eitaa logo
این عماریون
352 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
📚 ﷽ 📚 🔹راهِ ترکِ گناه، تقویتِ نماز است. راهِ تقویتِ نماز، اوّلِ وقت خواندنِ نماز است. نمازت را دودستی بگیر! یعنی در وقتِ نماز مشغولِ هیچ چیز نشو غیر از نماز! چهرهٔ پیامبر وقتِ نماز دگرگون می‌شد. 🔹نماز، نماز، نماز. باید به اذکارِ نماز توجه قلبی کرد تا وقتی نماز می‌خوانی، کلّ وجودت ذکر بگوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 این چند دقیقه رو کامل گوش بدید تا متوجه بشید چرا رئیسی نتونست سالی یک میلیون مسکن رو بسازه!!! واقعا فریدون ودارودسته اش باید محاکمه شوند
تنها صندلی ای که هیچ کس برای به دست آوردن آن ، خودش رو به آب و آتیش نمیزنه 🌹🌸🌺🌹🌸🌺 نثار روح ملکوتی ونورانی بزرگ شیرمرد قهرمان مجاهدجهان اسلام شهید والامقام ،سرداردلها حاج قاسم سلیمانی صلوات بر محمدوآل محمد وعجل فرجهم🌹🌸🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌹🌸
💢جرئت افزایش تنش با ایران را نداریم! 🔹خبرگزاری «رویترز» به نقل از دیپلمات‌های غربی گزارش داد، اعضای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصمیم گرفتند وارد تقابل جدی با برنامه هسته‌ای ایران نشوند. 🔸دیپلمات‌ها گفته‌اند در شرایطی که جنگ در غزه ادامه دارد، ایالات متحده خواستار دامن زدن به تنش‌های دیپلماتیک بیشتر با ایران از طریق تلاش برای صدور یک قطعنامه علیه این کشور در آژانس اتمی نیست. 🔹یک دیپلمات غربی گفت: «اگر شما در حال حاضر یک قطعنامه صادر کنید... انجام هر کاری که بتواند به عنوان یک نشانه غلط تفسیر و منجر به اشتباه محاسباتی شود، خطرناک است.» 🔸این مقام‌ آگاه ابراز داشت: «منطقه در وضعیت متلاطم است، شما یک آتش‌بس یا هیچ گونه راه حلی در غزه ندارید، ما چشم‌اندازی در مورد هیچ نوع راه حل هسته‌ای نداریم و آمریکا به سمت انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رود.»
💢دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان 🔸امیرعبداللهیان از روند همکاری‌های دو کشور ابراز خرسندی کرد و با طرح برخی موضوعات و اولویت‌های مشترک همکاری، برای پیشبرد این روند ابراز آمادگی کرد. 🔹وزیر امور خارجه تقویت روابط اقتصادی و تجاری و تسهیل فعالیت‌های تجار را از اولویت‌های مهم دانست و گفت لازم است همسو با روند رو به رشد روابط سیاسی، زمینه‌های تقویت این بخش از همکاری‌ها را تسهیل کنیم. 🔸طرفین با طرح برخی موضوعات مورد اهتمام در حوزه روابط دوجانبه، نسبت به تلاش مشترک برای تحقق برنامه ها و اهداف مشترک توافق کردند.
💢توطئه آمریکایی! 🔹پس از برگزاری انتخابات شوراهای استانی در عراق در تاریخ ۲۷ آذر ماه و با اعلام نتایج موضوع انتخاب مسئولان استانی در ۱۵ استان عراق، آرایش سیاسی جریان‌ها شکل جدیدی به خود گرفت. درباره انتخاب مهم‌ترین جایگاه استانی، یعنی استانداری این کشمکش‌ها اختلافات بین سیاسیون و جریان‌های عراقی را شدت بخشید. 🔸در موضوع انتخاب استانداری بابل که ۱۸ کرسی شورای استانی دارد و بیشترین کرسی‌ها در این استان با اعلام نتایج به ائتلاف چارچوب هماهنگی شیعیان به ویژه ائتلاف نبنی با ریاست مشترک سازمان بدر آقای هادی العامری و عصائب اهل الحق قیس الخزعلی رسید، رایزنی‌هایی که انجام گرفت بالاخره گروه های سیاسی در یک توافق ضمنی «عدنان فیحان موسی الدلیمی» را به عنوان استاندار انتخاب کردند و عبدالطیف رشید حکم انتصاب او را امضا و عدنان فیحان را به صورت رسمی به عنوان استاندار بابل با مرکزیت حله انتخاب کرد. 🔹پس از انتخاب عدنان فیحان که از اعضای بلند پایه حزب عصائب اهل الحق و پیش قراولان مبارزه با اشغالگری آمریکا و جریان‌های تکفیری و داعشی در عراق است، (عدنان فیحان از فرماندهان حشد در دوران مبارزه با داعش است که نقش تعیین‌کننده‌ای در آزادسازی مناطق اشغالی از دست داعش داشته است) توطئه‌آفرینی سفارت آمریکا برای ایجاد بحران در این استان آغاز شد، این توطئه در ساعات اولیه انتقال استانداری به فیحان با خبر ربوده شدن یکی از چهره‌های شاخص جریان صدر در بابل به نام «ایسر نصیر الخفاجی» مطرح شد. بلافاصله نیروهای سرایا السلام و شاخه نظامی صدر در استان بابل به حالت آماده‌باش در آمدند و با اعلام پیدا شدن جسد الخفاجی این تنش در این استان بیشتر شد. 🔸در این بین، اما استاندار جدید نمی‌خواهد در بدو فعالیت در این استان با بحران امنیتی مواجه شود، به ویژه اینکه جریان آمریکایی تشرینی با برپایی تظاهرات مخالفت خود را با عدنان فیحان اعلام کرده‌اند. در این جا باید پرسید که چه جریان خارجی و داخلی در پی ایجاد توطئه جدید در عراق و اینبار در بابل است؟ 🔹در پاسخ به این پرسش با کمی دقت و تحلیل حوادث این چند روز عراق هدایت این بحران و توطئه از سوی آمریکایی‌ها را می‌توان به وضوح دید، به ویژه اینکه خبر ترور صبری العامری، پسر عمو و باجناق هادی العامری ریاست ائتلاف نبنی که این بار ترور یکی از چهره های ضد آمریکایی در عراق با توطئه جدید در استان بابل همزمان است و این خبر توطئه‌ای دیگر از سوی آمریکایی‌ها برای روی کار نیامدن چهره‌های مقاومتی و ضد آمریکایی در استان های عراق است که با ایجاد بحران‌های تصنعی سعی در ضربه زدن به جریان‌های مقاومت عراق را دارند. این همزمانی خود پیامی است که ملت هوشیار و بیدار عراق آن را به خوبی درک کردند و این بار درخواست‌شان خروج سریع‌تر توطئه‌گران از خاک عراق است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻آمریکا و «نقشه‌راه» آینده فلسطین 🔻مصطفی امیری 🔹جان هیگی در تگزاس که سازمان مسیحیان برای اسرائیل (CUFI) را تأسیس کرده و ادعا می‌شود 11میلیون عضو مسیحی دارد که طرفدار یهود هستند و تأثیر قابل توجهی بر سیاست و حمایت واشنگتن از اسرائیل داشته است. ترامپ حتی تمایل خود برای رضایت رأی‌دهندگانی همچون هیگی و مسیحیت انجیلی را پنهان نمی‌کرد. 🔹جالب آن است «مسیحیان اصولگرا»، به جمهوری‌خواهان طرفدار اسرائیل رأی می‌دهند، اما برعکس «یهودیان ساکن آمریکا» به حزب جمهوری‌خواه کمتر رأی می‌دهند. 🔹پمپئو رئیس سابق سیا، در دفاع از اسرائیل، جمله معروفی دارد: «من به عنوان یک مسیحی اوانجلیکال با خواندن کتاب مقدس متقاعد شده‌ام که سرزمین فلسطین، وطن برحق قوم یهود است» و اسرائیل را «قوم خدا» (God's People) می‌دانند. 🔹زیرا مسیحیت انجیلی آمریکا معتقد است سکونت یهودیان در همه فلسطین، لازمه بازگشت منجی عیسی مسیح است. 🔹: الان در ایران بزرگ‌ترین سندیکای آرمان منجی‌گرایی مهدویت چند نفر عضو دارد؟ یا NGO طرفدار فلسطین کجا است؟ 🔹چگونه آمریکایی‌ها برای حمایت از اسرائیل، بیش از ده میلیون عضو دارند اما در ایران ...؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ویدیو از خط تولید پهپادهای انتحاری Geran (شاهد ایرانی) در جمهوری تاتارستان روسیه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺گزارشی از رونمایی توپ ارولیکن ساخت وزارت دفاع در نمایشگاه dimdex
🔰رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: 🔹بدون شک دربی با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد و یکی از داورانی که در اتاق VAR خواهد نشست خانم مهسا قربانی خواهد بود و به تیم داوری کمک خواهد کرد. 🔹 فیفا هیچ الزامی را برای ما در خصوص حضور داوران زن نداشته است اما با توجه به اینکه لایسنس اتاق VAR را دارد در این دیدار به تیم داوری کمک خواهد کرد. او یکی از داوران با ارزش کشورمان در بخش بانوان است که تصمیم گرفتیم از او هم استفاده کنیم. 🔻اول اینکه، قرار نیست هر الزامی که نهادها و فدراسیون های بین المللی برای ما می گذارند ما به آنها چشم بگوییم. 👈 ثانیاً، در اینجا که گفته شده همان الزام هم اساساً نبوده است. با این حساب، مطرح کردن عنوان داور زن و گام نهادن در مسیر عادی سازی برخی امور ناصواب برای چیست؟! ‌‌🌷🇮🇷🇵🇸
🌳 هفته منابع طبیعی در ایران از 15 تا 22 اسفند ماه می باشد. نخستین روز هفته منابع طبیعی، روز درختکاری نامگذری شده است. 🌳 درختان، از نعمت های پرارزش و حیات بخشی هستند که خداوند برای انسان آفریده است تا همواره از فایده های گوناگون و بسیار آن استفاده کند و پیوسته به یاد او باشد. 🌳 رسول اکرم(ص) درباره ثواب درختکاری فرمودند: ⚜️ «هر که درختی را بکارد تا به ثمر برسد، خدا در عوض آن، درختی را در بهشت به او اختصاص می دهد». ⚜️ «هر مسلمانی که بذری بیفشاند یا نهالی بنشاند و از حاصل آن بذر و نهال، پرنده یا انسانی بخورد، برای او صدقه محسوب می شود».
▪️تلخ اما واقعی تسلیحات ویژه خودکشی در قرن 20 و 21 ترسایی بصورت سفارشی توسط کارگاه های اسلحه سازی ساخته میشدند و عمدتا توسط افراد ثروتمند و دارای جایگاه خریداری میشدند. این دارای مکانیزمی تماما برعکس است و کافیست تا کاربر مانند سلاح های دیگر آن را نشانه روی کند تا جان خودش را بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید زیبایی بینهایت یک سلاح ویدیو رونمایی از کاستوم g2 کرسا شزکت اینفینیتی آرمز این تپانچه که بر اساس تپانچهm2011 ساخته شده است از ماشه تخت مخصوص مسابقات تیراندازی، قبضه ارگنپمیگ ضد سورخردگی و لغزش بهره می‌برد که در سه کالیبر 9 میلیمتری، 40. اسمیت اند وسون و 45. کلت ارائه میشود. جالب است بدانید قیمت پایه این تپانچه از 7800 دلار شروع میشود که بسته به تغییرات درخواستی شخصی بیشتری نیز روی آن صورت میگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید استفاده از حداکثر زاویه حمله خودکار 40 میلیمتری مارک-19 که اپراتور بدین شکل محبور به درازکش شدن و کمک گرفتن از نفر دوم شده است.
🔷معادل ۲.۵ سال باران در سیستان و بلوچستان بارید وزیر نیرو: 🔹بارشهای اخیر در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان معادل ۲ونیم سال بارش بوده که شدت بارشها نیز به شدت بالاست در نقاطی در طی ۲۰ روز ۴۰۰ میلی متر بارش داشته‌ایم. 🔹برق تمام روستاها وصل شده است. شبکه آب اغلب روستاها پایدار است. در مخابرات نیز مشکلی نیست.
👆‌️ امروز آخرین حضور حسن روحانی در مجلس خبرگان رهبری و پایان تنها سمت رسمی او بود، حسن روحانی از این به بعد سابق و اسبق است، رئیس جمهور سابق، عضو سابق خبرگان، دبیر اسبق شورایعالی امنیت ملی و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی
🔷آملی لاریجانی پس از حذف در انتخابات مازندران در اجلاس خبرگان شرکت نکرد! این درحالی است که حسن روحانی با اینکه رد صلاحیت شده بود ولی در آخرین اجلاسیه خبرگان فعلی شرکت کرد.
🔔 در رابطه با جنس مخالف بیشتر جذب چه افرادی می شوید؟ ♻️ 4 نوع سبک دلبستگی وجود دارد : 1👈 - سبک دلبستگی ایمن اگر چنانچه شما یک دلبستگی ایمن با شریک رابطه احساسی خود را تجربه کرده و با احساس امنیت و کشف خود به طور مستقل رشد کرده اید، احتمالا شما سبک دلبستگی ایمن دارید. این  به معنی آن است که شما تمایل به احساس امنیت و داشتن یک رابطه باز با شریک خود دارید، اما هنوز باید به سبک دلبستگی دیگران نیز در رابطه، توجه داشته باشید.   2 👈- سبک دلبستگی همراه با اضطراب اگر سبک دلبستگی شما مضطربانه باشد، ممکن است احساس رضایت از رابطه عاطفی برای شما سخت باشد. در حقیقت شما ممکن است به عنوان فردی چسبنده و سمج معرفی شوید که فقط وقتی که به شریک خود تکیه می کند، یا فرد مقابلتان از شما در برابر ترسهایتان محافظت می کند، احساس شادی می کند. همچنین ممکن است شما فردی باشید که زمان زیادی را صرف نگرانی  درباره آنچه از دست رفته است و یا توجه دیگران، خواهید کرد.   3👈 - سبک دلبستگی اجتنابی بی اعتنا اگر اینگونه هستید، نظریه دلبستگی می گوید که شما تمایل به منزوی کردن خود در برابر شریک رابطه خود دارید. شما ممکن است نسبت به رابطه خود بی قید بوده و یا نسبت به داشتن رابطه ای پایداربا شریک زندگی خود متعهد نباشید. شما تلاش می کنید تا از ارتباط عاطفی با فرد دیگر دوری کنید.    4 👈- سبک دلبستگی اجتنابی ترسان اگر دارای سبک دلبستگی ترسان باشید، به احتمال زیاد به طور همزمان دو نوع از ترس را تجربه کرده اید : ترس از اینکه به خود اجازه پیشروی در رابطه را بدهید، و ترس از دور ماندن در رابطه. زندگی در این حالت ثابت از سردرگمی باعث تحمل خسارت زیادی روی احساسات شما خواهد شد. افراد دیگر ممکن است به شما بگویند که احساسی و غیر قابل پیش بینی هستید، چون احساسات شما بدون هیچ هشداری ناگهان تغییر می کند. ‌‌‌ ‌ ┈┈•°.⤳❁ ♥️ ❁⬿.°•┈┈
🍃💐🍃💐🍃 به غرور همسرتون اهمیت بدین شاید این جمله را زیاد شنیده باشید ولی آیا بهش عمل هم کردید. به هزار و یک دلیل مردها دوست دارن قوی باشن و از همه مهمتر زنشون اونوو قوی بدونه. این حس را به همسرتون بدین که در نهایت به شانه های او تکیه خواهید کرد و در مورد مسائل مالی، احساسی به هیچ عنوان غرورش رو نشکونید. اگر شکست خورده و ناراحته و شما باهاش همراه باشید این همدم بودن و مهربون بودن شما را  همیشه تو خاطرش داره. طور  که ممکنه زخم زبان و یا متلک شما را همیشه در ذهنش نگه داره. ‌‌‌ ‌ ┈┈•°.⤳❁ ♥️ ❁⬿.°•
""بزرگترن تهدیدات زندگی زناشویی"" 🌸 فراموش نکردن اتفاقات بدِ گذشته 🌸 بدترین کاری که می‌توانیم در حق رابطه‌مان انجام دهیم این است که همسرمان را با گذشته‌اش تعریف کنیم، نه با چیزی که الان هست. 🌸 درست است که گذشته‌هایمان روی زندگی همه ما تاثیر دارد اما فقط زمانی که خودمان اجازه دهیم می‌تواند زمان حالمان را کنترل کند. 🌸خیلی مهم است که واقعیت گذشته‌هایمان را به هم بگوییم اما مهمتر این است که با دیدن تغییراتی که خداوند در زندگی همسرمان ایجاد می‌کند، به گذشته‌های همدیگر احترام بگذاریم. آنچه قبلاً بوده را فراموش کنیم تا بتوانیم به سمت آینده پیش برویم. ‌‌‌ ‌ ┈┈•°.⤳❁ ♥️ ❁⬿.°•┈┈
☑️رهبر معظم انقلاب: 🔹از ملت ایران بابت حضور در پای صندوق‌های رای تشکر می‌کنم 🔹ملت ایران یک جهاد انجام دادند 🔹حدود یک سال دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند مردم را از انتخابات منصرف کننند و انتخابات را از رونق بیاندازند 🔹مردم یک حرکت بزرگ انجام دادند
🔴سهمیۀ ایران در لیگ قهرمانان آسیا کم شد؟ 🔹سایت فوتی رنکینگز مدعی شد پیروزیِ ۱ بر صفر دیشب العین مقابل النصر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سبب شد امارات در رده‌بندی فوتبال باشگاهی قاره آسیا از ایران سبقت بگیرد و در رتبۀ پنجم این رنکینگ بایستد. 🔹در صورت ایستادن ایران در رتبه ششم، فوتبال کشورمان ۱+۱ سهمیه (یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف) کسب می‌کند و یک نماینده کشورمان باید در لیگ قهرمانان آسیا ۲ رقابت کند.
🔴 تکمیل زیرساخت‌های گردشگری ‌لرستان نیازمند ورود بخش خصوصی است 🔹رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: تعیین حوزه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و جامعه علمی در بحث ایجاد زیرساخت‌های اقامتی و بوم‌گرایی بسیار اهمیت دارد. 🔹همچنین تعیین حوزه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و جامعه علمی در بحث ایجاد زیرساخت‌های اقامتی و بوم‌گرایی بسیار اهمیت دارد. 🔹گردشگری طبیعی در استان در کنار گردشگری مذهبی، فرهنگی و تاریخی ظرفیت ایجاد تحول اقتصادی در جامعه محلی و سرمایه گذاران علاقه‌مند به این حوزه را دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لرستان_ زیبا | بهشتی به‌نام دره نارون در خرم‌آباد
🗣 نخود آب بهترین صبحانه جهت دفع اخلاط زائد بدن 🎍فواید نخود ✨طبع گرم و برای تقویت بنیه، یکی از بهترین حبوبات است. ✨برای تقویت نیروی جنسی و رفع ناباروری ها مصرف نخود به اشکال مختلف توصیه می شود. ✨ مقوی بدن های ضعیف و تقویت کننده نیروی جنسی است، هم‌چنین در تحلیل بادها نیز اثر مفیدی دارد. ✨برای تقویت صدا و درمان گرفتگی صدا نیز مفید است ✨این غذا علاوه بر ضد دیابت بودن، در صورت مداومت، بدن را از چهار خلط مضرّ سودا، صفرا، بلغم و کثیفی خون پاکسازی می کند، و از غذاهای است که برای ناباروری بسیار عالیست. 🎍طرز تهیه نخود آب مواد لازم نخود ۴۰۰ گرم پیاز متوسط ۳ عدد روغن زیتون آرد گندم سبوس دار ۱ قاشق غذاخوری یا سویق گندم ( یا آرد جو ) نمک و فلفل و زردچوبه به مقدار کافی نخود را یک شب قبل خیس کرده و صبح صاف کنید.پیازها را خُرد کرده با روغن زیتون سرخ می کنید تا طلایی شود. نخودها را به پیاز داغ اضافه کرده و کمی تفت دهید نمک و فلفل و زردچوبه و چهار لیوان آب را اضافه کنید. شعله را کم کرده و با حرارت ملایم نخودها را بپزید، در آخر که نخودها خوب پخته شد آرد یا سویق گندم را در نصف استکان آب سرد مخلوط و به نخود اضافه کنید. بعد از اینکه چند جوش خورد شعله را خاموش کنید. نکته: این غذا را می‌توانید همراه با آبغوره و یا سرکه میل کنید. مخصوصا افرادی که صفرا دارند و حرارت بدن آنها بالا هست بهتر است با سرکه و آبغوره میل کنند در این غذا می توانید مقداری گوشت هم اضافه کنید. اضافه کردن زیره سیاه هم به نخود آب توصیه می شود.