eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
. ترجمه‌ای حیرت انگیز توسط محمد جواد ظریف. تکه‌ای از این ترجمه را با هم می‌خوانیم: وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ.... .. ترجمه آیات توسط ظریف: [ای پیامبر] هرچه در توان دارید از نیرو و [شمشیرهای برّان] و اسب‌های آماده بسیج کنید، بعد در مذاکره با دشمنی که پیشتر شما را فریفته، آن ادوات و اسب‌ها را یکجا بدهید برود. و اگر دشمن تو را اینبار هم فریب داد و ادوات را گرفت و در مقابل چیزی نداد و عهدنامه را پاره کرد، اصلا مهم نیست، تو هیچ اقدامی نکن فقط همانجا منتظر بمان تا شاید دشمن به عهدنامه بازگردد. و خدا برای تو کافی است. و تو از این اتفاق درسی نگیر و باز به دشمن فریبکار عهدشکن اعتماد کن. و در مذاکرات بعدی عهدنامه‌ای حتی سست تر ببند و بقیه ادواتی که با دست خالی فراهم کرده‌ای‌ و باقیمانده‌ اسب‌ها و حتی کره ‌اسب‌ها را هم به همان فریبکاران بده بره و هیچ چیز نگیر. که دوستداران خدا کسانی هستند که از یک سوراخ دهها بار گزیده می‌شوند و خدا تو را کافی است. و بدان که تو ساده نیستی، دشمنت فریبکار است و وای بر مومنینی که بر تو خرده می‌گیرند. به آن مومنین بگو مهم نیست که چیزی برایشان به دست نیاورده‌ای و دارایی‌هایشان را به باد داده‌ای. مهم بستن عهدنامه است هرچند سست باشد و تو هم حتی یک بار از روی متن نهاییش نخوانده باشی‌، چرا که هر شکستی بر گردن دشمن فریبکار است. و همانا خداوند آنها که عهدنامه‌های سست می‌بندند را بیشتر دوست دارد. و کسی که از گذشته درس نمی‌گیرد و مسئولیتی نمی‌پذیرد و بقیه اموال مومنین را هم می‌خواهد بدهد برود، خداوند به او مقام شهادت می‌دهد و درهای بهشت را به رویش باز می‌کند. و اگرچه دیگر ادواتی برایتان باقی نمانده اما خداوند به بوسیله مومنینی که توسط عهدنامه‌های سست تو مال باخته و فقیر شده‌اند به شما نصرت خواهد داد. پانوشت: تا به حال معنای قران کریم تا این حد تحریف نشده. بنده که ادعایی ندارم اما تعجب می‌کنم از میان اینهمه معتقد یک نفر از چنین تحریف جدی به متن واضح قران برنیاشفت و به ظریف اعتراض نکرد.
✍🏻پزشکیان دیروز با آوردن ظریف آبروی کمی هم که داشت، کاملا از بین برد. ظریف انگار برجامی که او میگه با برجامی که به فرموده حضرت آقا خسارت محض بود فرق داره. از عزتی میگه که ما ندیدیم، از قدرتی میگه که ما جز ذلت و ضعف ندیدیم. قطعا میگم که پزشکیان قبر خودش رو کند خیال کردن که مردم دیگه باز به اینها اعتماد میکنند، اینها دنبال جمع کردن رأی خاکستری جامعه هستن. مردم ما هوشیارند و دیگه گول این شو های انتخاباتی برای جلب رأی شون رو نمیخورن. ❗️مردم قطعا به کسی که سابقه دیپلماسی لبخند ذلالت داره رأی نخواهند داد. ظریف کل زورش فشار ایمیلی بود😏 مردم دیگه به وزیر توئیتری اعتماد نخواهند کرد. زمان احمدی نژاد ٨٠٠ تحریم داشتیم که گفتن مقصر سعید جلیلی است. بعد زمانی که به اینها رسید شد ١۵٠٠ تحریم اونوقت به ظریف مدال افتخار سردار دیپلماسی دادن🤣🤦‍♂ پررو پررو میگه دو تا از اون تحریم‌ها روی من بوده یکی نیست به این احمق بگه تو چه وزیری هستی که تو روابط بین الملل خودتم دو بار تحریم کردن😁 یادمون نرفته که نمیتونستی از هتلت تو نیویورک هم خارج بشی فقط یک خیایون میتونستی بری تا برسی به سازمان ملل تویی که نمیتونستی از ترس اربابات یک خیابون اونطرفتر بری حق نداری از عزت حرف بزنی😒 حق نداری از پیروزی برجام حرف بزنی تو نتونستی تحریم رو از روی خودت برداری اونوقت چطور ادعای رفع تحریم داشتی!!
کیهان بررسی می‌کند 🔰 خداحافظی کشور با تنش آب و برق در دولت شهید رئیسی 🔸شهید رئیسی دولت سیزدهم را با ۱۵ هزار مگاوات ناترازی برق از دولت روحانی تحویل گرفت اما اکنون ۹ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور افزوده شده است. در حوزه آب هم برای نخستین‌بار در کشور، استان سیستان و بلوچستان با تنش آبی خداحافظی کرد و مردم پنج هزار روستا در سراسر کشور به آب شرب دسترسی پیدا کردند. 🔸در حوزه برق در دولت هفتم و هشتم ۶۰ درصد و نهم و دهم ۶۸ درصد و در دولت یازدهم و دوازدهم فقط ۲۳ درصد رشد تولید برق وجود داشت. 🔻دولت سیزدهم نیز با ۱۵ هزار مگاوات ناترازی برق، دولت را تحویل گرفت. به گفته وزیر نیرو در پایان دولت دهم ناترازی در تولید و مصرف برق نداشتیم و در دولت یازدهم و دوازدهم با کاهش شدید سرمایه‌گذاری و رشد اندک ظرفیت تولید برق شاهد ناترازی بودیم. 🔸مردم کاملا خاموشی‌های وقت و بی‌وقت دولت قبل را به خاطر دارند. در دولت روحانی قطعی برق از تابستان به زمستان هم تسری یافته و در کنار قطعی گاز، زندگی مردم و صنعتگران را مختل کرده بود. کار به جایی رسید که مردم تقاضا داشتند لااقل زمان خاموشی‌ها اعلام شود ولی دولت روحانی از اجابت همین خواسته هم ناتوان بود. 🔸در چنین شرایطی که مردم از عملکرد دولت روحانی کلافه بودند و هنوز هم آن روزها را به خاطر دارند، نامزد این جریان که با جمع کردن مسئولان دولت قبل و در حقیقت عاملان تشدید ناترازی‌های انرژی زیر چتر خود، عملا در حال تشکیل دولت سوم روحانی است، با وارونه‌نمایی واقعیت‌ها، دستاورد بزرگ دولت سیزدهم را زیر سؤال می‌برد. 🔸در دولت شهیدجمهور وضعیت به کلی تغییر کرد. در تابستان ۱۴۰۲ تامین برق بخش صنعت به ۴۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت رسید و ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق بیشتری برای صنایع تامین شد. 🔸در افزایش ظرفیت نیروگاهی دولت شهید رئیسی، سه محور مهم در دستور کار قرار گرفت. به گفته محرابیان، محور نخست توسعه نیروگاه‌هایی که در حوزه کار وزارت نیرو بود و برنامه‌ریزی شد که ۱۰ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه کشور اضافه شود اکنون حدود ۹ هزار مگاوات از برنامه‌ریزی محقق شده است.
آقای پزشکیان حالا که نهج البلاغه بلدی حکمت ۳۰۳ نهج‌البلاغه رو بخون : ما اكثر العبر و اقل الاعتبار. «پندها چه بسيار است و پند گرفتن چه اندك.» ما به عقب برنمیگردیم ..........
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅✅✅ اعلام حمایت حاج صادق اشک‌تلخ همرزم حاج قاسم سلیمانی از دکتر سعید جلیلی ⭕️ بعد از سردار نوعی‌اقدم، حاج صادق اشک‌تلخ فرمانده تیپ زینییون اعلام حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی اعلام نمودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️بند ۳۷ برجام که دکتر سعیدجلیلی از آن به عنوان بند باورنکردنی یاد کردند چیست؟ پ.ن:آقای ظریف لازم نیست سر مردم داد بزنید. فقط کافیه سواد خواندن متن برجام را داشته باشید همین کافیست .
🔴 ظریف : پوزش می‌خواهم نموداری که در تلویزیون نشان دادم اشتباه بود! 🔹محمد جواد ظریف که به عنوان کارشناس همراه با پزشکیان در برنامه انتخاباتی صداوسیما حاضر شده بود، در توییتی اذعان کرد نموداری که در این برنامه نشان داده اشتباه بوده است. 🔹البته ظریف در یک سانسور آشکار داده های نمودارهای خود را تا قبل از دولت شهید رئیسی آورده بود تا اثرات مثبت اقتصادی دولت سیزدهم که اتفاقا ناقض ادعاهای او بود عیان نشود . 🔹آیا مسعود پزشکیان که ادعای اخلاق‌مداری دارد در برنامه تلویزیونی بعدی که حاضر می‌شود خطای کارشناس خود را اصلاح می‌کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: گردن‌ کلفتها تخصص بنده است 🔺شاید کسی در کشور سراغ نداشته باشید که مثل من سراغ گردن کلفت‌ها برود. 🔺وزیر خاطی اطلاعات را رفتم یقه‌اش را در سال ۸۳ گرفتم آمد در صحن مجلس و محکوم شد. 🔺سراغ وزیر نفت ، دادستان تهران موقعی که خطا کرد. 🔺نظام ما نظام پاکی است 🔺تخصص من این است که نگذارم کسی خطا کند و اگر خطا کرد سراغش می‌روم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم وظیفه تک تک ما حضور است. و حضور ما رای به ارزشهای انقلاب اسلامی. حضور در انتخابات همان جهادی است که ما همواره از ابتدای انقلاب اسلامی منتظر آن بودیم تا وظیفه مان را در قبال آن انجام دهیم. وظیفه تک تک ما این است که نه تنها در انتخابات شرکت بلکه مردم را هم به این امر تشویق کنیم. مردم ما به خوبی می‌دانند که چشم جهانیان به این انتخابات است. بر همه ما واجب است که حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را گوش فرا دهیم. ملت ما برای انقلاب زحمات زیادی کشیده و خون های بسیاری نیز داده‌اند و لذا به لحاظ شرعی نیز بر همه ما واجب است که در انتخابات حضور پیدا کرده تا خون شهداء را پاس بداریم. پس با تمام این اوصاف ضمن دعوت از آحاد جامعه به ویژه مردم فهیم و شریف شهرستان اردکان همه با هم در روز ۸ تیر پای صندوق رای حاضر می شویم و آنچه تکلیف است انجام می دهیم و به تمام جهانیان نشان می دهیم که کشور ایران را دوست داریم. ان شاءالله با انتخاب دکتر جلیلی ادامه راه رئیس جمهور شهید تکمیل خواهیم کرد. این عماریون‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تصویب کلیات سند ملی هوش مصنوعی 🔹اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، کلیات سند ملی هوش مصنوعی و همچنین تأسیس سازمان ملی و تشکیل شورای راهبری هوش مصنوعی را تصویب کردند. 🔹در سند ملی هوش مصنوعی مقرر شده است که ایران در افقی ۱۰ ساله در جمع ۱۰ کشور پیشروی جهان در این حوزه قرار گیرد.
🔴فدراسیون فوتبال: فصل جدید لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود 🔹دولت به منظور خرید ۷ دستگاه VAR مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظه حمله ۳ گرگ به گله گاو‌ها ارتفاعات استان کردستان
🔴قرعه‌کشی ۴ مناظره تلویزیونی برگزار شد 🔹قرعه‌کشی ۴ مناظره با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری برگزار شد و صندلی هر یک از آن‌ها در مناظرات مشخص شد که به ترتیب زیر است: 🔹مناظره دوم شماره یک قاضی زاده هاشمی شماره سه پورمحمدی شماره پنج پزشکیان شماره دو قالیباف شماره چهار زاکانی شماره شش جلیلی 🔹مناظره سوم شماره پنج قاضی زاده هاشمی شماره شش زاکانی شماره یک پورمحمدی شماره دو قالیباف شماره سه پزشکیان شماره چهار جلیلی 🔹مناظره چهارم شماره یک قالیباف شماره سه قاضی زاده هاشمی شماره چهار پورمحمدی شماره شش زاکانی شماره دو پزشکیان شماره پنج جلیلی 🔹مناظره پنج شماره دو زاکانی شماره پنج قالیباف شماره سه جلیلی شماره یک قاضی زاده هاشمی شماره شش پزشکیان شماره چهار پورمحمدی
📸 تولد اولین جگوار سیاه در ایران
🔴شکست آمریکا طعم خوش اولین پیروزی! ایران 3️⃣ - 2️⃣ آمریکا ؛در یک کلمه؛ عالی بودیم 🇮🇷 26 | 25 | 25 | 26 | 15 🇺🇸 28 | 23 | 18 | 28 | 13 🔹کابوس تمام کردن مسابقات بدون پیروزی به پایان رسید
اولین نظرسنجی معتبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استقبال کم شور مردم از اقلیت؛ در ادامه وضعیت حامیان پزشکیان در اصفهان، یه سالن رو هم نتونستن پر کنند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ نتانیاهو: اصلاح طلبان، بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. 🔸 آن ها به نمایندگی از ما با جمهوری اسلامی درگیر هستند!
⚡با هدف تسهیل امور درمانی بازنشستگان عزیز؛ “نرم افزار درمان بیمه ملت” طراحی و در دسترس بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفت 🔹امکاناتی چون ایجاد پروفایل اختصاصی برای هر بیمه شده، امکان جستجوی مراکز درمانی، مشاهده سوابق درمان، ثبت هزینه های درمان و بارگذاری آنلاین مدارک و اسناد پزشکی و همچنین تماس با پشتیبانی نرم افزار در شرکت بیمه ملت، از جمله امکانات و ویژگی های نرم افزار درمان شرکت بیمه ملت برای بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری است.
⚡نتیجه تحقیق ۲۰ ساله نشان داد؛ سبک زندگی بی‌تحرک و نشستن جلوی تلویزیون بلای جان انسان در بزرگسالی و سالمندی 🔹فعالیت بدنی متوسط یا پایدار اثرات مفید بسیاری بر سلامت جسمی و روانی دارد و به پیری سالم کمک می‌کند. حالتی که سازمان جهانی بهداشت آن را عامل حفظ مهارت‌های عملکردی در دوران پیری می‌داند. 🔸 جایگزین کردن مدت زمان کم‌تحرکی با فعالیت بدنی هر چند سبک برای حفظ سلامتی با افزایش سن بسیار مفید است. 🔹تماشای تلویزیون یکی از خطرناک ترین رفتارهای بی تحرک برای سلامتی در نظر گرفته می شود، زیرا اغلب منجر به فعالیت های مضر دیگری مانند خوردن غذاهای ناسالم، عدم برقراری ارتباط با دیگران و اختلال در خواب می‌شود. 🔸زمان صرف شده برای نشستن، چه پشت میز و چه روی کاناپه، فرصت‌های بیرون رفتن و فعال بودن را از بین برده و در عین حال خطرات قلبی عروقی و فشار خون را افزایش می‌دهد. 🔹 *«حرکت» تنها به انجام یک فعالیت ورزشی محدود نمی‌شود و می‌تواند شامل فعالیت‌هایی مانند دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی با خانواده، استفاده از پله‌ها به جای آسانسور، گنجاندن یک استراحت فعال در روز کاری یا حتی انجام تماس‌های تلفنی به صورت ایستاده و باغبانی باشد.*