eitaa logo
کانال رسمی اطلاع رسانی روستای امیرآباد فراهان
468 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
8.5هزار ویدیو
70 فایل
ارتباط با مدیر کانال علی امیرآبادی فراهانی:09122517441 09022517441
مشاهده در ایتا
دانلود
آقایانی که از صندوقا اسمتون در اومده ، مبارکتون باشه ... به قول پیر ما جهنم رفتنتون قطعی شده دست و‌پا بزنید در بیایید ... غرض اینکه این عکسا رو ‌می‌بینید؟ اینا اون وقتی که رفتن برای این خاک بجنگن ‌نه از سهمیه ماشین و‌ کنکور و هیات علمی خبری بوده نه از حقوق ایثارگری و‌ وام و پلاک طرح‌دار و درصد جانبازی ... اینا رفتن که پرچم‌ ایران از رقص نیافته ... هر پرچمی که می‌بینین داره سر بلوار و‌ میدون و خیابونی می‌رقصه نسیمش نفسای آخر این شهدا بوده که تو عالم طبق قانون بقای انرژی موندگار شده و‌پرچم‌نوازش می‌کنه ... این خط این نشون جواب تک‌تک‌اینا رو باید فردای قیامت بدین ... خود دانید... مزار شهدای ‌اصفهان •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈• کانال رسمی اطلاع رسانی امیرآباد فراهان👇 🌐: @amirabadfarahan •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈•
رمان واقعی«تجسم شیطان» 🎬: روز چهلم صمد بود و مردم در این چهل روز، هزاران حرف درباره مرگ صمد زدند و آخرش هم به فتانه رسیدند، همه اعتقاد داشتند هر چه هست زیر سر فتانه است چون در آن روستای کوچک همه میدانستند که صمد عاشقانه فتانه را دوست دارد و فتانه او را از خود میراند و چشمش دنبال کس دیگری ست ، در این مدت چهل روز گهگاهی مخفیانه فتانه با اسحاق دیدار داشت و قول و قرار گذاشته بودند تا بعد از مراسم چهل صمد به دور از چشم مردم، هر دو به تهران بروند و بی سرو صدا زندگی رؤیایی در تهران راه بیاندازند. شمسی هم که متوجه ارتباط عمیق فتانه و اسحاق شده بود،انگار در لاک خود فرو رفته بود و سعی می کرد به فتانه نزدیک نشود. فتانه برای اینکه نشان دهد صمد را دوست داشته، حکم کرده بود که مراسم چهلم در خانه پدر بزرگش برگزار شود، خانهٔ ملا غلام مملو از جمعیت شده بود، صدای شیون مادری که جوانش را از دست داده بلند بود و دیز مملو حلوا و خرما همراه با سینی های چایی داخل اتاق ها میشد و خالی برمی گشت. فتانه لباس مشکی و روسری مشکی که اطرافش زردوزی شده بود برتن کرده بود و جمعیت را زیر نظر داشت و گهگاهی قطره اشکی هم میریخت تا مردم را فریب دهد، ناگهان نیروی درونی از او خواست تا از اتاق بیرون بیاید و روی حیاط برود. فتانه ناخواسته از جا بلند شد، از در اتاق بیرون رفت،جلوی در کپه ای از گالش و دمپایی های رنگارنگ بود، فتانه با پای برهنه روی کپه کفش ایستاد، خیره به دود هیزمی شد که از زیر دیگ بزرگ آبگوشت به هوا بلند بود و بچه هایی که دور و بر آتش میپلکیدند و در عالم خود غرق بودند. در همین حین صدای آشنایی از کنارش او را به خود آورد: سلام فتانه، ان شاالله غم آخرت باشه، ان شالله بقای عمر شما باشه.. فتانه رویش را به سمت راستش چرخاند و تا چشمش به آن مرد افتاد، انگاری بندی درون دلش پاره شد، قلبش به تپش افتاد و احساس گر گرفتی داشت،با حالتی دستپاچه گفت: س..س..سلام آقا محمود، خوش آمدید، کاش توی یه موقعیت دیگه به خونه ام دعوتت می کردم، خیلی لطف کردین محمود که انگار نیروی ماورایی به او دستور میداد که دلبری کند گفت: غصه نخور و گریه نکن فتانه خانم که چشمای قشنگت پف میکنه، قسمت باشه جور دیگه ای هم میهمانت میشم. با این حرف محمود عرق سردی روی تن فتانه نشست، هیکل مردانه و صورت زیبای محمود گویی سحری داشت که تمام قول و قرارهایش با اسحاق را فراموش کرد، فتانه چادر سیاه رنگ سرش را رها کرد به طوریکه قرص صورتش پیدا شود، همانطور که خود را مشغول بازی با روسری اش نشان میداد، روسری را عقب تر کشید تا زیبایی هایش را به رخ مردی بکشد که انگار جوانه عشقی در وجودش کاشته بود و با طنازی زنانه ای گفت: کاش تقدیر آنطور که ما می خواییم باشه.. محمود صدایش را پایین تر آورد و گفت: من تنها اومدم روستا، یه چند روزی هم اینجا میمونم، اگر دوست داشتی حال و هوایی عوض کنی، آخر هفته میرم تهران، تنها هم هستم، ماشین هم خااالی.. محمود نفهمید که این حرف از کجایش درآمد و اصلا چرا اینجور گفت!! اما قند توی دل فتانه آب میشد که ناگهان قامت حسن آقا که می خواست وارد خانه شود از دور نمایان شد، گویی نیرویی به فتانه گوشزد کرد که حسن آقا آمد، فتانه نگاهی به در ورودی کرد و گفت: باشه خبرت می کنم و با زدن این حرف وارد اتاق شد و نمی دانست که کمی آن طرف تر، درست توی درگاه اتاق تنور، شمسی ،از دور او و محمود را زیر نظر دارد و لبخندی مرموزانه روی لبش نشسته بود..‌. حسن آقا وارد خانه شد و او حس کرد که محمود و فتانه را با هم دیده، اما جلوتر که آمد، فقط محمود بود، حسن آقا دست پسرش را گرفت و گفت: اومدی سرسلامتی بدی، فقط به ملا غلام و پدر و مادر صمد تسلیت بده، با این دخترهٔ چش سفید،چشم تو چشم نشی که هنوز کفن شوهر بدبختش خشک نشده، با مردهای دیگه روی هم ریخته... محمود نفسش را آرام بیرون داد و همراه با پدر به سمت اتاقی رفتند که مردها در آنجا جمع بودند.. ادامه دارد.. 📝به قلم:ط_حسینی براساس واقعیت •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈• کانال رسمی اطلاع رسانی امیرآباد فراهان👇 🌐: @amirabadfarahan •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈•
60_se_daghighe_dar_ghiamat_aminikhaah.ir.mp3
31.96M
⭕️ شرح و بررسی کتاب « سه دقیقه در قیامت » ✅جلسه شصتم 🛑 فواید خمس و زکات 🛑 اگه زکات همه پرداخت بشه هیچ فقیری پیدا نمیشود 🛑 از چه عالمی فرار کنیم؟ 🛑 چه علمی ارزش دارد؟ 🛑 بخشش حق الناس در دنیا بهتر است یا در آخرت؟ •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈• کانال رسمی اطلاع رسانی امیرآباد فراهان👇 🌐: @amirabadfarahan •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴🕊🏴🕊🏴🕊🏴🕊🏴 🏴🏴زیارت‌پرفیض‌عاشورا🏴🏴 🏴 بسم الله الرحمن الرحیم 🏴 اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللهِ ،اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَّلاٰمُ عَلَيْكَ يَا بْنَ اَميرِالْمُؤْمِنين ، وَ ابْنَ سَيِّدِالْوَصِيّينَ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَا بْنَ فاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِسٰاءِ الْعٰالَمينَ ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا ثارَاللهِ وَابْنَ ثارِەِ ، وَالْوِتْرَ الْمَوْتُورَ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنٰائِكَ ، عَلَيْكُمْ مِنّى جَميعاً سَلاٰمُ اللهِ اَبَداً مٰا بَقيتُ وَبَقِىَاللَّيْلُ وَالنَّهارُ،يا اَباعَبْدِاللهِ لَقَدْ عَظُمَتِ الرَّزِيَّةُ وَجَلَّتْ وَعَظُمَتِ الْمُصيبَةُ بِكَ عَلَيْنا وَعَلىٰ جَميعِ اَهْل ِالْاِسْلامِ وَجَلَّتْ وَعَظُمَتْ مُصيبَتُكَ فِى السَّمٰوٰاتِ عَلىٰ جَميعِ اَهْلِ* *السَّمٰوٰاتِ فَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً اَسَّسَتْ اَسٰاسَ الظُّلْمِ وَالْجَوْرِ عَلَيْكُمْ اَهْلَ الْبَيْتِ، وَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً دَفَعَتْكُمْ عَنْ مَقامِكُمْ وَ اَزالَتْكُمْ عَنْ مَراتِبِكُمُ الَّتى رَتَّبَكُمُ اللهُ فيهٰا ، وَلَعَنَ* *اللهُ اُمَّةً قَتَلَتْكُمْ ،وَ لَعَنَ اللهُ الْمُمَهِّدينَ لَهُمْ بِالتَّمْكينِ مِنْ قِتالِكُم ، بَرِئْتُ اِلَى اللهِ وَاِلَيْكُمْ مِنْهُمْ ، وَ مِنْ اَشْياعِهِمْ وَ اَتْباعِهِمْ وَ اَوْلِيٰائِهِمْ ، يا اَباعَبْدِاللهِ اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ* *سالَمَكُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ اِلى يَوْمِ الْقِيامَةِ،وَ لَعَنَ اللهُ آلَ زِيادٍ وَآلَ مَرْوانَ،وَ لَعَنَ اللهُ بَنى اُمَيَّةَ قاطِبَةً وَلَعَنَ اللهُ ابْنَ مَرْجٰانَةَ ، وَ لَعَنَ اللهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ* *اللهُ شِمْراً ، وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَتَنَقَّبَتْ لِقِتالِكَ بِاَبى اَنْتَ وَاُمّى ، لَقَدْ عَظُمَ مُصٰابى بِكَ ، فَاَسْئَلُ اللهَ الَّذى اَکْرَمَ مَقامَكَ ، وَاَکْرَمَنى بِكَ اَنْ يَرْزُقَنى طَلَبَ ثارِكَ مَعَ اِمامٍ مَنْصُورٍ مِنْ اَهْلِ بَيْتِ* *مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ اَللّٰهُمَّ ٱجْعَلْنى عِنْدَكَ وَجيهاً بِالْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلامُ فِى الدُّنْيا وَ الاْخِرَةِ ، يا اَبا عَبْدِاللهِ اِنّى اَتَقَرَّبُ اِلى اللهِ وَ اِلىٰ رَسُولِهِ ، وَاِلىٰ اميرِالْمُؤْمِنين َوَ اِلىٰ فاطِمَةَ ،وَاِلَى الْحَسَنِ وَ اِلَيْكَ بِمُوالاتِكَ ،و َبِالْبَرائَةِ مِمَّنْ قاتَلَكَ وَ نَصَبَ لَكَ الْحَرْبَ ، وَ بِالْبَرائَةِ مِمَّنْ اَسَّسَ اَسٰاسَ الظُّلْمِ وَالْجَوْرِعَلَيْكُمْ وَ اَبْرَءُ اِلَى اللّهِ وَ اِلى رَسُولِهِ ،مِمَّنْ اَسَسَّ اَسٰاسَ ذٰلِكَ وَبَنىٰ عَلَيْهِ بُنْيانَهُ وَجَرىٰ فى ظُلْمِهِ وَجَوْرِہِ عَلَيْكُمْ وَعَلىٰاَشْيٰاعِكُمْ ،بَرِئْتُ اِلَى اللَّهِ وَ اِلَيْكُمْ مِنْهُمْ وَاَتَقَرَّبُ اِلَى اللهِ ثُمَّ اِلَيْكُمْ بِمُوٰالاتِكُمْ وَمُوالاةِوَلِيِّكُمْ ،وَبِالْبَرائَةِ مِنْ اَعْدائِكُمْ وَ النّاصِبينَ لَكُمُ الْحَرْبَ وَبِالْبَر ائَةِ مِنْ اَشْياعِهِمْ وَاَتْباعِهِمْ اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ وَ وَلِىٌّ لِمَنْ والاکُمْ وَعَدُوٌّ لِمَنْ عادٰاکُمْ فَاَسْئَلُ اللهَ الَّذى اَکْرَمَنى بِمَعْرِفَتِكُمْ وَ مَعْرِفَةِ اَوْلِيٰائِكُمْ ،وَرَزَقَنِى الْبَرائَةَ مِنْ اَعْدائِكُمْ ، اَنْ يَجْعَلَنى مَعَكُمْ فِى الدُّنْيا وَ الْاٰخِرَةِ ، وَاَنْ يُثَبِّتَ لى عِنْدَکُمْ قَدَمَ صِدْقٍ فِى الدُّنْيا وَالاْخِرَةِ وَ اَسْئَلُهُ اَنْ يُبَلِّغَنِى الْمَقامَ الْمَحْمُودَ لَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ،وَ اَنْ يَرْزُقَنى طَلَبَ ثاریکُم مَعَ اِمامٍ مَهْدیٍ هُدىً ظاهِرٍ ناطِقٍ بِالْحَقِّ مِنْكُمْ ،وَ اَسْئَلُ اللهَ بِحَقِّكُمْ وَبِالشَّاْنِ الَّذى لَكُمْ عِنْدَەُ اَنْ يُعْطِيَنى بِمُصابى بِكُمْ ،اَفْضَلَ ما يُعْطى مُصاباًبِمُصيبَتِهِ، مُصيبَةً مٰا اَعْظَمَهٰا وَاَعْظَمَ رَزِيَّتَها فِى الْاِسْلامِ وَفى جَميعِ السَّمٰوٰاتِ وَالْاَرْضِ،اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى مَقامى هٰذا مِمَّنْ تَنالُهُ مِنْكَ صَلَواتٌ وَرَحْمَةٌ وَمَغْفِرَةٌ ،اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْيٰاىَ مَحْيٰا مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَ مَمٰاتى مَمٰاتَ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ،اَللّهُمَّ اِنَّ هٰذا يَوْمٌ تَبَرَّکَتْ بِهِ بَنُو اُمَيَّةَ وَابْنُ آکِلَةِ الْاَکْبٰادِ اللَّعينُ ابْنُ اللَّعينِ ، عَلىٰ لِسٰانِكَ وَ لِسانِ نَبِيِّكَ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، فى کُلِّ مَوْطِنٍ وَمَوْقِفٍ وَقَفَ فيهِ نَبِيُّكَ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ اَللّهُمَّ الْعَنْ اَبا سُفْيانَ وَمُعٰوِيَةَ ،وَ يَزيدَ بْنَ مُعاوِيَةَ ، عَلَيْهِمْ مِنْكَ اللَّعْنَةُ اَبَدَ الاْبِدينَ وَهٰذا يَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زيٰادٍ وَآلُ مَرْوانَ ، بِقَتْلِهِمُ الْحُسَيْن صَلَواتُ اللهِ عَلَيْهِ اَللّٰهُمَّ فَضاعِفْ عَلَيْهِمُ اللَّعْن
َ مِنک وَالْعَذابَ [الاَْليمَ] اَللّٰهُمَّ اِنّى اَتَقَرَّبُ اِلَيْكَ فى هٰذَالْيَوْمِ وَفى مَوْقِفى هٰذا وَ اَيّامِ حَيٰوتى بِالْبَراَّئَةِ مِنْهُمْ وَاللَّعْنَةِ عَلَيْهِمْ ،وَبِالْمُوالاتِ لِنَبِيِّكَ وَآلِ نَبِيِّكَ عَلَيْهِ وَعَلَيْهِمُ اَلسَّلامُ 🍃 پس مى گوئى صد مرتبه : اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ ،اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَيْنَ ، وَشٰايَعَتْ وَبٰايَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَميعا ً 🍃پس مى گوئى صد مرتبه : 🍃اَلسَّلٰامُ عَلَيْكَ يٰا اَبٰاعَبْدِاللهِ ،وَعَلَى الْاَرْوٰاحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنٰائِكَ ، عَلَيْكَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِىَ اللَّيْلُ وَ النَّهٰارُ ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِيٰارَتِكُم، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ ،وَعَلٰى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ ،وَعَلىٰ اَوْلادِ الْحُسَيْنِ ،وَعَلىٰ اَصْحٰابِ الْحُسَيْن پس مى گوئى : اللّٰهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِمٍ بِاللَّعْنِ مِنّى وَابْدَاءْ بِهِ اَوَّلاً ،ثُمَّ الثّانِىَ وَالثّالِثَ وَالرّابِعَ اَللّهُمَّ الْعَنْ يَزيدَ خامِساً ، وَالْعَنْ عُبَيْدَ اللهِ بْنَ زِيٰادٍ وَابْنَ مَرْجٰانَةَ وَعُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَشِمْراً وَآلَ اَبى سُفْيانَ وَآلَ زِيادٍ وَآلَ مَرْوانَ اِلى يَوْمِ الْقِيمَةِ 🍃پس به سجده مى روى ومى گوئى : اَللّهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ حَمْدَ الشّاكِرينَ لَكَ عَلٰى مُصابِهِمْ ، اَلْحَمْدُ لِلّٰهِ عَلٰى عَظيمِ رَزِيَّتى ،اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَيْنِ يَوْمَ الْوُرُودِ ، وَثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَكَ مَعَ الْحُسَيْنِ وَاَصْحابِ الْحُسَيْن ،ِ الَّذينَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلامُ 🏴🕊🏴🕊🏴🕊🏴🕊
Ziyarat-Ashura-ali-fani-232665 (1).mp3
8.41M
زیارت عاشورا •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈• کانال رسمی اطلاع رسانی امیرآباد فراهان👇 🌐: @amirabadfarahan •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
میزان مشارکت۴۳ درصدی در انتخابات اخیر چرا قابل قبول است❓ 🔻 میزان مشارکت در کشورهای غربی مدعی دموکراسی معمولا زیر ۴۵ درصد است در آمریکا بندرت انتخابات کنگره از ۴۱ درصد عبورکرده است، در فرانسه، سوئیس و... هم وضع بهتر از این نیست❗️البته آنجا کسی انتخابات را تحریم نمی کند و جنگ رسانه ای هم علیه انتخابات در جریان نیست. 🔻 از ۶۱ میلیون نفر واجد شرایط رای دهنده ایرانی، باید ۸ میلیون ایرانی خارج نشین را کم کرد، زیرا آنها فقط در انتخابات ریاست جمهوری می توانند شرکت کنند که این هم البته کار اشتباهی است. لذا بدون محاسبه خارج نشین ها مشارکت ۵۰ درصد می باشد. و وزارت کشور برخلاف سالهای قبل این محاسبه را انجام نداده است❗️ 🔻 از طرفی سنگین ترین جنگ ترکیبی تاریخ با سرفصل جنگ رسانه ای در جهان و تاریخ انقلاب علیه این انتخابات در جریان بود که در کاهش ۱۰ درصدی مشارکت موثر بود و تدبیری توسط مسئولان برای این موضوع اندیشده نشد و فضای مجازی دیوانه وار در اختیار دشمن قرار دارد. البته که اقدامات تندورهای اصلاح طلبان در این توطئه مکمل برنامه اربابانشان بود. 🔻البته مشارکت ۲۶ درصدی تهرانی ها که از بیشترین امکانات کشور برخوردار هستند یک طرف و میانگین ۴۸ درصدی ۲۹استان دیگر، طرف دیگر ماجراست‼️ 🔷 البته میانگین مشارکت ۲۹ استان منهای تهران و کرج ۴۷/۰۷۱ می شود. و با حذف ۸ میلیون خارجی حدود۵۵ درصد‼️ 🔻ضعف های بخش هایی از دولت بویژه فدا کردن خود پای خودروسازان بی کفایت و مافیای آن، وسیستم ناکارآمد بانکی و عدم قاطعیت دولت در برخورد با این پدیده های ضد مردمی در تولید نارضایتی مردم موثر بود. «دکتر محمدجواد یاری» •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈• کانال رسمی اطلاع رسانی امیرآباد فراهان👇 🌐: @amirabadfarahan •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈•
زندگی در غرب خوب یا بد⁉️"اولاً این‌طور نیست که هیچ‌یک از آنها به کشور باز نمی‌گردند، چرا که اطلاعات و آمار موجود بیانگر این واقعیت است، بسیاری از این افراد که از نظر قضایی و امنیتی مشکل لاینحل و خاصی نداشته‌اند، پس از کسب تجربه زندگی ناموفق در غرب، به کشور بازگشته‌اند.      ثانیاً بسیاری از این افراد اصلاً با قصد اقامت در غرب مهاجرت نکرده‌اند، بلکه برای کارهای خاص مانند؛ درمان، تجارت، تحصیل، تدریس، تحقیق و پژوهش یا سایر فعالیت‌های شغلی و مأموریت‌های اداری، به‌طور موقت در کشورهای مورداشاره ساکن شده‌اند و بعضاً در حال تردد به کشور هم هستند.      علاوه‌براین موارد برخی از افراد نیز به علل مختلف مثل؛ تولد و ازدواج در خارج یا مهاجرت اقوام و بستگان درجه یک به کشورهای مذکور، به کشور هدف تعلق خاطر و وابستگی پیدا کرده‌اند و نمی‌توانند به راحتی از شرایطی که به آنها تحمیل شده، دل بکنند.      در عین‌حال برخی از افراد به‌قدری در مورد شرایط زندگی رؤیایی در غرب به دوستان و بستگان خود دروغ گفته‌اند که حالا رویشان نمی‌شود برگردند، چرا که پاسخی برای توجیه دروغ‌هایشان ندارند، ضمن این‌که متأسفانه بعضی از آنها به بی‌بندوباری‌های رفتاری‌های متداول در غرب عادت کرده و برخورداری از این شرایط را بر سختی شرایط معیشتی خود در خارج از کشور ترجیح می‌دهند.      گروه‌هایی نیز وجود دارند که برای مهاجرت و رسیدن به مدینه فاضله‌ای که بیگانگان در ذهن آنها ترسیم کرده بودند، تمام دارارایی‌های خود در ایران را به ثمن بخس فروختند و در کشور هدف و حتی در مسیر مهاجرت، همه آن سرمایه‌ها را از دست داده‌اند و حالا دیگر چیزی برای بازگشت و شروع مجدد ندارند.      همچنین برخی از افراد نیز به علت سابقه فعالیت‌های سیاسی و رفتاری غیرمجاز و افراطی در کشور خود و یا اقدامات سیاسی و یا رفتارهای غیراخلاقی نامتعارف در کشور هدف، نگران برخورد احتمالی سیستم امنیتی و قضایی پس از بازگشت به کشور هستند و در واقع به نوعی در دام ایران هراسی دشمنان گرفتار شده‌اند، در حالی که اقدامات بسیاری از آنها قابل اغماض بوده و مسئولین نیز بارها بر این مسئله تأکید نموده‌اند.      دسته دیگر مهاجرین شامل کسانی می‌شود که خود را به بهانه‌های مختلف واهی و بعضاً واقعی به‌عنوان پناهنده سیاسی معرفی نموده و مزدوری دشمنان در کشور موردنظر را پذیرفته و اکنون با گرایش‌های فکری متفاوت در نقش اُپوزسیون به اَشکال مختلف در حال ستیز با کشور و هموطنان خود هستند، که طبیعی است چنین افرادی هم روی بازگشت ندارند.      گروه دیگری از مهاجرین نیز وجود دارند که اگرچه از مهاجرت خود پشیمان هستند، اما به علت ارتکاب به جرائم سنگین و نابخشودنی مانند؛ اقدام مسلحانه و قتل، اختلاس، جاسوسی، همکاری با گروه‌های معاند مثل منافقین و امثال آن، جرأت بازگشت به کشور را ندارند، چرا که می‌دانند که باید پاسخگوی خیانت‌ها و جنایت‌های خود باشند.      در پایان ذکر این نکته ضروری است که در میان مهاجرین تنها سه گروه معمولاً و نه همیشه و در همه کشورها، از شرایط نسبتاً مطلوبی برخورداند؛ اول گروهی که اگرچه به شکل قانونی اما با خیانت به ملت و مملکت خود، با ثروت‌های کلانی که در ایران کسب کرده‌اند به سایر کشورها مهاجرت نموده‌اند، دوم کسانی که دارای تخصص‌های خاص و عملکرد موفق در کشور خود بوده و مانند گروه اول به مردم و مملکت خود پشت کرده‌اند و سوم افراد مفلوکی که راه خیانت رسمی و آشکار به هموطنان خود را برگزیده و به اَشکال مختلف مزدوری دشمن را پذیرفته‌اند.      این مفهوم بدان معنا است که تنها کسانی می‌توانند در دنیای فاسد غرب آسایش نسبی داشته باشند که یا ثروت و تخصص داشته باشند و یا مزدوری دشمنان را بپذیرند و در هر حالت حضورشان متضمن تأمین منافع کشوری باشد که پذبرای آنها شده است." •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈• کانال رسمی اطلاع رسانی امیرآباد فراهان👇 🌐: @amirabadfarahan •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈•