eitaa logo
این عماریون
351 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
╭━━⊰✨✨⊱━━╮ ↔️ ادامه بسته صد و شصت و چهارم قرآنی 📖 پیام سه نکات تفسیری سوره مبارکه «اعراف» صفحه ۱۶۴ قرآن مجید [۱] ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ 1️⃣ انبیا، جز سخن حقّ چیزی نمی‌گویند؛ پس در ابلاغ رسالت معصوم‌اند. «لاٰ أَقُولَ عَلَی اللّٰهِ إِلاَّ الْحَقَّ» 🌸✨ 2️⃣ افراد مستکبرِ لجوج، در مواجهه با دلیل و منطق و احتمال شکست، دست به توجیه زده و سرسخت تر می‌شوند. «إِنَّ هٰذٰا لَسٰاحِرٌ عَلِیمٌ» («انّ»وحرف«لام»و جمله‌ی اسمیّه، نشانه ی تأکید است) ✨🌸 3️⃣ مخالفان سعی می‌کنند با تهمت، چهره‌ی انبیا را خراب کنند. «لَسٰاحِرٌ عَلِیمٌ» 🌸✨ 4️⃣ یکی از حربه‌های مخالفان، تهمتِ قدرت طلبی به مردان حقّ است. «یُرِیدُ أَنْ یُخْرِجَکُمْ» ✨🌸 5️⃣ گاهی دشمنان از احساسات و عواطف مردم مانند وطن دوستی، برنامه ضد مردان خدا سوءاستفاده می‌کنند. «یُخْرِجَکُمْ مِنْ أَرْضِکُمْ» 🌸✨ 6️⃣ کافر همه را به کیش خود پندارد. «یُخْرِجَکُمْ مِنْ أَرْضِکُمْ» چون فرعون دلبسته به مادّیات وزمین بود؛ فکر می‌کرد موسی نیز دلبسته مال و سرزمین است. ✨🌸 7️⃣ تخریب شخصیّت، مهم تر از قتل و مجازات است. «أَرْجِهْ» (بنا بر اینکه مراد از «أرجه»، پیشنهاد تأخیر مجازات موسی، برای رسوا کردن او در اجتماع باشد. ) 🌸✨ 8️⃣ طاغوت‌ها برای شکستن حقّ، گردهمایی سراسری و جهانی از متخصّصان تشکیل می‌دهند. «یَأْتُوکَ بِکُلِّ سٰاحِرٍ عَلِیمٍ» ✨🌸 9️⃣ کفّار هم می‌دانند برای مقابله با کار فرهنگی، باید کار فرهنگی قوی‌تری انجام داد. «بِکُلِّ سٰاحِرٍ عَلِیمٍ» 🌸✨ 🔟 کسی که به خداوند وابسته نباشد؛ جذب هر ندایی می‌شود. «یَأْتُوکَ... جٰاءَ السَّحَرَةُ فِرْعَوْنَ» ✨🌸 1️⃣1️⃣ برای کوبیدن هر حقّی، از وسائل مشابه آن استفاده می‌شود؛ مذهب علیه مذهب و روحانی‌نما علیه روحانی. اینجا هم جادو بر ضد معجزه بکار گرفته شد. «بِسِحْرٍ عَظِیمٍ» 🌸✨ 2️⃣1️⃣ حقّ، پیروز و باطل، نابود است. «فَوَقَعَ الْحَقُّ» باطل‌های ساخت دست بشر، در برابر حقّ تاب نمی‌آورند. ✨🌸 3️⃣1️⃣ مدّعیان پیروزی، «نَحْنُ الْغٰالِبِینَ» مغلوب‌های تاریخ گشته‌اند. « فَغُلِبُوا... صٰاغِرِینَ » 🌸✨ 4️⃣ 1️⃣ شناخت حقّ، زمینه‌ی خضوع و تسلیم است. «أُلْقِیَ السَّحَرَةُ سٰاجِدِینَ» می‌توان در سایه‌ی شناخت صحیح، در یک لحظه تغییر عقیده داد و خوشبخت شد. ✨🌸 5️⃣ 1️⃣ سجده، بارزترین جلوه تسلیم است و سابقه‌ی بس طولانی دارد. «ساجدین» پاورقی ________________ ۱. تفسیر نور، تالیف استاد محسن قرائتی ✨🌸✧🌸🌸✧🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 کلیپی که هر فرد انقلابی ، باید هر روز ببیند ... 🎤 بیانات گوهر بار 👌 همان عالمی که رهبری فرمود به جامعیت او سراغ ندارم ‼️ ⬅️ خطر بزرگی که آیت الله مصباح در اواخر عمر خودشان به انقلابی ها هشدار دادند ‼️ 👈👈👈 فقط به تاریخ این بیانات توجه کنید ، 👈 این سخنان برای 14 تیرماه سال 97 است ، قبل از فتنه و قبل فتنه عظیم که هر چه از دهنشان در آمد به نسبت دادند و او را دست بسته و تحت محاصره نفوذی ها و دارای تحلیل غلط و غیر متخصص و... خواندند. 👉👉👉 ✅ گویا این دیده بان و بزرگ جبهه انقلاب این پیش بینی و آینده نگری را داشت که قرار است یکی دو سال بعد ( 98 و 99 ) ، جریان انقلاب وارد یکی از عظیم ترین آزمایشات خود شود ، تا جایی که با ادعای انقلابی گری ، دستورات رهبری را زمین گذاشتند و حتی علیه دستور واضح رهبری ، تحصن راه می انداختند و وقاحت را به حدی رساندند که تیم پزشکی رهبری را تحت نفوذ خواندند ! 👌 بودن یعنی این ، یعنی خطر را قبل رخ دادن آن بفهمی و هشدارهای لازم را بدهی 👌 بودن یعنی همه را به اطاعت از فراخواندن ، نه اینکه هر جا تحلیلمان با رهبری زاویه داشت ، او را متهم کنیم و از دستورات او شانه خالی کنیم. 👈👈 نه اینکه وقتی رهبری می گوید چون مرزها بسته است کسی نرود ، ما برویم حرف فلان حاج آقای معروف را گوش کنیم و برویم لب مرز و باعث کشته شدن چند نفر بشویم ! ⬅️ خاک قبرت سرمه چشم های ما ای ، زنده نبودی که ببینی کار برخی ها به جایی رسیده که حرف رهبری را در روز روشن تحریف یا توجیه میکنند
نقد لایحه دوفوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب.pdf
369.2K
🔹نقد حقوقی لایحه دوفوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب به همراه متن لایحه ✍️تدوین: دکتر جواد جاویدنیا قاضی دادگستری 20 خرداد 1402 🔸پشت پرده حقوقی فاجعه بار لایحه 🔹خیانتی ناخواسته یا آگاهانه به نام حمایت از عفاف و حجاب ؟ 🔸اگر می خواهید از عدم رعایت حجاب شرعی جرم زدایی کنید، شجاعانه و مستقیم این امر را مطرح کنید، نه به نام حمایت 🔹از انتشار عکسهای نامناسب در متن مقاله عذرخواهم. اما باید بدانند که با این لایحه کدام مصداق از عدم رعایت حجاب شرعی مورد حمایت قرار گرفته و قانونی خواهند بود و حتی ضابطان امر به معروف جز تذکر زبانی حق اقدام دیگری علیه آنها ندارند و در صورت تصویب این لایحه از این پس باید با چه چهره هایی از کارمند و فروشنده مواجه شویم بدون اینکه حق تذکر را داشته باشیم 🔸نتیجه مستقیم تصویب این لایحه، محدودسازی اختیارات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با عدم رعایت حجاب شرعی، اباحه گری نسبت به اکثریت مصادیق آن، تبدیل کشف حجاب و نیمه برهنگی به تخلف، آزادی بیش از پیش سلبریتیها و چهره های معروف و کارمندان و مدیران دستگاههای دولتی و مسئولان واحدهای صنفی در ارائه خدمات به افراد فاقد حجاب شرعی، بی اثر کردن قانون حمایت از آمران نسبت به عدم رعایت حجاب شرعی و در یک کلام خیانت در فرهنگ عفاف و حجاب است. 👈جناب اژه ای تدوین کنندگان این لایحه و به ویژه تفکر پشت آن را دریابید. البته اگر حقیر را به سبب عجب و غرور یا به تعبیر بهتر استقلال قضایی و نهراسیدن از بیان حق سلب صلاحیت نکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ فقر مفرط و ثروت بی حساب علت اصلی گناه و بی حجابی در جامعه است ✍️ حجت‌الاسلام علی‌صمیمی: ✍️ او برای راه‌حل مسئله‌ی بی‌حجابی، به تفسیر علامه طباطبایی از آیه ۳۴ سوره توبه اشاره می‌کند: «ای کسانی که ایمان آورده‌اید، بسیاری از عالمان دینی یهود و راهبان مسیحی اموال مردم را به ناروا می‌خورند و آنان را از راه خدا باز می‌دارند.» ✍️ علامه می‌گوید: چرا خداوند بین این همه گناه، فقط فساد اقتصادی را انتخاب کرده است؟! ✍️ اگر انواع گناهان و مظالم را بررسی کنیم؛ علت آن‌ها یکی از این دو است: - یا فقر مفرطی که انسان را به اختلاس و دزدی و... می‌کشاند. - یا ثروت بی‌حسابی که انسان را به سمت اسراف و ولخرجی در خوردن، پوشیدن، بی‌بندوباری و شهوات می‌برد. ✍️ وقتی کشور تبدیل به چنین جامعه‌ی دوطبقه‌ای شد، با هیچ سیاست و تربیت و هیچ کلمه حکمت‌آمیزی نمی‌شود افراد را کنترل کرد. ✍️ اندیشمندان بزرگ دین مشکلات کشور را طور دیگه‌ای می‌بینند؛ حالا پافشاری بر محروم کردن از خدمات و جریمه و... برای حل مسئله‌ی بی‌حجابی، چه نسبتی با این مبانی و معارف اصیل دین دارد؟!
⭕️ استراتژی عفاف مهم تر است در دولت خاتمی باعث فراگیری بد حجابی شد و کاشتن بذر گشت ارشاد در اواخر دولت خاتمی، حجاب را سیاسی و خرج صندوق رای کرد ✍️ سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان 🔹اگر گفته شود عامل عمده وضعیت امروز حجاب در جامعه همین جمله "عفاف مهم تر از حجاب است" گزافه نیست. 🔹ضربه ای که این جمله به حجاب زده است اگر بیشتر از فعالیت های آن خبرنگار فراری نباشد، کمتر نیست. 🔹بعد از پیروزی در انتخابات دوم خرداد ۱۳۷۶ آقای خاتمی و همکارانش مصوبه ای را درباره حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کردند که محتوی اصلی اش یک جمله بیشتر نبود."عفاف مهم تر از حجاب است" 🔹نتیجه این دیدگاه آن شد که از سال ۷۷ به بعد کم کم در سینما، تئاتر، محیط های دانشگاهی و مراکز فرهنگی بد حجابی تبدیل به الگوی رایج شد و به سایر محیط های اجتماعی هم سرریز کرد. یعنی همان مراکزی که قرار بود مروج عفاف باشند به کانون بدحجابی تبدیل شدند. 🔹هشت سال ریاست جمهوری آقای خاتمی با ایده عفاف مهم تر از حجاب است فرصت و زمان کافی را برای هنجار شکنی، عادی سازی و نهادینه شدن بد حجابی در جامعه فراهم کرد. نتیجه استراتژی عفاف مهم تر است فراگیری بد حجابی شد. 🔹آقای خاتمی در حالی که تنها پنج روز به تحویل دفتر ریاست جمهوری به آقای احمدی نژاد مانده بود، مصوبه جدیدی را برای مقابله با بدحجابی امضاء و ابلاغ کرد. 🔹باید کمیته ای تشکیل می شد متشکل از نیروی انتظامی، دادستانی، نهادهای امنیتی و دستگاه‌های فرهنگی! 🔹 خروجی آن کمیته کذا با آن ترکیب چه می توانست باشد جز گشت ارشاد. سه ماه بعد از آن مصوبه، در دولت جدید با استناد به همان بند مصوبه سومی تصویب شد و گشت ارشاد متولد شد‌. 🔹و این گونه عفاف مهم تر از حجاب است، با تثبیت بد حجابی و کاشتن بذر گشت ارشاد حجاب را سیاسی و خرج صندوق رای کرد.
🔴افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور 🔹در نقاطی از اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و کرمان رشد ابر و رگبار پراکنده در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی شده است. 🔹شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران در ساعات بعد از ظهر رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. 🔹شدت بارش‌ها امروز در شمال آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خواهد بود و در نوار شمالی کشور روند افزایش نسبی دما آغاز می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ قابل توجه عاشقان و ارادتمندان امامین انقلاب ✅ مستند «عاشق خمینی(ره)» 🔹این مستند که بخشی از تصاویر و خاطرات آن برای اولین بار منتشر می‌شود، درباره‌ی ارتباط قلبی و مستمر آیت‌الله خامنه‌ای با حضرت امام خمینی(ره) از شروع مبارزات انقلاب اسلامی تا زمان ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی است. 🔹زمان پخش این مستند، شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۲۲ از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌ یک سیما، و یکشنبه ۱۴خرداد، ساعت ۲۰ شبکه‌ی افق و ساعت ۲۲ از شبکه‌ دو سیما است.
🔹کدام نوشیدنی ها و خوراکی ها باعث کم آبی بدن در تابستان می شوند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان های عبرت آموز ۲۴۲(تلنگر آمیز) داستان آیت الله بافقی و شکر در بلا و مصیبت 🎙استاد عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنرانی کوتاه مذهبی روش خدا در جذب آدم ها حجت‌الاسلام دارستانی
تاریخ ولادت ١٨ /٢ /١٣٧۲ تاریخ شهادت ٢٠/ ٣/ ١٣٩۵ مزار مطهر شهید عباس دانشگر در امامزاده علی اشرف سمنان هست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅کنار خانه خدا در کنار حجر اسماعیل 👈🏻جایی که دعا مستجاب است
کیهان ورزشی_۱۳۵۴/۴/۲۸ (مشروبات الکلی از لوازم ورزشی راحت تر وارد میشود..) اولی:چرا میزارن مشروبات راحت تر وارد بشه؟ دومی:واسه این که مردمو ببره به عالم هپروت و دیگه از گرونی،عوارض و ترافیک بونه نگیرن!
بسْمِﺍﻟﻠَّﻪِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝَ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺍﻣﯿﺮَﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ علی اِبن ابی طالب ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏِ ﯾﺎ ﻓﺎﻃﻤﺔُ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻤﺠﺘﺒﯽ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺳﯿﺪَ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍﺀ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦِ ﺯﯾﻦَ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺒﺎﻗﺮ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺟﻌﻔﺮَ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﻦَ ﺟﻌﻔﺮٍ ﻥِ ﺍﻟﮑﺎﻇﻢُ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﻮﺳَﯽ ﺍﻟﺮﺿَﺎ ﺍﻟﻤُﺮﺗﻀﯽ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺮﮐﺎﺗﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺠﻮﺍﺩ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﻬﺎﺩﯼ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻌﺴﮑﺮﯼ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺑﻘﯿﺔَ ﺍﻟﻠﻪِ، ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐَ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🌹 حَسْبِيَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ خدا مرا کافیست که جز او خدایی نیست، من بر او توکل کرده‌ام و او رب عرش بزرگ است 🌹🌹🌹 🌹 الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ 🌹 صَلَواتُ اللهِ وَ صَلَواتُ مَلائِکَتِهِ وَ أنْبِیائِهِ وَ رُسُلِهِ وَ جَمیعِ خَلْقِهِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ السَّلامِ عَلَیْهِ وَ رَحَمهُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ 🌹🌹🌹 🌹🖊براي اينکه در زمان غيبت دلمون به امام‌زمان ارواحناله‌فداه قرص شود و شبهات در مااثر نکند ، هر روز بگوييم: يَا اللَّهُ يَا رَحْمَانُ يَا رَحِيمُ يَامُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِي عَلَى دِينِکَ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 سلام خدمت دوستان گرامی صبح همگی بزرگواران بخیر ونیکی روز و هفته خوبی همراه با سلامتی و موفقیت آرامش و سربلندی و عزت در پیش داشته باشیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
السلام علیک یا صاحب الزمان 🍃🍃🍃🌺🍃🌺🍃🍃🍃 فضایل قرآنی در مورد امام علی ( ع ) 🍃آیه تطهیر: بخشی از آیه ۳۳ سوره احزاب است که در آن از اراده خداوند بر پاکی اهل بیت(ع) از رجس و پلیدی سخن آمده است. مفسران شیعه معتقدند این آیه در خصوص اصحاب کساء نازل شده است. 🍃آیه اولی الامر: آیه ۵۹ سوره نساء است که مؤمنان را به اطاعت از خدا و رسول خدا(ص) و اولی ‌الأمر دستور می‌دهد. از نظر مفسران شیعه و سنی آیه مذکور بر عصمت اولی‌ الأمر دلالت دارد. در روایات منظور از اولی‌الأمر امامان شیعه معرفی شده است. 🍃 آیه مودت: آیه ۲۳ سوره شوری است. در این آیه، مودت و محبتِ «اَلْقُرْبیٰ» به‌عنوان مزد رسالت پیامبر بر مسلمانان واجب شده است. از ابن‌عباس نقل شده که پیامبر منظور از القربی را علی، فاطمه، حسن و حسین بیان کرده است. اللهم عجل لولیک الفرج بزینب کبری ( س ) 🍃🍃🍃🌺🍃🌺🍃🍃🍃
🔴 ژست سرباز روس با اولین تانک های Leopard 2A6 و نفربرهای پیاده‌نظام رزمی Bradley نابود شده اوکراینی...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ: ⛔️ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ بُت ﻧﺴﺎﺯﻡ ▫️ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ: ﺗﻼﻓﯽ ﮐﺮﺩﻥ، ﺍﺯ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺧﻮﺩﻡ میکاهد ▫️ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ: ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺣﺴﺎﺩﺕ میكنند، ﺣﺘﻤﺎً ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺮﺗﺮﻡ ▫️ آموختم: تا با کفش کسی راه نرفتم، راه رفتنش را قضاوت نکنم؛ ▫️ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ: ﮐﻢ ﺁﻭﺭﺩﻥ، ﻗﺴﻤﺘﯽ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺴﺖ ▫️ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ: ﮔﺎﻫﯽ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﻫﯿﭻ ﻭﺍﮊﻩ ﺍﯼ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ ▫️ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ: ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻧﻬﺎ ﺩﯾﺮ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺑﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﻬﺎ ﺯﻭﺩ؛ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻠﺪﻧﺪ! ▫️ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ: ﮔﺎﻫﯽ ﺍﺯ ﺯﯾﺎﺩ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﺪﻥ، ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ میشوی ▫️ آموختم: ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺤﻮ ﺷد