eitaa logo
این عماریون
352 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر می خواهید فاجعه بورس فاجعه مثل ۷۰۰ کشته کرونا تعطیلی کارخانجات بنزین ۲۵ هزار تومنی رشد ۱۰۰۰درصدی دلار و...نبینی همین الان به یک نفر زنگ بزن و از برنامه های جلیلی و خطر دولت سوم روحانی و بی برنامه بودن وی بگو...
جمع بندی بنده از نتایج انتخابات فردا، تاکنون: ١.موفق بودن جلیلی در مناظره دوم به اذعان کارشناسان و حتی اصلاح طلبان و بازخورد مثبت بین مردم ٢.تلاش جبهه انقلاب و روشنگری در کانال های فیلتر شده مثل تلگرام و... که منجر به برتری جلیلی گردیده است. ٣.روشنگری های مردمی بخصوص در محلات، روستا، شهرهای کوچک که بازخوردگیری خوبی داشته است بخصوص برای کسانی که در دور اول شرکت نکرده اند. ۴.حضور فتاح و نیکزاد در مصلی اگرچه دیرهنگام اما برای ترک زبانان و حامیان قالیباف کاملا تعیین کننده بود و بازخوردگیری نسبتا خوبی داشته است. ۵.اختلاف جدی بین اصلاح طلبان و دعوا و جدال سر راهبردها و... که باعث انفعال رقیب گردیده است. ۶.سردرگمی رای دهندگان دور اول به پزشکیان برای بعد از انتخابات و مسیر دولت آینده ٧.نوع شخصیت پزشکیان که مسیر مشخصی را نمی تواند تعیین کند، سبب‌ سردرگمی حامیان و تئورسین های رقیب شده است. ٨. عدم توان جناح رقیب برای بیدار کردن گسل اجتماعی تا این لحظه و عدم امکان استفاده از رای های خاموش ٩.اثرگذاری معکوس رفتار های زشت حامیان پزشکیان علیه جلیلی بر روی مردم ١٠.مواضع جامعه مدرسین، بزرگان حوزه (حتی افرادی مثل سید حسن خمینی) سبب سرخوردگی جناح رقیب و تثبیت آرای جلیلی گردیده است. لذا جمع بندی بنده رای بیشتر آقای جلیلی خواهد بود انشاءالله... اما یک نکته مهم که از آن نمی توان غافل شد سناریوی رقیب برای بعد از انتخابات (رای آوری و عدم رای آوری) پزشکیان برای اقدامات بعدی است و آن فعال کردن مجدد کف خیابان جهت تحت فشار قرار دادن نظام می باشد.
🔴یک معلم هم رای نمی دهد به... 🔻به نظرم اگر تبیین خوبی انجام شود حتی یک معلم یا یک عضو نظام تعلیم و تربیت، هرگز در به جریان غربگرا رای نخواهد داد. چرا؟ 🔻در دولت روحانی وقتی فانی وزیر آموزش و پرورش شد گفت: «برای افزایش حقوق معلمان باید استخدام‌های جدید را کم کنیم»!! او همچنین گفت: «ما به هیچ وجه نیروی انسانی جدید استخدام نمی کنیم حتی اگر کسی بخواهد رایگان کار کند به خدمت او نیازی نیست» 🔻با عملی شدن این سیاست در دولت ، ورودی دانشگاه فرهنگیان از حدود ۲۲هزار نفر در سال ۹۱ به حدود ۴هزار نفر در سال ۹۴ رسید!! 🔻طرح موضوع واگذاری سالیانه ۱۰درصد از مدارس دولتی به بخش غیردولتی موجب می شد تا سال‌جاری، حدود ۸۰ درصد مدارس دولتی، غیر دولتی شود! 🔻البته هر دوی این سیاست ها با ورود رهبر معظم انقلاب تا حدی متوقف شد. 🔻در همان دوران، گویا به‌واسطه مسائل انتخابات، مدیریت مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش پروش با نظر عبدالحمید منصوب شد! 🔻موضوعاتی مانند سند ۲۰۳۰ و واگذاری سرپرستی ۵۰ ماهه سرپرستی دانشگاه فرهنگیان به کسی که بر علیه موجودیت آن مطلب نوشته بود و شورای عالی انقلاب فرهنگی او را تأیید نکرده بود، بماند. 🔻نتیجه این اقدامات موجب بی معلم‌ماندن چند هزار کلاس در سال‌جاری شد. 🔻اما وقتی مردم به دولت رأی دادند، دانشگاه فرهنگیان احیا شد و در مسیر رشد کمی و کیفی قرار گرفت، رتبه بندی معلمان با تخصیص ۱۰۰ همت اجرایی شد و ده‌ها طرح اصلاحی در نظام تعلیم و تربیت اجرا شد. حالا هم انتخاب با مردم است.
نزاریم کسایی که به سردار شهیدمون و شهید جمهورمون توهین کردن روی کار بیان نزاریم دولت سوم روحانی بازم بیاد نزاریم کسی که دروغ گویه بزرگه و از سادگی مردم استفاده میکنه و خودشو راستگو جلوه میده بیاد رو کار کسی که دولت خودشو انکار میکنه و به دروغ میگه من از اونا نیستم اما عملش و مدرک ها نشون میده که با روحانیه کسی که چنین دروغی میگه شک نکنین همه ی حرف و قول های پوچش هم دروغه کسی که موقع حرف زدن با یک دانشجو زد به دستش و دستش رو انداخت حالا ادعا میکنه مردمیه دولتی که 8 سال ایرانو به اتیش کشید بازم میخواد بیاد پزشکیانی که ادعا کرد که بچه هاش و همچنین بچه های خواهر برادرش بیکارن و از شغلش سواستفاده نکردن درحالی که دختره خودش گفت که در پتروشیمی جمع و برادر بزرگش در هیئت علمی دانشگاه صنعت و برادر کوچیکش در ایرانسل تبریز کار میکنه هُشیار باش ایرانی برنگرد به روحانی نه به دروغ نه به ظلم نه به کار خانه های تعطیل نه به بیسوادی نه به دولت پیر و نا کار آمد پزشکیان نه به زرشکیان نه به تبعیض نه به گرونی بنزین نه به صف های طولانی مرغ نه به سوء استفاده کردن از زن های ملت نه به زورگویی نه به روحانی و کابینه ی روحانی نه به پزشکیان نه به وعده های پوشالی
وعده آقای پزشکیان از بازار آزاد
*چرخه استراتژی تکراری اصلاح‌طلبان در همه انتخابات‌ها* ۱. *قبل انتخابات؛ به ما رای دهید وگرنه ایران کره شمالی می‌شود و طالبان سر کار می‌آید* ۲. *وقتی رای می آورند؛ قیمت همه چیز ده برابر و وضع معیشت مردم بدتر می‌شود* ۳. *آخرین روزهایی که در قدرت هستند؛ اختیارات کافی نداشتیم و نگذاشتند کار کنیم! رئیس جمهور که کاره ای نیست و...* ۴. *دور بعدی انتخابات؛ مردم اگر می‌خواهید از این جهنم و قفس نجات پیدا کنید، به ما رای بدین!!!*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنان طوفانی و دردمندانه در مراسم یادواره شهدا احسنت به این حس و حال و دعدغه انقلابی این حرفها را همه به خصوص مسئولان باید روزی ده بار گوش کنند. حتما تا آخر و با دقت گوش کنید و منتشر کنید تا همه ی مسئولان بشنوند شاید تلنگری باشه براشون و عبرت بگیرند.
۱۴ تیر سال‌روز ربایش سردار بی‌نشان در ظهر روز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۶۱، احمد متوسلیان فرمانده لشکر-۲۷ محمد رسول‌الله و فرمانده قوای محمد رسول‌الله اعزامی به سوریه، درحالی که پیش از بازگشت از لبنان به ایران به‌منظور بررسی آخرین وضعیت بیروت در جریان جنگ اول لبنان با همراهی سیدمحسن موسوی [کاردار دوم سفارت ایران در بیروت]، تقی رستگار مقدم [کارمند سفارت] و کاظم اخوان [خبرنگار] عازم پایتخت این کشور شده بود، در پست ایست و بازرسی شهر بِرباره در ۴۰ کیلومتری شمال بیروت توسط شبه‌نظامیان فالانژ ربوده شد و تاکنون هیچ خبری از سوی مقامات رسمی از سرنوشت او و همراهانش منتشر نشده است. «برادرها من به بیروت می‌روم و شما به تهران برمی‌گردید و بدانید همان‌طور که امام فرمود، راه فلسطین از بغداد می‌گذرد.» «آخرین سخنرانی احمد متوسلیان در جمع کادرهای ارشد قوای محمد رسول‌الله پیش از عزیمت به بیروت - صبح ۱۴ تیر ۱۳۶۱ - پادگان زبدانی - سوریه» ®🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چند عجایب جالب از روستاهای ایران که کمتر کسی میدونه..... 🟩🟩🟩
45.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه دکتر جلیلی به شهروند معلول در شهرستان فلاورجان 🎥 تماس کاندیدای ریاست جمهوری با آقای شهروند معلول و وظیفه شناس شهرستان 🔹 دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری یک روز بعد از انتخابات هفته گذشته، پس از اینکه فیلم رأی دادن شهروند معلول شهرستان فلاورجان آقای احمد رضایی جولرستانی را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده بود با ایشان تماس گرفت و ضمن اعزام نماینده‌ای برای عیادت از احمد آقا از ایشان تشکر و قدردانی نمود. 🔹 احمد رضایی فرد معلولی که حدود ۳ سال قبل در اثر قصور پزشکی نیمی از بدن خود را از دست داد با این همه سختی و مشکلات باز هم قافیه را نباخت و با روحیه‌ای مثال‌زدنی در سخت ترین شرایط خود را به پای صندوق رأی رساند و با مشارکت در انتخابات مردم ایران و شهرستان فلاورجان را نیز به انتخابات دعوت نمود.
عوارض خوردن چای پر رنگ!☕ - هر چه چای مصرفی پر رنگ‌ تر یا به اصطلاح غلیظ‌ تر باشد، میزان کافئین دریافتی بیشتر می‌شود. - کافئین، مدر یا ادرار آور است، بنابراین نوشیدن چای پررنگ، باعث اتلاف آب بدن شده و فرد را با مشکل یبوست مواجه می‌کند. - کافئین موجب افزایش ضربان قلب و فشار خون می شود. نوشیدن چای پررنگ باعث سوزش در ناحیه قفسه سینه و قلب فرد می‌شود. - کافئین با جذب آهن غذا تداخل دارد. چای مصرفی هرچه پر رنگ‌تر باشد، شدت این تداخل بیشتر می‌شود.
بیشتر زنان مبتلا به آلزایمر، در جوانی مبتلا به کم خونی بوده‌اند فقر آهن موجب پایین آمدن اکسیژن مورد نیاز سلول های مغزی و تخریب زود هنگام آنها میگردد.
🍚مصرف ماست با غذا در دراز مدت منجر به اختلال عملکرد معده و درنتیجه اختلال هضم میشود 🍚ماست را در وعده های جداگانه یا به صورت میان وعده همراه با مصلحات: نعناع، آویشن،پونه مصرف کنید.