🔰تکذیب خبر برگزاری چندباره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن و حذف حد نصاب
🔹رمضانی فرد، مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به اینکه پنجاهوهشتمین جلسه شورای ارزیابی حافظان قرآن هیچگونه مصوبه قانونی نداشت گفت: موضوعی مبنی بر حذف حد نصابها یا برگزاری چندباره آزمون اعطای مدرک در یک سال، مورد تایید دبیرخانه شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم نیست.
🔹موضوعاتی که اخیرا توسط یکی از اعضای شورا منتشر شده است، مخالفان زیادی داشته است و به هیچ وجه مصوب نشده.
🔹اطلاعرسانی مصوبات شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم صرفا برعهده دبیرخانه این شورا است و هرگونه گمانهزنی درباره تغییرات، مسئولیتش با منتشرکننده خبر و فرد مصاحبهشونده است.
http://Eitaa.com/amozesh_hefzequranekarim
❇️ فضائل أمیرالمؤمنین از زبان رسول اکرم (ص)
🔻پیامبر اکرم صلياللهعليهوآله:
لَوْ أَنَّ اَلْغِيَاضَ أَقْلاَمٌ وَ اَلْبَحْرَ مِدَادٌ وَ اَلْجِنَّ حُسَّابٌ وَ اَلْإِنْسَ كُتَّابٌ مَا أَحْصَوْا فَضَائِلَ أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ
🔅 اگر انبوه درختان (و باغها) قلم و دریا مرکب و تمام جنّیان حسابگر و تمام انسانها نویسنده باشند، قادر به شمارش فضائل علی بن ابی طالب نخواهند بود.
📚 کنز الفوائد، ج ۱، ص ۲۸۰
http://Eitaa.com/amozesh_hefzequranekarim
8.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هاعلی بشر کیف بشر
🌺 به مناسبت ولادت امام علی علیه السلام
💠 پيامبر اکرم صلى اللّه عليه و آله
🔸 حقُّ عَلِيٍّ عَلَى هَذِهِ الْأُمَّةِ كَحَقِّ الوَالِدِ عَلَى الوَلَدِ
🔹 حقّ على بر اين امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش
📗بحار الأنوار ج36 ص4
#روز_پدر
#اللهمعجـللولیڪالفـرج✨
http://Eitaa.com/amozesh_hefzequranekarim
تحدیراستادآقایی(ص۲۳۰)230-آقایی.mp3
زمان:
حجم:
1.11M
صفحه 230
#تحدیر استاد معتز آقائی
@amozesh_hefzequranekarim
●➼┅═❧═┅┅───┄
موضوع و مفاهیم صفحه 230
@amozesh_hefzequranekarim
●➼┅═❧═┅┅───┄
استاد معتز آقایی(ص 230)230.mp3
زمان:
حجم:
3.43M
💠 #استاد_معتز_آقایی
📚 #جزء_دوازدهم قرآن کریم
📝 صفحه 230
📌آيات 72 تا 81 سوره #هود
#آموزش_حفظ_صفحه_به_صفحه
[ ذکر نکات حفظ + وقف وابتدا + مشابهات + مفاهیم بعضی از آیات ]
🔹مركزتخصصى آموزش حفظ قران كريم
@amozesh_hefzequranekarim
══💝══════ ✾ ✾ ✾
🌺🍃〰
#حفظ_شماره_آیات
🔵 فواید حفظ شماره آیات
🔹یکم : استحکام و تسلط بیشتر بر محفوظات
🔸دوم : سرعت انتقال و دسترسی به محفوظات
🔴آسیب های احتمالی حفظ شماره آیات
🔷 یکم : وابستگی به شماره آیه
🔶 دوم : حفظ نامطلوب شماره آیه
🔷سوم : نداشتن رویه یکسان (اشتباه دیگر حافظ اینست که در برخی سوره ها به حفظ شماره آیه بپردازد و در برخی دیگر آن رارها کند.)
🔶چهارم : افراط در حفظ آمار و ارقام
☑️روش حفظ شماره آیات
💠بهترین روش اینست که آیات را به صورت متوالی(پشت سرهم) حفظ کرده و پس از پایان حفظ یک مقطع به حفظ شماره آیات به یکی روشهای زیر بپردازیم.
❇️الف)می توان ابتدای آیات یک صفحه رار زیر هم نوشت و شماره آیات را هم در مقابل آن ثبت نمود.بعداز چند مرتبه مرور می توان شماره آیات یک مقطع را به خاطر سپرد
❇️ب)برخی شماره ی آیه را جزئی از آیه به حساب آورده و همزمان با حفظ خود آیه ٰ شماره آن را نیز به ذهن می سپارند. (البته در این روش وابستگی بیشتری به شمار آیه ایجاد می کند)
❇️ج)فقط شماره آیاتی که مضرب 5 و یا 10 دارند حفظ گردد و در اثر مرور زمان اندک اندک شماره های دیگر را با استفاده از روشهایی همچون ٰ پرسش و پاسخ و ... به اندوخته خود اضافه نماید.
🌸مرکز تخصصی آموزش حفظ قران کریم
@amozesh_hefzequranekarim
┗━🍃🌺━━━━━━━━┛
نکات طلائی استاد مهدی حسنی10- نکاتی برای حفظ اولیه.mp3
زمان:
حجم:
2.98M
#همراه_با_استاد
#توصیه_های_طلایی
👌 نکاتی برای حفظ اولیه
✅ نکات استاد حاج مهدی حسنی در مورد تلاوت و ارائه محفوظات یکی از قرآن آموزان
🔸نکاتی برای حفظ اولیه
🔸سن مناسب برای حفظ قرآن
🔸کل محفوظات باید هر چند روز مرور شود.
🔸برای رفع اشکالات اعرابی و رفع اشکالات در مخارج حروف باید نوار ترتیل استماع شود.
🔸ابتدای روز که انسان سر حال تر است زمان مناسب برای حفظ جدید است.
🔸حفظ قرآن باید با مقدار کم شروع شود و کم کم به مقدار آن اضافه شود.
🔸هر روز باید برنامه حفظ انجام شود.
🔸حفظ جدید باید تا آخر شب چند بار مرور شود.
🔸برای درک مطالب پیشنهاد می شود فایل را استماع کنید.
#استاد_حاج_مهدی_حسنی حافظ بین المللی کشور و نفر اول مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۴
@amozesh_hefzequranekarim
●➼┅═❧═┅┅───┄