eitaa logo
این عماریون
351 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
46.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ادعای رهگیری ۹۰ درصدی موشک‌های ایرانی چرند بود 🗣سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا: 🔹ادعای رهگیری نود درصدی موشک‌های ایرانی چرند محض بود. 🔸ایرانی‌ها می‌توانند خیلی سریع موشک‌های پدافندی ما و اسرائیل را به ته برسانند و چنین چیزی خیلی به درازا نخواهد کشید.
💢کار بزرگ تامین پایدار آب شرب ۸۵ میلیون نفر 🗣معاون بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی: 🔸تامین پایدار آب شرب ۸۵ میلیون جمعیت در شهرها و روستاهای اقصا نقاط کشور، کار بزرگ و خطیری است. 🔹کوچک‌ترین سومدیریتی در بحث آب و فاضلاب می‌تواند کشور را دچار بحران کند، اما خدا را شاکریم که مدیران خدوم صنعت آب و فاضلاب همه همت خود را برای آبرسانی بدون مشکل به مردم کشورمان صرف می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر ارتباطات: برای رفع فیلتر گوگل‌پلی و یوتیوب خیلی تلاش کردیم 🔹فیلترینگ نباید یک‌طرفه باشد، ما باید در مرزهای فضای مجازی و حکمرانی مقتدرانه بایستیم و از حقوق مردم دفاع کنیم.
📌امان از عمروعاص های داخلی مواظب دشمن داخلی باشیم. کنار آمدن با آنان به این سادگی نیست؛ دقت بیشتری می‌خواهد چون: 📍وقتی به حمله شد، گفتند: جای گشت ارشاد، امنیت مردم رو تامین کنید. 📍ولی وقتی تروریست‌ها را دستگیر کردند، هشتگ نه به اعدام راه انداختند. 📍اسرائیل، نطنز و اصفهان را زد و شهیدان شهریاری و احمدی روشن را ترور کرد، گفتند: دیدید روسیه اس۳۰۰ نداد. 📍 اسرائیل را با طوفان الاقصی زد، نوشتند: خون رو با خون جواب نمیدن. 📍طالبان، پنجشیر را تصرف کرد: غوغا راه انداختند که: حکومت حاضر به دفاع از مظلومان افغانی نیست! 📍اما از مظلومان که دفاع شد، گفتند: نه غزه، نه ! 📍تحریم که شدیم، تحلیل کردند که: به خاطر دشمنی تان با آمریکا است. اما وقتی آمریکا از خارج شد: نوشتند: به خاطر حمله شما به سفارت بود! 📍آیت الله بدون برجام، تحریم را بی اثر کرد، گفتند: پولش رو که نمی‌تونید بیارید چه فایده! پولها که آزاد شد، گفتند: همه رو دادید فلسطین! 📍به همت دانشمندان جوانمان ساختیم. توییت زدند که: آب مقطره. واکسن را با پیگیری آقای رئیسی وارد کردیم، نوشتند: چینیه به درد نمیخوره! 📍با عربستان جنگ دیپلماتیک داشتیم، فریاد زدند: بلد نیستید. با عربستان ارتباط برقرار کردیم، ناگهان گفتند: چی شد از شعارهای انقلاب عقب نشینی کردید؟! 🖌هیاتها رونق گرفت، نوشتند: عزا بسه دیگه، مردم نیاز به شادی دارند. جشن شادی چند کیلومتری برگزار شد، گفتند: امارات ماهواره فرستاده هوا شما می‌زنید. 📍ماهواره فرستادیم هوا، ناجوانمردانه گفتند: وقتی مردم تو اجاره خونه مانده‌اند، چه فایده داره! 📍با قرارداد ساخت مسکن و با روسیه قرارداد همکاری بلند مدت نوشتیم، تحلیل نوشتند که:کشور رو فروختید به چین و روسیه. 📍روسیه اسلحه از ما خرید: گفتند در جنگ اوکراین دخالت کردید! اعلام بی طرفی کردیم: گفتند از اسرائیل ترسیدید. ▪️اسرائیل رو بزنیم: مقصر مائیم،چون چوب کردیم لانه زنبور. ▪️نزنیم میگن: ایران ترسید. 📣خلاصه ما هر کاری بکنیم زیر سئوالیم. چون نوکران کدخدا شبانه روز مشغول کارند.
☑️ رسانه های عبری: آیت الله خامنه ای مارا در سردرگمی عجیبی گذاشته است
☑️ تمجید رهبر انقلاب از سخنان باصلابت عروس شهید هنیه 🔹به دنبال شهادت رئیس دفتر فقید حماس، ویدئویی از همسر پسر ایشان در فضای مجازی فراگیر شد که مورد توجه و تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت. 🔹به گزارش نشریه خط‌حزب‌الله (هفته‌نامه‌ی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از مشاهده‌ این ویدئو، ضمن تمجید از روحیه‌ی مقاوم این خانواده، فرمودند: «ایشان پرمضمون و با بیانی بسیار خوب سخن گفت.» 🔹عروس شهید هنیه در این ویدئو که در غزه ضبط شده، می‌گوید: «با قلبی راضی به تقدیر الهی، شهادت مردی را اعلام می‌کنم که آسمان و زمین به خوبی از یاد می‌کنند؛ مردی که قابل‌وصف نیست... 🔹او به مجاهدان، راستگویان و شخصیت‌های مبارک، و به فرزندان شهیدش و تمامی این خون‌های پاک ملحق شد. او شهیدی قهرمان، فرمانده و بزرگ بود. تنها چیزی را به زبان خواهیم آورد که خداوند از ما راضی و خشنود باشد... خداوندا، به ما در مصیبت‌مان پاداش ده و به ما جایگزینی نیک‌تر عطا کن. این مصیبت بزرگ است، ولی آنچه دل ما را تسلا می‌دهد این است که این دنیا فانی است و دیدارمان در بهشتی خواهد بود که عرض و وسعت آن به اندازه آسمان و زمین است... خداحافظ ای رهبر امت.»
☑️ حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از شهادت ۱۰ تن از نیروهای خود خبر داد
☑️ آمریکا برای یافتن ۶ شهروند ایرانی جایزه ۱۰ میلیون دلاری تعیین کرد! 🔹وزارت خارجه آمریکا در اطلاعیه‌ای برای دریافت اطلاعات از چند نیروی واحد سایبری الکترونیکی سپاه پاسداران جایزه ۱۰ میلیون دلاری تعیین کرد! 🔹آمریکا مدعی شده است این افراد طراحی و هدایت عملیات سایبری علیه زیرساخت های های حیاتی ایالات متحده را بر عهده داشته‌اند و از طریق نفوذ به کنترل گرهای ساخت یک شرکت اسرائیلی به نام یونیترونیکس به تاسیسات و بخش‌ های زیرساخت حیاتی صدمه زده‌اند. ‌‌‌
☑️ اینجا همه در انتظار حمله ایران هستند 🔹خبرنگار فاکس نیوز در حیفا: اینجا همه در انتظار حمله ایران هستند، در سندی که به شهرداران شهرهای شمالی ارسال شده است، از مقامات اینجا خواسته‌اند تا خود را برای قطعی آب، برق و حتی عملیات نجات آماده کنند و آژانس امنیتی شین بت پناهگاه‌های زیرزمینی را برای فرماندهان و مقامات ارشد باز کرده است.
◼ ٣٩ هزار و ٦٩٩ شهید، آخرین آمار شهدای غزه ‌ 🔸 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از هفتم اکتبر ٢٠٢٣ تا کنون به ٣٩ هزار و ٦٩٩ نفر و مجروحان به ٩١ هزار و ٧٢٢ نفر افزایش یافت. ‌🔸 رژیم اشغالگر صهیونیستی ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار شد که ٢٢ نفر طی آن شهید و ٧٧ نفر نیز زخمی شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺🎥 این ویدئو در توییتر بیش از ۲.۵ میلیون بازدید داشته است / دعوای شیعه و سنی توهم است! 🔺️ یوسف حسین اهل کشور مصر ساکن قطر و از عناصر رسانه‌ای اخوان المسلمین قطر است که یک برنامه یوتیوبی دارد تحت عنوان «جو شو». 🔺️ او تا قبل از شهادت اسماعیل هنیه از منتقدان سرسخت ایران بود، اما بعد از تشییع جنازه در تهران و اقامه نماز توسط امام خامنه‌ای به این نتیجه‌گیری می‌رسد که اختلاف بین شیعه و سنی ساخته دست آمریکا و اسرائیلِ برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی است و گرنه شیعه و سنی برای دشمن صهیونیستی تفاوتی ندارند.
ماجرای هدیه‌ای که مدیرمسئول پارسینه به رئیس جمهور داد چه بود؟ 🔷 دیروز در نشست خبرنگاران با رئیس جمهور، مدیرمسئول پارسینه عکسی از پزشکیان با لباس ورزشی پارسینه به او داد که توجه او را جلب کرد؛ این هدیه لبخند و تشکر مسعود پزشکیان را به همراه داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺🎥🌷شهیدان می‌روند نوبت به نوبت 🕊 خوشا روزی که نوبت بر من آید... 👆🎞 دلتنگی رزمندگان غواص گردان ۴۱۰ حضرت رسول لشکر ۴۱ ثارالله در فراق فرمانده شهید حاج احمد امینی و دیگر شهدای گردان تعدادی از این عزیزان، در طی عملیاتهای بعدی و سالهای پس از دفاع مقدس به یاران شهیدشان پیوستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ تفاوت «وعدۀ صادق٢» با «وعدۀ صادق١» در چیست؟ 🔹رئیس‌دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: قطعاً ما باید انتقام بگیریم و دشمن بداند که این عملیات ما با «وعدۀ صادق ۱» متفاوت خواهد بود و قطعاً یک انسجامی در جبهۀ چندملیتی مقاومت به‌وجود آمده که این به برکت خون شهید اسماعیل هنیه است.
📣 معرفی کابینه پیشنهادی دولت به مجلس در روز یکشنبه معاون پارلمانی رییس‌جمهور: 🔸کابینه پیشنهادی را یکشنبه تقدیم مجلس می‌کنیم. 🔸گزینه اکثر وزارت‌خانه‌ها مشخص شده است.
🔻روزی برای بزرگداشت شهدای مدافع حرم 🔹شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۸ مرداد، سالروز شهادت شهید محسن حججی را، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری کرد. •┈••✾•🌿🌺🌸🌺🌿•✾••┈•
📌دستاورد دولت مردمی🪴 [به مردم بگویید تا یادشان بماند📋] 🔻پروژه انتقال پساب بجنورد با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت 🔹احمد وحیدی در سفر به خراسان شمالی ضمن بازدید از پروژه انتقال پساب بجنورد به کارخانه پتروشیمی خراسان که از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید است، اظهار داشت: این پروژه در کمتر از دو سال بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد و در آینده‌ی نزدیک افتتاح می‌شود. 🔹وزیر کشور گفت: با انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، برداشت از ۵ چاه،متوقف و آب این چاه‌ها برای شرب و مصارف خانگی به بجنورد منتقل می‌شود. این بازچرخانی آب باعث صرفه جویی در ۵ و نیم میلیون متر مکعب آب در سال شده و بخشی از نیاز شهر بجنورد به آب سالم آشامیدنی را تأمین می‌کند.
علیرضا دبیر وضعیت اقامتی دهکده المپیک پاریس رو برای کشتی گیرها استاندار ندونسته و خودش با هزینه فدراسیون براشون خارج دهکده، اقامتگاه و محل تمرین بهتری تامین کرده. حالا هم داریم نتیجه این سبک مدیریت رو می‌بینیم. خیلی تخریبت کردن آقای دبیر، تک تک مدال‌ها حلالت باشه 🇮🇷🌹🌹🇮🇷 🇮🇷🌹🌹🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 🚨 🔘 شبکه یک: یک افسر اطلاعاتی سفارت یمن در ریاض عامل انداختن ردیاب در جیب شهید هنیه را لو داد! 🔹صالح‌ البیضایی در توئیتی با تیتر: «چه کسی ردیاب را در جیب اسماعیل هنیه انداخت» فیلم لحظه دیده‌بوسی شهید هنیه با آقای پزشکیان در مراسم تحلیف مجلس (۹مرداد) را منتشر کرد 🔹پس از آن نهادهای اطلاعاتی لحظات نزدیک شدن مامور این کار به شهید هنیه و انداختن ردیاب و عقب کشیدن را موشکافی کردند (فیلم پیوست) 🔹گفته می‌شود این عضو مجلس از نزدیکان آقای حاجی میرزایی، رئیس دفتر جدید است. 🔹روز گذشته نیز بخشی از گزارش اطلاعات سپاه منتشر شد که در آن تاکید شده بود به‌جز سران قوا، آقای حاجی میرزایی تنها و تنها کسی بود که از هویت فردی که در محل جانبازان در شمال تهران اسکان داده شده بود (شهید هنیه) اطلاع داشت. هرچند این گزارش به‌صورت ضد و نقیض تایید و تکذیب شد 🔹به‌گزارش خبرگزاری فارس عباس خامه‌یار کارشناس مسائل بین‌الملل در شبکه افق نیز گفت:  رژیم صهیونیستی «با خط غیر ایرانی که همراه آقای هنیه و محافظش بود و منتسب به یکی از کشورها هم بود؛ از طریق آن خط و از طریق تکنولوژی  نقطه‌یابی» کردند. 🔹صبح امروز نیز روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان «عوامل ترور اسماعیل هنیه را بین نفوذی‌ها جستجو کنید»، نوشت: « اینکه رژیم صهیونیستی می‌تواند موشک خود را از پنجره اطاق خواب اسماعیل هنیه در نقطه کاملاً حفاظت شده‌ای در تهران عبور بدهد؛ هیچ مفهومی غیر از این ندارد که این رژیم جنایتکار در داخل خودمان عوامل نفوذی دارد». پ ن؛پس از دوره چهار ساله این دولت باید گاندوها ساخته شود
‌‌. بسم الله الرحمن الرحیم 💢 طرح نور و گشت امنیت اخلاقی، راهکاری مؤثر، بجا و بهنگام در خلأ بیش از ٢٠ نهاد مسئول و در هنگامه تبدیل شدن سبک پوشش و رفتار اجتماعی به نقطه سوءاستفاده دشمن بود. ⭕️ نیروی انتظامی با تمام وجود و با رعایت موازین اخلاقی و قانونی چند ماه است که طرح نور را در جامعه پیاده کرده و وجدان‌های باانصاف به تاثیر آن و ترمیم زخم اجتماعی فتنه ۴٠١ گواهی می‌دهند. ⚠️حال شاهدیم پس از گذشت چند ماه، افرادی با انتشار فیلمی از مواجهه مأموران زن با دو دختر بی‌حجاب در صدد القای وجود خشونت در این طرح‌اند. حال آنکه: ➖با یک مورد رفتار خلاف قانون یک یا چند مامور در یک صحنه، نباید کارآمدی کل طرح زیر سوال رود. ➖طرح نور، عاری از خشونت است و مواجهه الزامی قانون با یک جرم اجتماعی است. پس تخطی یک یا چند مامور در یک صحنه، نشانه اشتباه رفتاری خود اوست، نه نادرست بودن کل طرح. ➖هر درگیری و مواجهه خشنی در جامعه، دو طرف دارد. مامور قانون در برابر خود چه رفتاری دیده که مجبور به واکنشی متفاوت از واکنش‌های مرسوم و عاری از خشونت خود شده است؟ اگر واکنش مامور نادرست است، فحاشی و توهین به مامور قانون نیز نادرست است. ➖انتشار این فیلم در آستانه تحولات بزرگی که برای کشور در حال رخ دادن است و نیاز به وحدت میان مردم و همراهی آنان با مسئولان به خصوص مسئولان نظامی و امنیتی را دوچندان کرده، چه معنایی دارد⁉️ به خصوص اگر بدانیم این مواجهه در اول تیرماه اتفاق افتاده و اکنون فیلم آن منتشر شده است‼️ ♦️ پس ما مردم باید هوشیار باشیم. یک طرح درست را انسان‌هایی مانند خودمان با خلقیات و روحیات مختلف اجرا می‌کنند، نقد به افراد باعث ایراد گرفتن به کل طرح نیست. رفتار طرفین باید بررسی و آنگاه قضاوت شود. ⬅️اینکه این رفتار منتشر و سردست گرفته می‌شود، خود نشان از آن دارد که کم اتفاق می‌افتد. وگرنه سوءاستفاده‌گران منتظر فرصتند تا از این اتفاقات برای نابودی دین و قانون و اتحاد کشور بهره خود را ببرند. 🔴چه بسا دوست دارند روزانه چند مورد از این اتفاقات وجود می‌داشت که بتوانند عَلَم کنند و طرح نور را زمین بزنند، اما نمی‌توانند چون چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. 🔰مطمئن باشیم همچنان که برخورد با جرم اجتماعی بی‌حجابی در دستور کار پلیس است، برخورد با ماموران متخلف هم انجام می‌شود. ما به نیروهای انتظامی و نظامی کشور اعتماد داریم و وحدت میان خود را به هیچ قیمتی از دست نخواهیم داد.🤝 ⚫️ آنان که در دولت‌های اصلاح‌طلب زمینه تهاجم فرهنگی دشمن را فراهم کردند و در مقابل، راهکارشان پونز فروکردن در پیشانی دختران کم‌حجاب بود، امروز فریاد وااسلاماه سر داده‌اند. چون راهبرد نابودی این انقلاب آن روز سخت‌گیری متعصّبانه بود و امروز نشر فرهنگ تساهل‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 گوشی‌های مرگ‌بار 🔥 تصاویری عجیب و تکان دهنده از کودکانی که در اثر زیاده‌روی در استفاده از تلفن همراه دچار انواع صدمات جسمی، روحی و عقلی شده‌اند. 🔥 برخی از این صدمات به قدری جدی و عمیق هستند که هرگز جبران نشده و کودک هیچ گاه به زندگی طبیعی باز نخواهد گشت 🌱
در مسیر آرامش💞 🪴إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا 🔅یقیناً خدا همواره بر شما حافظ و نگهبان است 🔅نساء/۱ 👌گر نگهدار من آن است که من می‌دانم شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد... ┄┅┅┅🌺🍃🌸┅┅┅┄        ┄┅┅┅🌸🍃🌺┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عصاره‌ دنیای موجود در حیوانی ترین شکل ممکن در شکل افتتاحیه المپیک بروز کرد اما در همین المپیک، یکنفر موفقیتش را نتیجه توسل به عالی‌ترین نمود خصیصه‌های انسانی، امام زمان عجل الله، اعلام کرد یکی از دلایلی که به ایرانی بودنم افتخار میکنم این نوع تربیت است