eitaa logo
این عماریون
357 دنبال‌کننده
220.9هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌بازنشر /شوخي معني دار نصرالله با اسرائيلي ها. 🇮🇷
💯 💠🔻۱۰ فرمان دشمن برای تحقق اهداف جنگ ترکیبی شناختی در ایران 🔹ده فرماني كه رسانه‌هاي دشمن روي آن متمركز هستند و همه روزه از سوي آلبانی نشینان، اصلاح طلبان، ارتش رسانه‌اي انگلیس در داخل کشور و خارج، واشنگتن، پاريس و ۸۲۰۰ تل‌آويو و ... روي آن كار مي‌شود، دقت كنيم: ۱- پيشرفت‌هاي ايران را مخفي كنيد. ۲- به مشكلات و نارسايي‌ها و موضوعات یاس آور ضريب بدهيد. ۳- پيشرفت‌ كشورهايي كه خصم ايران درجهان و منطقه هستند بزرگ كنيد. ۴- اگر حکومت ايران رفت به سمت مبارزه با فساد، آن‌را به همه مسئولين نظام تسري دهيد و روي اين مسئله مدام تمركز كنيد، حتی اگر با فساد برخورد کرد آنرا وارونه جلوه دهید. ۵- مردم را از بهتر شدن اوضاع نااميد كنيد. ۶- هر اعتراض و شورشي به هر دليل رخ داد به دنبال كشته‌سازي باشيد. ۷- از هر بهانه‌اي براي مسخره كردن آخوندها و نهادهای انقلابی استفاده كنيد. ۸- دنبال ترويج و تبليغ آدم ناكارآمد و بي‌عرضه در انتخابات باشيد، تا ثابت شود نظام ناكارآمد است. ۹- فساد مسئول منتخب مردم را به حساب نظام بگذاريد، نگذاريد مردم بفهمند اگر اشكالي هست بالاخره خودشان رأي دادند. ۱۰- به چهره قهرمانان ، پاكان و پهلوانان عرصه سياست وخدمت به كشور لجن بپاشيد نگذاريد آنها به عنوان اسوه به جامعه معرفي شوند. 🔹فضای مجازی رها شده و پلتفرم‌های آمریکایی بستر اجرای تمام دستورات بالا است، وضعیت ترکیه در حکمرانی رسانه‌ای سایبری بسیار مثال بروز و قابل توجهی است. 🔹اجازه ندهیم دشمنان داخلی و خارجی آینده نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی را با تحقق اهداف بالا تحت الشعاع قرار دهند. ما باید دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی باشی
💯 حجت الاسلام حاجتی، در جمع رزمندگان تیپ ۲۱ امام رضا علیه السلام): 1⃣ نیروهای انقلابی باید با برنامه ریزی، توان خود را مصروف برآورده ساختن مطالبه امام المسلمین جهت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو نمایند؛ 2⃣ تلاش در جهت کم رنگ نمودن حضور مردم در انتخابات بخشی از جنگ ترکیبی دشمن و با هدف تضعیف نظام مقدس اسلامی است لذا جریان انقلابی باید با تقویت "شبکه تواصی به حق" و بصیرت افزایی آحاد جامعه، توطئه های دشمن در این عرصه را به شکست بکشانند؛ 4⃣ هوشیار باشیم: خط نفاق جدید در زیر تابلو اصلاح طلبی به بهانه های مختلف به دنبال "مقابله نرم" با مطالبه رهبری عزیز یعنی "مشارکت حداکثری" میباشد، جریان انقلابی باید با تبیین آثار مخرب عدم شرکت مردم در انتخابات، همسویی جریان مذکور با دشمنان اسلام و ایران را افشا نماید؛ 5⃣ بخشی از پروژه مقابله با حضور حداکثری مردم در انتخابات به جریان "سلبریتی های وطن فروش و بی هویتی" واگذار شده که اکنون تمام قد "سخنگوی دشمن" شده اند (چنانکه اکنون هم مشغول تطهیر و تقدیس یک قاتل مشمول حکم قصاص (قبادلو) هستند!) جبهه انقلاب باید با پرده برداری از چهره واقعی و "نیات شوم" این پیاده نظام دشمن" مانع اجرای نقشه های شوم آنها گردد؛ 6⃣ در تمامی پهنه سرزمینی مصاف محور مقاومت با صهیونیسم بین الملل، از شرق دریای مدیترانه تا ماوراء بحرالاحمر و شمال اقیانوس هند؛ جبهه متحد کفر "منفعل و در حال هزیمت است و فرمانده عالی جبهه مقاومت با تدبیری حکیمانه و الهی؛ دشمن را در یک نبرد "نفسگیر و فرسایشی" گرفتار نموده؛ 7⃣ اقدام جمهوری اسلامی در هدف قرار دادن همزمان پادگانهای آموزشی و مراکز تروریستی در سه کشور (حتی اتمی) قبل از اینکه این مراکز را منهدم نماید، "ارزیابی منفی" دشمنان از اقتدار ایران را با خاک یکسان و برخی از عملیاتهای طراحی شده را در نطفه خفه کرد؛ 8⃣ اعتبار سیاسی و نظامی غرب پر مدعا در برابر سربازان پابرهنه انقلاب اسلامی در یمن بر باد رفته است مقاومت محیر العقول مجاهدین یمنی در مقابل جبهه کفر و شعاع گسترده آثار عظیم آن در دائره محدود" سیاسی و نظامی منطقه ای نمیگنجد؛ بلکه: در ادامه تحولات تمدنی نهضت الهی امام خمینی قدس سره و بخش مهمی از حرکت بسوی "قله مبارکی" است که امام خامنه ای بشارت دادند!! تحولاتی که به حوادث و تحولات عظیمتری منجر و متصل خواهد گردید؛ ان شاءالله 9⃣ در هر حال نباید خوابید!! باید در همه زمینه ها آماده رزم بود و چشم بر هم نگذاشت که دشمن دائما در حال رصد و پایش جبهه اسلام و مترصد فرصتی جهت ضربه زدن است [ ۱ ] [ ۱ ] حضرت امیر علیه السلام: انْفِرُوا رَحِمَكُمُ اللَّهُ إِلَى قِتَالِ عَدُوِّكُمْ وَ لَا تَثَّاقَلُوا إِلَى الْأَرْضِ فَتُقِرُّوا بِالْخَسْفِ وَ تَبُوءُوا بِالذُّلِّ وَ يَكُونَ نَصِيبُكُمُ الْأَخَسَّ وَ إِنَّ أَخَا الْحَرْبِ الْأَرِقُ وَ مَنْ نَامَ لَمْ يُنَمْ عَنْهُ وَ السَّلَامُ . (نهج / نامه ۶۲)
سربازی ۱۴ ماهه می‌شود؟ 🔹دهنوی، نماینده مجلس: طی چندین جلسۀ کارشناسی با حضور رئیس مجلس و سرلشکر باقری برای رفع ابهام از مصوبۀ مجلس مبنی‌بر اصلاح سربازی در برنامۀ هفتم توسعه تصمیمات زیر گرفته شد: 🔹میانگین خدمت سربازی با آموزشی به ۱۴ ماه برسد؛ یعنی حداقل ۳ ماه از خدمت تمامی سربازان کاهش پیدا می‌کند. 🔹ستاد کل نیروهای مسلح با تأمین اعتبار دولت، نسبت به جایگزینی سرباز با سایر عضویت‌ها در حد اعتبار تأمین‌شده اقدام کند. با این مصوبه، کاهش نیاز به سرباز، محقق شده و استفاده از سربازان در جایگاه‌های تخصصی افزایش می‌یابد. 🔹دانشجویان خارج از کشور، امکان معافیت تحصیلی داشته باشند. این موجب تسهیل بازگشت نخبگان به کشور می‌شود. 🔹ستاد کل برنامه‌ای جهت تعیین تکلیف مشمولان غایب تدوین و به مجلس ارائه کند. 🔹مشمولان خدمت سربازی با ۳۵ سال سن و دارای ۲ فرزند و بیشتر معاف شوند. این معافیت در جهت حمایت از مشمولان سربازی که تشکیل خانواده داده‌اند وضع شد.
💯 📸# اینفو_مهر/ چرا طوفان الاقصی؟ 🔺حماس سندی منتشر کرده با عنوان "روایت ما" که در آن سعی کرده چرایی شروع عملیات طوفان الاقصی را تبیین کند.