🔸️شعر مرز ایران
🌸حتی اگر تو
🌱آتش بباری
🌸در میهن من
🌱جایی نداری
🌸من با تو هستم
🌱ای دیو نامرد!
🌸از مرز ایران
🌱برگرد و برگرد
#هفته_دفاع_مقدس
🌼تخصصی واحدکار عمودانا
╔══🌿🌼🌿══ ══╗
🎀 @amoodanaa
╚══ ══🌿🌼🌿══╝
🔸️شعر کوه آهن
🌸ساکنان این کشور
🌱مثل کوهی از آهن
🌸ماندهاند و جنگیدند
🌱در برابر دشمن
🌸خاطرات آن دوران
🌱زنده میشود گاهی
🌸جز دفاع از میهن
🌱من ندیدهام راهی
#هفته_دفاع_مقدس
🌼تخصصی واحدکار عمودانا
╔══🌿🌼🌿══ ══╗
🎀 @amoodanaa
╚══ ══🌿🌼🌿══╝
🔸️شعر خانهی باشکوه
🌸وطن مانند خانه
🌱همیشه با شکوه است
🌸صفا دارد برایم
🌱به دورش دشت و کوه است
🌸وطن! هرگز نبینم
🌱تو را در آتش و دود
🌸که باشد دشمن تو
🌱میانِ شعله نابود
#هفته_دفاع_مقدس
🌼تخصصی واحدکار عمودانا
╔══🌿🌼🌿══ ══╗
🎀 @amoodanaa
╚══ ══🌿🌼🌿══╝
🔸️شعر لالههای جنگ
🌸هرخانه دارد
🌱یک لاله از جنگ
🌸هر لاله ای هست
🌱خوش عطر و خوش رنگ
🌸با هرگلوله
🌱یک لاله رویید
🌸هر مادری از
🌱یک لاله بویید
#هفته_دفاع_مقدس
🌼تخصصی واحدکار عمودانا
╔══🌿🌼🌿══ ══╗
🎀 @amoodanaa
╚══ ══🌿🌼🌿══╝
🔸️شعر دنیای قشنگ
🌸چه دنیای قشنگی
🌱دنیای رنگارنگی
🌸دنیای ما بچهها
🌱دنیای صلح و صفا
🌸میخونیم و میخونیم
🌱قدر همو میدونیم
🌸آینده رو میسازیم
🌱با هم باشیم میتونیم
🌸همیشه تلاش میکنیم
🌱امیدمون به خداست
🌸چون خیلی خوب میدونیم
🌱خدای ما تواناست
🌸همیشه و همه جا
🌱یار و مراقب ماست
🌼ایجاد شور و نشاط و امید به آینده از وظایف مهم مربیان و معلمان هست؛ از این شعر برای ایجاد این حس و حال استفاده کنید
#تربیتی #آیات_احادیث
🌼تخصصی واحدکار عمودانا
╔══🌿🌼🌿══ ══╗
🎀 @amoodanaa
╚══ ══🌿🌼🌿══╝
لوحه نویسی.pdf
28.07M
SHARING BY SHAREIT
#کاربرگ
#لوحه_نویسی
اینم کاربرگ های لوحه نویسی پیش دبستانی
💠نکات کلیدی مدیریت کلاس
در واقع این نکات نكته های باریك تر از مویی هستند كه رعایت آن ها به بهبود مدیریت كلاس درس می انجامد.
◀️سعی كنید چشم خود را به داشته های دانش آموزان بدوزید ، نه به نداشته های آنان.
◀️همه به محرك نیاز دارند ، تشویق نوعی محرك است .
◀️اگر دانش آموز درسی را خوب بفهمد ، از آن درس و كلاس راضی است .
◀️ انتقاد سازنده را همیشه با بیان یكی از ویژگی های مثبت دانش آموز آغاز كنید.
◀️ رفتار را سرزنش كنید ، نه شخصیت را . شما را دوست دارم ، اما كار شما را دوست ندارم .
◀️ برای تسلط بر دانش آموزان ، ابتدا باید بر خودمان مسلط باشیم .
◀️همه ی شاگردان را حد متوسط بدانیم و انتظار معجزه از آن ها نداشته باشیم .
◀️در وجود دانش آموز ضعیف یا بد ، خوبی ها را بجویید و آن ها را تقویت كنید.
·◀️هرگز دانش آموز را به كاری كه نمی توانید ، تهدید نكنید؛ چرا كه او طرف برنده خواهد شد.
◀️فرمول تنبیه را پاك كنید و فرمول تشویق را جایگزین كنید.
◀️ دانش آموزان آن گونه كه ما می خواهیم نمی شوند ، بلكه آن گونه كه هستیم می شوند.
◀️برای رسیدن به هدف های خود در كلاس ، مثبت فكر كنید.
◀️برای اثر گذاری بر دانش آموزان ، ابتدا باید بر خواسته های آن ها توجه كنید .
◀️یاد ندهیم ، از هم یاد بگیریم . حاكم شدن یك سلیقه ، نه شدنی است نه مطلوب .
◀️چشم دانش آموز به رفتار ما و گوش او بر گفتار ماست . پس باید مواظب باشیم چه می كنیم و چه می گوییم .
◀️با روش تدریس دیروز نمی شود دانش آموزان امروز و فردا را آموزش داد.
◀️ نظم كلاس نتیجه ی تدریس خوب است و تدریس خوب نتیجه ی طرح درس خوب .
◀️بهترین پادزهر معلم برای بد رفتاری دانش آموز این است كه مایل باشد به دانش آموز كمك كند.
◀️برای آنكه به ذهن دانش آموز راه یابند ، ابتدا باید به دل او راه پیدا كنید.
◀️ تكالیف باید تابع توان دانش آموز باشد و مایه ی سرگرمی ، نه مایه ی عذاب .
💠نکات کلیدی مدیریت کلاس
در واقع این نکات نكته های باریك تر از مویی هستند كه رعایت آن ها به بهبود مدیریت كلاس درس می انجامد.
◀️سعی كنید چشم خود را به داشته های دانش آموزان بدوزید ، نه به نداشته های آنان.
◀️همه به محرك نیاز دارند ، تشویق نوعی محرك است .
◀️اگر دانش آموز درسی را خوب بفهمد ، از آن درس و كلاس راضی است .
◀️ انتقاد سازنده را همیشه با بیان یكی از ویژگی های مثبت دانش آموز آغاز كنید.
◀️ رفتار را سرزنش كنید ، نه شخصیت را . شما را دوست دارم ، اما كار شما را دوست ندارم .
◀️ برای تسلط بر دانش آموزان ، ابتدا باید بر خودمان مسلط باشیم .
◀️همه ی شاگردان را حد متوسط بدانیم و انتظار معجزه از آن ها نداشته باشیم .
◀️در وجود دانش آموز ضعیف یا بد ، خوبی ها را بجویید و آن ها را تقویت كنید.
·◀️هرگز دانش آموز را به كاری كه نمی توانید ، تهدید نكنید؛ چرا كه او طرف برنده خواهد شد.
◀️فرمول تنبیه را پاك كنید و فرمول تشویق را جایگزین كنید.
◀️ دانش آموزان آن گونه كه ما می خواهیم نمی شوند ، بلكه آن گونه كه هستیم می شوند.
◀️برای رسیدن به هدف های خود در كلاس ، مثبت فكر كنید.
◀️برای اثر گذاری بر دانش آموزان ، ابتدا باید بر خواسته های آن ها توجه كنید .
◀️یاد ندهیم ، از هم یاد بگیریم . حاكم شدن یك سلیقه ، نه شدنی است نه مطلوب .
◀️چشم دانش آموز به رفتار ما و گوش او بر گفتار ماست . پس باید مواظب باشیم چه می كنیم و چه می گوییم .
◀️با روش تدریس دیروز نمی شود دانش آموزان امروز و فردا را آموزش داد.
◀️ نظم كلاس نتیجه ی تدریس خوب است و تدریس خوب نتیجه ی طرح درس خوب .
◀️بهترین پادزهر معلم برای بد رفتاری دانش آموز این است كه مایل باشد به دانش آموز كمك كند.
◀️برای آنكه به ذهن دانش آموز راه یابند ، ابتدا باید به دل او راه پیدا كنید.
◀️ تكالیف باید تابع توان دانش آموز باشد و مایه ی سرگرمی ، نه مایه ی عذاب .
هدایت شده از بنر کارگاه های حضوری
💥کارکاه مهارت افزایی مربیان کودک؟
❓برای چه کسایی؟
مربیان شاغل در مهد و پیش از دبستانی ها، دانشجویان ، مادران خلاق، تمام علاقه مندان به حیطه کودک...
〽️ مدرک هم میدین؟
❌بله صد درصد
گواهینامه به اعتبار وزارت علوم و تحقیقات😉
🧐 معرفی به کار هم دارین؟
بانوان علاقمند به مربیگری چه افرادی که سابقه کار دارن چه افرادی که سابقه ندارن همه معرفی به کار میشن😍
🤔 کی و کجا و به چه صورتی برگزار میشه؟
👈۵ و ۶ مهر بصورت حضوری در #تهران
😃 تضمینیه؟ خاطرم جمع باشه؟
چه کیفیت آموزشمون و چه اعتبار مدرکمون اگه مورد رضایت شما نبود هزینه کارکاه با کمال احترام برگشت داده میشه☺️
😁 تخفیف چی؟
اگه بتونی با معرفی کارگاه دوستاتو بیاری بابت هر نفر ۱۰۰ ت بهت تخفیف میدیم و به ازای معرفی ۴ نفر خودت رایگان میتونی شرکت کنی🤗🤗
💥 چطوری ثبت نام کنم؟
لطفا با این شماره در واتس اپ یا ایتا ارتباط بگیرید تا شیوه نامه ثبت نام در ورکشاپ واستون ارسال بشه.
📲 09198123834