بسم الله الرحمن الرحیم
▶️ یادداشتی بر ترفند جدید غرب ( بازی ربات همستر کمبات کویین )در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تیر ماه ۱۴۰۳
🌑در اولین بررسی میدانی متوجه میشویم که دشمنان در یک انسجام و وحدت در صدد مدیریت افکار عمومی در کشور جمهوری اسلامی به وحدت نظر رسیده اند.
🌑گام دوم دشمنان در راستای انتخابات تیر ماه ریاست جمهوری که با قدرت و وحدت دنبال می کنند،عدم تمرکز ملت ایران بر انتخابات ریاست جمهوری تیر ماه سال جاری است.که یکی از راهبردهای دشمنان در این موضوع عبارت است از کلید زدن پروژه ای به نام «ربات همستر کمبات کویین »
🌑هدف از کلید خوردن این پروژه توسط دشمنان غربی عبارت است از سست کردن اراده و عزم پولادین ملت ایران برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تیر ماه سال جاری.
🌑نظر به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات و به منظور دور نگهداشتن ملت فهیم و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران از اپلیکیشن های داخلی ،دشمنان و در رأس آنها رژیم کودک کش اسرائیل ،پروژه صهیونیستی _غربی و عبری به نام «همستر کویین » را کلید زده اند.
🌑در جهت مدیریت افکار عمومی و پرت کردن حواس عموم مردم مبدأ خرید کارت های این بازی را صرافی ها قرار داده اند.
🌑هدف و راهبرد مهم دشمنان در این پروژه عبارت است از مدیریت افکار عمومی با اهداف سه گانه که عبارتند از:
الف:مدیریت افکار عمومی در جهت کاهش مشارکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری
ب:کاهش استقبال و در نهایت عدم استفاده ملت ایران از اپلیکیشن ها و پیام رسان های داخلی با اهدافی مانند:
_جلوگیری از شناخت کامل کاندیداهای انتخابات ریاست
_,نشناختن برنامه ها و راهبردهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
_ فراهم کردن معرفی کاندیداهای مد نظر جبهه غربی _ عبری در کشور
_کاهش شور و شوق انتخاباتی در جامعه
_بزرگ وانمود کردن مشکلات و مسائل کشور
🌑هدف دیگر این پروژه دو جنسیتی بودن آنست.یعنی ضمن کاربرد مذهبی دادن به آن مثلا صلوات شمار و حتی توهین به دین و مقدسات اسلامی.
🌑 مشارکت محورهای غربی _عربی _ عبری و منافقین . سلطنت طلبان و...در برنامه ریزی و تولید این پروژه و اقدامات قبلی
🟢بر هم زننده همه معادلات و راهبردهای دشمنان در این انتخابات مثل انتخابات ادوار مختلف گذشته عبارتند از وحدت و همدلی و همبستگی ملی از صدر تا ذیل ،حفظ منافع ملی و ترجیح آن بر منافع حزبی و جناحی خود توسط همه اقشار بویژه نامزدهای انتخاباتی،همگامی و حرکت در مسیر ولایت و گوش دادن به هشدارهای رهبر معظم انقلاب و جلوگیری از قطبی سازی در جامعه و رصد دقیق اقدامات و راهبردهای غربی _ عربی_عبری در داخل و منطقه و جهان و اشراف اطلاعاتی بر تلاش های مذبوحانه آنان که بوده و هست و خواهد بود.
انشاءالله
🖌سهراب خلیلی
۱۹ خرداد ۱۴۰۳
راهبردها و تاکتیک های ضد انقلاب در انتخابات ۸ تیر:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتخابات بعنوان عامل اصلی پیش برندگی و رفع مشکلات مردم، قطعا توسط ضد انقلاب مورد توجه است لذا؛
🔹باید به این نکته توجه داشت که دشمنان انقلاب هر عاملی که باعث توسعه و پیشرفت کشور شود را مورد نقد ، تحریف و تحریم قرار می دهد. و قطعا می دانند، انتخابات در ایران باعث پیشرفت کشور می شود.
🔹از باب سلامت انتخابات وقتی عامه مردم بر مبنای وجدان پاک خود به تاریخ انتخابات در ایران توجه می کنند می بینند جو غالب کشور به سمت یک رئیس جمهور بوده و به آن رای دادند و آن کاندیدا از صندوق رای بیرون آمد.
نخبگان می دانند انتخابات یعنی تزریق تفکر ، توان و اراده جدید در بدنه اجرایی کشور و خالی شدن فضا برای حضور جوانان در راستای توسعه کشور لذا باید به صورت جامع به راهبردها و تاکتیک های دشمنان انقلاب توجه نمود تا اسیر فریب ها و نیرنگ های آنها نشویم.
🔸راهبردها:
۱.ناکارآمد و بی تاثیر نشان دادن رای مردم؛
۲.مشروعیت زدایی از نظام و براندازی نرم
۳.نا امن سازی کشور؛ "باهدف به چالش کشیدن امنیت و قدرت جمهوری اسلامی بعنوان یکی بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی"
🔸تاکتیک ها:
۱.عملیات روانی رسانه ای جهت کاهش مشارکت در انتخابات (بزرگ نمایی بعضی از مشکلات اقتصادی در مناظرات ، مهندسی و فرمایشی خواندن انتخابات و ...)
۲.طراحی عملیات های رسانه ای به منظور حمایت از دورترین کاندیداها با گفتمان انقلاب اسلامی (دعوت مردم به تلگرام از طریق بازی و ارزهای دیجیتال ، فعالسازی حباب های هوشمند اینستاگرام ، ویژه برنامه های ماهواره ای و ...)
۳.برچسب زنی و تخریب کاندیداهای نزدیک به جبهه انقلاب
۴.عصبی کردن مردم جهت جلوگیری از ایجاد وحدت ملی به واسطه انتخابات (پرداختن به خاطرات تلخ گذشته نظیر جنبش ززآ و ...)
۵.بسیج ظرفیت ها و امکانات خود به منظور حمایت از کاندیداهای مد نظر ( سازمان های بین المللی ، نرم افزارها و شبکه های اجتماعی و ...)
🔸در پایان باید مردم عزیز ایران توجه کنند که مشکلات کشور قطعا توسط مردم و دولتمردان درون کشور برطرف می شود و کشورهای خارجی چه دوست چه دشمن کمترین نقش را در پیشرفت یک کشور دارند.
ایجاد دو قطبی هایی نظیر مذاکره و فیلترینگ و از این دست مسائل از فریب ها ، تکنیک ها و تاکتیکهای رسانه ای دشمنان هستند که فقط با هدف جلوگیری از پیشرفت کشور و حمایت از کاندیداهای خاص طراحی و اجرا می شوند.
🔹 لذا اگر مردم دوستدار برطرف شدن مشکلات کشور هستند که قطعا هستند باید در یک فضای منطقی برنامه های کاندیداها و سوابق جریانات سیاسی را بررسی و از افراد مورد اعتماد و درگیر با رفع مشکلات کشور نظرخواهی و مشورت کنند.
دقت شود افرادی که در کف میدان حل مشکلات کشور نیستند و فقط در بستر فضای مجازی ارائه نظر می کنند افراد مناسبی برای مشورت در این خصوص نیستند ، خیلی از این افراد فقط به دنبال جذب مخاطب و شاید با هدف دیگری...! اظهار نظر می کنند. پس باید دوست و دشمن را خوب شناخت.
🔹این کشورها را در مواجه با سیاسیت های انقلاب اسلامی هیچگاه دوست ندانید. "آمریکا، انگلیس، آلمان ، فرانسه و رژیم کودک کُش اسرائیل"
رقابت نامزدهای ثبتنامی در شبکههای اجتماعی
🗓 ۱۰ الی ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
📊 سامانه «سوشال لیسنینگ دیتاک» در این گزارش به بررسی میزان توجه و محبوبیت نامزدهای ثبتنامی در شبکههای اجتماعی پرداخته است. (۱۰ نفری که بیشترین تعداد محتوا درباره آنها به اشتراک گذاشته شده است.)
🔥 بر اساس این دیتا، همچنان احمدینژاد بیشترین میزان توجه کاربران شبکههای اجتماعی را به خود جلب کرده است. لاریجانی نیز از لحاظ میزان توجه رشد قابل ملاحظهای نسبت به هفته گذشته داشته است.
🔥 در حالی که جلیلی مثبتترین توجهات را به خود اختصاص داده است.
📊 میزان توجه و محبوبیت هر یک از نامزدها میتواند متاثر از محتوای منتشر شده توسط تیم رسانهای آنها باشد.
📈 شاخصهای این نمودار:
💬 توجه: این شاخص اشاره دارد به مجموع توجه (بازدید، لایک و ...) به محتوایی (اخبار، پستها، توئیتها، و ...) که کاربران در مورد هر نامزد به اشتراک گذاشتهاند.
این دیتا از بسترهای اینستاگرام، تلگرام، توییتر، ایتا و... با استفاده از کلانداده سامانه دیتاک جمعآوری شده و به صورت درصد بیان شده است.
⭐️ محبوبیت: برآیند احساسات مثبت و منفی محتوای منتشرشده توسط کاربران است که از ۱۰۰_ تا ۱۰۰+ متغیر است.
🔰 نظر سنجی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
🔻مشارکت سیاسی شهروندان همواره برای نظامهای مختلف حکمرانی مهم بوده است، اهمیت این امر در نظامهای مردمسالاری همچون جمهوری اسلامی ایران دوچندان است. مؤسسه افکارسنجی ملت مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در راستای سنجش میزان مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری، از افراد بالای 18 سال در کشور و با روش نمونهگیری تصادفی ساده متناسب با جمعیت و بهشیوه تلفنی، از تاریخ 6 تا 9 خردادماه 1403 نظرسنجی انجام داده است.
برخی از مهمترین نتایج این پیمایش بهشرح زیر است؛
مشخصات پاسخگویان
در این نظرسنجی ملی، 50/1 درصد از پاسخگویان را مردان و 49/9 درصد را زنان تشکیل میدهند، همچنین 28/9 درصد از پاسخگویان در بازه سنی 18 تا 35 سال (جوان)، 57/3 درصد در بازه سنی 36 تا 60 سال (میانسال) و 13/1 درصد در بازه سنی بیش از 60 سال (سالمند) قرار دارند. 34/5 درصد دارای تحصیلات دانشگاهی، 60/5 درصد دارای تحصیلات غیردانشگاهی و 3/9 درصد نیز بیسواد هستند، همچنین 40/3 درصد از پاسخگویان ساکن مراکز استانها، 36/7 درصد ساکن شهرهای تابعه و 23 درصد ساکن روستاهای کشور هستند.
🔹تأثیر انتخابات در بهبود شرایط کشور
در نتیجه پرسش «همانطور که میدانید حدود یک ماه دیگر قرار است برای انتخاب رئیس جمهور جدید، انتخاباتی زودهنگام برگزار شود، فکر میکنید شرکت در این انتخابات چقدر در بهبود شرایط کشور مؤثر است؟» نزدیک به دوسوم از پاسخگویان (64/2 درصد) بهمیزان زیاد یا خیلی زیاد و در مقابل، 14 درصد از آنها بهمیزان کمی شرکت در این انتخابات را اثرگذار میدانند، همچنین، 18/3 درصد از مردم شرکت در این انتخابات را اصلاً در بهبود شرایط کشور مؤثر نمیدانند.
🔹اولویتهای اقدام رئیسجمهور آینده
در پاسخ به سؤال «بهنظر شما رئیس جمهور آینده کدام اقدام را باید در اولویت قرار دهد؟»، بهترتیب 33/8 درصد از پاسخگویان «عدالتخواهی و مبارزه با فساد»، 26/1 درصد «رفع تحریمهای خارجی»، 26 درصد «بهبود مدیریت و افزایش کارآمدی مسئولان» و 4/4 درصد «آزادیهای سیاسی و اجتماعی» را بهعنوان اولویت اصلی اقدامات رئیس جمهور آینده اعلام کردهاند
🔹میزان مشارکت در چهاردهمین انتخابات ریاستجمهوری
از پاسخگویان پرسیده شده است؛ «در انتخابات ریاستجمهوری ماه آینده، برخی از مردم شرکت میکنند و برخی شرکت نمیکنند؛ شما چطور؟» 53/4 درصد بیان کردهاند قطعاً شرکت میکنند و در مقابل 17/7 درصد اصلاً شرکت نمیکنند، همچنین، 28/9 درصد در این زمینه مردد بوده و هنوز تصمیم نگرفتهاند، با این حساب نرخ مشارکت در کل کشور با احتساب حاشیه خطای 3 درصد تا پایان هفته دوم خردادماه، 53/4 درصد پیشبینی میشود.
شایان ذکر است با توجه به ثبتنام چهرههای مختلف و نزدیک شدن به روزهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری، انتظار میرود میزان مشارکت افزایش پیدا کند.
🍃🇵🇸🇮🇷🍃
#تلنگر
⭕️ انسانِ غربی و همستر کامبت
📌 تاملی تربیتی بر فراگیری بازی همستر در سپهر جامعه ایرانی | محسن احمدی
🔻 انسانِ غربی از آن روز که مفهوم «کار» را به «شرِّ لازم» فروکاهید تا امروز همواره در پی آن بوده است تا ساعات کار کردن انسان را کم و ساعات فراغتش را بیشتر کند. اتوماسیونی شدن مشاغل در همه شئون تا ارزهای دیجیتال و نایت کوین و همستر ذیل همین اصل قابل تفسیر هستند.
🔻 «بهشت موعود» تمدن غرب، کسب پول بیشتر با زحمت کمتر است و پدید آمدن پدیدههایی همچون نایت کوین و همستر، تبلورات طبیعی این حیات تمدنی است.
🔸 انسانِ اسلام اما همواره کار را نه به مثابه شر بلکه «جوهره مرد» و «عبادت» تعریف کرده است و از این منظر، «پول مفت» به دست آوردن نه تنها ستوده نیست بلکه نوعی ضدارزش به حساب می آید. در این چارچوب فکری، برای کسب مال باید تلاش کرد و زحمت کشید. پول بدون زحمت، رحمتی را به زندگی انسان جاری نمی کند.
🔻 این مقال محلِ نقد و بررسی این دو دیدگاه تربیتی نیست و تنها می خواهد تلنگری باشد برای کسانی که می خواهند بدانند در کدام ساحت به عالم می نگرند: انسانِ غربی یا انسانِ اسلامی.
🔻 تبِ بالای فراگیری همستر در جامعه ایرانی، نشان از تب بالای اندیشه های غربی در پلتفرمهای اینترنتی دارد. اینگونه نیست که هرآنکه مشغول این بازی هاست در جرگه انسان های غربی است اما ایجادکنندگان تب، حتماً در پی اهداف تمدنی خود هستند.
🔻 همستر چه به پول برسد و چه نه، نشان می دهد جامعه ایرانیِ مومن به اسلام، همچنان در برابر موج های شبکه های اجتماعی بی جانپناه و آسیبپذیر است. تبها می آیند، روحیات و خصائصی را در ما به جا می گذارند و می روند. نسلی که برای امرار و معاش خود، نیازی به کار و تلاش و زحمت نبیند و چمباتمه بزند تا موجی از راه برسد بلکه مالی به او برسد، حسابی، چمران، سلیمانی، تهرانی مقدم، سمیعی و دیگر بزرگان این ملک نخواهد شد.