eitaa logo
این عماریون
365 دنبال‌کننده
241.3هزار عکس
65.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 🗞(2) °علم نافع° ☄ارتقای علمی و تربیتی معلمان و تقویت انگیزه‌های شغلی ☄ رویکرد آموزش تخصصی و حرفه‌ای یادگیری مداوم 🗞(3) حرفه‌ای ☄پژوهش ☄توانمند ساز 🗞(4) ☄هدایت‌گری ☄ارتقای توانمندی‌های معلمان، پژوهشگری ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌ ─═༅1⃣3⃣༅═─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر حساسیت در مقابل نفوذ دشمن افزودند: دشمن قصد دارد کاری را که بوسیله نظامی از انجام آن ناتوان است، با نفوذ و از راههایی مانند سند ۲۰۳۰ و ساختن انسان‌هایی تربیت کند که مثل او فکر و اهداف عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملتها فراهم شود. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌ ‎─═༅1⃣6⃣༅═─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، علی‌رغم توجه به ویژگی‌های دانش آموزان، نقش معلم را مهم‌ترین و معلم محوری را پررنگ‌تر از سایر رویکردها در نظر گرفته است. این در حالی است که اغلب رویکردهای طراحی آموزشی در دنیا مبتنی بر نیاز دانش آموزان و جامعه و چالش‌های جهانی مانند محیط‌زیست، حقوق بشر و ... ارائه می‌شود. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌ ─═༅1⃣4⃣༅═─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁ حرفه‌ای براساس تحول بنیادین 🗞(1) حرفه‌ای و ارزش‌ها ☄ایمان به خدای یکتا ☄اعتقاد به دین مبین اسلام ☄صلاحیت‌های دینی و اخلاقی- انقلابی ☄صلاحیت‌های شخصیتی ☄تعامل با نهادهای علمی و پژوهشی هدایت‌کننده ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌ ─═༅1⃣2⃣༅═─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁با توجه به این مطالب می‌توان گفت که از دیدگاه اسلام رابطه‌ی معلم با شاگرد یک رابطه‌ی معنوی است، چون معلم با روح و جان کودک در ارتباط است یک معلم با پایبند بودن به اصول و ضوابط اخلاق در جریان و روند آموزشی که بر عهده‌ی اوست می‌تواند بزرگ‌ترین خدمت را به جامعه‌ی خویش عرضه کند. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌─┅═༅4⃣༅═┅─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁شرط مهم پیشرفت کشور و نگاه تمدن‌ساز موردنظر رهبری در گرو توجه جدی و همه‌جانبه به آموزش و پرورش است و غفلت از آن خسارت‌های جبران‌ناپذیری را برای مردم و کشور در پی خواهد داشت 🌀در نهاد‌های آموزشی نقش‌‌های فراوانی وجود دارد و افراد زیادی دست‌اندرکار در تعلیم و تربیت هستند اما در این میان نقش معلم جلو‌ه‌ای خاص دارد و این به‌دلیل ارتباط نزدیک و رودررویی است که معلم در جریان آموزش با شاگردان برقرار می‌سازد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌─┅═༅3⃣༅═┅─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁در دین مبین اسلام تربیت بر تعلیم ارجحیت دارد و بنابراین، مبحث اخلاق در آموزش بسیار حائز اهمیت است. و از طرفی دیگر از این منظر وجود اسوه و الگو در تمامی حوزه‌‌های زندگی انسان نقش محوری را ایفا می‌کند، بالاخص درحوزه‌ی اخلاق و آموزش که از ارکان اصلی در جهت دهی صحیح تربیتی محسوب می‌شود و نیاز به الگو‌های عملی دراین زمینه غیر قابل انکار است. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌─┅═༅2⃣༅═┅─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁در سند تحول از دانش‌آموز خلاق،‌ کارآفرین، متخلق به اخلاق الهی مثبت‌گرا، امیدوار به آینده، هدفمند، ظلم ستیز و عدالت‌گستر به عنوان دانش‌آموز برتر یاد شده که مدارس موظف به فراهم آوردن زمینه دستیابی به این ویژگی‌ها هستند.دانش‌آموزان باید کارگروهی را در مدرسه یاد بگیرند و با مسئولیت‌های فردی و اجتماعی در کلاس درس و مدرسه آشنا شوند. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌ ─┅═༅8⃣༅═┅─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁رهبر انقلاب با اشاره به گذشت ۹ سال از تنظیم سند تحول آموزش و پرورش افزودند: در این سند اهداف کلان و راهبردهای کلی مشخص شده است که باید بر اساس سیاست‌ها، برنامه اجرایی تنظیم شود.سند تحول آموزش و پرورش باید با تبیین صحیح و تنظیم و اجرای برنامه جامع عملیاتی، زمینه‌ساز پرورش چنین افرادی شودبرنامه اجرایی سند تحول با وجود تلاش‌های دولت‌های مختلف هنوز به طور کامل تنظیم نشده است که شورایعالی آموزش و پرورش و مدیریت کلان آن باید این مسئولیت را انجام دهند ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌ ─┅═༅9⃣༅═┅─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁این سند بسیار خوب است و یک نوع ریل‌گذاری در کار آموزش و پرورش است و می‌تواند این بخش مهم از کشور را به سرمنزل مقصود برساند. اعلام این سند لازم اما ناکافی است و باید با جدیت تحقق سند تحول را پیگیری کرد که این روحیه انقلابی می‌خواهد.برای تحول در آموزش و پرورش، باید بدون ترس و محافظه‌کاری به تشخیص و تصمیم رسید و اقدام لازم را نه نمایشی و تشریفاتی، بلکه واقعی و حقیقی انجام داد. البته تصمیم و اقدام انقلابی به معنای بی‌توجهی به نقد عالمانه نیست چرا که استقبال از نقد عالمانه جزو روحیه انقلابی است. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌ ─═༅1⃣1⃣༅═─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ 📖◁رهبر انقلاب ترمیم دوره‌ای سند تحول با نگاه تکمیلی را از مفاد سند تحول و وظیفه شورایعالی انقلاب فرهنگی خواندند و افزودند: مسئولان آموزش و پرورش، این موضوع را پیگیری کنند.ایشان «زمان‌بندی» و «تعیین شاخص‌های پیشرفت» را در برنامه جامع اجرای سند تحول ضروری خواندند و افزودند: برنامه جامع باید متقن و در بردارنده همه اهداف سند تحول باشد.حضرت آیت الله خامنه‌ای تبیین صحیح سند تحول را هم مهم دانستند وگفتند: سند تحول باید برای همه سطوح آموزش و پرورش، به روشنی و جذاب تبیین شود تا همه مدیران و معلمان برای اجرای دقیق آن انگیزه پیدا کنند. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌ ─┅═༅🔟༅═┅─
👈پاسخ به شبهه ای در مورد ولایت فقیه ✅ ضرورت ورود نخبگان 🔰از جمله شبهاتی که پس از تشکیل نظام اسلامی، مطرح شد و رواج پیدا کرد: ⏪نرسیدن برخی اخبار به رهبر انقلاب یا همان کانالیزه شدن و همچنین تاثیرپذیری از اطرافیان بوده و هست. 🔶این مساله، ضرورت تبیینِ صحیح مبانی ولایت فقیه و دفاع اصولی از عملکرد ولی فقیه را بیش از پیش آشکار می سازد. 🔸ابتدائا باید توجه داشت که شان اصلی رهبران الهی درهمه ی سطوح (پیامبران، ائمه، ولی فقیه)هدایت و تربیت انسان ها می باشد و مبارزه با طواغیت، تشکیل حکومت و تلاش برای ایجاد و گسترش عدالت اجتماعی برای تحقق این رسالت بزرگ است. 🔶در همه ی زمانها خصوصا دوران ما، کلان نگری، پیچیدگی ها، ظرافت ها، اقتضائات و شرایط، میزان آمادگی جبهه خودی و توجه به توطئه های خارجی و اردوگاه استکبار از الزامات قطعی این حرکت تاریخ ساز محسوب میشود. 🔸علت ریشه ای شبهات مذکور در ابتدای بحث را بایستی در عدم آشنایی کافی با نظریه ولایت فقیه و مبانی آن جستجو کرد، چرا که رهبری ولی فقیه با همه‌ی مدیریت های بشری که آمیخته باخطاها، نقصها، ظلمها، جهل ها، بی عدالتی ها، شهوات و نارسایی ها است، تفاوت جوهری دارد. در اندیشه امامین انقلاب، عدالت و تقوای درحد اعلا، علم وافر، هوش سرشار، شجاعت، عقلانیت و حکمت از ویژگی های رهبری اسلامی است و نیز ولی فقیه موید و ملهم من عندالله و مستظهر به امدادهای غیبی معنوی می باشد. 🔶حضرت آقا بارها کانالیزه شدنشان را رد کرده اند و بر اطلاع وسیع و فراوانشان از مسائل و حوادث کشوری و بین المللی تاکید می کنند و مدیران ارشد و نخبگان مطلع و منصف نیز بر این موضوع اذعان دارند(سخنان معظم له در این رابطه بزودی و به صورت جداگانه ارائه خواهد شد) 🔸ممکن است گزارش های خلاف واقع یا ناقص و آمار اشتباه به رهبر داده شود اما اولا ایشان به دلیل برخورداری تام و تمام از بینش اسلامی و شناخت درست و جامع از واقعیتها به این موارد اعتماد نمی کند و ثانیا معظم له تنها به گزارشهای رسمی و معمول اکتفا نمی کند و اتفاقات و مسائل را به فرموده خودشان از ۱۸ کانال دنبال می کنند و دایره اطلاع ایشان از همه مسئولان و نخبگان بسیار وسیع تر است. 🔶در باب مشاوران هم باید گفت فقط افراد محافظه کار به معظم له مشورت نمی دهند و افراد صالح، کارآمد و انقلابی در میان مشاوران ایشان وجود دارند. مضاف بر اینکه حضرت آقا استفاده های موردی، جزئی و تخصصی از نظرات مشورتی را در چارچوب منظومه کلان فکری ولایت قرار می دهند و تصمیمات شان صرفا بر مدار مشاوره ها نیست بلکه بر پایه ی تشخیص صائب خود ایشان استوار است. 🔸بالمناسبه عرض میشود تا هنگامی که بخش قابل توجهی از خواص طرفدار حق، فقط به بیان مشکلات بسنده کنند و فاقد روحیه مبارزه باشند و ساز و کارهای اجتماعی برای نیل به اهداف و آرمانها را طراحی و دنبال نکنند نباید انتظار داشت دستی از غیب بیرون آید و مسائل و مشکلات را مرتفع نماید، این رویکرد منعلانه علاوه بر آن که مغایر با آیات و روایات است، منطبق با روحیات بهانه جوی بنی اسرائیلی می باشد. 🔶خطابهایی نظیر : ➖یاایهاالذین کونواانصار الله ➖یاایهاالذین آمنوا کونواقوامین لله شهداءبالقسط ➖یاایهاالذین آمنواکونواقوامین بالقسط شهداءلله ➖و لتکن منکم امه یدعون الی الخیر و یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر ناظر به بیان وظایف اجتماعی مومنان است که مستلزم تحمل سختی ها و دشواری ها در راه انجام این تکالیف سنگین و البته نجات بخش می باشد و موجب عزت و افتخار در دنیا و روسفیدی در پیشگاه الهی میشود. 🔸حاصل آنکه برای بالندگی و شکوفایی و حرکت موفق در راه محقق شدن ۳مرحله دیگر از مراحل پنج گانه انقلاب اسلامی فقط ولی فقیه وظیفه ندارد بلکه دلسوزان و نخبگان وظایف مهم و بزرگِ بر زمین مانده ای دارند. 🔶آشنایی مطلوب با معارف ناب اسلامی، روحیه مبارزه داشتن و آگاهی بخشی به مردم از جمله آنها ست. ✍🏻حجت الاسلام محمد شاهکرمی این عماریون۰