eitaa logo
این عماریون
352 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️*بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از دکتر جلیلی* جامعه مدرسین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عنایت به ضرورت‌های کشور و انقلاب، بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدین‌وسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اعلام می‌نمائیم.
«ناصرالدین شاه» به روسیه سفارش توپ داد. توپ را آوردند و در برابر چشمان همایونی شلیک کردند، از قضا لوله توپ روسی تحمل گلوله باروت را نداشت و منفجر شد و زمین زیر پایه توپ هم تبدیل به چاله ای شد! ملازمان شاه که اوضاع را خراب دیدند برای چاره آن گفتند: "قربان خاک خودی را که چنین می کند، ببینید خاک دشمن را چه خواهد کرد!!!"
‍ هرودت مورخ یونانی می گوید : قوانین ایرانیان برای همگان یکسان به اجرا در می آید. داریوش یکم در اجرای قوانین خود نسبت به کارکنان دولت سختگیرتر بود تا کیفر دادن آنان موجب درس عبرت دیگران شود، زیرا خطاها، لغزشها و سهل انگاریهای مأموران دولتی به حساب حکومت هخامنشیان گذاشته می شد و چنین چیزی را داریوش نمیپسندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری میعاد صالحی، مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری از فساد گسترده در صندوق: میعاد صالحی، مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با «نود اقتصادی» اظهار داشت: هر چه تلاش کردم قائم مقام هلدینگ ایرانگردی را برکنار کنم، نتوانستم، چون او داماد نائب رئیس مجلس[مسعود پزشکیان] بود. 👈مسعود پزشکیان هم اکنون یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ است تاریخ مصاحبه ۱۴ بهمن ۹۸ -حداکثری - هوشمندانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنرانی شیخ احمد کافی در خصوص ورود روغن های نباتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 داستان شنیدنی و تکان دهنده دعوت شیطان به زنا سخنران شهید کافی
37.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 اصلاحگران امت سخنران شهید کافی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دیدار با امام زمان عج - علامه حلی سخنران شهید کافی
✅ملت شریف و بزرگوار و ایثارگر و شهید پرور و صبور ایران بزرگ اسلامی با عرض سلام 🙏احتراما ما فرزندان و فداییان شما که از کاروان شهدای دفاع مقدس جا مانده ایم ♦️در این برهه حساس همچون سالهای دفاع مقدس احساس وظیفه کرده امروز مجددا به میدان آمده ایم 👈 تا بار دیگر خطر تجزیه و استعمار را با گرو گذاشتن آبرویمان که توسط شما به ما ارزانی شده از سر کشور بزرگمان رفع کنیم ✅ اینبار هم همچون دوران دفاع مقدس بدون یاری و پشتیبانی شما قادر نیستیم حرکتی انجام دهیم مگر آنکه شما ملت بزرگ ایران همراهیمان کنید. 🔹ملت شریف ایران ما رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در لشکر همیشه پیروز ۳۱ عاشورا امروز آبرویمان را گرو میگذاریم و تایید و تاکید میکنیم که نامزد اصلح و کسی که معتقدیم میتواند ادامه دهنده راه مظلومِ خدمت آیت الله شهید دکتر سیدابراهیم رئیسی باشد 👇 سعید جلیلی است که هم کارنامه مشخصی دارد و هم برنامه مدون و کارشناسی شده ♦️همگان میدانیم و دیده و شنیده ایم که دکتر پزشکیان فاقد برنامه مدون بوده و برای ریاست جمهوری کارآمد نیست ♦️شاید ایشان پزشکی حاذق باشد و استاد نهج البلاغه و مفسر قران باشد 👈 اما اداره کشور فردی را میطبد که مستقل از جناح های امتحان پس داده و افراد کار نابلد باشد 🔹ریاست جمهوری باید فردی باشد که به نیروها و توان داخلی کشور ایمان و اعتماد داشته باشد 👇 ♦️نه اینکه چشمش بدست دشمن غدار غربی باشد و چشم انتظار رفع تحریمها از طرف آمریکا. ♦️رئیس جمهور آینده کشور در این برهه خطرناک که دشمنان این سرزمین پهناور برایش خوابهای وحشتناکی دیده اند 👇 👈نمیتواند و نباید کشور را معطل جلسات 👇 👈کارشناسی با کارشناسانی کند که امتحان خود را داده و شده اند. 🔹لذا خواهش ما فرزندان شما ملت شریف ایران از شما این است که اگر میخواهید👇 گربه ملوسی که بالای خلیج همیشه فارس نشسته،👇 ♦️ توسط سگانی که احاطه اش کرده اند تکه تکه نشود. ♦️اگر میخواهید مرزهای فعلی جمهوری اسلامی که توسط فرزندان شما در دفاع مقدس علیه قلدران جهان حفظ شده باقی بماند 👇 ♦️و خون شهیدان ملعبه قدرت طلبی قدرت طلبان نگردد. ♦️اگر میخواهید همچنان آزادانه به هر کجای این سرزمین کهن و پهناور سفر کنید و مجبور به گرفتن ویزا نباشید. 👇 ♦️و در خاتمه اگر میخواهید در کشور شاهد آنچه که در همین دهه اخیر در سوریه اتفاق افتاد(جنگ داخلی و تجزیه طلبی) 👇 👈در کشور نباشیم لطفا روز جمعه با افتخار پای صندوقهای رای حضور پیدا کنید و با قدرت به خود رای بدهید تا ان شا الله👇 👈 در آینده نه چندان دور با اتکا به خدا و با توان جوانان ایرانی، کشوری درست کنیم که آرزوی هر انسان آزادیخواه و آزاد باشد به امید آن روز بسیجی جانباز دکتر سعید جلیلی✅ امضاء رزمندگان دفاع مقدس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
27.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 زمامداری نیکان سخنران شهید کافی
📣 امام علی علیه السلام: 🔸دنیا برای هیچ نوشنده‌ای زلال نمی شود و به هیچ یاری وفا نمی‌کند عیون الحکم والمواعظ
📣 چند توصیه در مورد قهوه ☕️ 🔸ناشتا ننوشید 🔸گرم نوشیده شود 🔸بهترین زمان مصرف: بعد صبحانه 🔸مصلحات: زنجبیل، نبات، گلاب، زعفران 🔸قهوه سرد: مضر برای قلب و باعث تپش قلب می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 توضیحات وزیر نفت در مورد افزایش فروش نفت ایران / اوجی: بله ما به اروپا نفت صادر می‌کنیم 🔸می‌گویند ایران نفت را فقط به چین می‌فروشد و پولش را نمی‌گیرد؛ این حرف واقعیت ندارد. 🔸با اقداماتی که انجام دادیم به بیش از ۱۷ کشور دنیا صادرات نفت داریم و تخفیف‌ها هم کمتر از انگشتان دست است. 🔸اگر پول فروش نفت نمی‌آمد این بدهی‌هایی که گذاشتید و ثبات بازار ارز یا تأمین کالاهای اساسی چگونه تأمین می‌شد؟
📣 تأمین انرژی الکتریکی از ارتعاشات خطوط راه‌آهن با روش جدید توسط دانشجو دانشگاه صنعتی اصفهان 🔸مسعود علی‌صادقی ریزی، دانشجو کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک با بررسی مکانیزم برداشت کننده انرژی مبتنی بر بال اسکرو و روش الکترومغاطیس که به ریل راه‌آهن متصل می‌شود و حل دستگاه معادلات دیفرانسیل به کمک دستور ode45 در متلب، توانست تاثیر پارامترهای موجود در این سیستم را مورد بررسی قرار دهد. 🔸️مسعود علی‌صادقی ریزی: طراحی این سیستم متشکل از دو قسمت الکتریکی شامل ژنراتور الکترومغناطیسی و قسمت مکانیکی شامل بال اسکرو، بلبرینگ‌های یک طرفه و چرخ‌دنده‌های مخروطی است. این سیستم قابلیت این را دارد که ارتعاش رفت و برگشتی ریل راه‌آهن را به یک حرکت چرخشی یک جهته تبدیل کند.
47.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 مشروح بیانات امروز رهبر انقلاب درباره مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری
♦️افراد صرفا با کارت ملی قدیمی خود نمی‌توانند رای دهند رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: 🔹وجود شناسنامه‌ یا کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات ضروری است. 🔹افراد در صورت داشتن کارت ملی قدیمی باید با شناسنامه برای رأی‌گیری در شعبه‌ها حضور یابند و صرفا با کارت ملی قدیمی نمی‌توانند رای دهند. 🔹افراد فاقد شناسنامه که کارت ملی آنها نیز قدیمی است تا روز پنجشنبه چهاردهم تیر فرصت دارند تا به ادارات ثبت احوال سراسر استان مراجعه و شناسنامه المثنی دریافت کنند. 🔹ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه، چهاردهم تیر پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است و از تمام ستادها و هواداران نامزدها میخواهیم تا پس از پایان زمانی قانونی تبلیغات انتخات، در فضای حقیقی و مجازی از هرگونه فعالیت‌ تبلیغی خودداری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 فرونشست زمین در خیابان آپادانا اول اصفهان منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان: 🔸️حادثه نشست بخشی از خیابان آپادانای اول شهر اصفهان بعلت ریزش خط لوله انتقال فاصلاب بتنی مسیر جنوب اصفهان، رخ داد. 🔸️عوامل ایمنی، آتش نشانی، پلیس راهور و تیم فنی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب به محل اعزام و ضمن اعمال محدودیت ترافیکی در جهت ایمنی محور، کنترل جریان فاضلاب و چگونگی اصلاح و بازسازی خط لوله برنامه ریزی شد. 🔸️قرار است در اسرع وقت عملیات حفاری روی لوله انجام و پس از اصلاح و تعویض خط لوله، پرسازی محل انجام گردد