eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند: ♦️«همه در انتخابات شرکت کنند»
🔴چرا نیازمند ایران قوی هستیم؟ 🔹توازن در محیط بین‌الملل و منطقه‌ای دچار به هم ریختگی و تغییر شده است. در محیط‌های بی‌ثباتِ ناشی از به هم ریختگی توازن قوا و تغییر نظم موجود، کشورهایی امنیت خواهند داشت و می‌توانند منافع ملی خود را تامین کنند که همزمان در داخل و در مناسبات بین‌المللی باشند. به عبارت دیگر، تامین منافع ملی و امنیت ملی، نسبت مستقیم با افزایش سطح اقتدار دارد. با این شرایط تشکیل ، یک استراتژی ملی است و این راهبرد نباید اسیر دوقطبی سازی‌های کاذب انتخاباتی و جناحی می‌گردید. در چارچوب این استراتژی ملی، گام دوم انتخابات پُرشور، رای سدید و محکم است.
این نظرسنجی ایسپا برای خیلی ها حجتی شده که اثبات کنند رد صلاحیت ها مشارکت در انتخابات را کم خواهد کرد. چند نکته کوچک 1⃣نظرسنجی ایسپا حدود دو هفته پیش از انتخابات ۹۶، پیش بینی مشارکت ۵۹ درصدی را نشان می داد. اگر با اندکی اغماض نظرسنجی ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (چهار هفته پیش از انتخابات) را با آن مقایسه کنیم، نشان‌دهنده کاهش حداقل ۱۶ درصدی مشارکت نسبت به سال ۹۶ به خاطر عملکرد بد دولت روحانی است. می گویم حداقل، چون نظرسنجی ۴ هفته پیش از انتخابات ۹۶ را پیدا نکردم و معمولا هرچه به انتخابات نزدیک می شویم تمایل به مشارکت بیشتر می شود. پس کاهش تمایل به مشارکت طی چهار سال، بیش از این ۱۶ درصد است. جالب است که دوستان و تحلیل گران محترم آن کاهش را نمی بینند و این کاهش را فاجعه می خوانند. 2⃣ همه می دانیم عامه مردم سیاسی رای نمی دهند و بیش از چهره های سیاسی، به راه حلی که نامزد ریاست جمهوری برای حل مشکلات ادعا می کند توجه می کنند. یک درصد احتمال نمی دهیم جو منفی پرسروصدایی که سیاسیون و فعالان رسانه دلسوز و دغدغه مند! بعد از اعلام اسامی نامزدها به پا کردند و روان جامعه را تحت فشار این اضطراب بردند، موجب کاهش میل و امید به مشارکت شده باشد؟ 3⃣ نگاهمان به مقوله امید اجتماعی و تمایل به مشارکت اینقدر مینیمال و پروژه ای نباشد. امید مردم را بازیچه تمایلات سیاسی خود نسازیم. احیای امید، با مشاهده مدیر قوی و کارآمد، آغاز اصلاح بی تدبیری های موجود، رفع تبعیض و بی عدالتی، تقویت عزت نفس ملی با نگاه به درون و با اتفاق می افتد.
🔴 بسته انتخاباتی (۱۴۰۰/۳/۷) 🔹مهرعلیزاده: میانگین سنی دولتم از ۴۵ سال عبور نمیکند؛ تورم را در ۴ ماه نخست متوقف می‌کنم.. 🔸رضایی: برنامه دولت من کنترل تورم و گرانی‌هاست، من اقتصاددان هستم و حرف‌های بدون مبنا درخصوص اقتصاد نزده و نخواهم زد.. 🔹قاضی‌زاده هاشمی: نهادهای اداری کشور برای دوره رضاخان است؛ کنکور، نهاد اداری، سربازی کهنه هستند و از سال ۱۳۱۰ تاکنون حفظ شده است.. 🔸رئیسی: ۷۰ درصد ظرفیت‌های اقتصادی کشور غیر فعال است که می‌توان این ظرفیت اقتصادی خالی کشور را راه‌اندازی کرد.. 🔹زاکانی: اولین رویکرد که فوریت دارد مربوط به حوزه اقتصاد و مدیریت است؛ عدالت هم در تولید و هم در توزیع ثروت اهمیت دارد.. 🔸جلیلی: باید با تورم به شکل اساسی و نه به‌صورت مسکّن و شیوه‌های یک‌روزه و چند روزه برخورد کرد.. 🔹همتی: من از دو سال و نیم پیش تا به حال بخشی از تغییر وضعیت موجودم نه بانی وضعیت موجود..
♨️ در میزان مشارکت‼️ 🔺️سال 92 هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت شد مشارکت شد 72٪ 🔻سال 96 احمدی نژاد رد صلاحیت شد مشارکت شد 73٪ 🔴به مردم آدرس غلط ندهیم کاهش مشارکت، به خاطر رد صلاحیت چند نفر نیست؛ عدم مشارکتی اگر در انتخابات باشد به خاطر ❗ ✔صف های گوشت و مرغ ✔بنزین3000 تومانی ✔ دلار25000 تومانی ✔پراید120 میلیونی ✔ تورم 700 درصدی ✔افزایش 500 درصدی قیمت طلا ✔ افزایش وحشتناک و بی سابقه 600 درصدی قیمت مسکن ✔ بیکاری ✔رانت ✔ فاصله طبقاتی ✔خوردن پول مردم در بورس و دزدی از جیب مردم ✔دروغگویی و تحقیر مردم ؛ توسط اصلاح طلبان است . ❌دشمن به دنبال سرد کردن تنور انتخابات کاشتن بذر ناامیدی در جامعه است. منافقین و جریان مافیای فاسد قدرت و ثروت که دستش از بیت المال کوتاه شده و منافعشان در خطر است هم بر این موج سوار شده‌اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدیری ابیانه:🗳 *نقد مواضع ضدانقلابی سید حسن مصطفوی* ✅سید حسن فرق مشروعیت و مقبولیت را نمی‌فهمد. ✅دلسردی افراد از رای دادن به خاطر عملکرد فاجعه‌بار روحانی است که مورد حمایت سید حسن بود. ✅ دعوت به انصراف تایید صلاحیت شدگان موضع ضدانقلابی سید حسن را نشان می‌دهد. ✅ امام (ره) فرمودند مبادا مرفهین و لیبرال‌ها رای دهید. اما سید حسن از مردم خواست به مرفه‌ترین‌ها و لیبرال‌ترین‌ها رای دهند. ✅ مرحوم حاج احمد آقا فرمودند کسی که از رهبری اطاعت نکند در خط آمریکاست. سید حسن هم در خط آمریکاست. ✅ سید حسن اعتقادی به افکار امام ندارد و نمی‌تواند حافظ افکار امام باشد. ✅ او توسط مدعیان اصلاح‌طلبی و کسانی که در خط آمریکا هستند احاطه شده است ✅ بهتر است او استعفا دهد و مسئولیت تولیت حرم امام و موسسه نشر آثار امام را به برادرش سید علی بسپارد. اصلاحات آمریکایی
۱۳ دلیل اصلی قطع برق  🔸با بررسی ۱۳ دلیل اصلی قطع برق در بهار ۱۴۰۰ می توان آثاری از بی کفایتی، شرایطِ تحمیل شده به صنعت برق و حتی شاید ردپاهایی از نفوذ در تصمیمات را مشاهده کرد. 🔹 عدم توسعه لازم در بخش تولید 🔹عدم توجه دولت به توسعه نیروگاه اتمی 🔹 عدم تدبیر در رفع موانع توسعه تجدیدپذیرها 🔹عدم توسعه نیروگاههای کوچک مقیاس 🔹عدم توسعه ظرفیت نیروگاه های برق آبی 🔹 خشکسالی 🔹آماده نبودن واحدهای حرارتی 🔹آماده نبودن نیروگاه اتمی بوشهر 🔹ورود زودهنگام وسایل سرمایشی به مدار 🔹ورود زودهنگام چاههای کشاورزی به مدار 🔹معضلی به نام رمز ارز 🔹افزایش مصرف برق در صنایع 🔹عدم اصلاح الگوی مصرف
🌙🔴🌎ما می گفتیم به حسن روحانی رای دادید و پای انتخاب تان بایستید! رای دهندگان و معترضان وضعیت موجود می گفتند چرا شورای نگهبان تایید کرد؟ پس مقصر شورای نگهبان ست!! ✅✅حالا شورای نگهبان چند تا از مقصرین و شرکای وضعیت موجود را رد صلاحیت کرده، همانها می گویند این چه وضعیتی است !؟نفرمایید انتخابات ،بگویید انتصابات!
🌙🔴🌎نرخ تورم طی دوران ریاست همتی در بانک مرکزی
🇮🇷🌸 🍀 💢 ✅ تکرار یا تغییر؟ (۳۰) 🍃🌻🍃 🌀 موضوع: مدعی عدالت طلبی گرفتار در مَنیّت‼️ 🔻رییس جمهور سابق از سال ۸۴ به گونه ای عمل کرد که گویا پرچم عدالت طلبی را به نام خود سند زده است و از انصاف نگذریم در دوره اول ریاست جمهوری خود نیز همین گونه عمل کرد، اما به تدریج دچار نوعی خود مطلق پنداری شد و کار به جایی رسید که می گوید اگر تایید صلاحیت نشوم حتی به نزدیکترین دوستان خود رای نخواهم داد‼️ 🔸 سوال این است اگر عدالت طلبی هدف است، حال که از میان نامزدهای موجود فردی به این خصلت و سابقه عملکردی شناخته می شود چرا مورد حمایت وی قرار نمی گیرد، لذا بیشتر از عدالت خواهی، خود مطلق انگاری ایشان به ذهن متبادر می شود که شعار عدالت طلبی مستمسکی برای قدرت طلبی است.
📜در وصیت نامه حاج سید احمد خمینی (رحمت الله علیه) آمده: 🔺به حسن و برادرانش این توصیه را می‌نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است. 🔻 حسن خمینی نه تنها نتوانست در حفظ و نشر آثار امام (ره) مؤثر باشد، بلکه هم نوا با دشمنان آرمان‌های او را مورد هجمه قرار داد و با شورای نگهبان مقابله کرد.
🔴موضع انقلابی قاضی زاده علیه برادران لاریجانی 💠چطور کسانی که مسئول وضع موجود هستند می توانند اینگونه طلبکار باشند؟! 🔶بخشی از نابسامانی های وضع موجود محصول همکاری های تنگاتنگ علی لاریجانی و دولت روحانی ست. لاریجانی نمی گذاشت بسیاری از وزیران ناکارآمد روحانی در مجلس استیضاح شوند. 🔶چگونه است که آقای صادق لاریجانی به گفته خودشان شان ۲۰ سال در شورای نگهبان است و مدافع آن بوده است اما دقیقا زمانی که برادرش را تایید نمی کنند علیه شورای نگهبان موضع گیری می کند. وای به روزی که مصالح انقلاب را فدای مسائل شخصی کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 شگفتانه انتخابات سیزدهم 🔹تورم بالای 50% و شرایط نابسامان اقتصادی کشور، باعث شده نامزدهای به ظاهر از روحانی تبری بجویند. یکی بغض و گریه کرد و دیگری در توئیتی، نماد روحانی(کلید) را نفی نمود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴مالیات بر خانه‌های خالی و پایان گران شدن قیمت مسکن! بعد از اقدامات وزیر سابق راه و شهرسازی و جلوگیری از تصویب این قانون و نامه نگاری با رئیس سابق مجلس! رحیم زارع سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس از تصویب این قانون در مجلس خبر داد! احسنت به مجلس انقلابی که دارند کشوری که چندسال بخاطر رانت و بعضی مسئولین فاسد عقب افتاده رو روز به روز به ثبات میرسونند. با همین قانون تونستند این مدت قیمت مسکن رو ثابت کنند، پس میشه کار کرد اگر بخواهید آقایون مسئول!
﷽ 🔴 رهبرمعظم انقلاب: انتخابات ایران همیشه سالم بوده است. ♦️تخلفات کوچکی بوده اما در نتیجه انتخابات هیچ تاثیری نداشته است ♦️بعضی ها نتیجه انتخابات را وقتی سالم میدانند که به نفع آنها باشد ♦️ نباید مردم را از انتخابات دلسرد کرد. انتخابات را با حرف‌های بیهوده و وعده‌های فریبنده نباید خراب کرد. ♦️انتخابات یک فرصت مهم است و نباید مردم را دلسرد کرد. هیچ چیز مانند انتخابات پایه های کشور را مستحکم نمی کند 🔴 رهبر معظم انقلاب :صحبت های مسولین در این چند روز مایه تاسف بود ♦️از برخی از مسئولان حرف هایی زده شده که مایه تاسف است. ♦️رسانه های دشمن این حرف ها را پخش کردند. ♦️بعضی از این حرف تکرار حرف های آمریکاست. ♦️آمریکایی ها از نفوذ ایران در منطقه به شدت ناراضی هستند. از شهید سلیمانی ناراحت بودند به خاطر این. ♦️برخی از کسانی که میخواهند وارد انتخابات شوند مسائلی را مطرح میکنند که هیچ پشتوانه فکری و برنامه ای ندارد. ♦️از برخی از مسئولین کشور این روزها حرفهایی شنیده شد که مایه تعجب و تاسف بود و از رسانه های دشمن مطرح شد و تکرار حرف های خصمانه دشمن است. ♦️انصافا نیروی قدس بزرگترین عامل موثر از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیا است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ 💠 🍃🌻🍃 🌺امام‌خمینی‌(رحمه‌الله‌علیه): ✅ انتخابات در انحصار هیچکس نیست. 💯 انتخابات برای سرنوشت شما ملت است
﷽ بسیاری از پدر و مادرها در جنبه‌های مختلف زندگی نظیر پرکردن اوقات فراغت کودک بیش از آنکه به علاقه مندی‌های فرزندشان توجه نمایند گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنند که خود در گذشته مشتاق انتخاب آن‌ها بودند. در حالی که ممکن است کودکان علایق و سلایق منحصر به فرد و بسیار متفاوتی نسبت به شما داشته باشند. نادیده گیری این علایق می‌تواند باعث شود که آن‌ها در آینده سطح رضایتمندی پایین‌تری از زندگی داشته باشند و فرصت کشف استعدادهای خود را از دست بدهند.
﷽ در خلوت شب ز حـق صـدا می آید از عطر سحر بوی خدا می آید با گوش دگر شنو به غوغای سکوت کز مرغ شب، آواز دعا می آید شب تون پر از آرامش ✨
🌸 الإمامُ الرِّضا«ع» : إنّما يَجيءُ الفَرَجُ على اليَأْسِ همانـا فـــرج و گشايش، پس از نوميـدی می آيـد.
﷽ دشمنان قسم خورده کشورمان به‌ویژه آمریکا تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف مانند تحریم و قطع رابطه با ایران، پایه‌های اقتصاد را در کشور سست کنند. آنها با هدف گرفتن معیشت مردم سعی دارند تا به نظام ضربه بزنند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند دشمن را در این مسیر ناکام بگذارد بستن راه ورود کالای خارجی و استفاده از تولید ملی است، از این رو رهبر انقلاب از ملت ایران خواستند تا با عزمی ملی در حمایت از کالای ایرانی راه را به روی دشمنان ببندند و اجازه ندهند تا آنها به هدف خود برسند
﷽ اگر میخواهی کار و بارت خوب شود پدر و مادرت را راضی نگه دار اگر هم دنیا میخواهید، هم آخرت نماز اول وقت بخوانید.
﷽ 🔹درمان سینوزیت: 1بوییدن و بخور گیاه مرزنجوش. 2- چکاندن روغن بنفشه پایه کنجد در بینی 3- انفیه روایی. 4- چکاندن جوشانده مرزنجوش با داروی جامع امام رضا (صلوات الله علیه)
🔹امروز یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ هجری شمسی ۱۸ شوال ۱۴۴۲ هجری قمری ۳۰ مه ۲۰۲۱ میلادی ---------- 🌸🌸🌸----------- 💠 پیام روز : 🌸قطره های کوچک آب اقیانوس بزرگ را می سازند دانه های کوچک شن, ساحل زیبا را... لحظه های کوتاه شاید بی ارزش به نظر برسند, اما زندگی را می سازند... ----------🌸🌸🌸---------- 📿 ذکر روز یکشنبه: 🔹یا ذوالجلال و الاکرام 🔹ای صاحب جلالت و کرامت