eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.9هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۶ آذر امسال علاوه بر سالگرد اولین "مرگ بر آمریکا" با چهلم شهدای شاهچراغ هم متقارن شده..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
2⃣ 👶👶👶👶👶👶 نسل شیعه می‌شود تهدید جمعیت کم است این برای ملت ایران عذاب و ماتم است شیعه باید قدرتش افزون شود ای مردمان قدرت از پیران نیاید ارتشی خواهیم جوان گرچه دشمن سال ها با حیله و صدها دروغ گول زد این ملت ما را و کردش توی بوق ؛ "بچه ء کمتر خوشی دارد سعادت بی نظیر بچه هایت گر شوند بسیار میگردی اسیر" این چنین فرهنگ ما شد طعمه غرب کثیف تا شود ایران و ایرانی فقط زار و نحیف بچه آرید ای عزیزان گرچه سخت است این جهاد گرچه وضع اقتصادی را حسن دادش به باد دولت و مجلس و هر مسئول ایران مثل شیر... فکر این برنامه باشند تا نگردد شیر پیر رزق و روزی را خدا تضمین نموده جان من ای فدای خاک پاکت ای وطن ایران من حداقل پنج فرزند خب نشد حالا چهار ما ز هر زوجی طلب داریم در این راه کار بچه آرید ای عزیزان دختران ناز و گل لشکری هم از پسرهای قوی ، خوب و تپل با توکل با توسل با تلاش ای مردمان می‌شود ایران ما یک شیر غرّان جوان آنچه "عاصی" گفت باشد یک حقیقت نه مجاز از خدا خواهم برایت هشت بچه در نماز "عاصی" 🍃🌹❤️🇮🇷❤️🌹🍃 نشیم صلوات 😔
🔺رهبر معظم انقلاب: ▪️مادران ما می دانند اگر بخواهند پیروان صادق فاطمه (س) باشند، باید در دامان خویش، یاران حسین (ع) و زینب (س) را بپرورانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدیرکل ارتباطات همراه اول: از مشترکان خود معذرت‌خواهی می‌کنیم 🔹هیچ‌گونه هک و نفوذی نبوده است. مشکل خطای تیم تحقیقاتی برای تست قابلیت هشدار بلایای طبیعی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: به من گفتند امروز دانشگاه نروید ▪️من به ارتباط دانشگاه و دولت باور دارم رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران: 🔹روز دانشجو نماد دشمن شناسی، دشمن‌ستیزی، بصیرت و احساس مسئولیت از سوی دانشجویان عزیز است. 🔹دانشگاه اتاق فکر و مرکز مشاوره است؛ من به ارتباط دانشگاه و دولت باور دارم و دانشجویان‌ باید برای حل مسائل دولت را یاری دهند. 🔹بعضی‌ها به من توصیه کردند که روز ۱۶ آذر به دانشگاه نروم، من گفتم که علم و دانش تعطیل نمی‌شود و من به دنبال گشایش هستم. 🔹امروز دانشگاه به دشمن ضربه زده و دشمن می‌خواهد دانشگاه را از تحصیل و علم آموزی و پیشرفت علمی بازدارد و بین دانشجویان رویارویی‌ ایجاد کند اما دانشجویان و اساتید دشمن را ناکام گذاشتند. 🔹اعتراضات را باید شنید و همواره ما برای شنیدن‌ حرف‌های دانشجویان‌ مصمم هستیم. اعتراض با اغتشاش فرق دارد، اعتراض موجب اصلاح امور و کمال می‌ شود و اغتشاش موجب تخریب و یاس آفرینی است. 🔹آمریکایی‌ها دنبال تخریب هستند و می‌خواهند به‌جای شکل‌گیری ایران قوی یک ایران تخریب شده درست شود. 🔹آنها می خواهند اینجا سوریه و افغانستان شود ولی اشتباه محاسباتی کردند‌ و مردان و زنان فرهیخته ایرانی چنین اجازه‌ای به آنها نمی‌دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون وزیر کشور: تیم تحقیقاتی همراه اول در حال تست خدمات جدید هشدارهای بحرانی بودند که اشتباهی به جای گروه خودشان، برای مردم پیام زلزله ارسال کردند
یاد و خاطره شهدای دانشجوی شانزده آذر سال ۱۳۳۲ دانشگاه تهران گرامی باد روز دانشجو در ایران🇮🇷 به شانزدهم آذرماه اطلاق می‌شود. این روز به یاد سه شهید دانشجو مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران شهید شدند، گرامی داشته می‌شود. شادی روح شهدای دانشجو صلوات
📰 مرور روزنامه‌های چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران آغاز شد 🔹️ آیین گرامیداشت هفتادمین سالگرد روز دانشجو‌ از دقایقی پیش با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در تالار فردوسی دانشگاه تهران آغاز شد. 🔹️در این برنامه که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف حضور دارند. 🔹️رئیس‌جمهور که به دعوت تشکل‌های مختلف دانشجویی در دانشگاه تهران حضور یافته، پیش از حضور در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، نسبت به مقام این شهیدان والامقام ادای احترام کردند.
☑️وزیر اطلاعات: «مکرون» توسط سازمان سیا هدایت می‌شود حجت الاسلام خطیب: 🔹رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد. 🔹آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند. 🔹البته این هزینه سنگین و شبکه‌سازی تنها اقدام آنها نبود، بلکه در راستای جنگ ترکیبی دشمن در کنار مواردی چون جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی سنگین، فشار سیاسی و اقتصادی و … تنها یکی از تکه‌های پازلی بود که آنها برای به آشوب کشیدن کشور و پروژه سوریه‌سازی ایران در نظر گرفته بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 ببینید | علت نامگذاری روز دانشجو به عنوان نماد مبارزه با استکبار 🍃🌹🍃 ✅ در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران چه اتفاقی افتاد؟ |
شریعتمداری: آقای خاتمی! مالک‌اشتر دیگر از میدان باز نمی‌گردد 🔹مدیر مسئول روزنامه کیهان: بیانیه اخیر خاتمی بعد از  اعتراف آشکار دشمنان بیرونی به شکست آشوب‌های اخیر نوشته شده است. 🔹متن بیانیه را بخوانید و با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا، انگلیس و اسرائيل در حمایت از آشوب‌ها مقایسه کنید کمترین تفاوتی با یکدیگر ندارند! 🔹آقای خاتمی می‌نویسد: جامعه با شعار زیبای زن زندگی آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد؛ بگونه‌ای کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه فرهیختگان، استادان، نخبگان و دانشجویان را در اصل حرکت حاضر می‌بینیم!  🔹آیا از خاتمی به‌عنوان یک روحانی تعجب‌آور نیست که ترویج فرهنگ برهنگی، حمله وحشیانه آشوبگران به خانم‌های محجبه و کشیدن چادر و روسری از سر آنها را  اقدامی زیبا و حرکت به سوی آینده‌ای بهتر معرفی می‌کند؟!  🔸این جمله را از متن بیانیه او نقل می‌کنم؛ به مسئولان توصیه می‌کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند و با کمک آنان وجوه ناصواب حکمرانی را بدرستی بشناسند و پیش از آنکه دیر شود به‌سوی حکمرانی خوب حرکت کنند! 🔹می‌بینید که به مسئولان توصیه می‌کند حضور آشوبگران را قدر بدانند و با آنها همراهی کنند! 🔹اغتشاشگران غیر از بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی، آتش‌زدن آمبولانس‌های حامل بیمار، حمله مسلحانه به مردم کوچه و بازار، شکنجه و به‌شهادت رساندن بسیجیان، ترورهای خیابانی، سوزاندن قرآن، حمله به مساجد چه ویژگی‌ای داشته‌اند که خاتمی اصرار دارد مسئولان با آنها همراهی کنند؟! 🔹آیا این مواضع خاتمی دقیقاً با مواضع آمریکا و انگلیس و اسرائیل درباره آشوب و آشوبگران کمترین تفاوتی دارد؟! حالا قابل درک است که چرا نتانیاهو خاتمی و حزب او را بزرگترین سرمایه اسرائيل در ایران می‌داند و او جرات تکذیب هم ندارد. 🔹در جریان جنگ صفین جناب مالک‌اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر را مجبور کردند مالک را برگرداند. 🔹خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او  بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده‌اند که در انقلاب اسلامی مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
خودتون قضاوت کنید کدوم آزادی؟
✍️کاش که این فاصله را کم کنی...! از جنس همدلی های گذشته... در راستای رسیدن به هدفی واحد..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 لوح | پناهی جز حضرت زهرا (س) نداریم. 🌹السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الصِّدِّيقَةُ الشَّهِيدَةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الرَّضِيَّةُ الْمَرْضِيَّةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الْفاضِلَةُ الزَّكِيَّةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الْحَوْراءُ الْإِنْسِيَّةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُها التَّقِيَّةُ النَّقِيَّةُ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این سخنرانی امام برای دیشبه؟! (تاریخ در حال تکرار شدن است ...) شما عزیزان‌تان را برای اسلام دادید، حالا می‌خواهید برای ضد اسلام خون آن‌ها را هدر بدهید؟!