eitaa logo
پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
522 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
270 ویدیو
636 فایل
مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام خیابان کوی نصر نبش فاضل شرقی تلفن۸۸۲۶۱۳۸۵ سایت www.znac.ir @Alim_5 کانال آموزش @alzahranasr_amoozesh کانال دانش آموختگان @alzahranasr_da کانال فرهنگی @alzahranasr_farhangi کانال کتابخانه @alzahranasr_lib
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 سنت حسنه نگارش ❇️انواع فعالیت‌ها و مطالعه علمی برای تدوین پایان نامه‌ها ۲-باز پژوهی محقق در این روش، مسئله‌ای که پیش از این بررسی کرده‌اند را دوباره مورد پژوهش قرار می دهد یا همان مسئله را با فرضیه یا مبانی دیگری مجددا بررسی می کند؛ مانند مسئله ارتدادی که از منظر روان شناختی مورد تحقیق قرار گرفته بود را بار دیگر از دیدگاه جامعه شناختی بررسی می کند. البته هم همان فرضیه را در شرایطی نوین، مطالعه وبررسی می کند؛ مانند اینکه دین و بهداشت روانی که در جامعه مسیحی مورد مطالعه قرار گرفته بود را در محیط اسلامی نیز بررسی می کند. گاهی این روش تحقیقی هم می تواند به اثر بخشی و تولید علم منجر شود. ۳-مطالعه توصیفی صرف یا زمینه یابی تحقیق زمینه یابی، مشاهده پدیده‌ها به منظور معنا دادن به جنبه‌های گوناگون اطلاعاتِ جمع‌آوری شده است. ف آیند این تحقیق، دو مرحله دارد: الف)... دارد👇 https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوستانی که و می نویسند می توانند رایگان از سرویس قاصدک نور استفاده کنند ✅ سرویس قاصدک نور در سامانه سخا ✍️ اداره کل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، در راستای گسترش خدمات فناوری به طلاب و روحانیون معزز، طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت نور رایانه سپهر(وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی)، به ارائه نرم‌افزارهای علوم اسلامی و حوزوی در بستر وب (بر روی سامانه سخا) با شرایط ویژه و رایگان اقدام نموده است. 🔰 ؟ 🔻 میز کار مجازی قاصدک نور این امکان را می‌دهد که در مصرف فضای ذخیره‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار صرفه‌جویی کنید. با استفاده از این قابلیت در سامانه سخا، طلاب معزز در نسخه‌ای یکپارچه، از نرم‌افزارهای مختلف استفاده می‌کنند و نیاز به خرید و نصب نرم‌افزار بر روی سیستم‌های کامپیوتری نیست. از ملزومات این سرویس اتصال به اینترنت است. 📎 : 🔹دیگر مجبور نیستید هزینه هر نرم‌افزار را به‌صورت جداگانه پرداخت کنید، بلکه به‌صورت رایگان می‌توانید از تمام نرم‌افزارهای نور استفاده نمایید. 🔸برای استفاده از این قابلیت می‌توانید در بستر وب و از تمامی دستگاه‌های خود استفاده کنید؛ تلفن همراه، لب تاپ، تبلت یا هر دستگاه دیگر می‌تواند ارائه‌دهنده این سرویس به شما باشد. 🔹در این سرویس می‌توانید چند نرم‌افزار به‌صورت هم‌زمان استفاده نمایید. 🔸از نصب نرم‌افزارها بی‌نیاز می‌شوید. 🔹فضای دستگاه شما اشغال نمی‌شود. 🔸محدودیت کاربر، زمان و مکان برای شما از بین رود. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
موضوعات پیشنهادی پایان نامه ومقاله.docx
22.5K
🔰موضوعات پیشنهادی پایان نامه و مقاله 🔹در مباحث فقهی، علوم قرآنی و تفسیر و... 👀دقت کنید،،،انتخاب کنید،،،ایده بگیرید. https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰سنت حسنه نگارش 📣📣اگر می خواید بدونید موضوع انتخابی شما تکراری هست یا نه!!!!! 📣📣اگر می خواید برای موضوع انتخابی خودتون پیشینه شناسی کنید!!! می تونید به لینک زیر👇👇👇 مراجعه کنید. https://elmnet.ir پژوهشی https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 🔹 مستحضرید که ماه نظیر ماه مبارک رمضان مِهرش با قهر آماده است، نازش با نیاز آماده است. ماه‌های دیگر ماه نیاز است; اما در ماه پُر برکت شعبان و ماه پُر برکت رمضان که در پیش است نیازش با ناز آمیخته است. 🔹 خدای سبحان به ما دو راه نشان داد که اینها «مانعة الخلو» است اجتماع را شاید[سزاوار است]؛ از راه نیاز یا از راه ناز خواسته ‌های خود را با او در میان بگذاریم. راه نیاز همان است که از ذات أقدس الهی می‌ گوییم: ﴿أَمَّن یجِیبُ الْمُضْطَرَّ﴾[1] اما راه ناز را خود ائمه (علیهم السلام) به ما آموختند. در دعای «افتتاح» شب‌ های ماه مبارک رمضان ذات أقدس الهی به وسیله وجود مبارک (صلوات الله و سلامه علیه و علی آبائه) این دعا را به ما آموخت که شما در هر شب از شب‌های ماه مبارک رمضان وقتی روزه گرفتید و به ضیافت الهی بار یافتید این دعای «افتتاح»، «اللَّهُمَ‏ إِنِّی‏ أَفْتَتِحُ‏ الثَّنَاءَ بِحَمْدِك‏»[2] این جمله‌ های را می‌ خوانید تا به این جا می ‌رسید: «مُدِلًّا عَلَیك‏»[3] یعنی پروردگارا من مهمان تو هستم می ‌خواهم با تو دَلال کنم با تو غَنج و ناز کنم، نیاز سرجای خود محفوظ است، من صدر و ساقه هستی ‌ام نیاز است: ﴿أَنتُمُ الْفُقَرَاءُ﴾[4] اما ولی تو به من اجازه داد که با تو ناز کنم من دَلال کنم, إدلال از دَلال و غنج و ناز است: «مُدِلًّا عَلَیك‏». 🔹 در که مناجات این ذوات قدسی (علیهم افضل صلوات المصلین) است به ما هم اجازه دادند که این مناجات را به بارگاه الهی عرضه کنیم، این است که در این مناجات اول منادات است، بعد مناجات بنده با خدا است، بعد به خدا عرض می ‌کنیم که خدایا حالا تو مناجات کن ما بشنویم! «وَ اجْعَلْنِی مِمَّنْ نَادَیتَهُ فَأَجَابَكَ وَ لَاحَظْتَهُ فَصَعِقَ لِجَلَالِكَ فَناجَیتَهُ سِرّاً»،[5] حالا ما که نفسمان تمام شد، تو مناجات بکن و ما گوش بدهیم. در این اثنا این جمله ‌ها عرض می ‌شود که خدایا! این مناجات برای علی و اولاد علی است، آنها امین بارگاه تو هستند, آنها برابر [6] تو به زبان اینها حرف می ‌زنی: «كُنْتُ ... لِسَانَهُ الَّذِی ینْطِقُ بِهِ»[7] در فصل سوم یعنی مقام فعل، نه فصل اول که مقام ذات است منطقه ممنوعه است، نه فصل دوم که صفات ذات است که عین ذات است که آن جا هم منطقه ممنوعه است. در مقام فصل سوم که فعل خدا و فیض خدا و ﴿نُورُ السَّماواتِ وَ الْأَرْض﴾[8] شدن و مانند آن است. در این فصل سوم که است آنها به شما عرض می ‌کنند ما هم اجازه یافتیم به شما عرض کنیم، بگوییم: «إِلَهِی إِنْ أَخَذْتَنِی بِجُرْمِی أَخَذْتُكَ بِعَفْوِكَ»[9] خدایا! حالا بنا شد ناز بکنیم. بگوییم اگر شما این ملت را شایسته رحمت نمی‌ دانی, شایسته تربیت نمی ‌دانی, شایسته هدایت نمی ‌دانی, می ‌گویید چون گناه کردند اگر اینها را, ما را و ملت ما را و جامعه ما را بخواهی مؤاخذه بکنی که چرا بد رفتید؟ چرا بی ‌راهه رفتید؟ چرا گناه کردید؟ ما هم مؤاخذه می ‌کنیم و می ‌گوییم تو که بزرگ‌ تر بودی و هستی چرا نبخشیدی؟! اگر تو مؤاخذه بکنی ما هم مؤاخذه می‌ کنیم! اگر تو بگویی چرا بد کردی؟ ما می‌ گوییم تو چرا خوب نمی ‌کنی؟ «إِلَهِی إِنْ أَخَذْتَنِی بِجُرْمِی أَخَذْتُكَ بِعَفْوِكَ»، تو که بزرگ ‌تری، تو که حکیم محض هستی, علیم محض هستی, قادر محض هستی, حی محض هستی, ازلی، ابدی، سرمدی هستی, تو چرا نبخشیدی؟! [1]. سوره نمل، آیه62. [2]. مصباح المتهجد و سلاح المتعبد، ج‏2، ص577. [3]. إقبال الأعمال (ط ـ القدیمة)، ج‏1، ص58. [4]. سوره فاطر، آیه15. [5]. الإقبال بالأعمال الحسنة(ط ـ الحدیثة)، ج‏3، ص299؛ زاد المعاد ـ مفتاح الجنان، ص49. [6]. الكافی(ط ـ الإسلامیة)، ج2، ص352؛ «... كُنْتُ سَمْعَهُ الَّذِی یسْمَعُ بِهِ وَ بَصَرَهُ الَّذِی یبْصِرُ بِهِ وَ ...». [7]. الكافی (ط ـ الإسلامیة)، ج‏2، ص352. [8]. سوره نور، آیه35. [9]. الإقبال بالأعمال الحسنة(ط ـ الحدیثة)، ج‏3، ص296. 📚پیام فرا رسیدن ماه شعبان تاریخ:1399/01/06 https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
سامانه آموزشی درس گفتار این سامانه سعی دارد با استفاده از ، بستری را برای ایجاد یک مناسب فراهم سازد. در سامانه درس گفتار کتابهایی که متن درسی هستند در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از درس هایی که برای این متن تهیه شده است استفاده کنید. در نحوه ارائه ی درس ها،امکانات مختلفی در نظر گرفته شده است که به مرور افزوده خواهد شد. بخش‌های این سامانه: الف.درس‌ها؛ (ارائه تدریس بر اساس سطح طلبه) ،تطبیق عبارت با توضیحات است. ب.روش‌ها؛ (ارائه روش شناسی دروس خارج،بررسی و شناخت دروس مکاسب،نقش حلقات در اجتهاد،ضرورت مباحث روش شناسی در حوزه‌های علمیه و...) ج.کتابخانه. (متن برخی از کتب درسی سطح یک،دو و سه) آدرس سامانه darsgoftar.net ـــــــــــــــــ https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
❎انجمن علمی مشاوران مذهبی ، یک انجمن علمی، تخصصی، پژوهشی و غیر انتفاعی است که در راستای خدمت و تعالی حرفه ی مشاوره و منادی ارتقاء مشاوره و راهنمایی مذهبی در مشهد آغاز بکار نموده و جهت توسعه در کل کشور و برای حصول به این مهم از دانش آموختگان رشته های مرتبط (مشاوره ، روانشناسی ، علوم تربیتی ، مدیریت و مطالعات خانواده ...) دعوت به عضویت در انجمن و ادامه همکاری می نماید. در صورت تمایل واژه «انجمن علمی» را به آیدی ذیل ارسال نمائید @yaaa110 09399793993