eitaa logo
این عماریون
365 دنبال‌کننده
241.2هزار عکس
65.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
به روایت از برادر : به تبعیت از برادران بزرگتر ، حضوری فعال در بسیج داشت و اوقات فراغتش بیشتر در بسیج و مسجد بود. این حضور فعال را در بسیج دانشگاه هم به‌ عنوان معاون نیروی انسانی ادامه داد. 🍃⚘🍃 در سطح دانشگاه با همه ی دانشجویان از هر ارتباط خوبی داشت و دور خود هاله ایجاد نمی‌کرد. همین اخلاق خوش او سبب جذب دیگران در فعالیت‌های بسیج شده بود. 🍃⚘🍃 بعد از سربازی در مقطع ارشد رشته ی مکانیک دانشگاه شیراز پذیرفته شد. همزمان با  ثبت‌ نامش در دانشگاه ، رفتنش به قطعی شد که بین این دو ، رفتن به را کرد. 😭😭 🍃⚘🍃 حرف این بود که اگه دانشجوها به خاطر منافع شخصی یا امتیاز به بسیج روی آورند بسیج بالاخره اثر خود را می‌گذاره. در واقع اعتقاد او جذب حداکثری بود. 🍃⚘🍃 در آخرین عملیات قبل از احمد حین باز پس‌گیری شهرک زیتان به نقل از فرمانده ی اون عملیات و طبق درخواست ایشون برای جلوگیری از دادن تلفات زیاد در ابتدا ۵ نفر داوطلب برای شروع عملیات لازم بود. 🍃⚘🍃
احمد ٢۵ مهرماه ٩۴ برای گذروندن امور آموزشی به شهرستان بهبهان رفت و برای اولین بار به‌ عنوان نیروی تخریبچی به اعزام شد. 🍃⚘🍃 سریعا هم به‌ همراه ۴ نفر دیگه با اعلام آمادگی می‌کنند. با وجود این‌ که احتمال تقریبا ١۰۰ درصد بود. 😭😭 🍃⚘🍃 ١۶ آذر هم با پیشروی گردان امام حسین (ع)⚘در منطقه ی عملیاتی زیتان در اطراف شهر حلب با اصابت گلوله به پهلوی چپ همزمان با صفر و رحلت حضرت رسول اکرم (ص)⚘به رسید. 😭😭 🍃⚘🍃 سرانجام احمد قاسمی کرانی هم در باز پس گیری روستا های اطراف لازقیه در تاریخ ۱۳۹۴/۹/۱۶ در پیشروی دسته ی هجومی گردان امام حسین (ع)⚘ بر اثر گلوله گروهک های تکفیری داعش به آرزویش که همانا در راه خدا بود رسید. 🍃⚘🍃 مزار زادگاهش روستای کران شهر فارسان استان چهار محال و بختیاری. 🍃⚘🍃 شادی ارواح طیبه ی شهدا،امام شهدا،شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم،شهدای هسته ای و علی الخصوص شهید سرفراز     💠 شهید احمد قاسمی کرانی 💠                            🌷  صلوات 🌷‌ ✨ التماس دعای فرج وشهادت✨ یاعلی مدد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚘🍃بر شهادت خنده کردند😭 ⚘🍃راه حق را زنده کردند به روی لب چنین می گفت ⚘🍃لاله را کردند سید حسین هاشمیان
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرحیم هر صبح سه مرتبه : اَلْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ اَلْحَمْدُ لِلّهِ حَمْداً كَثيراً طَيِّباً مُباركاً فيهِ اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَاَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ وَ اَنَّهُ سَیِّدُ الاْوَّلینَ وَالاْ خِرینَ وَاَنَّهُ سَیِّدُ الاْنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ 🌹🌹🌹 : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم (سوره مبارکه علق آیات ۱ تا ۵) بخوان به نام پروردگارت که جهانیان را آفرید. انسان را از خون بسته سرشت بخوان ! و پروردگارت کریمترین است همان که آموخت با قلم، آموخت به انسان آنچه را که نمی دانست. 👈 در این آیات خداوند، خود را «معلم» می خواند و جالب این که معلم بودن خود را بعد از آفرینش پیچیده ترین و بهترین شاهکار خلقت، یعنی انسان آورده است. مقام معلم بودن را خدا، بعد از آفرینش قرارداد. نوعی انسانی را که هیچ نمی دانست، به وسیله قلم آموزش داد که این از اوج خلاقیت و هنر شگفت خداوند در امر آفرینش حکایت دارد. از این رو، می توان گفت که هنر شگفت معلمی از آن خداوند عالم است 🌹🌹🌹 : امام علی (ع) : قُم عَن مَجلِسِکَ لِاَبیکَ وَ مُعَلِّمِکَ وَ اِن کُنتَ اَمیراً به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی (تصنیف غرر الحکم و دررالکلم ص۴۳۵ ) ‌ 🌹🌹🌹 "بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ" "اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً، حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا" 🌹🌹🌹 اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🌹🌹🌹 معلم می سوزد ولی نمی سوزاند، هدایت می کند و گمراه نمی سازد، آتش درونش سرد است و سلام، و درود او همچون عود و رایحه اش جهانگیر. معلم چراغ هدایت و کشتی نجات است. معلم راهنمای خوبی ها و نیکی ها و هدایتگر و بیدار کننده است. معلمی، همان گونه که معلم پیر انقلاب (ره) فرموده، شغل انبیاست و امت سرگردان را از وادی جهل و ضلالت به سر منزل هدایت و سعادت و از دریای پرتلاطم فساد و انحراف به ساحل امیدبخش نجات و نیکبختی می رساند. سالروز و گرامیباد 🌹🌹🌹 ای زنده، ای پاینده سلام خدمت هموطنان گرامی صبحتان بخیر و نیکی روز چهارشنبه خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش وسربلندی و انرژی مثبت برایتان آرزومندم
8.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 در دیدار  معلمان: باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم. 🔹مساله زبان، ملیت و پرچم از مسائل اساسی و مهم است. 🔺دانش آموز باید به ایرانی بودن خود افتخار کند که افتخار هم دارد. ۱۴۰۲/۲/۱۲ (عج)
معلم اول است «عَلَّمَ الْإِنْسانَ ما لَمْ يَعْلَمْ» معلم است «عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوى‌» معلم است« یزکّیهم و یعلّمهم الکتاب و الحکمه» 👈بنابراین معلّمی جایگاه رفیع و منیع است. خصوصا که معلّمین عصر حاضر تعلیم دهندگان که هم بایستی معلمی کنند و هم باید نمایند. 👈معلم می سوزد ولی نمی سوزاند، هدایت می کند و گمراه نمی سازد، آتش درونش سرد است و سلام، و درود او همچون عود و رایحه اش جهانگیر. معلم چراغ هدایت و کشتی نجات است. معلم راهنمای خوبی ها و نیکی ها و هدایتگر و بیدار کننده است. معلمی، همان گونه که معلم پیر انقلاب (ره) فرموده، شغل انبیاست و امت سرگردان را از وادی جهل و ضلالت به سر منزل هدایت و سعادت و از دریای پرتلاطم فساد و انحراف به ساحل امیدبخش نجات و نیکبختی می رساند. سالروز و گرامیباد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم‌الله الرحمن الرحیم 🚨اهداف کانونی بی‌بی‌سی از انتشار گزارش جدید 👈خون جهان را برداشته وبیش از ۱۴ساعت است که خبر اول بی‌بی‌سی جهانی معطوف به «گزارشی تکان‌دهنده» مرتبط با ایران است؛ گزارشی به اصطلاح تحقیقی که یکسال‌ونیم در آب‌نمک خوابانده شده بود تا سرفرصت همچون برگ برنده‌ای رو شود و مازاد رسانه‌ای-سیاسی مطلوبی برای مدیران پروژه‌ی «بلوای ۱۴۰۱» به همراه آورد 👈 حقیقتاً چه زمانی بهتر از اکنون که در اوج ورشکستگی اخلاقی و انحطاط ایدئولوژیک غرب،و در نقطه‌ای از تاریخ که جانیان صهیونازی باهیچ پوششی نمی‌توانند توحّش بی‌مثال خود را پشت قربانی‌نمایی تاریخی‌شان پنهان کنند 👈 از سالگرد غائله‌ی ززآ و هم‌زمان با رونمایی آشکار از صاحب‌کار اصلی رسانه‌ی موساد-اینترنشنال،اپوزسیون تبهکار ایران نیز کالیبر واقعی خود را به نمایش گذاشت و نشان داد که ملتهب کردن دوباره‌ی فضای جامعه‌ی ایران در توان‌اش نیست ونتیجتاً اتاق جنگ موساد درقالب رسانه نیز تا حدّ زیادی تضعیف شد اندکی بعد بارقم خوردن عملیات طوفان الاقصی درهفتم اکتبر،رژیم اسرائیل موساد-اینترنشنال را برای سفیدشویی جنایات صهیونازی‌ها به شکل تمام‌وقت به کار گرفت وهمین امر موجب گردید که تشت این شبه‌رسانه بیش از پیش از بوم بیفتد 👈 بدین ترتیب بی‌بی‌سی فارسی درخطّ مقدم نبرد رسانه‌ای وشناختی علیه ایران قرار گرفت و در سراسر این هفت‌ ماه، باتکیه بر اسلوب ورویکرد حرفه‌ای‌تری که درخبر پراکنی،شبهه‌افکنی و پروپاگاندای نرم دارد، جور موساد-اینترنشنال را علیه ایران به مثابه ستون محورمقاومت کشید تا امروز 👈 امروز اما برای انتشار چنین گزارشی بی‌بی‌سی جهانی وارد عرصه می‌شود و نه بی‌بی‌سی فارسی چراکه اهداف تعریف‌شده برای پروژه‌ی انتشار این «گزارش هولناک» صرفاً بنا نیست که به غائله‌ی ۱۴۰۱ متّصل شود و به کالبد بی‌جان آن بلوا نفس مصنوعی دهد اهداف این گزارش چندوجهی و درهم‌تنیده‌اند؛ آن هم به شکلی که مخاطب نتواند به آسانی اجزای آن را از هم تفکیک کند ✍ اهداف کانونی این گزارش شامل این موارد است: ۱. نوک پیکان نقض حقوق بشر را از اسرائیل (عامل نسل‌کشی) به سوی ایران(مثلا مرگ چندنوجوان معترض)برمی‌گرداند و با هم‌ترازسازی ایران واسرائیل در ارتکاب جنایت،به اسرائیل فرصت بازسازی چهره‌ی خود را _ولو به شکل محدود، اعطا می‌کند آن هم دروضعیتی که حتی ایالات متحده اقرار می‌کند که پنج یگان ارتش اسرائیل مرتکب نقض فاحش حقوق بشر شده‌اند ۲. سرکوب گسترده‌ی اعتراضات دانشجویان و دانشگاهیان درغرب، دربرابر جزئیات هولناک سرکوب نوجوانان در ایران رنگ می‌بازد و غرب ورشکسته را دوباره بر مسند مدّعی حقوق بشر می‌نشاند ۳. سپاه پاسداران که پس ازحادثه‌ی تروریستی کنسولگری ایران در دمشق و متعاقب آن پاسخ قدرتمند ایران درخاک فلسطین اشغالی،در افکارعمومی مردم ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده بود،به عنوان عامل جنایت در مظان اتّهام قرار می‌گیرد و دستاوردهای داخلی تنش ایران و اسرائیل در میدان را به محاق می‌برد ۴. بحث قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی دولت‌های غربی را باز برجسته می‌کند وپیگیری آن را دررسانه‌ها و درسطح نهادهای حقوقی بین‌المللی شدّت می‌بخشد آن هم درشرایطی که دادگاه بین‌المللی کیفری از احتمال صدور قرار بازداشت نتانیاهو و چندتن از وزرای کابینه‌اش به جرم ارتکاب جنایات جنگی خبر می‌دهد ۵. این گزارش باید امتداد انتقامی تلقّی شود که اسرائیل نتوانست درپاسخ به حمله‌ی پهپادی-موشکی ایران، درخاک ایران عملیاتی کند این قاعده‌ی جنگ‌های هیبریدی است که پاسخ‌ها وپاتک‌ها به دشمن لزوماً ازهمان جنسی نیستند که حریف به کار گرفته‌است اکنون که اسرائیل چنان درضعف است که حتی باوجود ماشین جنگی موساد-اینترنشنال هم قادر به موج‌سازی رسانه‌ای علیه ایران نیست،حرفه‌ای‌ترین رسانه‌ی جهان به نیابت از حامیان استعمارگر اسرائیل به کمک‌اش آمده است ۶. نکته‌ی مهم دیگر طرح شبهه‌ی حضور فعال نیروهای«حزب‌الله» در ایران است درگزارش از عاملیت مستقیم«حزب‌الله» نام برده شده و این گروه هم‌دست سپاه پاسداران در ارتکاب جنایت در داخل ایران تصویر می‌شود گرچه هم‌زمان این تردید هم به میان می‌آید که این حزب‌الله همان حزب‌الله لبنان است یا نه، امااصل قضیه این است که علیه حزب‌الله که از هشتم اکتبر در کنار نیروهای مقاومت فلسطین در غزّه جنگیده،ادعاهایی جعل می‌شود که زمینه‌های تحریم‌های حقوق بشری و تبعات سیاسی علیه این سازمان را هموار می‌کند 👈بااین اوصاف نمی‌توان لحظه‌ای در این واقعیت تردید کرد که رونمایی از این گزارش، باافزایش فشار بر ایران ودیگر نیروهای مقاومت درمنطقه،نسل‌کشی غزّه،تغییر نقشه‌ی فلسطین و دگرگونی ساختار ومناسبات منطقه وبلکه نظم سراسر نظام بین‌الملل پیوند انکارناپذیری دارد
امروز ۱۲ اردیبهشت مصادف با روز معلم 🌹