eitaa logo
عمار نامه
926 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
2.4هزار ویدیو
225 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایتی از دیدار رهبر انقلاب در دوران نوجوانی با شهید سید مجتبی نواب صفوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ستاره‌ های هالیوود ، مارک روفالو و خالد عبدالله با نشان دادن نمادهای کبوتر بیت‌ لحم و دیوان بین‌ المللی دادگستری ، حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پیرمرد فلسطینی، داستان مرگ غم انگیز پدرش را تعریف می کند... این قصه زندگی بسیاری از مردم کرانه باختری است اما رسانه های صهیونیستی به شما می‌گویند مردم فلسطین زمین هایشان را فروختند و...
👇👇👇 حتماً بخوانید.... 🔴 پدیده سواد مصنوعی و الگوی جدید نادانی ✍️ ادوارد سعید 🔸 روزانه فقط در تلگرام بیش از ۳ میلیون مطلب منتشر می شود. جالب است بدانید در ساعت ۴ صبح که میزان مطالب منتشر شده به کمترین مقدار خود می رسد نیز ۲۵ هزار مطلب نشر می یابد. این میزان تولید محتوا در شبکه های مختلف اجتماعی در طول تاریخ بی نظیر و فوق العاده است و منجر به پدیده جالبی شده: «همه ما» راجع به «همه چیز» می دانیم اما با ويژگی هایی خاص. 🔹کارل تارو ژورنالیست معروف ژاپنی می گوید: هر وقت هر کسی از هر چیزی سخن می‌گوید ما وانمود می کنیم که دربارۀ آن می‌دانیم. همکارانمان دربارۀ فیلم، کتاب، قیمت ارز، حمله نظامی آمریکا صحبت می‌کنند سرمان را بالا و پایین می بریم یعنی من هم دربارۀ آن می دانم. 🔸این در صورتی است که آن ها دربارۀ آن موضوع فقط نظرات کس دیگری را در یک شبکه اجتماعی خوانده اند و آن را بازگو می کنند همان گونه که ما نیز چنین می کنیم. ما به شکلی خطرناک به نوعی کپی برداری از دانایی نزدیک می‌شویم، که در واقع الگوی جدید نادانی است. ما با روبرو هستیم. ✍️تحلیل و تجویز راهبردی: رسانه ها باعث شده اند به سرعت برق در معرض اخبار و به سرعت باد در معرض تحلیل اخبار قرار بگیریم. محیط اطراف ما پر است از اخبار مغشوش، اعداد و ارقام گول زننده و حرف های جهت‌دار. سه مساله این موضوع را تشدید می کند: 1️⃣ حجم بالای اخبار و تحلیل ها: اطلاعات بیشتر یعنی فرصت کمتر برای بررسی دقیق تر آن ها. 2️⃣ سبک زندگی شتابان: زندگی امروزی نسبت به 200 سال پیش بسیار چگال تر شده است. یعنی میزان رخدادهای کاری و ارتباطاتی در واحد زمان بیشتر شده است. 3️⃣ سواد مصنوعی: نظرات ما از در شبکه‌های اجتماعی سرچشمه می‌گیرند، نه مطالعۀ کتاب‌ها! این کپی برداری از دانایی، در واقع الگوی جدید نادانی است. به همین خاطر است که اخبار درست، غلط، و حقیقت در فضای مجازی تقریبا هم ارزش‌اند. چرا؟ چون ما فرصت نمی کنیم که درستی آن چه را که دریافت می کنیم، بررسی کنیم. بلافاصله آن را می خوانیم و احتمالا آن را برای دیگران فوروارد (ارسال) می کنیم و در گفتگوهای خانوادگی یا دوستانه یا کاری مان از آن اطلاعات استفاده می کنیم که نشان دهیم از زمانه عقب نیستیم. 🔻چه می توان کرد؟ 1️⃣ . نه باور کنید و نه رد کنید. زمانی که استدلال به نفع یا علیه آن گفته یا نوشته ندارید نه ردش کنید و نه تأیید، قضاوت خود را معلق کنید تا زمان دریافت اطلاعات کافی برای قضاوت. 2️⃣ در حالت غیر طبیعی قضاوت نکنید. مطالعات نشان داده اند زمانی که افراد از بیشتری برخوردارند، کیفیت قضاوت های حرفه ای شان افزایش می یابد. بنابراین زمانی که شتاب زده، هیجانی، خسته و پریشان هستیم، کیفیت قضاوت های ما افت می کند و قضاوتی که در زمان شتاب زدگی می کنیم به اندازه قضاوت یک فرد مست [غیر عادی]، غیرقابل اتکاست. 3️⃣ به ، حساس باشید. جملاتی که با فعل مجهول و بدون فاعل ساخته شده‌اند مانند «گفته می‌شود» یا «شنیده‌ها حاکی از آن است که» و «یا بر اساس اخبار منتشر شده» روشی برای پیچاندن شما هستند. در این ساختارها خبر وجود دارد. اما منبع خبر وجود ندارد. 4️⃣ برای هر چه می خوانید یا می شنوید از خودتان بپرسید: الف) آیا از /گزارش مطمئن هستم؟ ب) آیا شواهد تاییدکننده یا استدلال های قانع کننده آورده شده یا اینکه یک حرف به زبان های مختلف تکرار شده؟ ج) آیا بین مقدمه و اطلاعات ارایه شده و نتایج رابطه منطقی وجود دارد؟ د) آیا تمام واقعیت بیان شده یا بخشی از واقعیت؟ 5️⃣از و کلمات هم خانواده استفاده کنید. آدم های دقیق دائم می پرسند چرا؟ چرا کاندیدای ریاست جمهوری شما بهتر است؟ چه چیز باعث می شود که فکر کنید قیمت ارز بالا می رود؟ چطور به این نتیجه رسیدید؟ 6️⃣در دانش منطق، فصلی وجود دارد به نام مغالطات. برای تقویت تفکر سنجش گرانه (انتقادی) بخش را بخوانید تا با بیش از ۷۰ نوع مغالطه (=دامگاه اشتباه ذهنی) آشنا شوید. 7️⃣حضور در شبکه های اجتماعی مفید است. در آن بسیار جذاب، مفید و غنیمت است. اما فراموش نکنیم که آن ها نمی توانند جایگزین کتاب و تفکر عمیق شوند.
🔵 چند نکته درباره حمله پاکستان به ایران ابتدا این مقدمه مهم را عرض کنم که نیروهای مسلح ابزار سیاست خارجی کشورها هستند ،نظامی ها جایگاه سیاست گذاری ندارند، این قانون درباره پاکستان صدق نمی کند،پاکستان در خدمت ارتش این کشور قرار دارد. 🔺ارتش ملی پاکستان بر اساس تصمیم ملی اتخاذ شده در اسلام آباد به صورت رسمی نقاطی در عمق چند کیلومتری ایران را هدف حمله قرار داد و مسئولیت آن را برعهده گرفت و تمامیت ارضی ایران را نقض کرد 🔥تلافی پاکستان یک راهبرد اجتناب ناپذیر برای آن ها بود آن ها معتقدند حمله موشکی و پهپادی ایران بازدارندگی استراتژیک پاکستان در منطقه آسیای جنوبی را تضعیف کرده است. حملات پاکستان برای استقرار بازدارندگی خود در مقابل هند که رقیب سنتی پاکستان هست ارزیابی می شود. 🔺نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این هست که قدرت بازدارنده به معنای اقدام راهبردی برای مهار تهدید و خطراتی که امنیت ملی را به خطر می اندازد هست،حال ممکن است کشوری به خاطر ضعف قدرت نتواند به شما پاسخ دهد و یک کشور دیگر پاسخ دهد. 🔺نکته اساسی اقدام ایران برای تامین امنیت ملی است که ریسک دریافت پاسخ و تشدید تنش با کشوری که صاحب کلاهک اتمی هست را قبول کرده است 🔥ما اقدام ایران نسبت به پاکستان را مبتنی بر پرداخت هزینه محدود برای توسعه و تثبیت بازدارندگی منطقه ای و بین المللی ارزیابی می کنیم. 🔺ایران دقیقا این استراتژی را در جنگ نیابتی خود با آمریکا و اسرائیل دنبال کرده و می کند ،تضعیف تدریجی بازدارندگی آمریکا و اسرائیل از اقدامات محور مقاومت در منطقه است و طبیعتا با تخمین و فاکتور پرداخت هزینه های آن ،منجر به تقویت بازدارندگی ایران در منطقه و جهان شده است. 🔥درگیری پاکستان و ایران تجربه جدیدی در منطقه برای گشایش گزینه های جدید و بازدارنده بود که نتایج قطعی برای مبارزه با تروریسم برای پاکستان خواهد داشت. 🔺سرمچار به تروریست های بلوچ اطلاق می شود،تروریست هایی که تحت عنوان مزاران نیز فعالیت می کنند مچار در زبان بلوچ به معنای (نگاه نکن) است و سرمچار به کسی می گویند که در راه رسیدن به قدرت پروای سر خود را ندارد و نمی اندیشد پاکستان با نامگذاری فارسی عملیات مرگ بر سرمچار سیگنال مورد نظر خود را به تهران منتقل کرده است. سناریوی پیش روی ایران و پاکستان مشخص است کنترل تنش و بازگشت به کانال سیاسی یا توسعه تنش. ✍ابوقاسم 🧊مباحث تحلیلی جهاد تببین https://eitaa.com/fatemi222/11744
اهداف رسانه ای ضریب دادن به تنش اخیر ایران و پاکستان 1⃣ سیاسی: 🔺شکستن تابوی حمله به ایران 🔺بحرانی و ناامن جلوه دادن ایران 🔺توسعه تنش و درگیر کردن ایران به داخل و مرزهای خود و کاهش حمایت مادی و معنوی از عملیات طوفان الاقصی 🔺انحراف افکار عمومی از جنگ غزه 🔺ایجاد اختلال در روابط حسنه ایران با همسایگان و القا شکست سیاست روابط با همسایگان توسط دولت سیزدهم 🔺القا مذاکره و احیای برجام به عنوان تنها نسخه کاهش تنش ها 🔺ایجاد یأس و کشاندن این ناامیدی تا زمان انتخابات 2⃣ اقتصادی: 🔸ایجاد تلاطم کاذب در بازار ارز و تسری آن به سایر اقلام 🔸دل نگران کردن مردم از سرمایه گذاری در بخش اموال غیر منقول به ویژه مسکن 🔸 القا بی اثر بودن اقدامات اقتصادی دولت و مجلس 🔸توسعه تنش برای ایجاد اخلال در بازارچه های مرزی و تبادلات تجاری دو کشور 🔸تحت الشعاع قراردادن موضوع کوریدور های شرق و غرب و شمال و جنوب با القا ناامنی 3⃣ عملیات روانی: 🔹ایجاد هراس اجتماعی با بزرگنمایی و انتشار اخبار و تصاویر جعلی از تنش رخ داده 🔹فشار روانی بر روی مسئولان کشوری و لشکری و تلاش برای تأثیر گذاری بر روی تصمیمات مهم آنان 🔹خارج کردن بعد عقلانی جامعه و مسئولان به سمت بعد احساسی 🔹بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان با زیر سئوال بردن امنیت 📎📎 چه باید کرد؟ 🛑حفظ آرامش و پیگیری اخبار از خبرگزاری های رسمی و رسانه ملی 🛑 عدم اعتماد به خبرها و فیلم های مشکوک که در بسیاری از موارد جعلی می باشند. 🛑اعتماد به نیروهای مسلح برای دفاع از خاک ، ناموس و وطن در برابر هرگونه تجاوز تا پای جان 🛑 اطمینان از تلاش مسئولین سیاسی کشور برای حل مناقشات از طریق دیپلماسی های آشکار و پنهان 🛑 توجه به نقش دشمنان در بحرانی جلوه دادن تنش ها ✍ سعید میرزایی 🧊مباحث تحلیلی جهاد تببین https://eitaa.com/fatemi222/11744
متن مجری.دهه فجر.docx
27.8K
متن مجری.دهه فجر.docx
متن مجری.دهه فجر.docx
27.8K
✍متن ویژه مجری مراسمات دهه فجر
ایده های فجر.zip
252.3K
📚ایده های دهه فجر مجموعه55برنامه پیشنهادی (معرفتی،فرهنگی هنری،تفریحی وسرگرمی)
کاریکاتوردهه فجر.zip
205.9K
📚کاریکاتورهای ویژه دهه فجر
روزشمارانقلاب.zip
3.77M
📚روزشماروقایع انقلاب جهت استفاده مدارس درمراسمات ایام الله دهه فجر
سرودهای دهه فجر.zip
7.92M
🎼 معروفترین سرودهای خاطره انگیزایام الله دهه فجر
سروددهه فجر اجرای دانش آموزی.zip
31.91M
🎼 سرودهای دهه فجر؛اجرای دانش آموزی(باکلام.بی کلام)
001-dahe fajr 2 (www.mplib.ir).pdf
2.54M
🌺 بروشور به مناسبت دهه فجر شماره 2 🌺 💢 منبع : نرم افزار بانک بروشور و ویژه نامه ( 700 عنوان ) 💢 موضوع :
001-dahe fajr 1 (www.mplib.ir).pdf
1.67M
🌺 بروشور به مناسبت دهه فجر شماره 1 🌺 💢 منبع : نرم افزار بانک بروشور و ویژه نامه ( 700 عنوان ) 💢 موضوع :
reshehaye enghelab dar kalam rahbari (www.mplib.ir).pdf
841.4K
🌺 بروشور ریشه های انقلاب در کلام رهبری🌺 💢 منبع : سایت مربی 💢 موضوع :
rangamizi dahe fajr (www.mplib.ir) (1).pdf
1.57M
💢 رنگ آمیزی به مناسبت دهه فجر شماره 1 💢 ⭕️ طراح : خانم قلعه یی 🌸 منبع : وبلاگ معاون پرورشی
rangamizi dahe fajr (www.mplib.ir) (2).pdf
1.42M
💢 رنگ آمیزی به مناسبت دهه فجر شماره 2 💢 ⭕️ طراح : خانم قلعه یی 🌸 منبع : وبلاگ معاون پرورشی
وبلاگ معاون پرورشی - www.mplib.ir.mp3
3.8M
💢 سرود « ما بچه های ایران » 💢 🎹 سرودهای انقلابی 🔷 منبع : نرم افزار نغمه های عشق 🌺موضوع : ، ،
وبلاگ معاون پرورشی - www.mplib.ir.mp3
4.12M
💢 سرود « تو را به خون شهیدان » 💢 🎹 سرودهای انقلابی 🔷 منبع : نرم افزار نغمه های عشق 🌺موضوع : ، ،
وبلاگ معاون پرورشی - www.mplib.ir.mp3
3.39M
💢 سرود « بت شکنی خمینی » 💢 🎹 سرودهای انقلابی 🔷 منبع : نرم افزار نغمه های عشق 🌺موضوع : ، ،
وبلاگ معاون پرورشی - www.mplib.ir.mp3
4.1M
💢 سرود « معمار حرم » 💢 🎹 سرودهای انقلابی 🔷 منبع : نرم افزار نغمه های عشق 🌺موضوع : ، ،
وبلاگ معاون پرورشی - www.mplib.ir.mp3
6.22M
💢 سرود « 22 بهمن » 💢 🎹 سرودهای انقلابی 🔷 منبع : نرم افزار نغمه های عشق 🌺موضوع : ، ،