eitaa logo
مرکز تخصصی آموزش حفظ قرآن کریم
9.7هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
590 ویدیو
385 فایل
این کانال باهدف دانش افزایی درزمینه فنون و روشهای حفظ قرآن کریم باحضور اساتید برجسته کشور طراحی شده است. مجری طرح آموزشی ۱۱ ساله حفظ غیرحضوری در کشور و۱۳ کشورخارجی بابیش از۴۰۰۰شرکت کننده و تربیت ۱۶۰ حافظ کل ⛔تبادل وتبلیغات مشاور:👇 @moshaver_hefz_quran
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر میخواهید به برنامه هایتان پایبند باشید ✅ بخشی از برنامه تان را تبدیل به عادت و کار روتین روزانه کنید. اگر کاری تبدیل به عادت شد دیگر نیاز چندانی به صرف نیروی اراده ندارد. مثلا استماع یک جزء در ابتدای روز یا قبل از خواب، مرور ده درس بعد از نماز ظهر یا... را به عادت هر روزه تبدیل کنید. ✍ مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم http://Eitaa.com/amozesh_hefzequranekarim
☝️🏻فکرش را بکن اگر وارد این مسیر نورانی نشده بودی امروز ممکن بود هرجای دیگر باشی جایی که شاید از نگاه رضایت پروردگارت خیلی خیلی هم دور می بود... ❗️ اما امروز اینجایی😍 درست در جوار نورانی ترین نقطه در این دنیای آلوده به انواع ظلمات و تاریکی ها اگر پای سفره قرآن نبودی مسیر زندگی ات شاید جای دیگری می افتاد جایی بسیار متفاوت و دور...😓 🌷هر روز و هر لحظه شکر کن بر این نعمت بی مثال 🤲🏻 لئن شَکَرتُم لأزیدَنَّکُم http://Eitaa.com/amozesh_hefzequranekarim
🔰تکذیب خبر برگزاری چندباره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن و حذف حد نصاب 🔹رمضانی فرد، مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به اینکه پنجاه‌وهشتمین جلسه شورای ارزیابی حافظان قرآن هیچگونه مصوبه قانونی نداشت گفت: موضوعی مبنی بر حذف حد نصاب‌ها یا برگزاری چندباره آزمون اعطای مدرک در یک سال، مورد تایید دبیرخانه شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم نیست. 🔹موضوعاتی که اخیرا توسط یکی از اعضای شورا منتشر شده است، مخالفان زیادی داشته است و به هیچ وجه مصوب نشده. 🔹اطلاع‌رسانی مصوبات شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم صرفا برعهده دبیرخانه این شورا است و هرگونه گمانه‌زنی درباره تغییرات، مسئولیتش با منتشرکننده خبر و فرد مصاحبه‌شونده است. http://Eitaa.com/amozesh_hefzequranekarim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❇️ فضائل أمیرالمؤمنین از زبان رسول اکرم (ص) 🔻پیامبر اکرم صلي‌الله‌عليه‌وآله: لَوْ أَنَّ اَلْغِيَاضَ أَقْلاَمٌ وَ اَلْبَحْرَ مِدَادٌ وَ اَلْجِنَّ حُسَّابٌ وَ اَلْإِنْسَ كُتَّابٌ مَا أَحْصَوْا فَضَائِلَ أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ 🔅 اگر انبوه درختان (و باغها) قلم و دریا مرکب و تمام جنّیان حسابگر و تمام انسانها نویسنده باشند، قادر به شمارش فضائل علی بن ابی طالب نخواهند بود. 📚 کنز الفوائد، ج ۱، ص ۲۸۰ http://Eitaa.com/amozesh_hefzequranekarim
8.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هاعلی بشر کیف بشر 🌺 به مناسبت ولادت امام علی علیه السلام
💠 پيامبر اکرم صلى اللّه عليه و آله 🔸 حقُّ عَلِيٍّ عَلَى هَذِهِ الْأُمَّةِ كَحَقِّ الوَالِدِ عَلَى الوَلَدِ 🔹 حقّ على بر اين امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش 📗بحار الأنوار ج36 ص4 http://Eitaa.com/amozesh_hefzequranekarim
موضوع و مفاهیم صفحه 230 @amozesh_hefzequranekarim ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
استاد معتز آقایی(ص 230)230.mp3
زمان: حجم: 3.43M
💠 📚 قرآن کریم 📝 صفحه 230 📌آيات 72 تا 81 سوره [ ذکر نکات حفظ + وقف وابتدا + مشابهات + مفاهیم بعضی از آیات ] 🔹مركزتخصصى آموزش حفظ قران كريم @amozesh_hefzequranekarim ══💝══════ ✾ ✾ ✾
🌺🍃〰 🔵 فواید حفظ شماره آیات 🔹یکم : استحکام و تسلط بیشتر بر محفوظات 🔸دوم : سرعت انتقال و دسترسی به محفوظات 🔴آسیب های احتمالی حفظ شماره آیات 🔷 یکم : وابستگی به شماره آیه 🔶 دوم : حفظ نامطلوب شماره آیه 🔷سوم : نداشتن رویه یکسان   (اشتباه دیگر حافظ اینست که در برخی سوره ها به حفظ شماره آیه بپردازد و در برخی دیگر آن رارها کند.) 🔶چهارم : افراط در حفظ آمار و ارقام ☑️روش حفظ شماره آیات 💠بهترین روش اینست که آیات را به صورت متوالی(پشت سرهم) حفظ کرده و پس از پایان حفظ یک مقطع به حفظ شماره آیات به یکی روشهای زیر بپردازیم. ❇️الف)می توان ابتدای آیات یک صفحه رار زیر هم نوشت و شماره آیات را هم در مقابل آن ثبت نمود.بعداز چند مرتبه مرور می توان شماره آیات یک مقطع را به خاطر سپرد ❇️ب)برخی شماره ی آیه را جزئی از آیه به حساب آورده و همزمان با حفظ خود آیه ٰ شماره آن را نیز به ذهن می سپارند. (البته در این روش وابستگی بیشتری به شمار آیه ایجاد می کند) ❇️ج)فقط شماره آیاتی که مضرب 5 و یا 10 دارند حفظ گردد و در اثر مرور زمان اندک اندک شماره های دیگر را با استفاده از روشهایی همچون ٰ پرسش و پاسخ و ... به اندوخته خود اضافه نماید. 🌸مرکز تخصصی آموزش حفظ قران کریم @amozesh_hefzequranekarim ┗━🍃🌺━━━━━━━━┛