فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نمایی زیبا از اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام حسن علیهالسلام در جوار گنبد طلایی حرم مطهر رضوی
6.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان تکاندهنده حضرت امام خمینی
✍ من خوف این را دارم که مردم به خاطر اطاعت از حرفهای ما بهشت بروند اما خود ما به خاطر اینکه مهذب نبودیم برویم جهنم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام خامنهای: در یکی از نوشتههایی که برای من فرستادند یک کلمهای دیدم که خیلی خوشم آمد و به جای فضای مجازی گفته بودند
10.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ سخنرانیهایی پیرامون امام حسن مجتبی علیه السلام
با بیان شهید کافی ( قسمت اول)
13.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ سخنرانیهایی پیرامون امام حسن مجتبی علیه السلام
با بیان شهید کافی ( قسمت دوم)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ سخنرانیهایی پیرامون امام حسن مجتبی علیه السلام
با بیان شهید کافی ( قسمت سوم و اخر)
📢 میلاد حُسن مجسّم بر زبان پیغمبر خاتم
✏️ امام خامنهای: میلاد امام مجتبی، امام حسن (علیه الصّلاة و السّلام)؛ حُسن مجسّم بر زبان پیغمبر خاتم (صلّی الله علیه و آله) که این نام را ایشان بر روی این مولود گذاشتند -و این خیلی با عظمت است، خیلی مهم است که پیغمبر این بزرگوار را، این کودک مبارک را «حسن» بنامند- انشاءالله بر همهتان مبارک باشد.
🌙 #بهار_معنویت | روز پانزدهم ماه مبارک رمضان
من بارها اعلام کردهام که با هیچکس در هر مرتبهای باشد عقد اخوت نبستهام.
چهارچوب دوستی من در درستی راه هر فرد نهفته است. دفاع از اسلام و حزبالله اصل خدشهناپذیر سیاست جمهوری اسلامی است.
ما باید مدافع افرادی باشیم که منافقین سرهاشان را در مقابل زنان و فرزندانشان در سر سفرۀ افطار گوش تا گوش بریدند. ما باید دشمن سرسخت کسانی باشیم که پروندههای همکاری آنان با امریکا از لانۀ جاسوسی بیرون آمد. ما باید تمام عشقمان به خدا باشد نه تاریخ.
کسانیکه از منافقین و لیبرالها دفاع میکنند، پیش ملت عزیز و شهید دادۀ ما راهی ندارند. اگر ایادی بیگانه و ناآگاهان گول خورده که بدون توجه بلندگوی دیگران شدهاند، از این حرکات دست برندارند، مردم آنها را بدون هیچگونه گذشتی طرد خواهندکرد!
● حضرتامام خمینی (ره) / ۲ فروردین ۱۳۶۸
⎙ ۶ فروردین ماه | سالروز عزل آقای منتظری از قائم مقامی رهبری توسط امام خمینی (ره)
در جنگهای جدید، معیار طرف برنده، تفسیر پیروزی از نظر مهاجم مهم نیست بلکه مهم، تفسیر شکست از نظر مدافع است.
🔹بنابراین در این جنگها، مفهوم پیروزی در صلح جانشین پیروزی در جنگ میگردد.
🔸پیروزی در صلح به معنای تثبیت دستاوردهای نظامی مدافع و اعمال شرایط مورد نظر بر حریف برای پایان جنگ است.
🔹بنابراین برای پیروزی در صلح، چه بسا بیش از ابزارهای نظامی، این ابزارهای سیاسی، مدنی، رسانهای و فرهنگی هستند که میتوانند در تحقق هدف ما موثر باشند.
🔸این در حالی است که تخریب سیستماتیک با حداکثر کردن قدرت آتش نظامی بر پایه آتش توپخانه و جنگنده شاید تنها ابزار رژیم صهیونیستی در جنگ فوق است که حاکی از جنگیدن رژیم به سبک جنگ جهانی دوم است.
🔹در همین راستا، تصویب قطعنامه امروز سازمان ملل و همچنین خروج گدعون سائر از دولت رژیم صهیونیستی که میتواند ناپایداری سیاسی در رژیم را تشدید کند در قالب بخشی از هدف اصلی مقاومت، یعنی یافتن راهی برای فشار سیاسی موثر بر رژیم تا حصول آتشبس و حفظ حماس قرار میگیرد.
💠 جنگ رسانهای
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از شاعران فرمودند«امروز تأثیر رسانهها در عقب راندن دشمن بیشتر از موشک و پهپاد است.هرکس رسانه قویتر داشته باشد در اهدافی که دارد موفقتر خواهد بود»
🔶 در گذشته بشر تصور میکرد که بمبهای اتمی قویترین و مخربترین سلاحها هستند، اما امروز به تجربه ثابت شده است که قویترین و تاثیرگذارترین سلاح، رسانه است و نه بمب اتم، زیرا بر خلاف بمبها و سلاحها که افراد را حذف میکنند، رسانه میتواند افراد را از جبهه روبرو حذف و به جبههی خودی بیفزاید. لذا رسانه با کمترین هزینه ، بالاترین بهرهبرداری را برای صاحبان خود به ارمغان میآورد.اندیشکده رند معتقد است در جنگ فردا(امروز) کسی که بزرگترین بمبها را داشته باشد پیروز نیست، بلکه کسی که بهترین روایت را دارد پیروز جنگ است.
✅ کشورها و قدرتهای سلطهگر با بهرهگیری از بیشترین حجم اطلاعات و انتقال آنها، اهداف خود را در خارج از مرزهای سرزمینی جستجو میکنند و به همین منظور رسانههای قدرتمندی برای انتقال اطلاعات و تفکرات استعماری خود به مردم کشورهای مختلف جهان راهاندازی میکنند که هر روز تعداد آنها در حال افزایش است. اکنون به جرأت میتوان گفت که حفظ و گسترش قدرت استکباری نظام سلطه به حضور و ظهور رسانههایشان در این دنیای دیجیتال وابسته است.جنگ، جنگ رسانهای است؛ هر کس رسانهی قویتری داشته باشد، در اهدافی که دارد، موفّقتر خواهد بود.