eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺مردم اصفهان ۲۸ آبان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند مهدی سلیمانی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان: 🔹در آستانه ۲۵ آبان ماه‌ روز حماسه و ایثار اصفهان قرار داریم، مردم استان اصفهان در روز ۲۸ آبان بیعت مجدد خودشان را با مقام معظم رهبری به صورت حضوری در تهران اعلام خواهند کرد./فارس 📰 ...
🔴اغتشاشگران به سزای عمل‌شان خواهند رسید 🔹منتظری، دادستان کل کشور:اغتشاشاتی که اخیرا در کشور شاهد بوده‌ایم فرمانش در دست آمریکا و بعضی از کشور‌های غربی است که یک عده‌ای را فریب داده‌اند و یک عده‌ای را خریده‌اند که جامعه و ایران اسلامی را از مسیر پیشرفتی که دارد، بازدارند. 🔹️در حوادث اخیر نزدیک به ۴۰ نفر از نیرو‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف بسیج، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و مردم عادی توسط این عناصر خود فروخته جانشان را از دست داده‌اند. 🔹️دستگاه قضایی در حال پیگیری پرونده اغتشاشاگران اخیر است و به سزای عمل‌شان خواهند رسید.
به نام، یاد و توکل بر او سلام و ❗️اگر تاریخ را ورق بزنیم، حکومت‌های ایران را بررسی کنیم، دشمنی دشمن وقتی آخوندها سر کار نبودند هم بوده. آنها با ایران مستقل مشکل دارند : ۱. 🔺۷۰ سال پیش؛ دکتر مصدق می‌خواست نفت ایران را از چنگال خارجی‌ها دربیاورد، آمریکایی‌ها سرنگونش کردند. مصدق که روحانی و آخوند نبود. چرا کنارش زدند؟ ۲. 🔺۸۰ سال پیش؛ روزی که «انگلیسی‌ها و روس‌ها» در جریان جنگ جهانی به ایران حمله کردند و هزار مصیبت بر سرمان آوردند. رضاشاه حکومت می‌کرد. او نیز آخوند نبود. ۳.🔺۸۵ سال پیش؛ آمریکایی‌ها خاک تخت جمشید را زیرورو کردند و بیش از سی هزار قطعه عتیقه‌ باستانی‌مان را به‌راحتی آب‌خوردن به کشورشان بردند(دقت کنیم سی هزار قطعه عتیقه باستانی ما را). آن روز هم یک عالم دینی حکومت نمی کرد. البته عده‌ای می‌گفتند: "خیلی بهتر که آن‌ها را با خود بردند چون ما نمی‌توانستیم از آن‌ها نگه‌داری کنیم!" . 🌹آثار تاریخی ، بخشی از هویت ملی هر کشوری است. و نباید هویت کشورها را به یغما برد حتی سنگ قبرهایش را. ۴.🔺۱۰۰سال پیش؛ انگلیسی‌‌ها قحطی بزرگی در ایران به راه انداختند و چند میلیون نفر را به سینه‌ قبرستان فرستادند. آن روزها از تلخ‌ترین روزهای تاریخ مردم مظلوم ایران است آن موقع احمدشاه از سلسلۀ قاجار بر ایران حکومت می‌کرد. و احمدشاه روحانی نبود. ۵.🔺۱۶۰سال پیش؛ انگلیسی‌ها «پاکستان و افغانستان» را از ایران جدا کردند. مملکت را ناصرالدین‌شاه قاجار اداره می‌کرد؛ نه آخوندها. اگر بخواهیم همین‌طور عقب برویم، باز هم حوادث دیگری هست که نشان می دهد هرگاه بتوانند به ما ضربه بزنند، می‌زنند. ایران نباید مستقل و قوی باشد. چه طاغوت و چه . چه شاهنشاهی و چه و ... اینک چهل و اندی سال است که بحث آخوند و غیر آخوند نیست؛ بحث است؛ اما آنها باید بدانند که ان شاءالله با مقاومت این مردم وفادار و مقتدر مظلوم و با رهبری های و هوشمندانه حضرت ماه مدظله الوارف، پرچم این نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلیش تحویل خواهیم داد. ان شاءالله 🌹ان الارض یرثها عبادی الصالحون. 🌹و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اللهم صل علی محمد و آل محمد 👇و عجل فرجهم و فرجنا بهم و بحقهم ══┅═༅𖣔🌺𖣔༅═══┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای سلامتی امام زمان ❣ 💕 دعای فرج 💕 اِلهی عَظُمَ البَلاءُ وَبَرِحَ الخَفاءُ وَانکَشَفَ الغِطاءُ وَانقَطَعَالرَّجاءُ وَضاقَتِ الاَرضُ وَ مُنِعَتِ السَّماءُ واَنتَ المُستَعانُ وَ اِلَیکَ المُشتَکی وَ عَلَیکَ المُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاءِ ، اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَدآلِ مُحَمَّد ، اُولِی الاَمرِ الَّذینَ فَرَضتَ عَلَینا طاعَتَهُم وَ عَرَّفتَنا بِذالِکَ مَنزِلَتَهُم فَفَرِّج عَنّا بِحَقِّهِم فَرَجاً عاجّلاً قَریباً ، کَلَمحِ البَصَرِ اَو هُوَ اَقرَبُ ، یا مُحَمَّدُ یاعَلیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّد اِکفِیانی فَاِنَّکُما کافِیان وَانصُرانی فَانَّکُما ناصِرانِ ، یا مَولانا یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلغَوثَ اَلغَوثَ اَلغَوثَ ، اَدرِکنی اَدرِکنی اَدرِکنی ، اَلسّاعهُ اَلسّاعهُ اَلسّاعه ، اَلعَجَل اَلعَجَل اَلعَجَل ، یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ ، بِحَقِّ مُحَمَدُّ وَآلِهِ الطّاهِرینَ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دستور آمریکا به زلنسکی برای مذاکره با روسیه 🔹وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع مطلع نوشت که مشاور امنیت ملی آمریکا به زلنسکی درباره ضرورت اعلام آمادگی برای انجام مذاکره با روسیه تاکید کرده است. 🔹سالیوان به زلنسکی گفته درباره تلاشش برای بازپس‌گیری شبه جزیره کریمه تجدید نظر کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥دروغ «مزدک میرزایی» و ایران اینترنشنال درباره سردار آزمون خیلی زود رو شد! 🍃🌹🍃 🔻مزدک میرزایی عضو شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال که گزارشی از وضعیت تیم ملی ایران در این شبکه سعودی می‌داد، مدعی شده بود که سردار آزمون به تیم ملی دعوت نخواهد شد و علت تاخیر در ارائه لیست تیم ملی نیز همین مورد است. 🔹ادعای وی به سیاهه‌ی قطور دروغ‌های این شبکه سعودی افزوده شد چرا که ساعتی پس از این ادعا، لیست تیم ملی ارائه و آقای آزمون نیز با نظر آقای کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. 🔸اینترنشنال به همراهی منافقین و برخی دیگر از گروهکهای تروریستی در تدارک کمپینی برای حاشیه سازی علیه تیم ملی و بر هم زدن آرامش بازیکنان هستند. 🔺آنها پس از آنکه در کمپین تلاش برای محروم سازی ایران از جام جهانی ناکام ماندند در تلاشند تا با فشارها و عملیات روانی بر روی بازیکنان، آرامش را از تیم گرفته و مانع بازیهای مطلوب ایران شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆🏻لطفاً با دقت به صحبت‌های "مایکل شرن"، مشاور ارشد سابق بانک مرکزی انگلیس، که در یکی از جلسات جانبی COP27 (کنفرانس تغییرات آب و هوایی) در روز چهارشنبه (18 آبان) بیان شده، گوش کنید. 💢قصد دارند برای هر آن‌چه که خدا به رایگان آفریده و در دسترس بشر گذاشته، قیمت‌گذاری و ایجاد محدودیت کنند؛ بهانه‌شان هم برای این کار، حفاظت از طبیعت است! 💢شرن ابایی ندارد که بگوید باید روی درختان و تنوع زیستی هم قیمت‌گذاری کنیم و در گام اول این عنصر کربن هست که وارد کانال قیمت‌گذاری می‌شود. 💢وی علناً می‌گوید که کربن به زودی به عنوان یک ارز جهانی، وارد کانال ارزش‌گذاری مادی می‌شود! او این سخنان را از منظر بانک‌ مرکزی می‌گوید (یک‌بار دیگر باید خطر استقلال بانک مرکزی را گوشزد کرد!) و این‌که چه باید کرد تا این روش را در کل دنیا، ساری و جاری کنیم. 💢او با پررویی هرچه تمام‌تر، عنوان می‌کند که ما بیش از آن‌که به سکه‌های طلای انبار شده در بانک مرکزی انگلیس نیاز داشته باشیم، به منابع طبیعی سایر نقاط دنیا نیاز داریم. این همان استعمار قدیم است که اکنون با شکل و رنگ جدید، وارد عرصهء عمل شده است و قصد چپاول عالم را دارد. 💢فراموش نکنید که نمایندگان ایران هم در این کنفراس حضور خواهند یافت و احتمالاً متعهد به اجرای خواسته‌هایی این چنینی خواهند شد، چرا که به گفته‌ی شرن، قرار است این سیستم (قیمت گذاری همه چیز) در کل دنیا رایج شود. ❓به‌راستی نمایندگان ایران، چه‌قدر به بطن نوشته‌هایی که امضا می‌کنند وتعهداتی که می‌دهند اِشراف دارند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻اسامی ۲۵ بازیکن ایران برای حضور در جام جهانی
F. Rahmati: 🔴 روایت عضو فقهای شورای نگهبان از جلسه اخیرش با رهبر معظم انقلاب 🔻 آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان: 🔹 شب پنجشنبه در جلسه ای که خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم، ایشان بسیار با آرامش قلب در قبال برخی از دوستان که در جریانات اخیر دغدغه خاطر داشتند و ناراحت بودند، مواجه شدند. 🔹 رهبر انقلاب با قلبی مطمئن فرمودند: «هیچ مسأله ای نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از این فراز و نشیب ها فراوان داشته ایم، امروز جنگ اسلام و کفر است، کفر می خواهد مسلط شود و جلوی پیشروی اسلام و ارزش ها و آرمان های الهی را بگیرد، دشمنان ناراحت هستند و این کارها را انجام می دهند و افرادی هم در داخل دارند اما هیچگونه دغدغه خاطری نباید داشته باشیم.اگر به وظیفه الهی خود عمل کنیم خداوند یاری خواهد کرد» 🔹 همانگونه که توکل به خداوند متعال و ایمان به نصرت الهی در قلب امام راحل وجود داشت در قلب رهبر معظم انقلاب هم وجود دارد. 🔹 تا وقتی که چنین رهبری وجود دارد که دل به خدا بسته و با توکل الهی کار می کند و قصد و نیت ایشان خالص بوده و با خداوند و اولیای الهی پیوند دارد مسائلی که پیش می آید از بین خواهد رفت که البته برای عده ای هم امتحان خواهد بود. 🔹 در ادامه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «هرکس از دستش کاری برای نصرت اسلام و نظام بر می آید حرام است که سکوت کند و کاری نکند»
🔴«غیررسمی ۵» به آنتن تلویزیون رسید 🔹«صدری‌نیا» کارگردان مستند «غیررسمی»:پنجمین قسمت از مستند «غیررسمی» ۲۷، ۲۸، ۲۹ آبان ماه از تلویزیون پخش می‌شود. 🔹این قسمت از غیررسمی تصاویری منتشر نشده دارد که برای خودمان به عنوان سازندگان اثر هم جذاب و دوست داشتنی بود.
♦️روزنامه همشهری هم خواهان رفع فیلتر اینستاگرام شد روزنامه همشهری نوشت: 🔹اکنون و در پی آرام‌شدن فضای کشور، به‌نظر می‌رسد که زمان تصمیم‌گیری برای تعیین تکلیف مردم، کسب‌وکارها و فعالان حوزه فناوری اطلاعات فرا رسیده است. مردم در برزخ فیلتر بودن و نبودن پلتفرم‌ها قرار دارند. درحالی‌که بخش قابل‌توجهی از اقتصاد دیجیتال، هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی از فیلترینگ دچار آسیب شده است، مسئولان و نهادهای ذی‌صلاح باید در این مورد تصمیم قطعی بگیرند. 🔹اتخاذ تصمیم براساس سیاست‌های کاربردی و درنظر‌گرفتن همه جوانب اعم از حوزه اقتصاد و امنیت ملی خسارات این حوزه‌ها را به حداقل می‌رساند. 🔹همچنین توجه به این نکته ضروری است که حوزه اقتصاد و امنیت، جزیره‌های منفک از یکدیگر نیستند. مرکز ملی فضای مجازی، بازار سالانه اینستاگرام را ۷۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرده است که برای نمونه، تنها اپراتورها در پی فیلتر اینستاگرام ۳۰ هزار میلیارد تومان زیان می‌کنند. همچنین کسب‌وکارهای خرد (مشاغل خانگی و زیرپله‌ای) ۴۱۵ هزار صفحه را در اینستاگرام به‌خود اختصاص داده‌اند.
😳انتهای مسیر زن در غرب! 😏😏چیزی نیست، فقط برایش یک قلاده شیک خریده! مدرن
حفاظت از کودکان در فضای مجازی را جدی بگیرید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جواب زیبا به اراجیف گویی محمدعمرانی مریض روانی
پاشو بابا... الان ملت فکر میکنن همه فارغ التحصیلان دانشکده هنر مثل تو خُل‌وضع هستند و بالاخونه‌شون رو دادن اجاره..! هرجا ازینا دیدین با همون شالی که دور گردنشون اضافیه، محکم دست و پاشون رو ببندین انقدر بمونن اونجا تا شاید شفا پیدا کنن پول خرد هم داشتین می تونین بریزین دور و برشون😂😂😂