eitaa logo
این عماریون
352 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🌑🌚🌑مشاور راهبردی رئیس مجلس: ذهن سیستم بیش از آنکه درگیر سرکوب باشد، درگیر اصلاحات است/ بحث‌های بسیار پرحرارتی در جریان است که بخشی از جامعه دیده نشده و باید بشود/ تصمیم گیران می‌دانند که باید شهید بدهند اما کسی نباید کشته شود 🔻مهدی محمدی، مشاور رییس مجلس در امور راهبردی در رشته توئیتی نوشت: 🔹اجازه بدهید یک مرور بکنیم. از منظر امنیتی در مرحله استمرار اجباری آشوب هستیم. طرف طراح، در حال سوزاندن دسترسی‌ها و سرمایه‌های ۲۰ و گاهی ۳۰ ساله خود است، فقط برای اینکه بتواند آشوب را ولو یک روز بیشتر کش بدهد. 🔹 در شریف یک شبکه حداقل دو سه ساله خرج شد. در اوین شبکه بیش از ده ساله خود را سوزاندند. عبدالحمید در بلوچستان سرمایه ۳۰ ساله است. شبکه نفوذی در صداوسیما خیلی قدیمی بود. ولی برایشان مهم نیست. دسترسی‌ها را می‌سوزانند و شبکه‌ها را قربانی می‌کنند چون کابوسی بدتر از خاموش شدن شعله آشوب برایشان قابل تصور نیست. 🔹 قبلا نوشتم که موساد در هفته‌های اول موقعیت جامعه ایران را انقلابی ارزیابی کرده بود. اکنون کمی ارزیابی را تصحیح کرده. می‌گویند ایران در «آغاز» شکل گیری وضعیت انقلابی است. 🔹طراحی این است که مستقل از هزینه، خیابان فعال بماند. تنها راه تحقق این هدف برای طرف طراح، وارد کردن نظام به «چرخه خشونت افزایشی» است.این بازی را جمهوری اسلامی از همان ساعت نخست خوانده بود. تا امروز جمهوری اسلامی در مقابل سنگین‌ترین فشارها برای برخورد شدیدتر مقاومت کرده است. 🔹فقط در همین دو روز ۷ نیروی نظامی و امنیتی به شهادت رسیده اند. استفاده از ظرفیت انتظامی در خیابان، صرفا در حد پراکندن تجمعات برای جلوگیری از رخ دادن فجایع امنیتی است. استعداد امنیتی اصلی کلافه است که تا کی باید صبر کند. 🔹از حیث تکنیکی و تاکتیکی شاید نقدهای جدی به مهارت‌های ضد اغتشاش وارد باشد اما از جهت راهبردی نظام عمدا به سمت سرکوب حرکت نکرده و نخواهد کرد. تصمیم گیران می‌دانند که باید شهید بدهند اما کسی نباید کشته شود. برای مردانی که کالجبل الراسخ چهل سال جنگیده‌اند خیلی سخت است. ولی خب این جنگ را هم باید بجنگند و این یکی قانون خودش را دارد. 🔹در این روزها من از نزدیک دیده‌ام ذهن سیستم بیش از آنکه درگیر سرکوب باشد، درگیر اصلاحاتی است که باید بکند. بحث‌های بسیار پرحرارتی در جریان است که بخشی از جامعه دیده نشده و باید بشود. بدون یک برنامه اجتماعی، تدبیر امنیتی عقیم می ماند. از حیث شناختی هم در واقع با یک فیلم کارگردانی شده مواجهیم. در واقع خبری نیست.
🌑🌚🌑گزارشی از ناآرامی‌های شب گذشته در بانه 🔻معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان: 🔹شب گذشته تجمع محدود اما خشنی به ظرفیت حدود 100 نفر در این شهر برگزار شد. 🔹️در بین این افراد چند نفر مسلح بودند که به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند که در جریان آن 2 نفر از ماموران سپاه و نیروی انتظامی مورد اصابت قرار گرفتند که وضعیت آنان وخیم است. 🔹️در این حمله تروریستی، یکی از نیروهای سپاه پاسداران بانه از ناحیه قفس سینه تیر خورده و تیر در ناحیه نخاع متوقف است و هنوز هم از بدن این مدافع امنیت خارج نشده است. 🔹️معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان حال مامور نیروی انتظامی را هم وخیم اعلام کرد. 🔹️در این درگیری 2 نفر از اغتشاشگران هم کشته شدند که بررسی های اولیه نشان از مشکوک بودن این قتل ها دارد. 🔹️وی با بیان اینکه غیر از بانه، سایر شهرهای استان شب گذشته آرام بودند گفت که ضد انقلاب با شایعه و کشته سازی به دنبال تحریک مردم است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌑🌚🌑پیام مولوی عبدالحمید در خصوص اغتشاشات و جنایت در حرم حضرت احمدبن موسی 🔺مولوي عبدالحميد اسماعيل زهي امام جمعه مسجد مکي زاهدان، هر گونه خسارت به اموال عمومي، خصوصي و ناامني در کشور رامردود دانست و جنايت تروريستي عصر چهارشنبه در حرم حضرت احمد بن موسي در شيراز را محکوم کرد.
🌑🌚🌑تحلیلی پیرامون وضعیت پیشرفت هسته‌ای ایران طبق آخرین اطلاعات بر اساس گزارش آژانس تروریستی اتمی‌، ایران برنامه هسته‌ای خود را در ۶ هفته اخیر به طور قابل توجهی‌ در نطنز گسترش داده است! بیش از ۱۲۰۰ سانتریفیوژ پیشرفته در تاسیسات زیر زمینی‌ نطنز فقط در چند هفته اخیر نصب شده ا‌ند. بسیاری از اقدامات ضد امنیتی و تروریستی در ایران در واقع در عین حال برای ضربه به برنامه هسته‌ای هم هستند، که هزینه‌ای برای دشمن تا این لحظه به همراه نداشته است و در این راستا نظام باید هر چه زود تر ضربه متقابل را وارد کند. اما به هر ترتیب برنامه هسته‌ای ایران در چند هفته گذشته رشد قابل توجهی‌ داشته هر چند که کافی‌ نیست، اما روز به روز شرایط ایده آل برای یک شیرجه احتمالی‌ به سوی سلاح هسته‌ای و تولید یک زرادخانه مهیا می‌‌شود. این رشد مخصوصا در هفته‌های اخیر در خلال "انقلاب برهنگان، مالندگان، فاحشگان، تشنگان به سکس و اراذل و اوباش" بسیار چشمگیر است! این یعنی‌ اغتشاشات هیچ تاثیری روی برنامه هسته‌ای ایران که غربی‌ها سعی‌ بر فشار به وسیله آن بر نظام داشتند، نداشته است! طبق آخرین اطلاعات، استقرار سانتریفیوژهای پیشرفته ایران در تاسیسات زیرزمینی نطنز به شدت افزایش یافته است. تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲، ایران ۴۰۰۰ سانتریفیوژ پیشرفته در هر سه تأسیسات غنی سازی اعلام شده خود نصب کرده که نشان از افزایش ۴۴ درصدی نسبت به ۲۷۸۲ ماشین نصب شده تا اواخر اوت ۲۰۲۲ دارد. استقرارهای جدید شامل شش آبشار سانتریفیوژ IR-2m و یک آبشار سانتریفیوژ IR-4 در نطنز (FEP) می‌ شود. هر آبشار معمولاً متشکل از ۱۷۴ سانتریفیوژ است. توسعه اخیر، که ادامه دارد، شامل دو برابر کردن سریع تعداد سانتریفیوژهای IR-2m در FEP بوده است. بیش از نیمی از سانتریفیوژهای پیشرفته نصب شده سانتریفیوژهای IR-2m هستند. FEP تقریباً ۷۸ درصد (۳۱۳۲ سانتریفیوژ پیشرفته) از کل تعداد سانتریفیوژهای پیشرفته در سه سایت هسته‌ای ایران را در بر گرفته است. در FEP نطنز، تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲، ایران ۳۱۳۲ سانتریفیوژ پیشرفته در ۱۲ آبشار IR-2m یعنی‌ ۲۰۸۸ سانتریفیوژ، سه آبشار IR-4 یعنی‌ ۵۲۲ سانتریفیوژ و سه آبشار IR-6 یعنی‌ ۵۲۲ سانتریفوژ نصب کرده است. از اواخر آگست ۲۰۲۲ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ ایران ۱۲۱۸ سانتریفیوژ پیشرفته را در شش آبشار IR-2m و یک آبشار IR-4 را در FEP نطنز نصب و تکمیل کرد. به عبارت دیگر ظرف تقریبا ۶ هفته ایران ۱۲۱۸ ماشین پیشرفته در FEP نصب کرده است! نکته کلیدی اما این خواهد بود که ایران چه تعداد از ماشین های پیشرفته در فردو که از مقاومت بسیار بهتری نسبت به نطنز برخوردار است، خواهد توانست نصب کند. از نصب‌ها میتوان فهمید که نظام فعلا بیشتر روی ماشین‌های IR-2m تمرکز کرده است و نرخ تولید ماشین‌های پیشرفته تر IR-6 فعلا به دلایل گوناگون چندان بالا نیست که این معضل هم باید هر چه زودتر برطرف بشود. به طور کل باید تمامی ۱۰۰۰ ماشین‌ نسل اول IR-1 در فردو را با IR-6 جایگزین کرد که ظرفیت تفکیک کشور را به شدت افزایش خواهد داد!
🌑🌚🌑جزئیات فوت «مهرشاد شهیدی‌نژاد» 🔹معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی: چهارشنبه گذشته پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد. 🔹او هیچ‌ مدرک هویتی و حتی گوشی موبایل همراهش نبود. پنج‌شنبه بعد از مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی هویت شهیدی‌نژاد مشخص شد. 🔹برخلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ‌گونه گلوله‌ای به او شلیک نشده و جان‌باختن او بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود. 🔹پزشکی قانونی شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی را نیز رد کرده است.
🌚🌚🌚داعش علاوه بر بیانیه رسمی که منتشر کرد و مسئولیت حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ را برعهده گرفت، در ارگان رسمی خودش (هفته نامه نباء) نیز گزارش مفصلی از این اقدام تروریستی منتشر کرده و با افتخار نوشته که توانسته ۱۵ ایرانی مجوس را بکشد. 🔹اما همزمان پرفسورهای عالم سیاست دست بردار نیستند و میگویند این کار خود جمهوری اسلامی بود تا حواس مردم را پرت کند نه داعش! 🔻این جماعت فرق شان با داعش در مدل ترور کردن است، جان مردم را ترور میکند و آنها ذهن مردم را.
🌑🌚🌑خبرسازی دروغ این بار برای ظریف 🔹در ادامه خبرسازی‌های برخی رسانه‌های فارسی زبان خارجی در خصوص مسئولین نظام، اخیرا مدعی شده‌اند که محمد جواد ظریف، وزیرخارجه سابق کشورمان از طریق همسرش خانم مریم ایمانیه مبلغ زیادی پول از حساب بانک پاسارگاد خود خارج و به یک بانک چینی منتقل کرده است. 🔹️آخرین خبر از منبع موثق خود مطلع شد که نه تنها این خبر کاملا کذب و دروغ است بلکه نام شناسنامه‌ای و گذرنامه‌ای همسر آقای ظریف هم "مریم" نیست ضمن اینکه ایشان و همسرش هیچ حسابی در بانک پاسارگاد ندارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰در یک ماه اغتشاشات، خبر چه افتخاراتی را از دست دادیم: 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 🔴 اغتشاشاتی که با رمز مهسا امینی در ایران آغاز شد، حدود یک ماه به درازا کشید. هر چند دامنه آن گسترده نبود اما باعث شد تا در همین یک ماه بالیدن به افتخارات بزرگی که نصیبمان شده بود را از دست دهیم. حال آنها را مرور می کنیم تا مقداری از فضای جنگ شناختی دشمن دور شویم: 🇮🇷 اولین افتخار و دستاورد بزرگ برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین بود. مراسمی که قرار بود امسال با توطئه خارجی برگزار نشده تا نشانه‌ای از شکست سیاست منطقه جمهوری اسلامی باشد اما با حضور بی سابقه مردم و مهمان نوازی عراقیها، رکورد بی سابقه را در تاریخ ثبت کرد. 🇮🇷 سلامتی مقام معظم رهبری علی رغم توطئه رسانه ای سنگین دشمن برای تضعیف روحیه ملی و حضور مقتدرانه رهبری در جمع نیروهای مسلح و سپس بی اعتباری رسانه‌های معروف دنیا و باسابقه غربی، خبر و افتخار دیگری بود که کمتر به آن پرداخته شد که لازمست بر آن تاکید شده تا از امتداد فریب رسانه ای دشمن جلوگیری کنیم. 🇮🇷 سومین خبر حضور مقتدرانه رئیس جمهور در نیویورک، سخنرانی و نشان دادن تصویر حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل علی رغم فشارهای دشمن و تهدیدات ضد انقلاب بود. در این سفر در کنار دیدارهای مختلف دیپلماتیک، آقای رئیسی مقتدرانه در خیابان های نیویورک قدم زدند، همان جایی که تا دیروز، وزیر سابق خارجه نیز از رفتن به آن تا بیمارستان منع شده بود. 🇮🇷 عضویت رسمی و دائم ایران در پیمان شانگهای علی رغم فشار ها و تهدیدات خارجی و ناامیدی های داخلی سبب شد که ایران بیش از گذشته از منزوی بودن خارج شده و عضو پیمانی شود که ۴۰ درصد جمعیت جهان را شامل می شود. 🇮🇷 انتخاب عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهور جدید عراق و روی کار آمدن دولتی متمایل به ایران علی رغم هزینه های میلیارد دلاری کشورهای عربی و غربی برای مقابله با نفوذ ایران در عراق و افزایش فشارهای اقتصادی به کشورمان از سوی این همسایه مهم، که اثرات مثبت آنرا به مرور مشاهده خواهیم کرد. 🇮🇷 افتخار آفرینی پهباد شاهد در جنگ اوکراین و تغییر موازنه قوا به نفع روسیه که نشان داد، علیرغم همه تحریم ها، جمهوری اسلامی ایران در اوج تکنولوژی نظامی بوده، به گونه ای که یکی از دستاوردهای آن سبب شکست نظامی اوکراین و ناتو شده و روسیه به عنوان دومین ابرقدرت نظامی جهان نیازمند صنایع ایران می باشد. 🇮🇷 راه اندازی رصدخانه ملی ایران و ثبت اولین تصاویر رنگی از کهکشان های دوردست که این موفقیت مایه تعجب و تحسین محافل علمی جهان شد و نشان داد اگر علم در ثریا باشد، مردمانی از ایران به آن دست خواهند یافت. 🇮🇷 عقب نشینی و شکست اسرائیل در تصرف میادین نفت و گاز لبنان با تهدید حزب الله لبنان، مبنی بر برخورد با این رژیم در صورت عدم احقاق حق لبنانی‌ها؛ که سبب افزایش مقبولیت عمومی جریان مقاومت در لبنان و منطقه به عنوان راهبرد حفظ منافع ملی کشورهای منطقه شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️جدای از هر اغتشاش و جنایتی، مهم ترین و واضح ترین پیام این روزها رو نظام دریافت کرده یا نه؟ عمده قشری که در تظاهرات و اعتراضات ضد حجاب و باقی مسائل شرکت دارن، دهه هفتادیا و هشتادیا هستن...که پر بیراه هم نیست با رصد وضعیت دانشگاه ها و مدارس و کف اجتماع... تظاهرات های نفی این جریان که یه نمونش امروز بعد از نماز جمعه برگزار شد اما عمدتا دهه شصتی ها و پنجاهی ها و ما قبل بودن...! نسلی که قراره در آینده، انقلاب و این کشور دستش باشه، به لحاظ فکری و اعتقادی اصلا وضعیت جالبی نداره... نهادها و سازمان ها و وزارت خونه های فرهنگی و آموزشی عملکردشون در این خصوص، مردود مطلق بوده و هست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان شهید سلیمانی پیرامون مهم‌ترین موضوع اساسی جامعه 🔹وحدت، فقط در انتخابات معنا پیدا نمی‌کند! 🔹مهم‌ترین موضوع وحدت؛ وحدت حول محور دشمن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مرحله دوم «بسم الله الرحمن الرحیم» سلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته 🌕اگر دعای 🤲 ❤🤲اللهم کن لولیک🤲❤🤲 رو در قنوت نمازهایمان بخوانیم چه میشود؟ 1- این دعا سبب زیاد شدن نعمت هاست 2- اظهار محبت قلبی است 3- نشانه ی انتظار است 4- زنده کردن امر ائمه اطهار (علیه السلام) است 5- مایه ناراحتی شیطان لعین است 6- نجات یافتن از فتنه های آخرالزمان است 7- اداء قسمتی از حقوق آن حضرت است؛ که اداء حق هر صاحب حقی؛ واجب ترین امور است 9- تعظیم خداوند و دین خداوند است 10- حضرت صاحب الزمان (عج) در حق او دعا می کند 11- شفاعت آن حضرت در قیامت شامل حال او می شود 12- شفاعت پیغمبر ان شاءالله🤲 شامل حالش می شود 13- این دعا امتثال امر الهی و طلب فضل و عنایت او است 14- مایه استجابت دعا می شود 15- اداء اجر رسالت است 16- مایه دفع بلاست 17- سبب وسعت روزی است ان شاءالله🤲 18- باعث آمرزش گناهان است 19- سبب تشرف به دیدار آن حضرت در بیداری یا در خواب می شود ان شاءالله 20-سبب رجعت به دنیا در زمان ظهور آن حضرت می شود ان شاءالله🤲 21- از برادران پیغمبر خواهد بود 22- فرج مولای ما صاحب الزمان (عج) زودتر واقع می شود 23- پیروی از پیغمبر و امامان خواهد بود 24- وفای به عهد و پیمان خداوندی است 25- آثار نیکی به والدین برای دعا کننده حاصل می گردد 26-فضیلت رعایت و اداء امانت برایش حاصل می شود 27- زیاد شدن اشراف نور امام(عج) در دل اوست 28- سبب طولانی شدن عمر است 29- تعاون و همکاری در کارهای نیک و تقوی است 30- رسیدن به نصرت و یاری خداوند و پیروزی بر دشمنان به کمک خداوند است 31- سبب هدایت به نور قرآن مجید است 32- نزد اصحاب اعراف معروف می گردد 33- به ثواب طلب علم نائل می شود ان شاءالله 🤲 34- از عقوبت های اخروی در امان می ماند 35- هنگام مرگ به او مژده می رسد؛ و با او به نرمی رفتار می شود 36-این دعا اجابت دعوت خدا و رسول اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) است 37- با امیر المومنین (علیه السلام) خواهد بود 38- محبوب ترین افراد نزد خداوند خواهد بود 39 - عزیزترین و گرامی ترین افراد نزد خداوند خواهد بود 40- از اهل بهشت خواهد شد 41- دعای پیغمبر شاملش می شود 42- کردارهای بد او به کردارهای نیک مبدل می شود 43- خداوند متعال در عبادت او را تایید می فرمایند 44- ان شاءالله با این دعا عقوبت از اهل زمین دور می شود 45- ثواب کمک به مظلوم را دارد 46- ثواب احترام به بزرگتر و واضح تر نسبت به او دارد 47- پاداش خونخواهی حضرت حسین(علیه السلام) را دارد 48- شایستگی دریافت احادیث ائمه(علیه السلام) را دارد 49- نور او برای دیگران نیز روز قیامت درخشان می گردد 50- هفتاد هزار نفر گناهکار را شفاعت می کند 51- دعای امیرالمومنین(علیه السلام) در روز قیامت شاملش می شود 52- بی حساب داخل بهشت می شود 53- از تشنگی روز قیامت در امان می ماند 54- در بهشت جاودان است 55- مایه خراش روی ابلیس و مجروح شدن دل اوست 56- روز قیامت هدیه های ویژه ای دریافت می کند 57- خداوند عزوجل از خدمتگزاران بهشت نصیبش می فرماید 58- در سایه گسترده ی خداوند قرار گرفته است؛ و رحمت بر او نازل می شود؛ مادامی که مشغول آن دعا باشد 59- پاداش نصیحت مومن دارد 60- مجلسی که در آن برای حضرت قائم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) دعا شود محل حضور فرشتگان می گردد 61- دعا کننده مورد مباهات خداوند می شود 62- فرشتگان برای او آمرزش می کنند  63- از نیکان مردم پس از ائمه(علیه السلام) می شود 64- این دعا اطاعت از اولی الامر است 65- مایه خرسندی خداوند عزوجل است 66- مایه خوشنودی پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) است 67- این دعا خوشایند ترین اعمال نزد خداوند است 68- از کسانی خواهد بود که خداوند در بهشت به او حکومت می دهد 69- حساب او آسان می شود 70- این دعا در عالم برزخ و قیامت مونس مهربانی خواهد بود 71- این عمل بهترین اعمال است 72- باعث دوری غصه هاست 73-دعای هنگام غیبت بهتر از دعای هنگام ظهور است 74-فرشتگانش درباره اش دعا می کنند 75- دعای حضرت سجاد(علیه السلام) که نکات و فوائد زیادی دارد شامل حالش می گردد 76- این دعا تمسک به ثقلین است 77- چنگ زدن به ریسمان الهی است 78- سبب کامل شدن ایمان است 79- مانند ثواب همه بندگان به او می رسد 80- تعظیم شعائر خداوند است 81- این دعا ثواب کسی است که با پیامبر شهید شده را دارد 82- ثواب کسی که زیر پرچم حضرت قائم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهید شده را دارد 83- ثواب احسان به مولای ما حضرت صاحب الزمان (عج) را دارد 84- در این دعا ثواب گرامی داشتن عالم هست 85 - پاداش گرامی داشتن شخص کریم را دارد 86- در میان گروه ائمه(علیه السلام) محشور می شود 87- درجات او در بهشت بالا می رود 88- به بالاترین درجات شهدای روز قیامت نائل می شود  89- از بدی حساب در روز قیامت در امان می ماند 90- و رستگاری به سبب شفاعت حضرت زهرا(سلام الله علیها)را در پ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
محمدی: ♨️لبیک به فرمان تشکیل ید واحده ✍هرچقدر پس از صدور فرمان بعنوان یک فریضه‌ی قطعی و فوری در سال گذشته غفلت کردیم، امسال ضربه‌اش را حسابی خوردیم تا درس عبرتی باشد برای بی‌تفاوت نبودن در قبال فرامین دیده‌بان فرزانه انقلاب ✍حالا هم اگر نسبت به صدور فرمان تشکیل غفلت کنیم و اقدام موثر و قاطع نداشته باشیم، شعله‌های آتش‌هرزگی دامن‌گیر همه و دودش به چشمان آحاد ملت خواهد رفت ✍طبق متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، تشکیل ید واحده فقط مشمول دستگاه‌های امنیتی و قضایی نمی‌شود؛ حتی منحصر به مقابله با مباحث آتش‌افروزی و ضدامنیتی هم نیست... ✍نکته‌ای که اخیرا بسیار پُر‌رنگ‌تر از مباحث تروریستی توسط دشمن پیگیری می‌شود، سناریوی خیابانی است که توسط عوامل خائن یا جاهل و غافل درحال پیاده‌سازی است ✍لذا در این شرایطی که ظاهرا دستگاههای حاکمیتی دچار انفعال شده‌اند، فعالان عرصه فکر و تبلیغ به‌همراه آحاد ملت ایران باید قاطعانه و خردمندانه سکوت نجیبانه‌ درقبال بی‌اعتنائی و بی‌احترامی عده‌ای قلیل به امر قانونی و مقدس حجاب را بشکنند؛ تا بالاخره افسار اصحاب‌هرزگی توسط قدرت‌مردمی کشیده شود
🔴سازمان اطلاعات سپاه با انتشار عکس‌های آشوبگران تخریب‌گر، از مردم خواسته است، آنها را شناسایی کنند و اطلاعات آنان را به شماره 114 سازمان اطلاعات سپاه گزارش کنند. لطفا این تصاویر را برای همه افراد و گروه‌ها فوروارد کنید تا همه آگاه شوند.