد او هم شروع بگريه نمود امام حسين(ع) وارد شد ديد برادرش با اين زن هر دو گريه مي كنند. سيلاب اشك امام حسن(ع) چنان برادر را تحت تأثير قرار داد كه او هم شروع بگريه كرد.
عده اي از اصحاب حضرت آمدند هر كدام آن حال را مشاهده مي كرد گريه آنها را مي گرفت تا اينكه صداي گريه ايشان بلند شد. زن باديه نشين خارج گرديد. اصحاب هم متفرق شدند. مدتي از این پيش آمد و گذشت. حسين بن علي (ع) از نظر عظمت و جلالت برادر خويش سبب گريه را نپرسيد. نيمه شبي كه امام حسن (ع)خوابيده بود ناگاه بيدار شده و گريه آغاز نمود. حسين(ع) پرسيد چه شده برادر جان فرمود: خوابي ديدم از آن جهت گريه مي كنم تفصيل خواب را جويا شد. فرمود تا زنده ام بكسي مگو. يوسف صديق را در خواب ديدم. مردم برای تماشاي او جمع شده بودند من هم جلو رفته او را تماشا مي كردم همينكه حسن و زيبا ئي اش را ديدم گريه ام گرفت يوسف بسوي من توجه نموده گفت برادرم چرا گريه مي كني پدر و مادرم فدايت باد.گفتم بياد آوردم جريان تو را با زن عزيز مصر كه چه رنج و مشقتي كشيدي بزندان افتادي پير كهنسال يعقوب در فراق تو چه ديد براي آن گريه مي كنم و در شگفتم از نيروي تو كه چه اندازه تقوا داری! يوسف گفت چرا تعجب نمي كني از خودت راجع به آن زن باديه نشين كه او در ابواء با تو مصادف شد. چه حالي پيدا كردي ديدي چگونه اشك ريختي؟
پيامبر(ص) فرمود: كسيكه قدرت پيدا كند بر زني يا كنيزي پس از ترس خدا او را ترك كند خداوند آتش را بر او حرام مي كند و او را از قيامت ايمن كرده وارد بهشت مي نمايد و اگر حرام مرتكب شود خدا بهشت را براي او حرام كرده و او را وارد جهنم مي نمايد و در جاي ديگر حضرت فرمود: بيشترين چيزي كه باعث جهنمي شدن امت من ميگردد دو چيز است شكم پرستي و شهوتراني.
خداوند و توصیه به پیامبران به گریستن به حال خود
یکی از توصیه های خداوند به پیامبران، گریستن آنان به حال خویش بوده است:
از وحی های خداوند به موسی علیه السلام: «تا در دنیا هستی، به حال خود گریه کن و از هلاکت و مهلکه ها بترس و مبادا زرق و برق زندگی دنیا تو را بفریبد». ( ری شهری، 1377: 539 )
از وحی های خداوند به عیسی علیه السلام: «به حال خود گریه کن؛ همچون گریه کسی که با خانواده بدرود گفته و با نفرت از دنیا دوری جسته و آن را برای دنیا پرستان رها کرده و به آنچه نزد پروردگارش است، دل بسته». (همان )
از پیامبر گرامی اسلام نقل شده که فرمودند: هیچ چیز نیست مگر برای آن معادلی است مگر خداوند که معادلی ندارد و لااله الاالله معادلی ندارد و قطره اشک از ترس خدا که میزانی ندارد و اگر جریان پیدا کند به روی انسان، هیچگاه آن رو را غبار و ذلت نخواهد گرفت(ثواب الاعمال ص17 ح6)
امیرمومنان اشک ریزی معرفتی مومنان را از مصادیق و نشانه های مهم بندگی و عبودیت مومنان دانسته می فرمایند: العبودیه خمسه اشیاء: خلاء البطن، و قراءه القرآن، و قیام اللیل، والتضرع عند الصبح، والبکاء من خشیه الله؛ بندگی، پنج چیز است: تهی داشتن شکم، خواندن قرآن، شب زنده داری، دعا و زاری در صبحگاهان و گریستن از ترس خدا(جامع الاخبار: ص 505 ح 1397
امام باقر علیه السلام می فرماید: «هیچ قطره ای نزد خدای عزوجل، محبوب تر از قطره اشکی در ظلمت شب نیست که از خوف خدا و فقط به نیت او باشد». (مجلسی، 1362: 77و78)
امام باقر(ع) می فرماید: هیچ چشمی از ترس خداوند عزوجل در آب خود، غرقه نشد، مگر آنکه خداوند، بدنش را بر آتش حرام گردانید و هیچ اشکی بر رخسار صاحبش روان نشد که در روز قیامت، غبار و خواری بر آن بنشیند و هیچ کار نیکی نیست، مگر اینکه برایش وزنی یا مزدی است، بجز اشکی که از ترس خدا بریزد؛ زیرا خداوند در روز قیامت با هر قطره آن، دریاهایی از آتش را خاموش می گرداند. یک نفر در میان یک امت، از ترس خدا گریه می کند و خداوند به سبب گریه آن مومن بر آن امت رحم می آورد(الکافی: ج 2 ص 482 ح 2؛ بحارالانوار: ج 93 ص 235 ح 29)
امام رضا به واسطه پدر بزرگوارش از امام صادق علیه السلام نقل می کند که فرمود:
گاهی فاصله بین انسان و بهشت به سبب زیادی گناهانش مانند فاصله بین زمین و عرش می باشد . پس او به جهت پشیمانی از آن، از ترس خداوند عز و جل گریه می کند تا اینکه فاصله بین او و عرش نزدیکتر از پلک چشم به چشمش می شود(عیون اخبار الرضا، ج 2، ص 3، روایت 4. .
امام سجاد علیه السلام در دعای ابوحمزه عرض می کند
چرا گریه نکنم و حال آنکه نمی دانم بازگشتم به کجاست و می بینم نفسم را که به من خدعه می کند و روزگار بر من نیرنگ می کند و حال آنکه بالهای مرگ بر سرم سایه گسترانده است . پس چرا گریه نکنم ؟ می گریم برای بیرون رفتن جانم . می گریم برای ظلمت قبرم . می گریم بر تنگی لحدم . می گریم برای سؤال نکیر و منکر از من . می گریم بر خارج شدنم از قبرعریان و خواردر حال سنگینی ( اعمال ) را بر دوشم می کشم . گاهی به طرف راست نگاه می کنم و گاهی به طرف چپم . می بینم که مردم در کار دیگری غیر کار من هستند
پیامبرخدا(ص) فرمود: هر شخصى چه مسلمان و چه كافر كار خوبى بكند خداوند سبحان به او پاداش مىدهد كه پاداش كافر در دنيا سلامتى، ثروت و فرزند و امثال آن است و پاداشش در آخرت عذابش كمتر از ديگران مىباشد سپس اين آيه را تلاوت فرمود كه در قيامت دستورداده مىشودآل فرعون را وارد شديدترين عذاب كنيد! .(ميزان الحكمة ، ج 10 /352)
شخصى از عرفاء گفت كه روزى پنكهاى برايم آوردند (در عالم غيب)ديدم كه در دوزخ پنكهاى جلو مخترع آن گذاشتند . (كيمياى محبت (در حالات رجبعلى خياط))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️عبادتی که روح داشته باشد، انسان را صاحب اختیار میکند.
🎙 آیتالله حاجآقا مرتضی تهرانی رضواناللهتعالیعلیه:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وقتى امام سجاد عليهالسلام در نماز به «مالك يوم الدين» مىرسيد، آنقدر آنرا تكرار مىكرد كه نزديك بود روح از بدنش خارج شود .
امام شبها را تا به صبح به عبادت مشغول بود و گاهى آنقدر نماز مىخواند كه وقتى مىخواست به بستر برود، نمىتوانست ايستاده برود، بلكه مانند كودكى كه تازه راه افتاده است، حركت مىكرد و خود را به بستر مىرساند .
امام در ماه رمضان، جز دعا و تسبيح و استغفار، سخن ديگرى نمىفرمود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃استاد عالی
🍃خدا مهربان است
🍃حالتو با شکر .خوب کن😊🌸
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فواید و اثرات شگفت انگیز اقامه نماز در جسم
مادرم مبتلا به مریضی زوال عقل شده بود.
زوال عقل ، یک بیماری است که از هر سه نفر در سنین بالا و مبتلا به آلزایمر، یک نفر را درگیر می کند !
بسیاری از ما نیز ممکن است ناخواسته تحت تأثیر قرار بگیریم ،
بنابراین با دقت بیشتر بخوانید.
هر دوی این بیماری ها به دلیل ضعف ذهنی ایجاد می شوند.
حیف که من به دلیل اینکه در یک کشور خارجی هستم نتوانستم مستقیما به مادرم خدمت کنم.
من همچنین یک مشکل سینوزیت و یک مشکل آلرژی داشتم. بارها و بارها عطسه می کردم. و آبریزش سخت بینی داشتم،
تقریباً 15سال این مشکل ثابت بود که از نوجوانی گرفتار شده بودم.
با این حال، مادرم درگذشت و من به دلیل عدم دانش و سکونت در اروپا نتوانستم کاری انجام دهم. و همیشه افسوس و پشیمانی آن خواهد ماند.
حداقل این پشیمانی سبب ایجاد انگیزه برای انجام کارهای خوب، تقسیم چنین دانش ها و استغفار و انجام آن خواهدشد.
فوت مادر درد و زخم عمیقی از خود برجای گذاشت که هنوز باقی مانده و خاطراتش همیشه آزرده خاطر م می کند.
روزی بطور اتفاقی کلیپی از یک پزشک مسلمان را دیدم که در آن وی گفته بود تنها راه برای درمان ضعف روانی انجام سجده طولانی است !
این اطلاعات جدید بود. به عنوان یک استدلال، او میگوید ، قلب ما خون را بسمت مغز در مقابل جاذبه، آن مقدار پمپاژ نمی کند، که در حالت سجده انجام میشود .
سپس بعد از تماشای برخی از فیلم های وی ، فهمیدم که این نیز، راه حل مشکل خودم در مورد بیماری آلرژی است.
به هر حال بهترین راه، این آزمایش بود !
باور کنید مشکل15 ساله و آلرژی من با انجام سجده های طولانی در یک ماه حل شد. الحمدلله رب العالمین .
قبلاً بحمدلله نماز می خواندم، اما بعد از نماز سجده شکر را طولانی کردم.(همچنین برای خواندن اذکار دیگر، بخصوص 100 مرتبه تهلیل « لااله الاالله » شریف، حداقل سجده 5 دقیقه ی انجام میشد) .
این ذکر معنوی والهی بسیاری از مشکلات دیگر را هم حل کرد. با خون رسانی بهتر، صورت تازه شده و اثرات پیری تقریباً از بین رفته بود. ریزش مو به دلیل خون رسایی کاهش یافته، مشکلی که در مخاط وجود داشت ، کاملا از بین رفته بود. مشکلات گوش و مشکلات چشمی کاهش یافته و در عین حال طی یک سال گذشته هیچگاه سیاهی زیر چشم دیده نشد.
* سبحان الله! این آیینی آسمانی است که یک عمل ساده « سجده » بسیاری از بیماریها و بیماریهای ناشناخته ما را درمان کرده است *
درحالیکه بزرگترین پزشکان اروپایی نتوانسته بودند آلرژی مرا درمان کنند.
موثرترین راه برای انجام سجده طولانی و برای علاج آلرژی، قرار دادن فضای بین دو پلک بر روی محل سجده، برای کسب بهترین نتیجه است.
سلامت کرونا و ریه:
مشکل کرونا این روزها بسیار زیاد است. باور کنید اگر بعد از نماز سجده های طولانی را شروع کنید، ریه های شما قویتر می شود، زیرا موقعیتی در سجده وجود دارد که در آن ریه های فرد بهتر کار می کنند.
این امرتجربه ثابت شده یی است.
شما هم می توانید آزمایش کنید و فایده ببرید . حداقل به ریه ها قدرت می بخشد.
اگر من این نکات را قبلاً می دانستم ، ممکن بود مادرم را نجات داده و عقب ماندگی ذهنی او را مداوا کنم.
حالا که نتوانستم این کار را انجام دهم ، حداقل شما این موارد را بدانید و از همین حالا برای پیری خود را آماده کنید و از بیماری های موجود و بیماری های پنهان آینده جلوگیری کنید.
باشد که خداوند پشتیبان و یاور شما باشد.
اسلام دین زندگی است
در آخر
* کلام زیبای حضرت علی (ع) را نقل می کنم :
* "اگر کسی بداند که چه نعمتهایی در سجده او را احاطه کرده است ، هرگز نمی خواهد سر از سجده الهی بردارد *