eitaa logo
عمار نیوز ... 📢
11.5هزار دنبال‌کننده
57.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
227 فایل
❌بصیرت ذاتی نیست ♨️اکتسابی است... پشت پرده اخبار و حوادث را از دید عمار بخوانید... . . . . . . . تبلیغات http://eitaa.com/joinchat/1871446027C496dce5861
مشاهده در ایتا
دانلود
به به چی پیدا کردم براتون🌸😍👆
ورود توده گرد و خاک به کشور از فردا تا سه‌شنبه به تناوب برای برخی نقاط از شمال‌غرب، سواحل شمال، شمال‌شرق، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است. 🌧روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش در نواحی شمال شرق کشور تشدید شده و به سبب نفوذ توده هوای خنک، کاهش محسوس دما در شمال‌غرب، سواحل شمال، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال‌شرق کشور رخ می‌دهد. 💨پدیده گردوخاک در استان‌های غربی در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.
آژانس اتمی: نظارت‌ها در ایران ۱۰ درصد افت داشتند 🔹شبکه خبری بلومبرگ: آمارهای آژانس اتمی نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۲ بعد از خودداری ایران از اجرای توافقات نظارتی معین‌شده در برجام تعداد بررسی‌های انجام‌شده در این کشور با کاهش ۱۰ درصدی مواجه شد.
👨‍🎓من محمد هستم،دانشجوی یکی از دانشگاه های غیردولتی 🤵 💳 پرداخت هزینه های برام سخته پول 🌐، حمل ونقل، 📱گوشی و .. کلی هزینه های روزانه دیگه که نگو و نپرس😩 🙁 خیلی نگران تامین هزینه ها💰 و تحت فشار زیادی بودم تا اینکه یک کانال در ایتا دیدم که آموزش از طلا میداد. 👨‍🦰 کانال جهش بهم یاد داد چطوری میتونم 🤗 درآمد ۵۰۰ هزاری داشته باشم👍 الان خیلی خوشحالم که میتونم هزینه های روزمره رو مدیریت کنم 😃 ✅ اگه توهم میخوای دغدغه هزینه هات رو نداشته باشی، ی سر به این کانال بزن 👇 https://eitaa.com/joinchat/2877882585C2b9658acd8 از این فرصت استفاده کن 💰
هدایت شده از 
🌱دستفروشی که درآمدش ۵برابر شد 😳 آقا مرتضی میگه: یک دستفروش رومیشناسه که درآمدش ۵برابر شده ، ماجرا رو از خودش پرسیدیم تا ما هم درآمدمون رو افزایش بدیم. میگفت: ۳ماه پیش با یک کانال تو ایتا آشنا شده به اسم و رفته آموزش هاشونو دیده و بعد از سه ماه تونسته بود ۵برابر درآمد قبلیش،کسب درآمد کنه 💰 🔹 خلاصه خیلی راضی بود و به ما هم کانالو معرفی کرد، برای شما هم میذارم حتما عضو بشید 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2877882585C2b9658acd8
♦️آژانس اتمی: نظارت‌ها در ایران ۱۰ درصد افت داشتند 🔹شبکه خبری بلومبرگ: آمارهای آژانس اتمی نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۲ بعد از خودداری ایران از اجرای توافقات نظارتی معین‌شده در برجام تعداد بررسی‌های انجام‌شده در این کشور با کاهش ۱۰ درصدی مواجه شد.
♦️کمبود ۷۰ هزار نیروی پرستاری در کشور معاون پرستاری وزارت بهداشت: 🔹کمبود نزدیک به ۷۰ هزار نفر کمبود نیروی پرستاری در تمام بخش‌ها وجود دارد. 🔹۲۵ هزار نفر مجوز استخدامی پیگیری شده که از این تعداد ۵۰ درصد سهم گروه پرستاری است.
هدایت شده از سابقه گسترده موج 🌊
🌹 فال ابجد روزانه🌹 📌متولدين هرماه براي اولين بار ميتونيد به صورت فال خودتون رو بخونيد 🔮فروردين 🔮ارديبهشت 🔮خرداد 🔮تير 🔮مرداد 🔮شهريور 🔮مهر 🔮آبان 🔮آذر 🔮دي 🔮بهمن 🔮اسفند 🎗ماه تولدت روكليك كن و رو ببين
هدایت شده از 
🔮 🔮 📜فال حضرت سلیمان دقیق ترین فاله👌 میخوای بدونی تا دوسال آینده چه اتفاقاتی برات میافته💌 ✨ ابتدا نیت کنیدسوره حمد را بخوانیدبعد روی لینک کلیک کنید❗️👇 https://eitaa.com/joinchat/3468427583C5857d217b6 https://eitaa.com/joinchat/3468427583C5857d217b6 عین واقعیت سرنوشت زندگیت و بهت میگه👆👆
عاملان شهادت فرمانده پاسگاه چارک دستگیر شدند 🔹فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
پسر امام جمعه خاش حین بازی با اسلحه کشته شد 🔹در حالی که برخی رسانه‌های معاند سعی کردند فوت حماد فرزند مولوی قلندرزهی امام جمعه خاش را قتل القا کنند، کانال اطلاع‌رسانی مولوی امام جمعه با انتشار متنی این ادعا را تکذیب و اعلام کرد پسرش بر اثر بازی با اسلحه جنگی فوت کرده است. 🔹در متن این پیام آمده: با توجه به نشر شایعاتی دروغین در فضای مجازی در مورد قتل فرزند شیخ القرآن به وسیله افرادی مجهول، به اطلاع هموطنان عزیز رسانیده می‌شود حماد در حین بازی با اسلحه جنگی دچار حادثه شده و اشتباهی و سهواً در منطقه سرتلاب با شلیک گلوله جنگی به دست خویش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت می‌نماید.
هدایت شده از 
📍لباس روز دختر رسید! با طرح‌های نوردیده، چراغ خونه، تاج سرم و فرشته زمینی همین حالا هدیه روز دختر گلت رو با گلدوزی اسم قشنگش تهیه کن!😍❤️ برای مشاهده و سفارش روی لینک زیر بزنید: 👇👇👇👇 https://dsmn.ir/7ze2Y0 https://dsmn.ir/7ze2Y0 https://dsmn.ir/7ze2Y0 زودتر سفارشتون رو ثبت کنید تا به دستتون برسه❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زلزله ۲.۵ ریشتری فیروزکوه را لرزاند 🔹زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، فیروزکوه در استان تهران را لرزاند‌.
قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری رایگان شد 🔹در اولین فاز شروع به‌کار سامانه املاک و اسکان کشور، امکان ثبت و استعلام قراردادهای ثبت‌شده برای قرارداد اجاره‌‌ مسکن در حالت یک‌به‌یک (یک مالک شش دانگ به یک مستاجر)، به‌صورت برخط فراهم شده است. 🔹هر دو می‌توانند قرارداد اجاره‌‌ واحد مسکونی مورد معاملۀ خود را بدون نیاز مراجعه به بنگاه در این سامانه انجام داده و کد رهگیری و نسخه‌‌ الکترونیکی آن را دریافت کنند. 🔹از طرفی، امکان استعلام کد رهگیری قراردادهای اجاره مسکن نیز در این سامانه وجود دارد.
هدایت شده از 
❌ سوغات کرمان❌ 🔥قووتوی اصل کرمانی 🔥 همیشه دنبال یه جا میگشتم که قووتوی اصل کرمون رو داشته باشه 🤔تا اینکه با این کانال آشنا شدم بزن رو لینکش👇👇 https://eitaa.com/joinchat/558825841C54c5f1e87f هر کی خریده مشتری شده👏👏 یه خانوم کرمانی که با نهایت سلیقه داره قووتوی معروف کرمان رو درست میکنه فوق العاده خوشمزه 😋 ⭕اگه مثل من دنبال غذا باعطر و طعم عالی هستی😋بزن رو لینک ببین کجا میری🤞👇👇 https://eitaa.com/joinchat/558825841C54c5f1e87f 💥💥💥💥💥💥💥💥 سوغات اصل کرمان برای شماکه در مسیر سلامتی هستی 🌼 🌷بالاترین وسواس در شستن وسنگشور مواد ، 🔶سلامتی حق همه انسانهاست در حفظ آن کوشا باشیم 💓💓💓💓💓💓💓
خیلی خوشمزه س😋😋👌
⭕️ خاندوزی: ایران و عربستان در مسیر تعاملات مناسب اقتصادی هستند 🔸وزیر امور اقتصادی و دارایی در مصاحبه با الشرق الاوسط: 🔹سیاست دولت جدید ایران توسعه ارتباطات با همسایگان و کشور‌های عربی است ما از هر موضوعی که سبب روابط نزدیکتر با همسایگان و کشور‌های عربی و توسعه این روابط به شکلی متمایز باشد، استقبال می‌کنیم.
صدور بیانیه گروه ۷ علیه ایران 🔹 سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت (G7) پس از یک نشست سه روزه در ژاپن علیه ایران و کره شمالی بیانیه صادر کردند.
هدایت شده از 
یه خبر خوب📣📣📣 دوستان و همراهان گرامی میخوایم تو کانال یه دور همی قرآنی بذاریم. قراره هر روز تو کانالمون، یه آیه از قرآن و تفسیرش رو بذاریم که مناسب برای هرررسن و تحصیلاتی باشه. 👌 ضمنا در پایان هر سوره، مسابقه برگزار می‌کنیم و به برندگان جایزه هم اهدا میکنیم 😍 🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊 اگه دوست دارین با ما در این فیض معنوی همراه بشین این لینک رو دنبال کنید:👇👇👇 https://eitaa.com/maktab_sadegh_1390 👈یادتون نره حداقل برای 3 نفر از دوستان و عزیزانتون به این مهمونی معنوی کارت دعوت ارسال کنید.💌
نیت کنید و عضو بشید دوستان👌
♦️برگزاری کنکور ۱۴۰۲ بدون تغییر و با تأثیر قطعی معدل رئیس کمیسیون آموزش مجلس: 🔹در طرح جدید مجلس برای کنکور، تأثیر قطعی معدل وجود دارد اما به این شکل که برای کنکور ۱۴۰۳ سهم تأثیر قطعی سوابق تحصیلی (معدل) را آموزش و پرورش تعیین می‌کند و پس از آن باید در شورای سنجش و پذیرش دانشجو مصوب شود. 🔹برای سال ۱۴۰۲، سهم ۴۰ درصدی و قطعی سوابق تحصیلی در کنکور برقرار است.
♦️ره‌آورد امسال «ال‌نینو» برای ایران: تابستان گرمتر اما پاییز پربارش رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی: 🔹جریان «ال‌نینو» در فصل تابستان می‌تواند برای ایران تاثیرات دمایی بگذارد و تاثیری در بارندگی‌ها ندارد. در ماه‌های آینده «ال‌نینو» جریان غالب جوی خواهد بود. 🔹با حرکت به سمت ال‌نینو و جایگزینی ال‌نینو با لانینا طی تابستان، آب اقیانوس گرم‌تر می‌شود و بارش‌های پاییزی محسوس‌تر خواهد بود و در نتیجه پاییزی نرمال با بارندگی‌های نرمال و در حد متداول پیش‌بینی می‌شود.
♦️قتل مدیرمسئول روزنامه توسعه جنوب / تحقیقات آغاز شده است رسالتی، دادستان عمومی و انقلاب ایذه: 🔹ساعت ۱۹ روز جمعه (۲۲ اردیبهشت) فردی ناشناس پس از پیاده شدن از خودرو و ورود به کافه‌ای در شهر ایذه، به سمت اکبر لیموچی، مدیرمسئول روزنامه توسعه جنوب شلیک کرد که منجر به قتل او شد. 🔹بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر و تحقیقات مقدماتی آغاز شد. دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده صادر شده است. 🔹معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری دقیق موضوع قتل توسط دستگاه‌های ذی‌ربط، از اصحاب رسانه خواست تا اعلام نتایج از سوی مراجع ذی‌صلاح، از گمانه‌زنی درباره پرونده خودداری کنند.
هدایت شده از 
🔴دوپینگ شب امتحانات خرداد😳🌡 . ➖توام نگران امتحانات پیش رو هستی؟ 😒 ➖توام نرسیدی طول ترم درس بخونی؟ 😞 یه جایی پیداکردم که با تکنیک‌هاش میتونی عقب‌افتادگیاتو جبران کنی😳 👇 https://eitaa.com/joinchat/640418084C69c46e2dfc میانبرهای شب امتحان رو آسانتر از آب خوردن بهت یاد میدن 😍 👆👆👆 .
. 🔴دانشجویان و طلبه‌ها و دبیرستانی‌ها عضویتشون واجبه👇👇 https://eitaa.com/joinchat/640418084C69c46e2dfc200روز درس رو در 20 روز جمع کن😳👆👆 .