eitaa logo
این عماریون
357 دنبال‌کننده
220.9هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃🌺 قال الصّادقُ ، عليه السلام : 👁 النَّظرَةُ سَهمٌ مِن سِهامِ إبليسَ مَسمومٌ. مَن تَرَكَها للّه ِ عَزَّ و جلَّ لا لغَيرِهِ أعقَبَهُ اللّه ُ إيمانا يَجِدُ طَعمَهُ. 👀 نگاه حرام، تيرى از تيرهاى زهرآلود ابليس است. هركه براى خداوند عزّ و جلّ و نه براى غير او، چشم خود را فرو بندد خداوند در پى آن ايمانى به او ارزانى دارد كه مزه اش را بچشد. 📚 من لا يحضره الفقيه ،ج ۴ص۱۸ ﭼﺸﻢ ﺁﻟﻮﺩﻩ ﻧﻈﺮ ﺍﺯ ﺭﺥ ﺟﺎﻧﺎﻥ ﺩﻭﺭ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺭﺥ پاک، ﻧﻈﺮ ﺍﺯ ﺁﯾﻨﻪ ﭘﺎﮎ ﺍﻧﺪﺍﺯ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نخستین مصاحبه همسر شهید فخری زاده پس از شهادت ایشان 🔹نگذارید خون او پایمال شود و راهشان را ادامه دهید. 🔹به رهبرم که عزیزترین کس برای من و آن شهید هستند، تسلیت می گویم و از ایشان تشکر می کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود 🚨امام خمینی: با ریختن خون عزیزان ما، تایید شد ما. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تنوع اعدام میراث ترامپ برای آمریکا 🔹قانون اصلاح‌شده وزارت دادگستری آمریکا به ایالت‌ها اجازه می‌دهد برای اجرای حکم اعدام علاوه بر تزریق داروی کشنده از روش‌های دیگری از جمله استفاده از گاز سمی، اعدام با برق و تیرباران استفاده کنند. 🔸دولت ترامپ بعد از وقفه‌ای ۱۷ ساله در اجرای حکم اعدام فدرال، در سال جاری هشت نفر را اعدام کرده و ۵۶ محکوم دیگر نیز در صف اعدام قرار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف محقق اسرائیلی به تلاش آمریکا و اسرائیل برای کشتن "دانش" در ایران! ♦️ "رونن برگمن" محقق و نویسنده صهیونیست در گفتگو با BBC: "ژنرال هیدن" مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا به من گفت که "ترور دانشمندان هسته‌ای ایران کار اسرائیل بوده است." ♦️ او به اوباما گفته بود کاری که ایران در نطنز انجام می‌دهد تولید سلاح هسته‌ای نیست بلکه تولید دانش است و تنها یک راه برای کشتن دانش وجود دارد؛ ترور دانشمندان ایران!
ب امینی: 🔥فعلا با مرغ ها مذاکره کنید❗️ 🔻رئیس جمهور پس ۵ ساله اعلام کرد مذاکره با آمریکا و اجرای برجام به صورت تعهد در برابر تعهد خواهد بود. 🔻اما این راهبرد توسط رهبر انقلاب در ابتدای اجرای برجام ابلاغ شده بود تا منابع و دستاوردهای کشور در حوزه فناوری های علمی و داشته های هسته ای به تاراج نرود ولی متاسفانه آن روز مجریان به این سیاست عمل نکردند و با سرعت هیجان زدگی تعهدات طرف ایرانی به صورت یکطرفه انجام دادند. 🔻اکنون بایدن به دولت کنونی ایران، نگاه یک را دارد؛ اما دولت دوازدهم به شدت در حال ارسال پالس التماس و مذاکره است. 🔻این پالس مذاکره برای بایدن بی ارزش است مگر اینکه بتواند این التماس غربگرایان ایرانی را تبدیل به آتش اختلاف داخلی و تحمیل برجام موشکی کند و این اتفاق یعنی پایان بد دولت دوازدهم. 🔻امیدواریم دولتی های امروز به جای اینکه ۵ سال بعد حسرت بخورند که کاش همت و شجاعت به خرج می‌دادند و با تکیه به توان داخلی مشکلات را می‌کردند تا پایان خوبی داشته باشند؛ با تکیه بر التماس مذاکره با شیطان به نرسند. 🔻پ.ن: اگر پایان خوب هم نمی خواهند لااقل با مرغ ها مذاکره کنند تا اینقدر از دسترس مردم دور نشوند بعد به مذاکره با الاغ ها بیاندیشند.
بر شما، که هنوز دَم از میزنید...
🔴 آرام‌شان نگذارید، آرام‌تان نمی گذارند 💯امام خمینی: همه مسئولان و مردم باید بدانند، غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامی تان بیرون نبرند آرام نخواهند نشست.همیشه با بصیرت و چشمانی باز به دشمن خیره شوید. اگر لحظه ای آنان را آرام گذارید، لحظه ای آرام تان نمی گذارند.
🔴سوال: سلام برای جبران کمی شیر در مادران بگید لطفا چه کار باید کرد؟ تشکر ✅جواب: برای جبران کمی شیر در مادران روزانه یک لیوان شیر با یک قاشق عسل و یک قاشق پودر مالت و یک قاشق پودر رازیانه میل شود.
🔴سوال: سلام.خانمی هستم 34 ساله .داری سنگ صفرا زیاد و بزرگ 10 میلی. آیا غیر از عمل جراحی راهی هست؟.سودایی هم هستم.با تشکر ✅جواب: برای درمان سنگ کیسه صفرا ۱. هسته خرما را بسوزانید و پودر کنید و سپس دم کرده روزی دو استکان میل شود. ۲. آب هویج و آب سیب روزی دو لیوان میل شود. ۳. تخم ترب و تخم شلغم پودر کنید با رب انار مخلوط کنید بعد از هر وعده غذایی یک قاشق میل شود. ۴. هر هشت ساعت یک قاشق از پودر سنگناک( شرکت بو علی) استفاده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شمخانی: من مسئول امنیت کشور هستم این بساط حفاظت شخصیت هارا باید جمع کنیم این جناب با این تفکر مسئول امنیت کشور هستن😐
⭕️ دوست دارم یک هفته روحانی رو بدون محافظ ول کنید تو شهر، ببینید کسی نگاهشم نمیکنه، چه برسه به ترور! وقت اون نشده از تیم حفاظت هیات دولت کم کنید و به تیم حفاظت دانشمندمون اضافه کنید!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 انتقام، یک "عمل" است! 🔹 ساعاتی پس از حمله‌ی ایران به عین‌الاسد، در اوج هیجان هموطنانم و همه‌ی دوستداران غیر ایرانیِ حاج قاسم سلیمانی برای انتقام از آمریکا، نوشتم که انتقام خون سردار ایرانی انجام نشد؛ صرفاً شروع شد... 🔸 از این‌ انتقام‌های نگرفته شده، کم نداریم؛ انتقام کدام دانشمند هسته‌ای ترور شده‌مان را گرفتیم؟ انتقام کدام یک را گرفتیم که حالا ساعتی پس از ترور دکتر محسن فخری‌زاده، باز رجز انتقام می‌خوانیم و بیانیه‌ی تکراری می‌دهیم؟ ✅ ما عصبانی هستیم؟ بله؛ هستیم. دانشمند کشورمان ترور شده؛ نه ترور کوری بوده و نه عملیات ناموفقی، نقطه‌زنیِ دقیق، و یک کار اطلاعاتی و عملیاتی حرفه‌ای؛ و فراتر از هر فقدانی، حس ناامنی را با خود آورده است. 🔹 نتانیاهو، نخست‌وزیر صهیونیست‌ها گفته بود نام محسن فخری‌زاده را بخاطر بسپاریم و حالا همان چیزی که او می‌خواسته، شده؛ تحقیر شده‌ایم. زیر و بم تردد دانشمند ایرانی را که می‌دانستیم در لیست ترور است و نتانیاهو از او نام برده، داشته‌اند، یک نیسان انتحاری و یک تیم ترور وسط سرزمین ما... چطور عصبانی نباشیم؟ 🔸 ما عصبانی هستیم؛ اما از عصبانیت نیست که می‌گوییم اینقدر سریع رجز انتقام نخوانید؛ عقل‌مان می‌گوید وعده‌ی داده نشده، رجزِ خوانده نشده، اگر عمل شود که تقدیر دارد و آفرینِ کاری که منتظرش نبوده‌ایم؛ اگر هم عمل نشود، چون بیان نشده، ناامیدی ندارد؛ اما حرف‌های زده شده و عمل نشده، یاس دردناکی به همراه دارد؛ تکرار که بشود، بی اعتمادی هم دارد. عصبانی و تحقیرشده که هستیم، لازم است ناامید و خسته هم بشویم؟ 💢 حرف نزنید؛ بروید انتقام بگیرید؛ هر وقت انجام شد، اعلام کنید؛ ما دست و بازوی شما را هم می‌بوسیم. شما ستون اعتماد و احساس امنیت و اقتدار ما هستید؛ اینکه گلایه می‌کنیم، از این روست که از کوچکترین ترکی بر این ستون بیم داریم. شما هم این بیم را داشته باشید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴دیگر اجازه بازرسی به آژانس بر اساس اسناد نتانیاهو نمی‌دهیم 🔹سخنگو سازمان انرژی اتمی: روند بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از اماکن غیر اعلام شده در چارچوب موضوعات پروتکلی مشخص است و نمی تواند از هر مکانی بدون ارائه توضیحات به کشور عضو بازرسی کند. 🔹در رابطه با اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها، که مورد نظر و توجه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، در حال حاضر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حال بررسی این موضوع است. 🔹حادثه خرابکاری در سایت شهید احمدی روشن نطنز تا جایی که من اطلاع دارم عوامل خارجی نیز در آن دخیل بوده اند/ بازار 🔻 یعنی تا حالا داشتن به ساز نتانیاهو میرقصیدن که این شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتماد به دشمن خریت محض است؟ 💬 🔹 ذکاوت شهید محمود کاوه در مذاکره با دشمن. کاش فقط یک دشمن شناس چون محمود کاوه در تیم مذاکره کننده داشتیم! 💢 #پ.ن: هنوز خریت تمام نشده! چونکه همچنان دشمن را نشناخته‌اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کارشناس شبکه الجزیره: ترور فخری‌زاده تنها یک شروع بود. در روزهای آینده باید منتظر اقدامات تنش‌زای بیشتری از سوی ترامپ باشیم؛ هدف سخت‌تر شدن مسیر بازگشت بایدن به توافق هسته‌ای است