فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻فرض کنید رهبر ایران چندین مرتبه به روسیه می رفت و با حالت خضوع و خشوع در برابر پوتین، رئیسجمهور روسیه، می نشست یا مالکیت ۵۳ درصد یکی از بنادر ایران برای روسیه بود و در کلاس درس افسران ایرانی عکس پوتین یا استالین و پرچم روسیه بود و...
⁉️ آیا اپوزیسیون و غربگراها نمی گفتن، ایران نوکر و مستعمره روسیه است؟!
🔹 ولی در واقعیت، این پوتین رئیس جمهور مغرور روسیه است که چندین مرتبه برای دست بوسی به دیدار رهبر ایران آمده و مالکیت ۵۳% بندر سالیانکا روسیه برای ایرانه و در کلاس درس افسران روس عکس آیت الله خمینی و خامنه ای و پرچم ایران است، ۱۰۰ هزار هکتار از زمین های باشقیرستان روسیه برای کشاورزی به ایران داده شده است.
🔸 این ایران هست که به روسیه موشک فاتح ۱۱۰، پهپاد شاهد ۱۳۶، توربین های گازی شرکت مپنا، خودرو تارا و کاتالیست های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی صادر می کنه.
🔹 روسیه به پیشنهاد ایران نیروی هوایی اش را به عنوان پشتیبان نیروی زمینی ایران به سوریه اعزام کرد، برخلاف دوران پهلوی که با اراده آمریکا، شاه به ویتنام و عمان جنگنده و نیرو می فرستاد.
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
🔺تیتر زده
🔴 جلسه حسن روحانی با برخی از اهالی رسانه
شما بخوانید
🚨 آرایش جنگی - انتخاباتی جریان تحریف
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
🔴امروز در کنگره #آمریکا، اخراج نماینده مسلمان بخاطر نقد بسیار محدود اسرائیل.
🔹️ در آمریکا نقد اسرائیل جرم و سوزاندن قرآن #آزادی_بیان است.
🔸️ در آمریکا کوچکترین انعطافی نسبت به خطوط قرمز کشور وجود ندارد (و البته برای اهانت به دیگران کاملا آزادند)
👤فواد ایزدی
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حامد زمانی: از غریبی خوندن، غریبی میاره...🥲
مراحل عملیات روانی‼️
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
🔻توییت تال اینبار مدیر سابق موسسه فیشر وابسته به هوافضای اسرائیل:
"تیمی از بانوان ایرانی در حال مونتاژ ماهواره"
🔵 اگه این عکس برای دوران پهلوی بود، سلطنت طلب ها اون در فضای مجازی پخش می کردن و زیرش می نوشتن:
"۴۳ سال خفقان و سرکوب زنان و... آخرش هم هشتگ « #چه_بودیم_چه_شدیم » می زدند "
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه:
🔹ایالات متحده قصد دارد کل سیاره را به "حیاط خلوت" خود تبدیل کند
🔸روسیه همیشه طرف حقیقت بوده است
🔹روابط امروز با پکن بهترین در تاریخ است
🔸کشورهای آفریقایی نقش مهمی را در سیاست و اقتصاد جهانی ایفا می کنند، ما از روند استقلال همه جانبه بیشتر کشورهای این قاره استقبال می کنیم
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
🔴رئیس جمهور فرانسه:
🔻حمایت ایران از روسیه منجر به انزوا بیشتر این کشور شد/توسعه اتمی ایران عواقب جدی در پی خواهد داشت.
✍️جدی میگی! انتظار داری ما بشینیم تماشا کنیم روسیه رو شکست بدین بعد با فراق بال بیاین سراغ ما؟ کور خوندین جناب مکرون ما برای قدرتمند شدن مون از کسی اجازه نمیگیریم
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
🔺به گزارش رادیو فرانسه.
🔹️ رژیم صهیونسیتی به غرب گفته است که همه چیز برای حمله به ایران آماده است.
3000 هدف در داخل ایران
🚨هاآرتص عبری: ممکن است در آستانه یک درگیری نظامی بی سابقه باشیم.
✍️غلط اضافه
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
☑️هراس مکرون و نتانیاهو از پیشرفت هستهای ایران
🔹رئیس جمهور فرانسه در دیدار با نتانیاهو که به پاریس سفر کرده بود، گفت که ایران با «شتابی بیمحابا» برنامه هستهای خود را پیش میبرد، و خواستار «قاطعیت در قبال شتاب بیمحابای ایران [در پیشبرد برنامه هستهایاش] شد که اگر ادامه بیابد، پیامدهای بازگشتناپذیری خواهد داشت.»
🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از فرانسه خواست که از افزایش تحریمها علیه ایران حمایت کرده و بازدارندگی را در قبال جمهوری اسلامی ایران و آنچه «نیروهای نیابتی» آن در منطقه خواند را افزایش دهد.
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
🔹تصاویری از انبار شخصی یک حیوانصفت که کمک های جمعیت هلال احمر را احتکار کرده بود..!
از همشهری هات خجالت نکشیدی؟
#خوی
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
آیا اینست عزت ، حکمت ، مصلحت ؟
🔸️آقایان جمهوری باکو متحد اسرائیل است ، به اسرائیل پایگاه داده و ادعاهای ارضی متعددی علیه خاک جمهوری اسلامی ایران دارد، آنوقت شگفت زده شده اید که چرا به پیشنهادات سخاوت مندانه شما پاسخ نداده است ؟
🔸️چگونه بگوید اسرائیل را به ایران ترجیح می دهد ؟
🔸️چگونه بگوید نمیخواهد تعامل مثبت و منطقی با ایران داشته باشد ؟
🔸️چطور بگوید میخواهد به تحریک اسرائیل، تنش ها را افزایش دهد و ایران را مرزهای شمال غربی خود درگیر کند ؟
🔸️تحت تاثیر لابی پان ترک و دیپلمات های ورشکشته سابق که در باکو سرمایه گذاری دارند قرار نگیرید .
🔸️مقام معظم رهبری اساس سیاست خارجی ایران را بر ۳ اصل عزت ، حکمت و مصلحت بنا نهاده اند .
📌آیا اینست عزت ، حکمت و مصلحت؟
✍️تقوی نیا
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
⭕️گزارش نشنال جئوگرافی از بحران هویت در باکو: «ما روسی حرف میزنیم، نامهای ما یا اسلامی است یا پارسی و تلاش میکنیم تا ترک شویم. ما هیچ تصوری از معنای آذربایجانی بودن نداریم!»
🔗 لینک خبر
#ایران
#باکو
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
⭕️ نقش پررنگ اسرائیل در صحنه گردانی سیاستهای باکو
🔹 تصویر ۱: رئیس جامعه یهودیان سفاردی آذربایجان-گرجستان، خاخام ضمیر عیسیف، مدیر مدرسه یهودی در باکو یکی از گردانندگان اصلی مسدودکنندگان مسیر لاچین در قرهباغ کوهستانی میباشد.
🔸 تصویر ۲: شیخ الله شکور پاشازاده با جورج دیک سفیر رژیم صهیونسیتی در باکو و میلیخ یودایف - رئیس جامعه یهودیان کوهستانی شهر باکو
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
⭕️در دیدار روزنامه نگاران اصلاح طلب با حسن روحانی، آقای محمد مهاجری هم حضور دارند!
▪️کسی که تنها با لفظ #ما_اصولگرایان وظیفه تنفر آفرینی برای جریانهای مختلف از مفهوم اصولگرایی رو به دوش می کشید...
▪️غرض حمایت از اصولگرایان نیست، بلکه صرفا بحث سر سیاست رسانهای روباه صفت اصلاحات است!
✍ سیدهانی هاشمی
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
📸 انتقاد نماینده مجلس شورای اسلامی از مواضع صورتی پسند اخیر رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی در مورد مسئله حجاب
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
🔻شُل گیری ها و جولان آزادانه کاشفان حجاب، نه سبب جذب آنها به حاکمیت، بلکه سبب تشدید توهم در اکثریت بودن براندازان میشود
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
به جای حمله به دولت و مجلس، درباره «یک دهه عقب افتادگی» توضیح دهید
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
اینجا آمریکا نیست! این خانوم ها با لباسِ ارتش آمریکا هم سرباز آمریکایی نیستن...!
اینجا ایران-تهران نمایشگاهِ تفریحاتِ
نهایت غایت شعار زن زندگی آزادی تون این بود!
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هفته ی گذشته در یکی از مطب های مشهد خانومی چادری به یک خانوم کشف حجاب کرده تذکر می دهد و این تذکر منجر به ضرب و شتم بانوی چادری توسط فرد بی حجاب شده و دکتر نیز در اقدامی عجیب بانوی چادری را از مطب بیرون می اندازد.
در این فیلم میبینید این دکتر چگونه در کمال وقاحت در صحبت با خانوم چادری قلدری میکند؛ توهین میکند؛ تهدید میکند و به روحانیت نیز فحاشی میکند.
منتظر برخورد قانونی با این دکتر بی ادب هستیم.
تقصیر شما نیست تقصیر جمهوری اسلامیه که شما پزشکانی که اوایل انقلاب خیلی هاتون حتی پول اجاره یک اتاق رو به عنوان مطب نداشتین رو تبدیل به سوپر سرمایه دار و سهام دار بیمارستان های خصوصی چندین طبقه کرد و عدالت رو قربانی منافع صنفی بخشی از جامعه کرد
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✊ خیبری دیگر فتح خواهد شد...
الله اکبر ... لبیکَ حیدر ...
💠 سرود حماسی به مناسبت ولادت حضرت علی علیهالسلام
🔸 ایلکین مامدوف
#ماه_رجب
#ولادت_امام_علی
#حسینیون
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷
داستان دبیرستان
حضور و سخنرانی دیروزم در دبیرستان دخترانهای را بهانهای قرار میدهم برای تجربهنگاری نحوه تعامل و تبیین برای جمعیت موسوم به دهه هشتادی و نودیها:
۱. ویژگی بارز و عمومی این جماعت، بیاطلاعی محض از مسائل و حصر در پیلهای به نام فضای مجازی و مشخصا اینستاگرام است. آنلاین بودن، خصیصه درلحظه زندگی کردن را نهادینه کرده و جامعنگری، دوراندیشی و حتی جمیع ارزشهای دینی و ملی را در تمام شؤن زندگی از آنان سلب نموده است. همچنین زیست و هویت مجازی، سلبریتیهای اینفلوئنسر را مرجع فکریشان ساخته و نتیجه آنکه شدیدا تحت تأثیر هنرمندان و ورزشکاران هستند.
۲. بچه دبیرستانیهای در ستیز با انقلاب، دو دستهاند؛ کسانی که والدین و معلمان انقلابی یا حداقل خنثییی دارند، و عدهای که والدین و معلمانشان خود ضدانقلاباند.
طبیعتا تبیین برای این دسته که در محاصره فکری مثلث رسانه، خانه و مدرسه قرار دارند، مصداق آب در هاون کوبیدن است و حداقل نگارنده امیدی به نجاتشان ندارد.
اما دسته اول که در محاصره قرار ندارند را میتوان در شرایط خاصی نجات داد که به شرح آن میپردازیم.
۳. گفتیم که دانشآموزان به طور طبیعی متأثر از رسانه، خانه و مدرسه هستند. بنابراین دو مسیر برای اصلاح ذهنیتشان نسبت به مسائل وجود دارد: یکی گفتگوی مستقیم با آنها و دیگری اصلاح منشأ تغذیه فکریشان (رسانه، خانه و مدرسه).
طبیعتا برنامه گذاشتن برای محصلان کافی نیست و امکان ارتباط مستمر و همیشگی با آنان نیز اساسا وجود ندارد. برای مؤثر کردن تبیین، باید در حضور یا غیاب دانشآموزان، همزمان برنامههایی برای والدین و معلمان نیز داشت؛ در غیر این صورت همه رشتهها توسط آنان پنبه خواهد شد!
۴. حذف یا محدودسازی رسانههای مرجع، کار جهادگران تبیین نیست و اقدامی در حیطه حکمرانی و اکنون در هالهای از ابهام است.
کاری که ما میتوانیم در رابطه با ضلع نخست (رسانه) انجام دهیم اتصال آنان به رسانههای سالم و ارسال محتوای غنی است تا از مسیر یکسویه اطلاعات خارج شوند.
برای اینجانب جالب بود که بچههایی که جسته و گریخته گزارشهای افشاگرانه صداوسیما از جعلیات ضدانقلاب را دیده بودند، تفاوت و فاصله آشکاری با دیگر همکلاسیهایشان در نگاه به مسائل داشتند.
همینجا حکمت صداوسیما ستیزی دشمن و دروغگو نامیدن آن مشخص میشود: خارج نشدن مردم از پیله اخبار جعلی رسانههای معاند.
راهکار مواجهه چیست؟ ضدارزش معرفی کردن نگاه بسته و یکسویه، و ارزش نامیدن مراجعه دو طرفه به منابع خبری.
۵. ارزشهای دیگری نیز میان این جماعت وجود دارد که کار را به شدت سخت میکند: عصیانگری، پهلویگرایی، مقابله با تبیینگر و انکار کور هرچه او میگوید.
اینجا باید عصیان را برایشان قیام علیه پیشفرضهای غلط معرفی کرد، شجاعت را جسارت مخالفت با حلقه همکلاسیهای نادان تعریف نمود و انکار واقعیات و مستندات را ستیز با عقل و انسانیت ذکر کرد تا با تغییر نظام ارزشها، راه را برای تعامل و گفتگوی منطقی باز نمود.
۶. درخصوص پهلویگرایی نیز چند راهکار وجود دارد که مختصرا ذکر میگردد:
اول. معرفی خصلت مشترک دیکتاتورهای سرنگون شده منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و یکسانانگاری حامیان پهلوی و صدام و قذافی.
دوم. نمایش فیلمهایی از آنچه شاه راجع به زنان گفت، دربار درباره شاه گفتهاند، فرح راجع به رفتار آمریکاییها با شاه بیمار بیان کرد، و آنچه اشخاص و رسانههای خارجی راجع به مفاسد و خیانات پهلوی و افتخارات و خدمات جمهوری اسلامی منتشر کردهاند.
۷. مدیران بسیاری از مدارس، مانع برگزاری جلسات تبیینی برای دانشآموزان هستند و احتمال «شلوغ شدن کلاس» و «اعتراض والدین» را دلیل یا بهانه میآورند.
فارغ از آنکه این سیاست، ناشی از خطای مدیران مدارس است یا خیانت، کار اگر به خودشان واگذار شود، کاری از پیش نخواهند برد. این وزارت آموزش و پرورش است که باید با اهرم حکمرانی، مدیران را وادار به تشکیل جلسات رفع شبهه نماید.
۸. در پایان، مجدد خاطر نشان میکنم ارزش و اهمیت مستندمحوری را در برنامههای تبیینی. برنامهای که حتما جذابیتی بیش از سخنرانی و تنشی کمتر از آن دارد.
پینوشت:
اشتباه نکنید! مطلب «داستان دبیرستان» آسیبشناسی کلی وضعیت یک نسل و بیان الگوی مواجهه است و به هیچوجه رنگ و بوی شکست در تبیین را ندارد. از قضا جلسه مذکور نیز مانند جلسات دیگر مثمر و موفق بود، به طوری که پس از اتمام وقت، حدود ۱۰٪ دانشآموزان آن مدرسه دولتی در منطقه گیشا، با وجود تداخل زمان با کلاس درسیشان، ماندند و حرفهایی زدند و مواضعی گرفتند که به قول مربی پرورشی مدرسه تاکنون از آنان دیده و شنیده نشده بود. دیدم برخی مخاطبان از گفتگو با نسل نوجوان قطع امید کردهاند، لازم دانستم این تکمله را اضافه کنم.
✍️احمد قدیری
#عموفیدل
🔷🔶 @amoofidel 🔶🔷