🔸️شرح کامل وضعیت رو
در تصویر بالا مشاهده بفرمایید .
۱۴۰۲/۱/۶
🔹️مرکز نیکوکاری توداک
💳 6037997950440595
@toodak
┄┅══✧•✧══┅┄
✍ مورد تایید حقیر است.
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
پاسخ.mp3
6.36M
‼ #سوال_مخاطبین
⁉️ #شبهه
💬 سلام حاج آقا
دخترم خیلی به رقصیدن علاقه داره و نمیدونم چکار کنم.
🔻خودمون خانواده مذهبی هستیم اما دور و اطراف نه، چکار کنم ؟
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
حسینی یمین
‼ #سوال_مخاطبین ⁉️ #شبهه 💬 سلام حاج آقا دخترم خیلی به رقصیدن علاقه داره و نمیدونم چکار کنم. 🔻خ
📌 توضیحی که در رساله موجود است.
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
حسینی یمین
#️⃣ #پاسخ
🔻رقص
معنای رقص و فرق آن با حرکات ورزشی
رقص عبارت است از حرکاتی که بر اساس لعب و بازی به اندام میدهند. لذا اگر بر اساس لعب نباشد، بلکه بر اساس نظمِ دارای غایت و هدف باشد، رقص نیست؛ مثل اجرای کاتا در ورزشهای رزمی که اگرچه زیباست، اما رقص نیست. یا حرکات ژیمناستیک یا نرمشهای زورخانهای. بنابراین مقوّم مفهوم رقص، لعب بودن حرکات است.
رقصی حرام است که مظهر لهو باشد
هر رقصی حرام نیست، بلکه آن رقصی که مظهر لهو است، حرام است.
مصادیقی از رقص لهوی و غیر لهوی
۱. تبدیل کردن جلسة عروسی یا غیر عروسی زنانه به جلسة رقص، بهگونهای که یکی پس از دیگری بلند شود و مفصلاً برقصد، این رقص محل اشکال است. لذا احتیاط واجب این است که این نوع رقص انجام نگیرد؛ حتّی در مجالس زنانه. (آنجایی که مستلزم حرام، یا مهیّج شهوت، یا در مقابل نامحرم باشد، بحث دیگری است؛ چه زن در بین زنان، چه مرد در بین مردان). پس، از مواردیکه اثر لهویت در آن بارز است، این است که در مجلس زنانه در رقصیدن زنان اغراق کنند؛ به طوریکه مجلس را به مجلس لهو تبدیل کنند؛ این محل اشکال است و به احتیاط واجب، حرام است.
اما اگر مثلاً در مجلس زنانه به خواهر داماد یا خواهر عروس اصرار میکنند که حرکتی کند و بنشیند، با اینکه رقص هم صدق میکند، امّا این رقص حرام نیست.
۲. لهویّت رقصیدن مرد در مقابل مردان روشنتر است؛ چون رقص زن در مجالس زنانه متعارف است؛ به خصوص در مجالس عروسی، که خیلی جنبة لهویّت آن محسوس نیست. امّا رقصیدن مرد در بین مردان، از مصادیق لهو است.
بنابراین رقصی که به طور قطع از مصادیق لهو است، مثل همان مثالهایی که بیان شد، بنابر احتیاط حرام است. اما رقصهایی که از این قبیل نباشد، مثل رقص زن در مقابل شوهر، لهو مضلّ نیست. همچنین رقص زن در مجالس زنانه، بهگونهای که صدق عنوان لهو نکند، حرام نیست، والله العالم.
📌 نکته
رقصی که مستلزم حرام یا مهیّج شهوت یا در مقابل نامحرم باشد، حرام است.
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
1_4026205724 (1).mp3
10.39M
🎵 #فایل_صوتی
🔊💬 #دانلود_سخنرانی استاد #حسینی_یمین
📝 رمضان ۱۴۰۲
📌 با موضوع : تفسیر سوره غافر
✏️ جلسه چهارم
🔴 برای دریافت ادامه جلسات و آرشیو صوت ها به کانال صوت روبیکا مراجعه فرمایید.
👉 https://rubika.ir/andishehdini_mp3
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 تیزر پخش برنامه نسل قاسم(رقابت مجموعه های برگزیده تربیتی و فرهنگی دختران کشور)
🔸با حضور تعدادی از دختران نرجسانه در شبکه امید
🔺زمان پخش: پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰
🔹شبکه امید
✅ رای گیری بعد از پخش در شبکه امید،
در پلتفرم شاد آغاز و فقط تا ۴۸ ساعت بعد از پخش برنامه ادامه داره...
#رای_یادتون_نره
👇لینک کانال هیئت در شبکه های اجتماعی :
کانال ایتا
@narjesaneh
کانال روبیکا
https://rubika.ir/narjesaneh1398
🆔 @sarallah_hmd
┄┅══✧•✧══┅┄
✍ این حرکت در هویت دهی نوجوانان کمک میکنه و به همین دلیل خوبه حمایت بشه
@andishehdini |حـسـینـےیـمـیـن
InShot_۲۰۲۳۰۳۳۰_۱۴۵۴۵۴۴۳۴ (گام ۰٫۰۰ - تمپو ۱۰۰).mp3
4.86M
🎵#فایل_صوتی
✔#مدیریت_روابط_زوجین (۱۹)
⛔ دلیل بیش از ۹۰ درصد مشکلات زوجین
⁉️ مهمترین ویژگی زن و مرد چیست؟
📌 عدم تفاهم زوجین یعنی چه؟
💌 راهکار چیست؟
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
1_4061830801.mp3
2.49M
⁉️ #از_اول_اول
💬 استاد شما برای من شیعه و سنی رو اثبات کنید و بگید که کدوم حقه
🔻و تصور کنید که بنده هیچ آشنایی با اسلام ندارم.
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
🌱عادتکم الاحسان
اگر کاری برای اهل بیت (علیهم السلام) انجام دادید چند برابر به شما برمی گردانند و برای شما دعا می کنند.
🔰اطعام و افطاری شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام
💠سهم شما ۴۰هزارتومان
✅ شماره کارت جهت واریز نذورات
6063 7311 4403 2423
بنام منصوری سپهر
🍃جهت ارتباط : 09198164563
💠حوزه علمیه قرآنی امام حسین علیه السلام همدان
@howzehehossein97
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 خاطره رهبر انقلاب از حمله به بدحجابها
رهبر انقلاب:
🔹عدهای جوان در خیابان به بدحجابها حمله میکردند. امام گفتند بروید اینها که حمله کردند را بگیرید، بزنید و زندانی کنید.
🔹بنده هم موافق این کارها نیستم، که باعث بشود بگویند اینها منطق ندارند و اهل حمله و جنجالاند.
@tvhamedan
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
✍مسافرنوشت:
سلام عزیزان
برای دسترسی راحت تر ؛ لیست سرود های زیبا و تربیت محوری که در کانال گذاشته شده است را یک جا جمع کردیم .
با ضربه زدن به عنوان سرود میتوانید سرود را دانلود فرمایید :
💖عزیزم حسین2:(پیشنهاد مسافر)
💖بیعت : (پبشنهادمسافر)
💖روح هستی : (پیشنهاد مسافر)
💖افتخار: ( برای گرامی داشت مادر)
💖سیب بهشتی : (برای گرامی داشت مادر)
💖ریحانه : (پیشنهاد مسافر)
💖سرود سلام یا زهرا
💖هدیه اسباب بازی
💖دهه هشتادی ها
💖مداد رنگی :(عزیزم حسین1)
💖روزه اولی ها
💖سلام فرمانده ۱: (پیشنهاد مسافر)
💖سلام فرمانده ۲: (پیشنهاد مسافر)
💖تکیه گاه : (برای گرامی داشت پدرها)
💖جشن فرشته ها: (پیشنهاد مسافر)
💖رفیق شهیدم : (علی لندی)
نشر دهیم برسد به دست پدر و مادر های دلسوز ، مسئولین فرهنگی خوش فکر ، مدارس و تک تک نوجوانان و جوانان آینده ساز کشورمان 💖💖
▶️ https://eitaa.com/joinchat/2890006661C5295471c80
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
✨جلسه تفسیر کتاب شریف نهج البلاغه
🍃مدرس:
استاد حسینی یمین
🍃زمان:
چهارشنبه ها ساعت ۱۶ الی ۱۷
🍃مکان:
بلوار آزادگان،مجتمع فرهنگی امام علی(ع)
🌺منتظر حضور گرم عزیزان هستیم🌺
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
✍ سلام
امروز در شبکه چهار بازپخش گفتگوی مرحوم دیانی با خانم دکتر ناهید طیبی در رابطه با خطبه ۸۰ نهج البلاغه پخش شد که ایشان قائل بودند این خطبه از امام علی (ع) نیست.
🔻 در تایید سخنان ایشان مقاله آقای قندهاری تقدیم میشود.
📌 و این گفتگو را هم عزیزان ببینند، خانم طیبی خیلی خوب توجیهات را نقد و بررسی میکند.
👇لینک تماشای برنامه در تلوبیون :
🔸️برنامه فصل نهج البلاغه با موضوع
* جایگاه زن در نهج البلاغه *
🌐http://www.telewebion.com/episode/0x6279042
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
💢 اعتبار سنجی خطبه ۸۰ نهج البلاغه
📝 چکیده ارائه محمد قندهاری در جلسه آخر کارگاه تصویر زن در نهج البلاغه
بخش ۱ از ۲
🔹خطبه ۸۰ نهجالبلاغة : "1️⃣ معاشر الناس، إن النساء نواقص الإيمان نواقص الحظوظ نواقص العقول، فأما نقصان إيمانهن فقعودهن عن الصلاة و الصيام في أيام حيضهن و أما نقصان عقولهن فشهادة امرأتين كشهادة الرجل الواحد و أما نقصان حظوظهن فمواريثهن على الأنصاف من مواريث الرجال. 2️⃣ فاتقوا شرار النساء و كونوا من خيارهن على حذر و لا تطيعوهن في المعروف حتى لا يطمعن في المنكر "
قرائن متعددی نشان میدهد آنچه به صورت متن کوتاه بالا در خطبه ۸۰ نهج البلاغه آمده است، مبتنی بر یکی از نقلهای نامهای از امیرالمومنین علیهالسلام است که آن حضرت وقتی بیرون کوفه (در قادسیه یا ذی قار) بودهاند، خطاب به شیعیان کوفه به رشتهی تحریر درآوردهاند. در واقع مطابق نقل تواریخ، این نامه در سال ۳۸ هجری و پس از دریافت خبر شهادت محمد بنابیبکر و سقوط مصر، در واکنش به ابهامات برخی شیعیان کوفه و در جهت جذب نیرو برای لشکر نوشته شد و آن حضرت در آن، وقایع پس از وفات پیامبر را به طور مختصر توضیح دادهاند و در ضمن آن به وقایع جنگ جمل نیز اشاره کردهاند. سید رضی نقلی از این نامه را در اختیار داشته که آن را قطعه قطعه کرده و قطعات مختلف آن را در قالب چندین خطبه و نامه (از جمله ضمن خطبه ۸۰) آورده است.
خوشبختانه این نامه به دلیل اهمیت فوق العادهای که داشته از طرق مختلفی ثبت و روایت شده و به دست ما رسیده است. با دقت و مقایسه این نقلها، مشخص میشود که این نامه دو تحریر دارد: نخست، یک تحریر مختصر که در کتب متقدمی چون الغارات و الامامةوالسیاسة نقل شده و دوم تحریر مفصلی که شامل همان تحریر مختصر به همراه توضیحات و حاشیههایی است که در لابلای فقرات نسخه دیگر قرار گرفته و تنها در کتاب المسترشد طبری آملی و رسائل الائمه کلینی (با تفاوتهایی در نقل) به جا مانده است.
بخش 1️⃣ خطبه ۸۰ تنها در تحریر مفصل این نامه، آمده است که بنا بر نقل این تحریر، حضرت به هنگام ذکر وقایع جمل و یادکرد عائشه، به نکوهش کلی زنان پرداختهاند. (در مورد بخش دوم در ادامه سخن خواهیم گفت)
بر این اساس، برای داوری در مورد بخش 1️⃣ خطبه ۸۰، ناگزیر باید در مورد نسبت دو تحریر مختلف این نامه با یکدیگر پژوهش کرد. بدین ترتیب اعتبارسنجی خطبه در گروی پاسخ به این سوال است که آیا نسخهی مفصل اصیل است و نسخهی مختصر، خلاصهشدهی آن است؟ یا آن که نسخه مختصر اصیل است و نسخه مفصل در اثر افزوده شدن اضافاتی متاخر پدید آمده است؟
برای این داوری باید از روشهای نقد تاریخی و نیز نقد متنی استفاده کرد.
🔹🔹🔹🔹
(۱)
برخی پژوهشگران که روی این خطبه کار کردهاند (برای نمونه خانم ناهید طیبی و خانم اسمر جعفری در مقالاتی مستقل) نقل المسترشد را به عنوان منبع این خطبه معرفی کرده و برای نشان دادن عدم اعتبار این نقل، بیشتر بر روی ضعف سندی آن (به خاطر حضور شعبی در سند) تکیه کردهاند. جدا از آن که در این تحقیقات به عدم نقل بخش 2️⃣ خطبه ۸۰ در کتاب المسترشد توجهی نشده، به نظر میرسد پاسخ ارایه شده در مورد بخش1️⃣ نیز همچنان خالی از ابهام نیست. چه آن که ضعف سندی منابع تحریر بلند، گرچه برای عدم اعتماد به نامه یا خطبه، تا حد خوبی بسنده است، اما دلیل کافی برای جعلی بودن این تحریر به شمار نمیرود.
(۲)
در بخش دوم ارائهام، تلاش کردم -شاید برای اولین بار- به این کاستیها بپردازم. با بازنگری در فرآیند تدوین نهجالبلاغة و توجه به بهرهگیری سیدرضی از کتب متقدم خود، نشان دادم که سید رضی بخش قابل توجهی از نهجالبلاغة را با بهرهگیری از کتاب قبلی خود: خصائصالأئمه تدوین کرده است. از جمله دو بخش 1️⃣ و 2️⃣ خطبه ۸۰، دو حکمت مستقل پیاپی همین اثر بودهاند که به هنگام انتقال به نهجالبلاغة، به طور سهوی در هم ادغام شدهاند. (اشاره اشتباه به خطبه بودن این متن نیز در اثر همین جابجایی ایجاد شده است.)
(۳)
همچنین در ادامهی ارائهی خود، بر اساس شواهد متعدد متنی نشان دادم که منبع سید رضی برای ثبت بخش 1️⃣ خطبه در کتاب اول خود (خصائص الأئمه) نیز کتاب المسترشد نبوده و به احتمال بسیار زیاد، سید آن را از کتاب رسائل الأئمه شیخ کلینی نقل کرده است. خوشبختانه گزارشی از متن کامل تحریر مفصل نامه به نقل کتاب رسائل الائمه کلینی، به واسطهی کتاب کشف المحجة ابنطاوس به دست ما رسیده است؛ لذا امروزه میتوانیم متن منبع اصلی سیدرضی یعنی تحریر مفصل نامه را بدون اعمال تقطیعات سید رضی، ملاحظه کنیم و آن را مستقلا مورد بررسی قرار دهیم و در مورد اصالت بخشهای اختلافاتی دو تحریر مختلف نامهی مزبور داوری کنیم.
@sulaym
🔻بخش ۲ از ۲ (ادامه از بخش اول)
(۴)
در بخش سوم ارائه، با دقت در فضای صدور نامه و متن آن نشان دادم که چرا تحریر مفصل از نامه را نمیتوان از لحاظ تاریخی اصیل دانست.
این نامه در شرایطی جنگی و به نیت جذب نیرو برای لشکر نوشته شده تا در کوی و برزن کوفه خوانده شود و مردم با شنیدن آن به شرکت در مبارزه علیه تجاوزات و تعدیهای شامیان و یا خوارج ترغیب شوند.
اضافاتی که در تحریر مفصل نامه مشاهده میشود، از هدف این نامه بسیار دور است و به جای ترغیب، مخاطب را درگیر بحثهای اعتقادی و تاریخی ریز جدلی کرده است. تحلیل متن این افزودهها نیز حکایت از آن دارد که راویانی متأخر، با استفاده از منابع سنی و با نیات جدلی، مواردی ناهمگون را به اینجا و آنجای نامه افزودهاند و بدین وسیله، نامه را از هدف اصلیاش منحرف کردهاند.
در ارائهی خود، با ذکر مثالهایی نشان دادم که چگونه بخشهای متفاوت تحریر بلند، یکپارچگی و همگنی متن نامه را بهم زدهاند. تحریر کوتاه نامه، تنها به مروری کلی بر تاریخ خلافت و حقانیت امیرالمومنین علیهالسلام اکتفا کرده است. اما در تحریر بلند، توضیحات و حاشیههایی جدلی در میانهی متن نامه افزوده شده و از افرادی فرعی و کماهمیت نام برده شده و به سخنان افراد مختلف و اتفاقات جزئی تاریخی استناد شده است که بیشتر این مطالب را عینا میتوان در دیگر منابع اهل سنت نیز مشاهده کرد. این افزودهها منجر به آشفتگی و بهمریختگی متن تحریر بلند نامه شده است.
⭕️ یکی از این افزودههای جزئی، فقره مورد نظر ماست. بر اساس آنچه گفته شد، به نظر میرسد راوی (سازنده) تحریر بلند نامه، مناسب دیده که در متن نامه پس از یادکرد عائشه (در جریان جنگ جمل) به منظور قدح وی، اخباری در نکوهش کلٌی زنان را بیافزاید و در راستای همان سیاست جدلی، از متن روایتی معروف میان اهل سنت کمک گرفته است که حکایت از نقصان عقل و ایمان زنان دارد. (نمونه ای از نقلهای سنی این حدیث از ابن عمر در صحیح مسلم)
با تقطیع این بخش از نامه مفصل و ثبت آن به صورت مستقل در خصائصالأئمه و سپس انتقال آن به نهجالبلاغة، متن بخش اول خطبه ۸۰ شکل گرفته است.
(۵)
گفتنی است نقل تحریر مختصر نامه، به دو کتاب الغارات و الامامةوالسیاسة منحصر نمیشود و در منابع متقدمی چون کتب ابومخنف (م. ۱۵۷ق)، العقد الفرید از ابن عبدربه (م. ۳۲۸ق) و کتب شیخ مفید (م. ۴۱۳ق) نیز میتوان تحریرهای دیگری از آن یافت. در هیچ یک از این تحریرهای مختصر و قدیمیتر نامه، اثری از بحث نکوهش زنان وجود ندارد.
در این میان، به خصوص نقل کتاب الجمل ابومخنف و نیز خطبه ۱۷۲ نهج البلاغة از همین نامه از اهمیت ویژهای برخوردارند.
کتاب الجمل ابومخنف از این جهت مهم است که نویسنده متقدم آن، به دنبال ثبت سخنان مرتبط با جنگ جمل بوده است. از آنجا که این بخش نکوهش زنان در تحریر بلند نامه، دقیقا در بخش مرتبط با جنگ جمل آمده است، انتظار میرفت که در نقل ابومخنف مشاهده شود. اما در نقل کتاب الجمل ابیمخنف عبارتی دال بر نکوهش زنان به چشم نمیخورد.
اشتراک متنی قابل توجه خطبه ۱۷۲ نهجالبلاغة با تحریر کوتاه نامه به نقل الغارات، نیز نشانگر دسترسی جداگانه سیدرضی به تحریر کوتاه نامه است. بخش جنگ جمل از نامه در نقل خطبه ۱۷۲ نیز کامل به نظر میرسد، اما باز خالی از نکوهش زنان است. بنابراین، اگر بخواهیم تنها از دریچه نهجالبلاغة به این نامه نگاه کنیم، باز میبایست بین نقلهایی که سید رضی از تحریر کوتاه (خطبه ۱۷۲) و تحریر بلند نامه (خطبه ۸۰) آورده است، فقط یکی را انتخاب نماییم. به عبارت دیگر نمیتوان همزمان هر دو خطبه را سخن امیرالمومنین علیه السلام دانست.
✨ در نهایت میتوان نتیجه گرفت که بخش اول خطبه ۸۰ نهجالبلاغه در حقیقت قطعهای از تحریر مفصل و تحریفشده از نامه است که توسط راویان متاخر و با بهرهگیری از منابع سنی به تحریر متقدم نامه افزوده شده است.
قابل توجه است که بخش دوم این خطبه نیز، در متقدمترین منابع به عنوان سخن خلیفه دوم، عمر بن خطاب، ذکر شده که سازوکار انتساب آن به امیرالمومنین ع نیازمند پژوهشهای مستقل است.
🔸 لازم به ذکر است تفصیل این بحث، با ذکر ارجاعات و دلایل تکمیلی، به زودی در قالب مقالهای مستقل منتشر خواهد شد.
🔸 «تأملی منبعشناسانه در برخی از احادیث مرتبط با زنان»
ارائه محمد قندهاری در جلسه هفتم کارگاه تصویر زن در نهج البلاغه (انجمن شیعیان دانشگاه نورثوسترن)
9 اسفند 99 | 27 فوریه 2021
┄┅══✧•✧══┅┄
👇 کانال تلگرام آقای قندهاری هم معرفی میشود.
🆔️ https://t.me/sulaym
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
#️⃣ #دروازه_بهشت
⚜ سلام و تحیت
🔸️اینبار دست تقدیر مارا باخانواده ای روبرو کرده که فقر شدید گریبانگیرشان شده و متأسفانه صاحبخانه هم آنها را جواب کرده چرا که توان پرداخت اجاره و پول رهن را ندارندخانم خانواده بیماراست و هر هفته نیاز به تزریق انسولین دارند
✨ اما توان تامین آن راهم ندارند خواستیم ان شاءالله دست در دست هم داده ویاعلی گفته و در این ماه مبارک کمکهای خود را به کارت زیر واریز فرمایید باشد که ان شاءالله بتوانیم گره ای از زندگی این بندگان خدا باز نماییم.
۶۰۶۳
۷۳۱۰
۸۴۰۸
۸۵۸۳
🎗بنام قاسمی
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
#️⃣ #دروازه_بهشت
💠 برای خانواده ای نیازمند که دوفرزند دختر ۱۱ و ۷ ساله دارند
🔹️نیازمند تلویزیون هستیم هر بزرگواری که امکان کمک در این زمینه را دارند لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایند.
📞 ۰۹۳۶۸۳۷۲۱۱۹
👤 بنام قاسمی
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
مهمترین ویژگی خانمها.mp3
3.56M
🎵#فایل_صوتی
✔#مدیریت_روابط_زوجین (۲۰)
📌 مهمترین ویژگی خانم ها
💥خانمم خیلی دیر حاضر میشه
🐞 اگر سوسک ها صورتی بودند ...
❗صدای نازک، ویژگی یا لوس شدن ؟!
🔻میزان حساسیت خانمها به چه معناست؟
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
🔻دوره مدیریت ترس و اضطراب کودکان
▪شناخت اضطراب و نشانههای آن
▪ریشههای اضطراب و درمان آن
▪برخورد صحیح با ترسهای طبیعی و غیر طبیعی
▪جلوگیری از آسیبهای اضطراب مثل افت تحصیلی و افسردگی
⏱ زمان دوره: از ۹ اردیبهشت شنبهها ساعت ۱۶ تا ۱۸
🧭 مکان دوره: کانون آموزش خانواده شهید همراهیان واقع در بلوار خرمرودی
📱پشتیبانی: تشکیل گروه مجازی و بارگزاری صوت و فایلهای جلسه
💶 هزینه دوره: ۳۵۰ هزارتومان (به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) میتوان با تخفیف ۱۵ درصدی به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان تهیه کنید.)
💳 شماره حساب جهت واریز وجه:
۶۰۳۷۹۹۷۵۳۰۲۸۲۲۰۲سید کمال حسینی یمین 📞 جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبتنام در دوره با شماره ۰۹۰۳۶۵۶۸۷۳۶ تماس بگیرید. 🔻تلگرام @hoseiniyamninkamal @andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
🔻دوره مبانی و مهارتهای تربیت فرزند
▪کلیات فرزند پروری
▪105 تکنیک فرزند پروری برای 2 تا 14 سال
▪چطوری فرزندانی عاقل تربیت کنیم
▪نقشه راه ، تربیت فرزند برای 20 سال بعد
▪آشنایی با آهنگ رشد کودک
▪آشنایی با نیازهای ضروری کودکان در حوزه روح و روان
⏱ زمان دوره: از ۴ اردیبهشت دوشنبهّها ساعت ۱۶ تا ۱۸
🧭 مکان دوره: کانون آموزش خانواده شهید همراهیان واقع در بلوار خرمرودی
📱پشتیبانی: تشکیل گروه مجازی و بارگزاری صوت و فایلهای جلسه
💶 هزینه دوره: ۵۰۰ هزارتومان (به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) میتوان با تخفیف ۴۰ درصدی به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان تهیه کنید.)
💳 شماره حساب جهت واریز وجه:
۶۰۳۷۹۹۷۵۳۰۲۸۲۲۰۲سید کمال حسینی یمین 📞 جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبتنام در دوره با شماره ۰۹۰۳۶۵۶۸۷۳۶ تماس بگیرید. 🔻 تلگرام @hoseiniyamanikamal @andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
🔻دوره تربیت جنسی کودکان
▪️مسئولیت تربیت جنسی کودک بر عهده کیست؟
▪️از چه سنی باید تربیت جنسی را شروع کنیم؟
▪️چگونه از بروز مشکلات جنسی در فرزندمان پیشگیری کنیم؟
▪️به کنجکاویهای جنسی فرزندمان چگونه پاسخ دهیم؟
▪️چگونه کودکمان را در برابر سوء استفادههای جنسی ایمن کنیم؟
▪️چگونه مسئله خودارضایی را درمان کنیم؟
⏱ زمان دوره: از ۶ اردیبهشت چهارشنبهها ساعت ۱۶ تا ۱۸
🧭 مکان دوره: کانون آموزش خانواده شهید همراهیان واقع در بلوار خرمرودی
📱پشتیبانی: تشکیل گروه مجازی و بارگزاری صوت و فایلهای جلسه
💶 هزینه دوره: ۳۵۰ هزارتومان (به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) میتوان تا پایان وقت جمعه با تخفیف ۱۵ درصدی به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان تهیه کنید.)
💳 شماره حساب جهت واریز وجه:
۶۰۳۷۹۹۷۵۳۰۲۸۲۲۰۲سید کمال حسینی یمین 📞 جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبتنام در دوره با شماره ۰۹۰۳۶۵۶۸۷۳۶ تماس بگیرید. 🔻تلگرام @hoseiniyamanikamal @andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
33.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 مرکز جامع تحکیم خانواده استان همدان_خانواده مهر:
✅ مشاوره خانواده،ازدواج،کودک ونوجوان،فردی ،تحلیل فیلم روانشناسی ،کارگاه وکلاس آموزشی.
✍با مجوز سازمان نظام روانشناسی
🟧 کانال ایتا @tahkimekhaanevade
☎️ تلفن تماس
٠٩١٨٢٠٠١٧٧٠
٠٨١٣٢۶۴٣۴٣٠
🌐 سایت مرکز sayehbanemehr.ir
📸 اینستا گرام Safirann.ir
📧 ایمیل مرکز
Tahkimekhaanevade@gmail.com
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن
#️⃣ #دروازه_بهشت
💠 سلام استاد
ببخشید پانزدهم تاریخ اجاره این بندگان خدا بود که فرمودین هر ماه اطلاع بدم
اجرتون با امام حسین
┄┅══✧•✧══┅┄
✍ دو خانواده هست که هر کدام یک و دویست اجاره میدهند.
بسم الله
🆔️ @hosseiniyamin
@andishehdini |حـسـیـنـےیـمـیـن