eitaa logo
پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
523 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
270 ویدیو
636 فایل
مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام خیابان کوی نصر نبش فاضل شرقی تلفن۸۸۲۶۱۳۸۵ سایت www.znac.ir @Alim_5 کانال آموزش @alzahranasr_amoozesh کانال دانش آموختگان @alzahranasr_da کانال فرهنگی @alzahranasr_farhangi کانال کتابخانه @alzahranasr_lib
مشاهده در ایتا
دانلود
ex1.mp3
28.48M
▫️کارگاه آموزشی احکام خمس 📥صوت کارگاه خمس ▫️استاد علیرضا کریمی ▫️بخش اول @Pajouheshgaranemarvi 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
📖 بخشی از کتاب از حسین علیه‌السلام تا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف حقیقت انتظار در بارگاه امام حسین علیه السلام در یکی از زیارت نامه هاي ملکوتی امام حسین علیه السلام زائرین چنین می گویند: «السلام علیک یا ابن رسول الله ان لم اکن ادرکت نصرتک بیدي فها اناذا وافد الیک بنصرتی قد اجابک قلبی و سمعی و بصري و بدنی و رایی و هواي علی التسلیم لک و الخلف الباقی من بعدك الادلاء علی الله من ولدك، فنصرتی لکم معدّه حتی یحکم الله بامره و هو خیر الحاکمین» (درود بر تو اي فرزند رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم زمان شما را درك نکردم تا شما را با دستم نصرت کنم، اما اکنون با همه وجودم، قلبم، گوش و چشم و بدن و رأیم و همه خواسته هایم تسلیم امر شمایم و در راه نصرت شما و جانشینان شما، یعنی راهنمایان به سوي خدا ازفرزندان شما هستم. اکنون تمام نصرت و یاري من براي شما آماده است تا به هنگامی که خداوند اراده و حکم کند و او بهترین حاکم است.) ▫️از این فراز، معنا و مفهوم انتظار و کیفیت آمادگی براي ظهور امام علیه السلام روشن می شود؛ جان و دل، عقل و سر، رأي و هوا، همه را در راه امام حسین علیه السلام و مهیا داشتن و بر اراده و خواست او خود را هم سو کردن، روح انتظار است که جمله «والخلف الیافی من بعدک» به این معنا هم تا این عصر امتداد می دهد. 📚📚📚کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
35.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📗دعای هفتم صحیفه سجادیه یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ، وَ یَا مَنْ یُلْتَمَسُ مِنْهُ الْمَخْرَجُ إِلَى رَوْحِ الْفَرَجِ. ذَلَّتْ لِقُدْرَتِکَ الصِّعَابُ، وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِکَ الْأَسْبَابُ، وَ جَرَى بِقُدرَتِکَ الْقَضَاءُ، وَ مَضَتْ عَلَى إِرَادَتِکَ الْأَشْیَاءُ 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🔰تربیت عاشورایی 🔰نقش مزاج انسان حوزه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها در راستای آموزش شیوه های علمی و صحیح شناخت و ارتباط بهتر، کارگاه تربیت عاشورایی رابه صورت حضوری و مجازی برگزار می نماید. ▫️استاد اخوان ▫️دکترای طب سنتی ◽️کارگاه: ۳ ساعت ▫️نقش مزاج در همسریابی ▫️همسرداری ▫️فرزنداوری و فرزند پروری. ▫️▫️رایگان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در واتس آپ و ایتا به شماره 09215946528 پیام ارسال فرمایید 🗓زمان برگزاری: ۱۷ شهریور 🕰ساعت: ۱۰ صبح مکان: امکان شرکت آنلاین و یا حضوری به آدرس شهرک فجر، حوزه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰سنت حسنه نگارش ▫️روش پژوهش ▫️طراحی مسئله ▫️طراحی مسئله دو مرحله دارد ▫️مرحله تجزیه ▫️مرحله ترکیب که در ادامه هریک را تشریح خواهیم کرد. ▫️مرحله تجزیه هدف از مرحله تجزیه، خرد کردن موضوع با مسائل گوناگون است. برای تجزیه کردن موضوع، از مدل های مختلفی استفاده می شود که معروفترین آنها مدل خورشیدی است. 🌞در مدل خورشیدی موضوع خود را روی دایره وسط درج می کنیم و سوالاتی که پیرامون آن به ذهن خطور می کند را بر روی یکی از شعاع های آن می نویسیم. ◽️نمونه ▫️موضوع تکبر: وسط دایره ▫️سوالات بر روی یکی از شعاع ها ▫️معنای تکبر چیست؟ ▫️نشانه های تکبر چیست؟ ▫️در روایات، تکبر چگونه صفتی است؟ ▫️قرآن، چگونه تکبر را معنا می کند؟ ▫️راه های درمان تکبر چیست؟ ▫️نشانه های درمان تکبر چیست؟ ▫️تکبر از کجا نشات می گیرد؟ 🔰ادامه دارد..... ▫️استاد محمدصادق فاضل 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
8.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️سخنرانی ▫️استاد اخوان ▫️دکترای طب سنتی ▫️موضوع کنترل جمعیت ◾️محرم سال ۱۴۰۰ ▫️مسجد النبی (ص) https://eitaa.com/joinchat/2627469312Ce79e470920 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh