eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
10.1هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
2.4هزار ویدیو
261 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5922428931004172376.mp3
9.26M
🌺چکیده تفسیر جزء بیست و هفتم مفسر:استاد زارعی (ستاد مهارت‌های تفسیر قرآن کریم) تحت نظارت حجه الاسلام والمسلمین قرائتی 🔆گروه قرآنی مصیر https://eitaa.com/antihalghe
📌بررسی چگونگی شکل گیری جریان‌های معنوی نوظهور در بستر تاریخ ♦️ ظهور گرایش‌های معنوی در دنیای مدرن بدون توجه به حوزه جغرافیایی آن پدیده، نشان دهنده نوعی بازگشت بشر به درون خود و نارضایتی از دنیای مادی زده است. در این میان با توجه به تحولات سیاسی و اجتماعی در جوامع مختلف و نقش این گرایش‌های معنوی جدید که به نوعی بازگشت به سنت‌های معنوی تاریخی دانسته می‌شوند تحقیق پیرامون چیستی و چگونگی‌های این دین‌های نوین را لازم می‌کند. 🔹به همین دلیل با حجت الاسلام و المسلمین حسین عرب، عضو پژوهشکده ادیان و فِرَق پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) و نویسنده کتاب بی‌نقاب (نگاهی دقیق‌تر به جریان شیطان گرایی) به گفت‌و‌گو نشسته ایم تا با پشت پرده معنویت‌های نوظهور بیشتر آشنا شویم. 🔸ادامه این گفت‌و‌گو را از لینک زیر مشاهده بفرمایید: 👉 https://jamannews.ir/139902315526/
⭕️⭕️ عرفان های بدلی دستپخت غرب برای آینده بشر 🔸 دولت امریکا و صهیونیسم بین الملل رویای تسلط بر جهان را در سر داشته و مدعی تشکیل حکومت واحد جهانی هستند! 🔸 آمریکایی ها با برنامه ریزی وسیع و هدفگذاری درباره آینده، قرن 21 را قرن امریکا قلمداد کرده اند. در این زمینه مراکز پژوهشی و تحقیقاتی در راستای ایجاد معنویت و سبک زندگی دلبخواه امریکایی ها، تحقیقات گسترده ای برای دریافت راهکارهای مناسب جهت سلطه بر جهان بویژه جهان اسلام انجام داده اند. 🔸 بخشی از آنچه از مراکز پژوهشی و تحقیقاتی غرب به عنوان نسخه مقابله با دین گرایی و اسلام گرایی مردم غرب بیرون آمده است نشان می دهد که شبه معنویت ها و عرفان های بدلی در این ساختار نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. 🔸 بخشی از این نسخه امریکایی_صهیونیستی عبارت اند از: 1. ایجاد انحراف دینی با تشکیل گروه های مذهبی غیر سنتی و بومی با هدف ترویج خرافات دینی و دنیوی کردن دین 2. ایجاد گروه ها و فرقه های جادوگری، خرافه پرستی و شیطان پرستی با همان هدف انحرافات دینی و دنیوی کردن دین 🔸 این دو مقوله از بارزترین شیوه های عملی غرب برای مداخله در تغییر نگرش مردم است و بدین وسیله تمام سعی خود را به کار بسته اند تا از گسترش تفکرات اسلامی و در نهایت تفکرات خدامحورانه جلوگیری نمایند. https://eitaa.com/antihalghe
🇵🇸 فتح قدس با سپاه صاحب الزمان عج بزودی ان شاالله ✌️ نقاش: مهدی آقازاده https://eitaa.com/antihalghe
📌کشورهای مختلف با «فرقه»های مُخلّ نظم و قانون چگونه رفتار می‌کنند؟ در گزارش زیر به شیوه برخورد سه کشور با فرقه‌ها یا عناصر فرقه‌ای پرداخته شده است که از منظر حکومت آن کشورها، مخل نظم و قانون و امنیت محسوب شده‌اند یا می‌شوند. https://jamannews.ir/139903015533
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيٓ أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ ... [این است‌] ماه رمضان كه قرآن در آن نازل شده، قرآنی كه سراسرش هدایتگر مردم است و دارای دلایلی روشن از هدایت می‌باشد، و مایه جدایی [حق از باطل‌] است... (بقره،۱۸۵) 🍀 طرح بهار قرآن 🍀 1⃣ فایل صوتی قرائت جزء 28 به روش تحدیر (تندخوانی) 2⃣ فایل صوتی چکیده تفسیر جزء 28 👇👇👇
4_5924532910928431455.mp3
9.32M
🌺چکیده تفسیر جزء بیست و هشتم مفسر:استاد زارعی (ستاد مهارت‌های تفسیر قرآن کریم) تحت نظارت حجه الاسلام والمسلمین قرائتی 🔆گروه قرآنی مصیر https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فتنه یهود اینگونه است: ◀️ اهل سنت : مردم غزه شیعه یا پیرو شیعیان هستند به آنها کمک نکنید! ◀️ تشیع : مردم غزه دشمن شیعه و اهل بیت هستند به آنها کمک نکنید! https://eitaa.com/antihalghe
بسم‌الله الرحمن الرحیم نقد و بررسی تشیع انگلیسی 🔹جلسه اول: مفهوم شناسی تشیع انگلیسی🔷 ❇️مفهوم شناسی : قبل از طرح واژه تشیع انگلیسی، واژه اسلام آمریکایی مطرح شده است. 🔵 سید قطب (یکی از اندیشمندان مسلمان مصری) اولین بار واژه اسلام آمریکایی را مطرح کردند. درمقابل اسلام آمریکایی، اسلام راستین قرار دارد. 🔵کلیدواژه اسلام آمریکایی توسط حضرت امام( ره) اولین بار درسخنرانی سال 1362 پرداختند، مطرح شد. 🔵 سپس این کلیدواژه در منظومه فکری مقام معظم رهبری (حفظه الله) بارها مطرح شده و ایشان اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی مطرح کردند و ویژگی هایی برای این دو قرائت از اسلام بیان نمودند. ❇️شاخه های اسلام آمریکایی : 1⃣اسلام متحجر⬅️ داشتن قرائت تند، خشن و افراطی نسبت به اسلام وخارج کردن بسیاری از مسلمانان از دایره دین. نتیجه =ایجاد جنگ های داخلی 2⃣اسلام سکولار ⬅️منحصر کردن دین درمباحث فردی و عبادی. نتیجه :جداسازی دین از سیاست. 🔹واژه در سالهای اخیر در گفتمان انقلاب اسلامی مطرح شده و در هدف و نتیجه با اسلام آمریکایی مشترک است. ❇️علت نامگذاری تشیع انگلیسی : 1⃣تلاش و فعالیت های استعمار انگلیس به هدایت و گسترش رفتارهای فرقه گرایانه در شیعه 2⃣قرار گرفتن انگلیس به عنوان پایگاهی برای جریانهای فرقه‌گرایی شیعه ❗️تشیع_انگلیسی وصف یک اندیشه است و منظور فرد یا گروهی خاص نیست. ❇️ اهداف دشمنان اسلام از تقویت تشیع انگلیسی: 1⃣تبدیل کردن جاذبه های اسلام ناب به دافعه 2⃣ به خدمت گرفتن افراد وگروه های شیعی برای مقابله با آرمان های انقلاب و ایجاد مانع برای حرکت های طاغوت ستیزانه اسلام ناب. حجةالاسلام مسلم منفرد https://eitaa.com/antihalghe
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيٓ أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ ... [این است‌] ماه رمضان كه قرآن در آن نازل شده، قرآنی كه سراسرش هدایتگر مردم است و دارای دلایلی روشن از هدایت می‌باشد، و مایه جدایی [حق از باطل‌] است... (بقره،۱۸۵) 🍀 طرح بهار قرآن 🍀 1⃣ فایل صوتی قرائت جزء 29 و 30 به روش تحدیر (تندخوانی) 2⃣ فایل صوتی چکیده تفسیر جزء 29 و 30 👇👇👇
4_5929058255975221086.mp3
10.78M
🌺چکیده تفسیر جزء بیست و نهم مفسر:استاد زارعی (ستاد مهارت‌های تفسیر قرآن کریم) تحت نظارت حجه الاسلام والمسلمین قرائتی 🔆گروه قرآنی مصیر https://eitaa.com/antihalghe
4_5929058255975221089.mp3
7.74M
🌺چکیده تفسیر جزء سی مفسر:استاد زارعی (ستاد مهارت‌های تفسیر قرآن کریم) تحت نظارت حجه الاسلام والمسلمین قرائتی 🔆گروه قرآنی مصیر https://eitaa.com/antihalghe
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
بسم‌الله الرحمن الرحیم نقد و بررسی تشیع انگلیسی 🔹جلسه اول: مفهوم شناسی تشیع انگلیسی🔷 ❇️مفهوم ش
﷽ ✔️جریان شیرازی‌ها در یک نگاه👇 🔹 جلسه دوم _ جریان‌های مروج تشیع انگلیسی _ جریان شیرازی‌ها🔹 💠 این جریان در ابتدا توسط سیدمحمد شیرازی فرزند سید مهدی به نیت⬅️ گسترش ابعاد سیاسی مذهبی دین اسلام پایه گذاری شد ولی در ادامه فراز و فرودهای فراوانی داشته که به بررسی اجمالی آن می‌پردازیم: ✳️فرزندان سیدمهدی حسینی شیرازی : _ سید محمد _ سید حسن _ سید صادق _ سید مجتبی ✳️بزرگترین چالش زندگی سیدمحمد شیرازی، اعلام مرجعیت او بود که توسط علمای آن زمان رد شد. علت رد مرجعیت توسط مراجع مطرح ⬅️ نداشتن شخصیت برجسته‌ی علمی. مخالفان مرجعیت او علمای زیر بودند: ⭕ آیت الله شیخ یوسف حائری خراسانی (ره): «ایشان قطعا مجتهد نیست و لذا تقلید از وی جایز نمی باشد.» ⭕ آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی (ره): «نه نزد ما درس خوانده و نه در حوزه نجف تا به علمش پی برده باشیم. اجتهاد او نزد ما به دلیل شرعی محرز نیست.» ⭕ آیت الله خویی (ره): «چون شخص مذکور تحصیلاتی در حوزه علمیه نجف اشرف نداشته و از تحقیقات علمی و حوزوی در دسترس نیست، اجتهادش برای ما ثابت نشده است. علامه حجت الاسلام و المسلمین شیخ یوسف خراسانی حایری، دامت برکاته نظر به عدم اجتهاد وی داده‌اند و ایشان از اوضاع او از ما آگاه تر است.» ❌ در مقابل شیرازی ها شروع به حمله و توهین به این علماء کرده تا جایی که سیادت آیت الله خویی (ره) را زیر سوال بردند. ✳️سیدمحمد شیرازی، در زمینه‌های مختلف مذهبی_سیاسی فعال بود و رهبری دو مجموعه را بر عهده داشت. 1⃣ مجموعه‌ای با رویکرد مذهبی ⬅️ برادرش سید حسن شیرازی مدیریت این مجموعه را برعهده داشت. برخی ویژگی‌های این مجموعه : _ وجود تفکرات تند و افراطی در این مجموعه _ پررنگ بودن تقابل بین شیعه و سنی _ دور بودن از مسائل سیاسی و انجام فعالیت‌های صرفا مذهبی _ مقابله با تفکرات کمونیستی 2⃣مجموعه‌ای با رویکرد سیاسی تحت عنوان "جنبش الطلائع الرسالیة (پیشروان مکتبی یا مبلغان طلایه دار)" ⬅️سید محمد تقی مدرسی مدیریت این مجموعه را برعهده داشت. برخی ویژگی‌های این مجموعه : _ انجام فعالیت های حزبی (هر چند از عنوان حزب استفاده نمی‌کردند) _ قرار دادن مرجعیت سیدمحمد شیرازی در راس هرم خود _ قرابت در برخی افکار و اندیشه با اخوان المسلمین 📌 ️نکته :فعالیت این جنبش با ورود سید محمد شیرازی به ایران، در ایران ادامه پیدا کرد! ✳️الطلائع الرسالیة در کربلا تشکیل شد ولی با استقرار سیدمحمدشیرازی گسترش پیدا کرد. این جنبش دارای شورای مدیریت بود و اعضای شورا مکلف به پیشبرد اهداف جنبش در کشورهای حاشیه خلیج فارس شدند و بر همین اساس این جنبش سه سازمان زیر نظر خود تشکیل داد: ❇️1⃣الثورة الإسلامیة فی الجزیرة العربیة که با هدف شکل دادن فعالیت های انقلابی در عربستان سعودی به رهبری شیخ حسن صفار شکل گرفت. ❇️2⃣الجبهة الإسلامیة لتحریر البحرین با هدف سرکوبی حکومت آل خلیفه و برپایی حکومت اسلامی به رهبری سید هادی مدرسی شکل گرفت. ❇️3⃣ منظمة العمل الإسلامی العراقی که با رهبری شیخ جاسم الاسدی معروف به محسن الحسینی در عراق شکل گرفت. این سازمان اسلامی برای پیکار مسلحانه ارزش زیادی قائل بود. ✳️مواضع سید محمد شیرازی نسبت به حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی: نظر ایشان راجع به امام (ره) و انقلاب در ابتدا مثبت بود. در جریان تبعید امام خمینی(ره) به عراق و در سفر به کربلا سید استقبال بسیار گرمی از ایشان کرد. در ابتدای جنگ ایران و عراق نیز علیه رژیم بعث موضع گیری می‌کرد و فتوا به کفر رژیم بعث عراق داد و امت اسلام در سراسر جهان را به پیکار با رژیم بعث عراق دعوت می‌کرد. اما پس از مدتی با اوج گرفتن فعالیتهای حزب الدعوه (خط نجف) و حمایت انقلاب ایران از این حزب که به نوعی رقیب شیرازی‌ها (خط کربلا) در عراق محسوب می‌شد، به مرور روابط سیدمحمد شیرازی با انقلاب اسلامی ایران تیره و تار شد و مواضع و نظرات جدید ایشان مانند جایگزینی شورای مرجعیت به جای ولایت فقیه و تخطئه جنگ ایران و عراق در کتابها و عملکرد ایشان محوریت پیدا کرد. ❎ سر انجام بر اثر مخالفتهای نزدیکان و فرزندان ایشان بر سر جایگزینی شورای مرجعیت به جای ولایت فقیه و زیر سوال بردن ادامه جنگ با عراق، دو تن از فرزندان ایشان دستگیر شدند و فعالیتهای بیت ایشان تحت نظارت قرار گرفت و ایشان درسها و فعالیتهای عمومی خود را تعطیل کرد. ایشان در سال 1380 شمسی دچار سکته مغزی شد و درگذشت و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) دفن شد. مقام معظم رهبری در پیامی رحلت ایشان را تسلیت گفتند. حجة الاسلام مسلم منفرد ادامه دارد... https://eitaa.com/antihalghe
📌آسیب‌شناسی فرقه‌های نوظهور ♦️فرقه ها، مجموعه آسیب هایی را در دو سطح فردی و اجتماعی، متوجه قربانی و جامعه می سازند که در تحقیقات جامعه شناسان و محققان مورد ارزیابی و احصاء قرار گرفته اند. 🔹«مارگارت تالر سینگر»، محقق فرقه های انحرافی، آسیب های فرق را به چند دسته تقسیم می‌کند: آسیب های فردی و خانوادگی. آسیب های ناشی از به کارگیری روش های مجاب سازی روانی و کنترل ذهنی پیچیده توسط فرقه ها. آسیب های اقتصادی، سیاسی و امنیتی. 🔸وی در این رابطه مینویسد: «فرقه ها برخی از بهترین اذهان جامعه را از آموزش و افکار مثبت، منحرف میکنند. بسیاری افراد به فرقه ها کشانده شدند؛ جایی که تمام سالهای عمرشان را فقط برای قدرت و منافع رهبر فرقه صرف نموده اند. آنها بهترین سال‌های زندگیشان را از دست دادهاند و در صورت جدایی، ممکن است نتوانند توانایی‌ها و استعدادهای قبلیشان را به کار گیرند.» 🔹«به علت تعهد کاملی که از اعضا خواسته میشود…فرقه ها آسیب بسیار جدی به روش دموکراتیک زندگی ما میزنند. آنها عمداً جلوی اهداف تحصیلی و شغلی را میگیرند، خانواده ها را از هم می‌گسلند، روابط شخصی را به درگیری میکشانند و پیروان را به اعطای پس انداز، متعلقات و سایر دارایی های خود وادار می نمایند. در بسیاری از موارد، عواقب عضویت در فرقه، خردکننده، دراز مدت و گاه غیرقابل جبران است.» منبع: روشنا https://jamannews.ir/139903025523
🔴🔴 ترویج خرافات با شبه عرفان های بومی 🔻 در نوشته های گذشته به این موضوع اشاره کردیم که چطور مراکز پژوهشی در غرب برای به بیراهه فرستادن مردم از طریق درست و یا طریقی که دلبخواه آنان نیست برنامه ریزی می کنند. 🔻 ایجاد انحراف دینی با تشکیل گروه های مذهبی غیر سنتی و بومی با هدف ترویج خرافات دینی و دنیوی کردن دین یکی از مهمترین راهکارهای مقابله و به انحراف کشاندن موج معنویت خواهی و دین داری مردم بود که این راهکار متاسفانه در بسیاری از جوامع به نتایج مورد نظر سران کفر رسیده است. 🔻 کشور ما نیز گرچه آسیب هایی کمتری از آنچه در برخی از کشورها بوجود آمده، نداشته است اما به جهت هجمه فراوان به آن و نقطه هدف در این استراتژی امریکایی صهیونیستی در این زمینه متحمل خساراتی معنوی و فرهنگی شده است. 🔻 این مدل گروه ها که غالبا به فکر انحراف و خارج کردن افراد از مسیر اصلی هستند با هدف ترویج خرافات به اسم راه رسیدن به کمال و معنویت مدل های گوناگونی داشته است. 🔻 از مهمترین این فرقه های به ظاهر بومی که متد خود را بر اساس روش های شبه معنوی غربی و شرقی در ایران بکار برده اند می توان به عرفان حلقه، عرفان دروغین ایلیا رام الله، روش های منحرف مدعیان دروغین و فرقه های نظیر گروهک شیرازی، منصور هاشمی خراسانی و... اشاره کرد. https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 یک مُدعی دروغین دیگر همچون احمدالحسن ، دکتر سایان ، منصور هاشمی خراسانی و.. هرچند در نگاه اول روش ادعای این افراد مضحک و ناپخته به نظر برسد، اما باید توجه داشت این رذل صفتان هم باعث وهن دین شده و هم باعث گمراهی عده ای که آگاهی و اطلاعات کافی در زمینه دین ندارند. زیست مهدوی در آخرالزمان بسیار سخت است " - طبق روایات ما، تا قبل از ظهور حضرت ولیعصر، دجال های بسیاری ادعای مهدویت ، ادعای مشاهده و ارتباط مستقیم و مخصوص و ادعای سفارت دارند. خواهشأ دستگاه های نظارتی کشور، هوشیار و فعال باشند!.. اللهم عجل لولیک الفرج🙏 https://eitaa.com/antihalghe
🌺 علیه السلام: آگاه باشيد! امروز، روزى است كه خداوند آن را براى شما عيد قرار داده و شما را شايسته آن ساخته است. پس خدا را ياد كنيد تا شما را ياد كند و او را بخوانيد تا مستجاب كند و فطره خود را بپردازيد كه سنّت پيامبر شما و تكليفى واجب از سوى پروردگارتان است. ألا وإنَّ هذَا اليَومَ يَومٌ جَعَلَهُ اللّهُ لَكُم عيدا وجَعَلَكُم لَهُ أهلاً، فَاذكُرُوا اللّهَ يَذكُركُم وَادعوهُ يُستَجَب لَكُم، وأدّوا فِطرَتَكُم؛ فَإِنَّها سُنَّةُ نَبِيِّكُم، وفَريضَةٌ واجِبَةٌ مِن رَبِّكُم من لا يحضره الفقيه جلد۱ صفحه ۵۲۲
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
﷽ ✔️جریان شیرازی‌ها در یک نگاه👇 🔹 جلسه دوم _ جریان‌های مروج تشیع انگلیسی _ جریان شیرازی‌ها🔹 💠 این
﷽ ادامه جریان شناسی شیرازی‌ها👇 🔹 جلسه سوم_ جریان‌های مروج تشیع انگلیسی _ جریان شیرازی‌ها🔹 : ✳️بعد از وفات سید محمد شیرازی درسال 1380، سید صادق شیرازی توسط بیت شیرازی ها و بدون داشتن هیچ تاییدیه علمی به یک باره از سوی شبکه‌های ماهواره ای به عنوان مرجع تقلید معرفی شد. پس از آن خط فکری شیرازی ها دچار تغییرات اساسی شد. 🔻بیوگرافی سیدصادق شیرازی: 📌 متولد 1320 در کربلا ✳️اساتید اصلی سید صادق شیرازی ⬅️ 1_ پدرش آیت الله سید مهدی شیرازی 2_ برادرش سید محمد شیرازی 3_ برادرش سید حسن شیرازی ✳️سید صادق تا سن 19 سالگی نزد پدرش تعلیم دید تا اینکه پدرش به دیار باقی شتافت. در فعالیتهای مذهبی ⬅️ از بردارش سید حسن، تاثیر پذیری خاصی داشت ولی بطور کلی بیشترین تاثیرپذیری را از برادرش سیدمحمد داشته است. ✳️مردود بودن اجتهاد سید صادق شیرازی: 1⃣عدم تاییدیه از سوی علمای وقت به دلیل نداشتن شخصیت مطرح از لحاظ مقام علمی بین علما. 2⃣ اجتهاد سید محمد شیرازی که استاد سیدصادق است، توسط علمای متعدد رد شد، در نتیجه به طریق اولی اجتهاد سید صادق شیرازی مردود می‌باشد. ✳️سیدصادق شیرازی با تأسیس شبکه های ماهواره ای متعدد، سعی در تبلیغ مرجعیت خود را دارد. 💠 شیرازی‌ها در دوره جدید: شیرازی ها پس از درگذشت سیدمحمد شیرازی، علیرغم اینکه در ظاهر برای ایشان احترام خاصی قائلند ولی در نظریه پردازی و فعالیهایشان از نظریات وی عبور کردند به عنوان نمونه سیدمحمد شیرازی در کتابهایش نظریه ولایت فقیه را به اثبات میرساند و از آن دفاع میکند ولی در شیرازی ها در دوره جدید به تقابل نظری و عملی با ولایت فقیه میپردازند. ✳️ با معرفی سید صادق به عنوان مرجع، شیرازی ها از دغدغه های سیاسی و تربیتی خود فاصله گرفته ومتمرکز برفعالیت های 1⃣مذهبی با رویکرد⬅️ فرقه گرایانه و تقابل بین شیعه و سنی و افراط گرایی در مناسک مذهبی 2⃣ تقابل با جمهوری اسلامی ایران و نفی ولایت فقیه شدند. به عنوان مثال، سید در جریان اغتشاشات سال ۱۳۸۸ علنا از اغتشاشگران حمایت کرد. همچمین در جریان آشوب های سال۱۳۹۶ فرزندِ او (سید حسین) ولایت فقیه را به فرعون تشبیه کرده و شهدا و دفاع مقدس را زیر سوال برد و هنگامی که دادگاه ویژه روحانیّت او را برای پاره ای از توضیحات احضار کرد، طرفداران سیدصادق شیرازی به سفارت ایران در لندن حمله کرده و سخنگوی رسمی سیدصادق با حضور در شبکه بی بی سی، از مدافعان حرم با عنوان داعش شیعه! یاد کرد . ✳️دو رویکرد اساسی : 1⃣ تقابل مستقیم با نظام جمهوری اسلامی ایران و وسیله قرار دادن فعالیتهای مذهبی خود جهت تقابل با نظام (مانند نامگذاری روز نصرت عسکریین در مقابل روز جهانی قدس، نامگذاری هفته برائت در مقابله با هفته وحدت و...) 2⃣ ️فعالیت گسترده رسانه‌ای با محوریت تبلیغ مرجعیت سید صادق شیرازی ✳️هدف از این تبلیغات گسترده ⬅️معرفی کردن خود به عنوان جریان اصلی تشیع و تصاحب حاکمیت اصلی شیعی می‌باشد؛ به همین دلیل معمولا برای موسسات و رسانه‌های خود را با عناوین جهانی و بین المللی انتخاب می کنند. ⁉ شیرازی‌ها در برابر این پرسش که هزینه سرسام آور شبکه‌های ماهواره‌ای شبانه روزی و تشکیلات وابسته به آنها از کجا تامین میشود هیچگاه پاسخ روشنی نداده اند و تنها راه تامین این هزینه‌ها را وجوهات شرعی معرفی کرده‌اند! حجت الاسلام مسلم منفرد https://eitaa.com/antihalghe
🔴انحرافات صریح فرقه حلقه‼️ ♻️ ویژگی های قرآن و احکام اسلام در سخن مولا علی ع در نهج البلاغه شریف: کتاب پروردگار میان شماست، که بیان کننده ی حلال و حرام، واجب و مستحب، ناسخ و منسوخ، مباح و ممنوع، خاص و عام، پندها و مثل ها، مطلق و مقید، محکم و متشابه می باشد. عبارات مجمل خود را تفسیر و نکات پیچیده خود را روشن می کند، از واجباتی که پیمان شناسایی آن را گرفت و مستحباتی که آگاهی از آنها لازم نیست. قسمتی از احکام دینی در قرآن واجب شمرده شد، که ناسخ آن در سنت پیامبر ص آمده، و بعضی از آن، در سنت پیامبر واجب شده که در کتاب خدا ترک آن مجاز بوده است، بعضی از واجبات، وقت محدودی داشته که در آینده از بین رفته است. محرمات الهی از هم جدا می باشند: برخی از آن ها گناهان بزرگ است که وعده آتش دارد و بعضی کوچک که وعده بخشش داده است، و برخی از اعمال که اندکش مقبول و در انجام بیشتر آن آزادند. (خطبه اول نهج البلاغه شریف)