eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🇮🇷دکتر رئیسی، از خطوط قرمز خیلی‌ها، عبور کرده است! 🔹️این سید بی‌ریا و مخلص، که انقلابی‌گری را از استاد مظلوم خود شهید دکتر بهشتی آموخته، خود را به گله‌ی شغال‌ها و لانه‌ی لاشخورها زده و مشغول ویران کردن آشیانه‌ی کثیف دزدها و موریانه‌‌هاست. 🔻ویلاهای عظیمی که در کنار دریا و کوه و رودخانه ساخته بودند و برخی از آنها در قلب اروپا هم یافت نمی‌شد، به دستور رئیسی و به نفع مردم ویران شد. 🔻حقوق‌بگیران نجومی، حقوق‌شان پرید. 🔻اختلاس و رانت پرید. 🔻قصرنشینی وزرا پرید. 🔻خالی‌کردن جیب مردم از راه بورس پرید. 🔻دلالی واکسن کرونا(اعزام شیرین‌مغزها به ارمنستان برای واکسن) پرید. 🔻زدوبند با کدخدای غربگداها برای بتن‌ریزی در قلب رآکتور اراک و فراری دادن نخبه‌های هسته‌ای پرید. 🔻دوربین‌های سایت هسته‌ای به روی آژانس انرژی هسته‌ای آمریکایی بسته شد. 🔻سانتریفیوژهای مدرن بکار گرفته شد. 🔻رونق کارگاه‌های تعطیل‌شده، کلید خورد. 🔻بازگشت کارگران(مثل هفت‌تپه و...) بر سر کار 🔻اخطار به پیمانکاران گردن‌کلفت به این معنا که حقوق کارگر به هیچ بهانه‌ای نباید تاخیر بیفتد و...، اجرا شد* 🔻ارسال ماهواره به پانصدکیلومتری فضا . 🔻عضویت در گروه مهم شانگهای. 🔻قرارداد گازی با ترکمنستان و آذربایجان(یعنی تودهنی به آتاتورک جدید اردوغان نفهم) 🔻بیرون کشیدن حق ملت از حلقوم ملکه انگلیس پس از ۵۰ سال. 🔻به صفر رساندن فوتی‌های هفتصدنفری کرونا. 👈یعنی آزاد شدن از حبس خانگی، رونق کسب و کارها، مسافرت سی میلیون شب عید، استراحت کادر درمان. 🔻بیمه‌ی پنج میلیون نفر از افراد بی‌بضاعت. 🔻خرید ۵۳٪ از بندر استراتژیک در روسیه. 🔻کشت فراسرزمینی گندم و دانه‌های روغنی یک‌صد هزار هکتاری در روسیه. 🔻بستن قرار داد راهبردی اقتصادی ۲۰ساله در شاخه‌های مختلف با ونزوئلا. 🔻ساخت و فروش ابر نفتکش به ونزوئلا. 🔻بستن قرار داد راهبردی ۲۰ ساله با روسیه. 🔻بستن قراد دادهای مهم با عمان،امارات،قطر. 🔻بستن قرارداد ساخت و ساز مسکن،راه،سد و صادرات با سوریه و تصرف بازار آن برای فروش تولیدات داخلی. 🔻نگهداشتن آمریکا در اطاق انتظار مذاکرات وین. 🔻حذف ارز ترجیحی و بستن راه دزدی رانت خواران. 🔻تلاش جدی برای ساخت مسکن جهت محرومان. ✍️ و بسیاری کارهای مهم و بنیادی که در این دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی درعرض چندماه انجام شده است.
این هم مثالی هست که غلط افتاده رو زبان ها مثل 🔻۱_ خدا بد نده! این کلام اهانت به پروردگار است،زیرا خدای تعالی در قرآن فرموده:هیچ خوبی به شما نمیرسد مگر از ناحیه ی خدا و هیچ بدی بشما نمیرسد مگر از ناحیه ی خود شما(و بخاطر اعمال خودتان است) 🔻۲_جوان ناکام! این اصطلاح‌ عامیانه برای جوانهایی که قبل از ازدواج از دنیا میروند بکار میرود ،درحالیکه ازدواج کام حقیقی یک انسان نیست که اگر ازدواج نکرد به او بگویند ناکام ،بلکه کام حقیقی انسان رسیدن به مقام بندگی خداست و استفاده ی خوب کردن از عمر و فرصتی که خدا به او داده است. 🔻۳_عیسی به دین خود، موسی به دین خود! این جمله معنای صحیحی ندارد، زیرا بین پیامبران خدا، کوچکترین اختلافی نبوده و همه ی آنها مردم را به توحید و یکتا پرستی  دعوت میکردند و عقیده ی یکسانی داشتند. 🔻۴_ ولش کردی به امان خدا! این حرف کفر آمیز است ،زیرا اگر کسی مال یا فرزند خود را به امان خدا بسپارد که غمی نیست  بهتر است بجای این کلام گفته شود: "ولش کردی به حال خودش " پس بدبخت شد رفت 🔻۵- انسان جایز الخطاست! این حرف نیز غلط است ،زیرا انسان برای خطا کردن جایز نیست . بهتر است بگوییم انسان ممکن الخطاست، یعنی ممکن است خطا کند و بهترین خطا کنندگان توبه کنندگان هستند
آنان که به من بدی کردند مرا هشیار کردند ... آنان که از من انتقاد کردند به من راه و رسم زندگی آموختند ... آنان که به من بی اعتنایی کردند به من صبر وتحمل آموختند ... آنان که به من خوبی کردند به من مهر و وفا و دوستی آموختند ... پس خدایا به همه ی آنانی که باعث تعالی دنیوی واخروی من شدند ،خیر ونیکی دنیا وآخرت عطا بفرما 🌿.
🕊زیارتنامه ی شهدا🕊 🌹🌱🌹🌱اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَمیرِالمُومِنینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِسآءِ العالَمینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی مُحَمَّدٍ الحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ الوَلِیِّ النّاصِحِ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی عَبدِ اللهِ ، بِاَبی اَنتُم وَ اُمّی طِبتُم ، وَ طابَتِ الاَرضُ الَّتی فیها دُفِنتُم ، وَفُزتُم فَوزًا عَظیمًا ،فَیا لَیتَنی کُنتُ مَعَکُم فَاَفُوزَمَعَکُم اللّهُم‌َّ_عَجِّلْ_لَوِلیِڪ‌َ_اَلْفَرَجْ
💫🍃💫 این آخر سالی ﺩﻋﺎ کنیم هیچکس ﺩﻟﺶ ﻧﮕﯿﺮﻩ ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ ﺧﻮﺏ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺳﺮ ﺭﺍﻫﺶ ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﯿﭽﮑﺪﻭممون ﺍﺷﮑﯽ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﯿﺎﺩ ﺍگرم اﻭﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺑﺎﺷﻪ... ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺩﻟﺶ ﭘﺮ ﻧﺸﻪ ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﭘﺮ ﺷﺪ ﭘﺮ ﺑﺸﻪ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ، ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ... ﺩﻋﺎ کنیم هیچکی ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﺸﻪ ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﺷﺪ ﺧﺪﺍ ﺯﻭﺩ ﯾﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ، ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﺮ ﮐﯽ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻪ، ﺩﻋﺎ کنیم حکمت خدا با آرزوهامون یکی باشه...
🌄 آفتاب مهر 🌄 🔵 امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، امنیت بخش زمینیان 🌹امام سجاد علیه السلام فرمود ما امان اهل زمین هستیم، هم چنان که ستارگان امان اهل آسمان اند. و ما کسانی هستیم که خداوند به واسطه ما آسمان را نگاه داشته تا بر زمین نیفتد، مگر به اذن او و به خاطر ما زمین را نگاه داشته است که اهلش را نلرزاند. به سبب ما باران را فرو فرستد و رحمت را منتشر کند و برکات زمین را خارج سازد و اگر ما بر روی زمین نبودیم، زمین اهلش را فرو می‌برد». متن روایت 👇 «نَحْنُ أَمَانٌ لِأَهْلِ الْأَرْضِ کَمَا أَنَّ النُّجُومَ أَمَانٌ لِأَهْلِ السَّمَاءِ وَ نَحْنُ الَّذِینَ بِنَا (یُمْسِکُ اللَّهُ السَّماءَ أَنْ تَقَعَ عَلَی الْأَرْضِ إِلَّا بِإِذْنِهِ) وَ بِنَا یُمْسِکُ الْأَرْضَ أَنْ تَمِیدَ بِأَهْلِهَا وَ بِنَا یُنَزِّلُ الْغَیْثَ وَ تُنْشَرُ الرَّحْمَةُ وَ تَخْرُجُ بَرَکَاتُ الْأَرْضِ وَ لَوْ لَا مَا فِی الْأَرْضِ مِنَّا لَسَاخَتْ بِأَهْلِهَا؛ . 🔵🥀🔵🥀🔵🥀🔵 [۱]: کمال الدین و تمام النعمة، ج ۱، ص ۲۰۷.
📌وزیر خارجه سعودی: مشتاقانه منتظر دیدارِ امیرعبداللهیان هستم 🔹ایران و عربستان روابط متعدد دینی، فرهنگی، تاریخی و تمدنی مشترک دارند. توافق با تهران به معنای حل تمام اختلافاتِ دو کشور نیست اما برای حل آن‌ها تلاش می‌کنیم. 🔹رویدادهای اخیر در ایران موضوعی داخلی است و عربستان جز خوبی برای ایران آرزویی ندارد.
🕊🌿متنی تامل برانگیز درباره شهداکه ارزش خواندن داره 🕊🌤🌸 تا حالا فک کردی داستان کدوم شهید جذابتره یا ادم رو بیشتر متحول میکنه؟؟ بد نیست یه دور لیست پایین رو ببینی گاهی واقعا انتخاب سخته مگه نه ....؟ 🚩شهيدی که تمامی زندگیش با حضرت زهرا سلام الله علیها پیوند خورده بود و حتی شبیه مادرسادات شهید شد 👈 شهید محمدرضا تورجی زاده 🚩 شهیدی که نشانی قبر خود را داد 👈 شهید حمید (حسین) عرب نژاد 🚩شهیدی که قرضهای یک نفر را داد 👈شهید سید مرتضی دادگر درمزاری 🚩شهیدی که بدنش با اسیدهم از بین نرفت و پس از ۱۶ سال با پیکر سالم به میهن بازگشت 👈 شهید محمدرضا شفیعی ۱۴ ساله 🚩شهیدی که از بهشت برای فرزندش نامه نوشت 👈 شهید محمودرضا ساعتیان 🚩شهیدی که در قبر خندید 👈 شهیدمحمدرضا حقیقی 🚩شهیدی که عراقی ها برایش ختم گرفتند 👈 شهید عباس صابری 🚩شهیدی که روز تولدش شهید شد 👈 شهید سید مجتبی علمدار 🚩شهیدی که هرهفته مادرش را سر قبر صدا میزد 👈 شهید مستجاب الدعوه سید مهدی غزالی 🚩شهیدی که لحظه خاکسپاریش خندید 👈 شهید علیرضا حقیقت 🚩شهیدی که غرور امریکایی ها را شکست 👈شهید نادر مهدوی 🚩شهیدی که عکسش در اتاق رهبر است 👈 شهید هادی ثنایی مقدم ۱۵ ساله 🚩دو شهیدی که پیکرشان هنگام نبش قبر سالم بود 👈شهید بهنام محمدی از دوران دفاع مقدس و شهید رخشانی از شهدای قبل از انقلاب که توسط ساواک شهید شد 🚩شهیدی که سیدحسن نصرالله سخنرانی خود را با نام او نامگذاری کرد 👈شهید احمد علی یحیی 🚩شهیدی که قبرش بوی گلاب میدهد 👈 شهید سیداحمد پلارک 🚩شهیدی که پیکرش را کسی تحویل نگرفت 👈شهید رجبعلی غلامی از افغانستان 🚩شهیدی که سر بی تنش سخن گفت 👈 شهید علی اکبر دهقان 🚩شهیدی که بخاطر فاش نکردن رمز بی سیم بدنش قطعه قطعه شد 👈 شهید بروجعلی شکری 🚩شهیدی که با وجود اینکه بدنش به استخوان تبدیل شده بود اما پاهایش درون پوتین سالم بود 👈 شهید محمدحسین شیرزاد نیلساز 🚩شهیدی که با پیشانی بند "یاحسین شهید" ایرانی بودنش محرز شد 👈 از شهدای گمنام هستند 🚩شهیدی که بر بدنش عکس یک زن خالکوبی بود 👈ایشان غواص بودند دوست نداشت کسی ان تصویر را ببیند برای همین جاویدالاثر شدند و پیکرشان در اروند ماند و علیرغم ذکر داستانشان همرزمانشان اسم ایشان را ذکر نکردند 🚩شهیدی ک چشمهاشو در قبر باز کرد 👈شهیدعلی اکبر صادقی 🚩شهیدی که مرگ رو به اعضای بدنش مژده داد 👈شهید چمران 🚩شهیدی که شب قبل از شهادت لباس نو پوشید و گفت به دیدار خدا میره 👈شهید علم الهدی 💠اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ💠
♦️سازمان برنامه و بودجه هیچ اعتباری برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تخصیص نداد! امیرحسین بانکی پوررئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت: 🔹دولت و وزارتخانه‌ها کم و بیش پای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آمدند و رئیس جمهور هم به صورت مرتب روی اهمیت این قضیه تاکید کرده است، اما متأسفانه سازمان برنامه و بودجه هیچ اعتباری برای اجرای این قانون به وزارتخانه و دستگاه‌های ذیربط تخصیص نداده است. 🔹مقام معظم رهبری در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه نیز بر موضوع جوانی جمعیت تاکید فرمودند اما حتی بر این موضوع تصریح کردند که بودجه مصوب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تخصیص نمی‌دهند. 🔹سازمان برنامه و بودجه ادعا می‌کند که شش هزار میلیارد تومان از بودجه بخش جمعیت را صرف پرداخت حقوق و دستمزد کرده که این یک تخلف است و بازرسی کل کشور هم روی این موضوع حساس شده و در حال پیگیری است.
🔰سرهنگ دوم پاسدار محمدحسین الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نایین طی پیامی، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت. 🔹سلام بر شهدا و درود به روح بلند ورفیعشان که با از خود گذشتگی و جانفشانی در راه اسلام و میهمن ، نقشینه عظمت وشکوه ایران عزیزمان را با قلم سرخ خود نگاشتند. 🔸۲۲اسفند که در آستانه بهار طبیعت به نام روز شهدا نام گرفته، بهترین فرصتی است که به یاد آوریم بهار امروز عزت، استقلال و آزادی این ملت با نسیم خوش شهادت در این کشور مستقر شده و توانسته که ریشه های بی عدالتی و ظلم پذیری را از جای در آورد. 🔸 شهادت، عزت ابدی است و شهدا، طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند 🔸گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای امنیت و عرصه جهاد علمی، مجاهدت آنان را یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان مردم می باشد. 🔹اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را محضر تمام مردم شریف ایران اسلامی بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان نایین تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسدار حقیقی خون شهیدان، مروج فرهنگ غنی ایثار و شهادت ، بیش از پیش موفق وموید باشیم.
🔴صدای شکستن بازارهای جهانی/ تعطیل‌شدن دومین بانک آمریکا ♦️رویترز: بانک سیگنِچر دومین بانک بزرگ آمریکا تنها دو روز بعد از ورشکستگی بانک سیلیکون‌ولی در کالیفرنیا تعطیل‌ شد. ♦️ورشکستگی و تعطیلی بانک سیگنچر نیویورک، سومین فاجعه بانکی بزرگ در تاریخ آمریکاست. ♦️بایدن گفته: مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند. ♦️مسئولان این آشفتگی را مورد بازخواست و به تلاش‌ها برای تقویت مقررات و نظارت بر بانک‌های بزرگ ادامه می‌دهم.
‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎◍⃟🌺◍⃟🌺◍⃟🌺◍⃟🌺◍⃟🌺◍⃟🌺◍⃟ 💚 بسم الله الرحمن الرحیم 💚 🌹پربرکت شروع کنيم روزمان🌹 🌷را بـا سلام برگلهاي هستي🌷 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🌹سلام بر 🌹 🌹محمد"ص"🌹 🌹علي"ع"🌹 🌹فاطمه"س"🌹 🌹حسن"ع"🌹 🌹 حسين"ع"🌹 ❤️پنج گل باغ نبي❤️ 💐💐💐🌺💐💐💐 🌹سلام بر🌹 🌹سجاد"ع"🌹 🌹باقر"ع"🌹 🌹صادق"ع"🌹 💐گلهاي خوشبوي بقيع💐 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🌹سلام بر🌹 🌹رضا"ع"🌹 ❤️قلب ايران وايراني،❤️ 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🌹سلام بر 🌹 🌹کاظم"ع"🌹 🌹تقي"ع"🌹 🌹خورشيدهاي کاظمين،🌹 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🌹سلام بر🌹 🌹نقي"ع"🌹 🌹عسکري"ع"🌹 🌹خورشيد هاي سامرا 🌹 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🌹وسلام بر 🌹 🌻مهدي"عج"🌻 🌼قطب عالم امکان،🌼 🌼امام عصر و زمان،🌼 🌹که سلام ودرودخدا براين 🌺خاندان نور و رحمت باد. 💐💐💐🌺💐💐💐 ❤️خدايا به حق اين 14 گل عترت❤️ ❤️ ايام را براي ما پر خير و برکت ❤️ ❤️وبدون گناه بگردان❤️ 🌹 آمين يا رب العالمین 🌹
💠 پیامبر مهربانی صلےالله‌علیه‌وآله: بر هر مسلمانی است که هر روز صدقه بدهد عرض شد : کسی که مال ندارد چکارکند ؟حضرت فرمودند: برداشتن چیزهای آسیب رسان از ســر راه صـدقـه است. نشان دادن راه به کسی صدقه است .عیادت بیمــار صدقه است . امر به معروف صدقه است. نهی از منکر صدقـه است. و جـواب سـلام دادن صدقه است . 📚 بحارالانوار ، ج ۷۵ ، ص ۵۰ 🌹
🔻آبریزش بینی کلافه‌تان کرده؟ ▫️ کافیست ۲ فنجان چای گشنیز بنوشید تا به سرعت آبریزش بینی ناشی از سرماخوردگی و حساسیت درمان شود👌 🎄هر عضله ای را که بکار نبریم ضعیف و ضعیف تر می شود؛ ❄️ شعور و وجدان هم در انسان مثل یک عضله هستند
⁉️خیانت یا حماقت😡 1️⃣نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: متأسفانه سازمان برنامه و هیچ اعتباری برای اجرای قانون و به دستگاه‌های ذیربط تخصیص نداده.وی تصریح کرد:از گذشته مسیر اصلی موضوع تنظیم خانواده در سازمان برنامه و بودجه هدایت می‌شد و سازمان برنامه و بودجه هم الان تحول جدی پیدا نکرده و هنوز با همان مسیر و دست فرمان حرکت می‌کند و افرادی هم که به تازگی به این سازمان اضافه شدند،متأثر از همان فضای حاکم قبلی هستند و همان مسیر را در زمینه جمعیت دنبال می‌کنند.سازمان برنامه و بودجه یک موضوع دیگر را هم مطرح کرده که کاملاً غیرقانونی است،مبنی بر اینکه مطابق با قانون بودجه ۱۴۰۱ قرار بر این بود بودجه بخش جمعیت در قالب جدولی از سوی سازمان برنامه و بودجه به ستاد ملی جمعیت داده شود و ستاد جمعیت هم آن را مصوب کند تا پرداخت شود.سازمان برنامه و بودجه خودش برای خودش قانونگذاری می‌کند 2️⃣صالح قاسمی، کارشناس حوزه جمعیت گفت:متأسفانه بی توجهی و بی مسئولیتی در این حوزه آسیب‌های جبران ناپذیری به همراه داشته است و نه تنها در دولت سابق اتفاق خاصی نیافتاد بلکه در علیرغم ادعای همراهی با سیاست‌های جمعیتی برنامه به خوبی پیش نرفت و در همه شاخص‌ها رکورد حداقلی در حوزه جمعیت ثبت و فرزند آوری به سرعت در حال کاهش است.وی بیان داشت: اکنون اعلام خطر می‌کنم که اگر ۳ تا ۴ سال آینده زمان را ازدست دهیم هم اعتماد عمومی نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت را از دست خواهیم داد و هم فرصت بازسازی هرم سنی جمعیت نخواهیم داشت.
⭕️ در تل‌آویو و حیفا چه زود چهارشنبه سوری شروع شده...
⚠️خبرگزاری_دولت در ترجمه‌ی خود از گزارش روزنامه‌ی وال‌استریت درباره‌ی توافق ایران و عربستان، آن بخش از گزارش را که مربوط به «تعهد ایران برای جلوگیری از حملات علیه عربستان از جمله حملات یمنی ها بود را سانسور کرد‼️ ⚠️آیا دولت رئیسی دوباره یک خیانت دیگری رو انجام داده است⁉️🤔 منتظر بیداری ماست😔
🔸امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه): اگر از صدام بگذریم اگر مسأله قدس را فراموش کنیم اگر از جنایت های آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت. انشالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا وآل سعود برطرف خواهیم کرد. 🔸 رهبر معظم انقلاب(مدظله): جهان اسلام گریبان حاکمان سعودی را رها نکند. حکام سعود « صدّ عن سبیل الله و المسجد الحرم» کرده اند (پیام مهم رهبر انقلاب به مسلمانان جهان در آستانه ایام حج۱۴۳۷) 🔶امیرالمومنین(علیه السلام): ڪسی که به هنگام یاری رهبرش در خواب باشد،با لگد دشمن بیدار خواهد شد.. 📚غررالحڪم،۸۶۷۳ ✍ خیلی نادان و ساده لوح هستند افرادی که حکومت عربستان و آل سعود را دوست، همراه و شریک ایران دانسته و به آن تکیه و اعتماد کرده و آن را یک دستاورد می دانند ‼️ حضرت امام حرف هایش تاریخ انقضا نداشت😡 از این صلح بوی صف‌کشی مقابل ظهور میاد‼️😱🔥 # آل_سعود_یهود # رئیسی_ادامه_روحانیست منتظر بیداری ماست... 🔷🔹💠🔹🔷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت مقام شهدا 🔹️ به یاد سرهای به سامان عشق رسیده و از تن عافیت دل بریده؛ ◇ به یاد قطرات خون دلمه بسته بر لب های تسبیح گویان عارف؛ ◇ به یاد دسته پلاک های جامانده از همسفرانی که در گمنامی، به ملکوت «عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» رسیده اند؛ ◇ به یاد پوتین های خاک خورده و پاهای سالک راه حق شده، کمرهای خمیده در پشت خاکریزهای عاشقی و چشم های تا ابد محو تماشای جلال و عظمت آستان بندگی؛ ◇ به یاد شما شقایق سیرتان، در آستانه راه حیات ایستاده ایم و چشم داریم تا کاروان سبز و سرخ شهادت، خیابان های خسته و زمستان زده شهرمان را به برکت قدومتان، میزبان بهار کنند. ◇ راه شهیدان ادامه دارد... 🔺️ ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا گرامی باد یاد شهدا وامام شهدا با ذکر صلوات 🌷🌷
سخن بی تو مگر جان شنیدن دارد؟ نفس بی تو کجا نای دمیدن دارد؟ علت کوری یعقوب نبی معلوم است شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد؟  🇮🇷 🇮🇷
🔴 چگونه توجه امام زمان را به خود جلب کنیم؟ 🌹وصیت سید بن طاووس به فرزندان خود: 🔹 در پیروی و وفاداری و دلبستگی به آنگونه باش که خدا و رسول خدا و پدران آن حضرت و خود او از تو می خواهند. 🔹 هنگامی که نمازهای حاجت را به جا می‌آوری، حوائج آن بزرگوار را بر خواسته های خود مقدّم بدار. 🔹 صدقه دادن از سوی آن جناب را بیش از صدقه دادن از سوی خودت و عزیزانت قرار بده. 🔹 دعا برای ایشان را بر خودت مقدم بدار. 🌕 خلاصه در هر کار خیری وفای به حق آن بزرگوار را مقدم بدار، زیرا اینکار سبب احسان و توجه بیشتر ایشان به تو میشود. 📚 کشف المحجه، ص۱۵۱
هشدار ❌❌ این صفحه مربوط به سهام عدالت نیست و کاملا جعلیه . هدفشو نمیدونم اما مراقب باشید واردش نشید و اطلاعات شخصی رو وارد نکنید. اطلاعرسانی کنید ❌