eitaa logo
دیده‌بان فرهنگ و هنر اصفهان
546 دنبال‌کننده
559 عکس
131 ویدیو
4 فایل
یکی از فعالیت های اندیشکده تبیین دیده‌بانی است. حال چرا دیده‌بانی؟ اگر جنگ رسانه‌ای برای ما معنا داشته باشد شما بگویید بدون دیده‌بانی انتظار پیروزی ممکن است؟ اصلا جنگ بدون دیده‌بانی معنایی دارد؟ ارتباط با ما: ۰۹۱۳۲۰۱۴۷۲۳ ارسال محتوا و نظرات : @omidvaram
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف مردم ایران قسمت دوم لطفا اجازه ندهید حرف مردم ایران سانسور شود. صدای مردم ایران باشید. آیا مردم ایران حامی تصمیمات نظامی جمهوری اسلامی ایران هستند؟ شما بخش کوچکی از هزاران مصاحبه را شاهدش هستید. لطفا صدای مردم ایران باشید. برای خنثی کردن جنگ روانی دشمن، این ویدئو را برای هر کسی که اشتباه محاسباتی دارد ارسال کنید. در این جنگ رسانه‌ای، حرف مردم ایران تمام نقشه های امپراتوری رسانه ای دشمن را بی اثر خواهد کرد.
به زودی قسمت سوم حرف مردم ایران را منتشر می کنیم. حرف مردم ایران ، اصفهان ، خیابان حکیم نظامی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف مردم ایران قسمت سوم اصفهان - خیابان حکیم نظامی تصویر واقعی مردم ایران را تماشا کنید. ذهنیت مردم ایران صبح بعد از تنبیه اسرائیل نباید اجازه دهیم ظلم ستیزی و آزادی خواهی مردم ایران سانسور شود. نباید اجازه دهیم امپراتوری رسانه‌ای استکبار تصویر غلطی از اذهان عمومی مردم ایران مخابره کند. مردم ایران به هیچ عنوان از اسرائیل نگران نیستند. و قدرت برتر را ایران می دانند. 🔸مصاحبه اختصاصی اندیشکده تبیین 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
یادداشت محمد هادی متقی منش پیرامون عملیات وعده صادق "فَلَم تَقتُلوهُم وَلٰكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ وَلِيُبلِيَ المُؤمِنينَ مِنهُ بَلاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَميعٌ عَليمٌ (سوره مبارکه انفال،آیه 17 ) این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی (ای پیامبر که خاک و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلکه خدا انداخت! و خدا می‌خواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی کند؛ خداوند شنوا و داناست. حمله ای که دیشب مستقیما به خود اسرائیل صورت گرفت، یک حمله چند مرحله ای بود که آخرین قسمت آن اصابت موشک های کروز و بالستیک به خاک اسرائیل بود! در واقع دومینوی این حمله از زمان سخنرانی رهبر معظم انقلاب شروع شد و دیشب آخرین مرحله آن به حول و قوه شیر بچه های امام هشتم (ع) به اجرا در آمد. جنگ ترکیبی ایران با عملیات روانی آغاز شد که تعلیق کشنده آن آرامش را روز ها از اسرائیل دریغ و آن ها را در ترس و واهمه نگه داشت. مرحله دوم حمله های سایبری متعدد به وزارت دادگستری، وزارت جنگ و اماکن حساس اسرائیل که گروه عصای موسی و گروه های نیابتی ایران در مقاوت اسلامی و حزب الله آن را بر عهده داشتند تا دشمن در گیجی و ترس بیشتری فرو رود. مرحله سوم توقیف کشتی تجاری اسرائیلی بود، بخوانید بستن تنگه هرمز بر روی اسرائیل و توقف تجارت اعراب با اسرائیل! در مرحله چهارم، حمله ی بسیار گستره سایبری به شبکه های زیرساخت انرژی و قطعی برق و اینترنت تل آویو چند شهر دیگر صورت گرفت تا بهت و گیجی دشمن را بیشتر و آن ها را مشغول کند. و سپس آخرین مرحله اتفاق افتاد. عملیات پهبادی و موشکی. کوبنده ترین و تحقیر آمیز ترین قسمت عملیات بامداد امروز برای اسرائیل اینجاست که عملیات نه غافلگیرانه و بلکه در طول چند ساعت اتفاق افتاد و از لحظه پرتاب، بازتاب آن ها در رسانه ها دیده و شنیده می شد؛ به گونه ای که تمام سامانه های پدافندی اسرائیل، ناوگروه آیزن هاور آمریکا، سامانه های پاتریوت و به گفته سخنگوی ارتش اسرائیل، سامانه های پدافندی انگلیس و فرانسه کاملا آماده مقابله با موشک ها و پهباد های شاهد 238 و شاهد 136 بودند. یعنی بزرگترین قدرت های جهان در تلاش برای مقابله با حمله ایران اجماع کرده بودند! اما توانستند جلو آن را بگیرند؟ ما معتقدیم که و ما رمیت اذ رمیت! ما معتقدیم نه آن کسی که می سازد، نه آن کسی که پرتاب میکند، نه آن کسی که به هدف می نشاند ما نیستیم، بلکه خداوند و لطف اوست و ید الله فوق ایدیهم! صبح صادق، بسیار نزدیک است... پی نوشت: مراقب عملیات رسانه ای دشمن از امروز باشیم...
یادداشت علی منصوری اندیشه‌ورز اندیشکده تبیین پیرامون تولیدات رسانه ای به داد رسانه مان برسیم... متن کامل گزارش در پست بعدی🔻🔻🔻
دیگر نمیتوانم تحمل کنم... من دیگر نمی توانم رسانه ای که مردم ایران را مخاطب خود قرار داده است تحمل کنم! شبکه های سیما را نگاه می کنم، اکثر شبکه ها یک برنامه زنده ای روی آنتن برده اند و ساعت ها روی پای خود می ایستند و برنامه جُنگ برای قبل سال تحویل برای مردم می سازند برنامه ای که اصلا محتوا ندارد و صرفا ساخته شده است تا کنداکتور پر شود . میروم در پلتفرم های شبکه های خانگی با دیدن برنامه های این پلتفرم ها بیش از پیش دلم به حال این مردم شریف به درد می آید برنامه هایی تولید کرده اند در قالب ریلیتی شو که تماما سلبریتی ها هستند. یک نفرشان میزبان است و تعداد دیگرشان در نقش میهمانان برنامه! که البته به خودی خود این مسئله بد نیست اما اینکه این برنامه ها چه محتوایی دارند و چقدر برای مردم ما مفید هستند مهم است چون قطعا تماشای این برنامه ها می توانند در ذهن و قلب مردم تاثبر بگذارد! مثلا وقتی میبینیم در این برنامه میزبان یک سری سوال از این میهمانان می پرسد و آنها با شوخی و خنده جواب میدهند تا زمان بگذرد، مثلا : کنار دستی شما شبیه چه حیوانیه ؟ اولین بار قاشق یک بار مصرف را در ایران چه کسی مصرف کرد ؟ و... باید با دیدن این همه پوچی در رسانه یک کشور به فکر فرو رفت! بنظرم این از تاثیرات قرارهای تماشا است که برایم از این قرار ها به یادگار مانده و آن هم قدرت تفکر است اینکه به من یاد داده که بتوانم فکر کنم پیرامون موضوعات و اندیشه ورزی کنم میدانید تا قبل از این قرار ها این حجم از پوچی برایم اذیت کننده نبود چون فکر می کردم رسانه همین است! دیگر فراتر از این که نخواهد بود! ولی حال دیگر وجدانم نمی تواند آرام بنشیند و نمی توانم سکوت کنم میدانید به این نتیجه رسیدم که اصلا مردمی که مخاطب این رسانه ها هستند برای تولید کنندگان این آثار اهمیتی ندارند. اینکه چه پیامی قرار است به مردم برسد چه اندیشه ای قرار است به مردم منتقل شود؟ صرفا تولید کننده می آید یک شخصیت مطرح را می آورد با یک سری کارها خنده از مردم میگیرد و می رود، آن یکی مثلا تحلیل فوتبال گذاشته است، بقیه در حال بازی کردن مافیا هستند، انگار نه انگار که جهان دارد از شدت اتفاقات ناگوار به خود میلرزد انگار نه انگار هزاران نفر روزانه در دنیا کشته می شوند انگار نه انگار روز به روز دنیا در حال تغییر است . احساس می کنم مردم ما به این سطح از رسانه راضی شده اند! از مشکلات اقتصادی در طول روزها و شب‌ها به این برنامه ها پناه می برند. بنظرتان اگر مردم ایران از رسانه و قدرت واقعی آن باخبر شوند آیا دیگر این برنامه ها مخاطبی خواهد داشت ؟ در این صورت چقدر سطح برنامه ها به تعریف واقعی رسانه نزدیک خواهد شد؟ آیا در این صورت اوضاع کشور بهتر نخواهد شد؟ آیا عوام فریبی کاهش نخواهد یافت؟ پس چرا نشسته اید؟ می دانید در طول این دوهفته که به فکر چاره ای در این رابطه بودم دیدم چاره ای نداریم جز اینکه هرکداممان یک رسانه شویم یک رسانه واقعی یک نمونه کوچک رسانه ای! ما باید با رسانه های شخصی این هیمنه باطل رسانه ای را شکست دهیم ما باید از این کلاه بزرگی که بر سر مردم ایران دارند می گذارند جلوگیری کنیم. شما می توانید با نویسنده این یادداشت در ارتباط باشید. @ali_mansoori2020 🆔 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
یادداشت عادل شکیبایی اندیشه‌ورز اندیشکده تبیین پیرامون جایگاه عبادی حمله ایران به اسرائیل ضربه امیر مومنان علیه السلام مگر چه خصوصیاتی داشت که از عبادات همه انس و جن بالاتر بود؟ متن کامل گزارش در پست بعدی🔻🔻🔻
جایگاه عبادی حمله ایران به اسرائیل «ضربة علی یوم الخندق افضل من عبادة الثقلین» پس از حمله ایران در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ معنای این حدیث تازه گویی رخ می نماید ضربه امیر مومنان علیه السلام مگر چه خصوصیاتی داشت که از عبادات همه انس و جن بالاتر بود ؟درست است که حسن فاعلی و خلوص نیت، عمل حضرت در بالاترین سطح است ولی مگر ایشان در زندگی مبارکشان همین یک عمل را داشته اند؟چه خصوصیت هایی این عمل و این ضربه را ممتاز می کند؟ اولین ویژگی، دریافت کننده این ضربه است که از نامدارترین قدرت های نظامی دوران خود و شهره به جنگ آوری و توان مبارزه بوده است و ضربه به او نه تنها قدرت اسلام و ایمان را به همه نشان داد بلکه یک خودباوری را در مسلمانان بوجود آورد که با وجود ایمان به خدا و انجام وظیفه حتی از بزرگترین قدرت نظامی نباید بهراسند حمله ایران به اسراییل هم با در نظر گرفتن شرکای استراتژیکش که ۵ کشور بودند در واقع حمله به مجهز ترین و قدرتمند ترین نیروی نظامی و اقتصادی دنیا بود. ویژگی دوم خوارکنندگی این ضربت بود عمر ابن عبدود پیشانی قدرت جبهه مشرکین بود رجز های بسیار در میدان های نبرد می خواند و از پای در آوردن وی حیثیت و آبرو آنها را دست خوش بی اعتباری سنگینی می کرد حمله ایران نیز بطور مستقیم از خاک خودش به خاک اسراییل با وجود اعلام حمایت تمام قد ایالات متحده و ائتلاف بزرگ نظامی و سیاسی حامی آن و نهی صریح آنها از این حمله و تهدید های پی در پی انتقام جویی در صورت جمله ایران علاوه بر هرگونه خسارت زیربنایی اعتبار و ابهت آنها را به شدت فروکاست. ویژگی سوم تشفی قلوب مومنان و مسلمان بود مشرکین در زمانی که در قدرت بودند شکنجه های بسیاری به مسلمانان کرده بودند و تا آنجا که از دستشان بر می آمد از هیچ فشار و آزاری کوتاهی نکردند از تحریم همه جانبه اقتصادی در شعب ابی طالب گرفته تا قصد ترور خود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و شکنجه های تازه مسلمانان و ضربه امیر مومنان به سان آب سردی بود که همه جراحات این مردم رنج کشیده را آرام کرد. ۷۵ سال غصب سرزمین آبا و اجدادی فلسطینیان، محاصره همه جانبه آنها،سلب هرگونه استقلال و حق داشتن تمامیت ارضی گرفتن حق زندگی و پیشرفت در کمترین ابعاد زندگی و قتل عام و نسل کشی وحشیانه و گسترده به خصوص پس از عملیات ۷ اکتبر نه تنها دل مسلمانان آزاده جهان بلکه بسیاری از سایر ادیان و مذاهب را به درد آورده و خواب آرام را از چشمان آنها ربوده بود و این ضربه چند جانبه توانست مقداری از این بغض و ناراحتی را آرام کند. و موجب شادی و شعف بسیار شود. ویژگی چهارم شدت توکل و اعتماد به خدا است که امیر مومنان علیه السلام از هیبت و آوازه و محاسبات رایج نظامی زمان هیچ هراسی به دل راه نمی هد و آنجا که می بیند اسلام در گرو از بین بردن این عنصر پلید است قویا به میدان می آید و کار را یک سره میکند در محاسبات ایران هم امکان وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر شدن ائتلاف های نظامی آمریکا و ناتو و از بین رفتن زیرساخت های اقتصادی و نظامی با توجه به شرایط دشوار و تحت تحریم های همه جانبه بین المللی کشور قویا وجود داشت اما توکل به خدا و حسن وظیفه شناسی هیچ هراسی را به دل ایران راه نمیدهد و نه تنها یک عملیات کوچک بلکه بزرگترین عملیات پهبادی تاریخ را رقم می زند.آن هم در برابر پیشرفته ترین سامانه های پدافندی جهان. و اما ویژگی پنجم کظم غیظ امام است بعد از آنکه عَمر به صورت امام آب دهان می اندازد حضرت از جایشان بر می خیزند و در میدان شروع به قدم زدن می کنند و بعد از آن ضربه نهایی را می زنند که نشان از آن دارد که ضربه نهایی نه برای آرام شدن خشمشان بلکه فقط و فقط برای رضایت خدا و نجات دین مبین اسلام بود. ایران نیز بعد از جسارت سنگین و علنی اسرایل به کنسول گری و شهادت چند نفر از مقامات بلند پایه نظامی خود 13 روز تامل و صبر می کند و ضربه نهایی خود را با در نظر گرفتن همه جوانب ونه برای آرام شدن خشم خود می زند. اهداف حمله ایران هم مراکز جمعیتی و حتی اقتصادی نیست و جاهایی است که بشریت و علی الخصوص مردم مظلوم فلسطین از آنها هیچ دل خوشی ندارد و هزاران انسان بی گناه را از همان مکانها روانه خاک کرده اند این است که حمله موشکی و پهبادی ایران به اسراییل به نظر می رسد یکی از برترین عبادت های انسان معاصر است که عظمت و فضیلت آن شاید در گذر زمان بیشتر مشخص شود. منبع حدیث: إقبال الأعمال , جلد۱ , صفحه۴۶۷ شما می توانید با نویسنده این یادداشت در ارتباط باشید. @ad_shakibaee 🆔 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
یادداشت عادل شکیبایی اندیشه‌ورز اندیشکده تبیین و روزنامه‌نگار برای فیلم آپاراتچی با سینما می‌شود لات را سربه‌راه کرد متن کامل یادداشت در پست بعدی🔻🔻🔻
با سینما می شود لات را سر به راه کرد یادداشت عادل شکیبایی اندیشه‌ورز اندیشکده تبیین و روزنامه‌نگار برای فیلم آپاراتچی فیلم آپاراتچی با پرداختی طنز داستان دلبستگی یک نقاش ساختمان به نام جلیل به سینما را روایت می کند قربانعلی طاهر فر در دومین اثر سینمایی خود به سراغ یکی از داستان های واقعی رفته که کمتر مورد توجه بوده است. در این فیلم تورج الوند و هومن برقنورد به ایفای نقش پرداخته و فیلم نامه اقتباس آزادی از کتاب آپاراتچی خاطرات جلیل طایفی نوشته روح الله رشیدی است . در این اثر ما با یک شخصیت قهرمان صرفا مواجه نیستیم بلکه با مدلی که سینما را با مردم و برای مردم و در جهت اصلاح آنها می خواهد مواجهیم و می بینیم که شخصیت اصلی این فیلم علی رغم مشکلات و کمبود ها اراده می کند که برای شهید نوری که ذهنیت واقعی از او در بین مردم وجود ندارد فیلم بسازد، جلیل با توسل به امام جمعه شهر و همکارانش می خواهد فیلم " نوری در تاریکی" را بسازد نقش اصلی شهید نوری را یکی از لات های شهر بازی می کند این اثر به اصلاح نگرش خود او هم منجر می شود و فیلم سازی که صرفا به دنبال دیده شدن و شهرت با استفاده از سینما ست را به هنرمند دغدغه مندی تبدیل می کند که برای اصلاح نگرش های نادرست جامعه و تبیین درست و غلط و ادای دین به یک شهید حاضر هر خطری را تحمل کند ما در این فیلم می توانیم به بخشی از اثر و قدرت سینما پی ببریم که اگر به درستی سراغ این هنر برویم تا چه میزان می توانیم به جامعه خودمان کمک کنیم و چه مشکلات به ظاهر لاینحلی را می توانیم در مسیر حل قرار دهیم. در واقع جلیل با ساخت یک فیلم خوب نگاه غیر واقعی مردم به شهید نوری را عوض می کند، نگاه پدرش که نماد جریان متحجر است را نسبت به سینما که یکی از عناصر تجدد هم به حساب می آید متحول می کند ،امام جمعه شهر را از وضعیت روزمره خودش خارج و باعث تعامل بیشتر او با مردم می¬شود، با ایجاد یک فشار افکار عمومی اوباش شهر را ناکام می گذارد ، استاندارد های نامناسب ممیزی ارشاد را عیان می کند، یک لات را سر به راه می کند و از ظرفیت های او در مسیر مناسب بهره می گیرد، باعث امیدوار شدن همه اطرافیان و مردم می شود که با حداقل امکانات آنها هم هر کدام در زمینه ای می توانند برای جامعه شان کاری بکنند و زمینه درست مواجهه مردم با یک پدیده فرهنگی و رسانه ای را برقرار می کند که دیگر به هر محصولی انس نگیرند و دیگر نگرانی ورود فیلم های نامناسب و تغییر فرهنگ مردم در مواجه با سینما موضوعیت پیدا نکند این نگاه به سینما حقیقتاً شگفت آور است آن هم در فضایی که جریاناتی سینما را افیونی برای تخدیر افکارعمومی و یا یک فضای مه آلود روشنفکری تعریف کرده اند. از نقاط قابل تلاش برای بهبودی این اثر یکی گره های داستان است که آن چنان جدی و قوی بر سر مسیر جلیل قرار نداشتند و ما می توانیم تا حدودی پایان فیلم را حدس بزنیم و شخصیت هایی مثل امام جمعه کمی دچار سردرگمی هستند و به نوعی در این اثر به شخصیت پردازی بهتری نیاز داریم. اصفهان زیبا، شماره ۴۸۰۷ ، 27فروردین1403 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
یادداشت کوتاه حجت الاسلام محمد قطبی پیرامون مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای از نظر صدا و سیما مردم، بینندگان محسوب می‌شوند. یعنی فقط آنچه صدا و سیما تصمیم گرفته و ساخته رو مردم باید ببینند و صدایشان هم در نیاید. اگر تعداد بینندگان هم کم شده‌ مقصر بینندگان هستند و صدا و سیما درست کار کرده است. باز کردن درهای صدا و سیما به روی مردم با این نوع نگاه حاکم هرگز اتفاق نخواهد افتاد. البته مردم هم بیکار نمی نشینند. مردم تصمیم گرفته‌اند از بیننده بودن انصراف دهند و در شبکه‌های اجتماعی کنشگر باشند. تا زمانی که مردم را مصرف کننده‌ی صِرف بدانیم و خودمان را تولید کننده مطلق، کار فرهنگی جواب نمی‌دهد. مردم در حال تعامل با یکدیگر هستند و باهم محتوا تولید می‌کنند و با هم نیز مصرف می‌کنند. اصلا خاصیت شبکه‌های اجتماعی این است که همه با هم در حال تولید و مصرف هستند. مشارکت مردم در همه امور، یعنی جمهوریت باید از امور سیاسی صِرف عبور کند و در امور فرهنگی و اقتصادی هم به رویه در حاکمیت و جامعه تبدیل شود. نظام امر به معروف و نهی از منکر که در اسلام واجب است یعنی مشارکت همگانی در رشد جامعه. امر به معروف فقط در تذکر لسانی نیست، اگر یک نوجوان یک انیمیشن یا محتوای خوب تولید کند باید در صدا و سیما منتشر شود تا مشارکت معنا پیدا کند. و این مصداق امر به معروف است. 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
یکی از مهم ترین مسائل این است که آیا رسانه باید مردم را مخاطب خود حساب کند یا بیننده و شنونده؟ آیا بیننده بودن یا شنونده بودن به معنای مخاطب بودن است؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانیم مخاطب چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پخش برای اولین بار 🎞 اگر بخواهیم توطئه های اینترنشنال و بی بی سی در جنگ رسانه ای را خنثی کنیم، باید روایت درست را منتشر کنیم. وگرنه اضمحلال قطعی است. باید کاری کرد که اذهان مردم بی دفاع نماند. باید قصه تجاوز همیشگی دشمن به مردم یادآوری شود تا مکانیسم دفاعی مردم دوباره فعال شود. باید همانند حضرت عمار نیرنگ های عمروعاص را بر ملا کرد تا جنگ برده، تبدیل به جنگ باخته نشود. (ساخته برادران خیام الحسینی) قصه استقامت خانواده های اصفهانی است که بر اثر موشک عزیزان شان را از دست دادند. 👈تماشای این مستند را به دوستان و آشنایان تان توصیه کنید. ⏰ زمان: جمعه، شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اصفهان 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf 🆔 @rahvafilm
ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مهدی فضائلی: برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند. لطفا در انتشار این پست به ما کمک کنید.
👈کمتر از ۷ ساعت دیگر تا پخش باقی مانده است. این مستند را بصورت خانوادگی از شبکه اصفهان ببینید. 🕙 زمان پخش: جمعه، شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۲۲:۱۵
بعد از تماشای نظرات خود را برای ما ارسال کنید. ارسال نظرات در قالب یادداشت، صوت و یا فیلم قابل دریافت است. با مشارکت مردم و نظرات شما فرهیختگان گرامی میتوان کیفیت آثار رسانه‌ای را بالا برد. یادداشت ها و نظرات شما را در کانال دیده‌بان منتشر خواهیم کرد و برای تهیه کننده و کارگردان اثر هم ارسال خواهد شد. دریافت نظرات @omidvaram 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی که دانش آموزان دختر این کشور ما را به دیدن دستاورد های جمهوری اسلامی دعوت می کنند. 🔻مستند بذر امید، داستان گردش علمی است که در آن دانش آموزان مدرسه فرزانگان پس از بازدید از یک شرکت دانش بنیان صحبت های شنیدنی درباره این گردش برای ما دارند. 👈مستند بذر امید به کوشش تیم تولید شده است و به زودی برای مخاطبین شهر اصفهان اکران خواهد شد. 🔻این مصاحبه پس از اکران مستند صورت گرفته است. 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
«گاهی وقتا حواس مون نیست فکر می کنیم خونه یعنی سقف و چهار تا دیوار فکر می کنیم خونه یعنی فرش و یخچال و مبل و آشپزخونه و هزار خرت و پرت دیگه که گوشه گوشه اون دیوار ها جا خوش کرده. اما یه روز میاد که دیوار ها می ریزن. سقف می‌ریزه. خونه می ریزه. دل تو هم می ریزه. اما نه برای اون چهار دیواری و یه سقف. دلت می‌ریزه برای خانواده ای که دیگه نیست. برای فرزندی که یه شبه از کنارت می‌ره! و تو حتی فرصت خداحافظی را با اون پیدا نکردی...» 🔻برشی از متن با صدای زیبای مرحوم ناصر طهماسب روایت سال های بمب باران اصفهان 🔻پخش برای اولین بار از شبکه اصفهان ⏱ امشب و فردا شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ قسمت دوم و سوم 👈دیدن این مستند را به خانواده و دوستان تان توصیه کنید. 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹نظر دانش آموزان پس از تماشای مستند بذر امید دوست دارم این مستند را بچه های سیستان و بلوچستان و نخبه های شریف ببینند. 🔻، داستان گردش علمی است که در آن دانش آموزان مدرسه فرزانگان پس از بازدید از یک شرکت دانش بنیان صحبت های شنیدنی درباره این گردش برای ما می کنند. 👈 به کوشش تیم تولید شده است و به زودی برای مخاطبین شهر اصفهان اکران خواهد شد. 📱کانال دیده بان فرهنگ و‌ هنر اصفهان را در ایتا دنبال کنید. https://eitaa.com/ammaresf
هفدهمین قرار تماشا اکران فیلم The Year of Living Dangerously ( سال خطرناک زندگی ) چهارشنبه این هفته در قرار تماشا. خبرنگاران و رسانه‌ها چگونه در سرنوشت ملت ها دخالت می کنند؟ چهارشنبه این هفته از ساعت 15:30 خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت سعدی، حوزه هنری استان اصفهان
پوستر هفدهمین قرار تماشا به زودی منتشر خواهد شد.
خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای چگونه در خدمت نهادهای امنیتی و سیاسی قرار می گیرند؟ در هفدهمین قرار تماشا ، اندونزی را تماشا خواهیم کرد. هفدهمین، هجدهمین و نوزدهمین قرار تماشا نقش بین المللی خبرنگاران را بررسی خواهیم کرد. خبرنگاران چگونه به نقشه های سازمان سیا کمک خواهند کرد؟ این سه قرار تماشا می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم در غرب آسیا با نقشه های نظام سلطه مقابله کنیم. مقابله ای رسانه ای که نقش اصلی بر عهده خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای است. با تماشا سه فیلم خواهیم فهمید یکی از مهم ترین نقش های در جنوب غرب آسیا برعهده خبرنگاران و روزنامه نگاران است.
گالری عکس هفدهمین قرار تماشا وقتی فعالان رسانه‌ای اندونزی به رسانه های بین المللی اعتماد می کنند چه بلایی سر مردم اندونزی می آید؟