دوستان
امشب دعا قرار نمیدم
فقط ۵ تا صلوات به تعداد ۵ تن آل عبا به نیت سلامتی رهبر عزیزمون
سهم شما ۵ صلوات هست
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🇾🇪 توصیه سید عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر یمن به نظام سعودی «قارون عصر و قرن شیطان»
و من در این مقام به نظام سعودی توصیه میکنم که به هشدارهای مردم عزیز ما گوش فرا دهد، و از مسیر اشتباه و تجاوزکارانه خود که حامی اسرائیل و آمریکا و دشمن خدا و مسلمانان است، دست بردارد؛ و یمن، سرزمین ایمان و حکمت است. و اگر بر ادامه گامهای تجاوزکارانه و ستمگرانه خود اصرار ورزد، و تکبر و طغیان و جبروت کند، همانا خداوند متعال - که آشکار و مسلط و عزیز و جبار است - طاغوت مستکبر این عصر را به دست مجاهدان مردم ما در هم کوبیده است، و به اذن خداوند متعال و با یاری و تأیید او، خداوند جبروت عوامل او را خواهد شکست، و تکبر و غرورشان را درهم خواهد کوبید، و امکاناتشان را به دست بندگان مجاهد خود نابود خواهد کرد.
#لن_نساوم (هرگز معامله نمیکنیم)
#مثلي_لا_يبايع_مثله (مانند من با مانند خود بیعت نمیکند)
🇾🇪 @amaj24
🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
🖤 آقا! تو اما نبودی... 🎥 لحظاتی از دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جوار محل عرو
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 شب نهم
السلام علیک یا ساقیَ عطاشی کربلا، یا قمرَ بنیهاشم
امشب، شبِ علمدار است؛
مردی که قامتِ وفاداری را برافراشت و تا آخرین نفس، دست از حمایتِ امامِ خویش برنداشت.
عباس(ع)، نه فقط برادرِ حسین(ع)، که تکیهگاهِ خیمههای عاشورا بود.
یاد میکنیم از علمداران و سردارانِ شهیدِ این سرزمین؛
بهویژه رهبرِ شهیدمان که چون علمدارانِ کربلا، تا آخرین نفس بر عهدِ خویش ایستاد و راهِ وفاداری را به ما آموخت.
امشب دلها را به کنارِ علقمه میبریم؛
به آن لحظه که مشکِ آب بر دوشِ عباس(ع) بود و نگاهِ کودکانِ تشنه، چشمانتظارِ بازگشتِ عمویشان.
🚩 اماج
🔰 @Amaj24
یکم باهم شب تاسوعای حسینی حرف بزنیم ؛ بعدش بریم عزاداری.
🔶🔹اسماعیل احمدی
فک کنم حدود ۲۰۰ سوال شما در مورد رای فرماندهان نظامی در شعام بود که گفتین رای مثبت دادند ؛
اولین مبحث اینکه، یا نباید حرف جلسات شعام به بیرون درز میکرد و حالا که درز کرده باید کامل گفته بشه ؛ این فضایی که ایجاد شده و جملات ناقصی که میاد، خیلی اشتباه هست، حالا میخواد کار هر کسی باشه.
دومین حرف اینکه ؛ بهتره یک عزیزی زحمت بکشه و بیاد حول این موضوعات با مردم حرف بزنه.
سومین حرف هم اینکه ؛ من یه جایی خوندم (توییت یه فعال رسانه ایی فک کنم) که نوشته بود، کل فرماندهان نظامی در رای گیری اول، رای منفی دادند ؛ اینکه چه اتفاقی افتاده که در رای گیری دوم ، رای ها مثبت شده رو جایی نخوندم و علتش هم همین دو موضوع بالایی بود که گفتم.
چهارمین موضوع ؛ همین مباحث هست که مردم مبعوث شده رو درگیر در فکر و تفکرات کرده؛ گفته بودم که مسئولین با مردم به مشابه قبل جنگ رمضان نباید برخورد کنند، واقعا مردم بیدار شدند.
همچنان امیدوارم یک عزیزی بیان واضح روشنگری کنند.
🔶🔹اسماعیل احمدی
حدود ۳۰۰ تا پیام حول آقای قالیباف بود که فرستاده بودین ؛
ببینید عزیزان، من همیشه بهتون گفتم؛ هیچوقت در عمرتون حول یک سیاستمدار اتحاد نکنید؛
ما ۳ تا اصل در حول اتحاد داریم که خیلی امن و محکم هست ؛ ۱. نظام ۲. رهبری ۳. پرچم.
آقای قالیباف هم دارند تلاش می کنند اون چیزی که در مغز و تحلیل شون هست رو پیاده کنند ولی دقت کنید من همیشه این رو گفتم ؛ آیا در مسیری که افتادند، مطمئن هستند؟ از تحلیلی که در سر دارند، مطمئن هستند؟
حالا بیاییم بگیم که خب هر دوتا مطلب بالا درسته، بحث بعدی و اصلی اینکه ؛ طرف مقابل ما قاتل رهبر شهید و یکی از بدقول ترین های دنیا هست و شریک راهبردی اون هم یک رژیم جنایتکار و خون ریز هست.
در قسمت بعدی ؛ دعوای ما سر شروط و بندهای توافق و ... هست ، حل نکردن مسئله ایی و رفتن به مسئله بعدی ؛ آدم رو در انتهای کار زمین خواهد زد.
در قسمت آخر و مهم اینکه؛ رهبر انقلاب که جان هامون به فدایش ، نظرشون چیز دیگری بوده ؛ این نظر چی بوده که سیاستمداران ما نرفتن به اون نظر؟
همه این موارد و موارد دیگه این رو نشان ما میده که این مذاکرات ( الا در مسئله اختیار ) عاقبت خوبی نخواهد داشت.
ولی خب این دلیل نمیشه ما برای آقای قالیباف دعا نکنیم که زودتر تحلیل هاشون رو و برآوردهاشون رو به میل رهبری و نظرشون مایل کنند چون اگر اینکار صورت نگیره ؛ مسیری خیلی بدی رو طی خواهند کرد (خدایی نکرده).
🔶🔹اسماعیل احمدی
شماره کارت موکب سیدالشهدا
6104338801326535شبا
930120010000001033407648شماره حساب
1033407648(بزنید رو اعداد کپی میکنه)
ببینید عزیزان ؛
من میدونم تا اربعین خیلی مونده ولی بحث اینکه این عزیزان روز اربعین کارگر نمیبرند که توالت و حمام بسازن. این عزیزان حداقل ۱ ماه زودتر خواهند رفت تا این امکانات رو برای زائرین محیا کنند.
حتما مشارکت کنید ؛ شده با چند هزارتا تک تومنی ، خودتون رو شریک این امر خوب کنید.
نیت هم مشخص هست.
البته مشکل ش حل شده و واریزها صورت میگیره
🔶🔹اسماعیل احمدی