eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
11.1هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.5هزار ویدیو
274 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
کتایون ریاحی این فعالیت های بشردوستانه با رنگ و لعاب دیپلماسی عمومی را با حمایت بنیاد خیریه خودش به نام انجام میدهد. کیش مهر کتایون (کمک) بنیادی نیکوکارانه و مستقل است که در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ با شماره 185 به ثبت رسیده است.دفتر اصلی بنیاد کمک در جزیره کیش قرار دارد. 🔺کمی بیشتر درباره بنیاد کمک: اهــداف و مأموریـت هـا: فعالیت پایه و اصلی بنیاد، کمک به کودکان ناشنوای مادرزادی است که نیازمند جراحی کاشت حلزونی گوش هستند و با این کمک نه تنها از موهبت شنوایی بهره مند میگردند بلکه میتوانند در مدارس عادی با کودکان هم سن خود به تحصیل و آموزش بپردازند و مانند سایرین به زندگی خود ادامه دهند. بنیاد کمک با همکاری سازمان بهزیستی کشور این کودکان را شناسایی می کند. روند درمان ۳۲ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. هیات امنای صرفه جویی ارزی مسئول تهیه "پروتز کاشت" و تأمین بخشی از هزینه فوق میباشد. از کل هزینه درمان ۶ میلیون تومان سهم خانواده باقی میماند که بنیاد کمک بخشی از سهم خانواده را به عهده میگیرد (۳ میلیون تومان) و سعی دارد درمان پس از جراحی را پیگیری و اطلاع رسانی کند. https://eitaa.com/antihalghe
بنیاد کمک که فعالیت های مشکوکی در کشورهای آفریقایی داشته است. https://eitaa.com/antihalghe
همسر کتایون ریاحی فرد بسیار ثروتمند و از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. https://eitaa.com/antihalghe
کتایون ریاحی در کنار همسرش و فرزندش پوریا رحیمیان https://eitaa.com/antihalghe
بخشی از مصاحبه یکی از مجلات با کتایون ریاحی درباره تاسیس بنیاد کمک: این مشكلات، شما را در این دو سال به اندازه چند سال پیر كرده است؟ من از پیر شدن نمی‌ترسم، البته پیر به مفهومی دیگر. همه چیز را از این منظر نگاه می‌كنم كه ‼️پیر درونم تغذیه شود و این پیر می‌تواند مشوق و راهنمایم باشد. با همه این مشكلات سراغ راه‌اندازی دفتر تهران هم رفتید؟ با شور و اشتیاق! در مقابل مشكلات، همیشه افرادی هستند كه با كمك و مهرشان، امید را زنده نگه می‌دارند كه دفتر تهران با پشتیبانی و مهر آنان راه‌اندازی شد. قرار است در آنجا كارهای فرهنگی انجام دهیم. طرح‌هایی داریم برای گروه ناشنوایان و البته دیگر كودكان. ترجیح ما در دفتر تهران كارهای فرهنگی است كه عواید آن به كودكان ناشنوا تعلق بگیرد. كوچك بودن جزیره كیش و محدود بودن در جزیره، ما را تشویق به راه‌اندازی دفتری در تهران كرد البته با كارهای گسترده‌تر. بزرگ‌ترین هدف ما بعد از كمك به ناشنوایان برای شنیدن، برای آنان كه از نعمت شنوایی بهره‌مندند، گوش شنوای پیام‌های زیبای مهر و دوستی را آرزومندیم. ‼️ به همین دلیل كلاس‌هایی با حضور اساتید خوب این كار در حوزه خودشناسی، انسان‌شناسی و... برگزار خواهیم كرد. دوستان و همكاران هنرمندم هم در این كارها كمك خواهند كرد. 🔺نکته مهم ترویج نوعی معنویت آمریکایی در پوشش موسسه خیریه است. https://eitaa.com/antihalghe
خدا در بندِ انسان، الهیات اومانیستی در آثار نیل دونالد والش ◾️وقتی سخن از عرفان و معنویت به میان می‌‏آید، شاید نخستین مفهومی که جلوه‌‏گر شود، مفهوم خدا و ارتباط با جلوه‌‏های او باشد؛ ولی در معنویت‏‌های نوپدیدی همچون «تفکر نوین»، رویکرد کاملاً تغییر می‏‌کند و «معنویت خدامحور»، تبدیل به «معنویت انسان‌‏محور» می‌‏شود. جنبش تفکر نوین که در بستر تمدن سکولار، رویش و گسترش داشته، با تأسی به اندیشه‏‌های تمدن غربی، اومانیسم را محور معنویت خویش قرار داده است. https://eitaa.com/antihalghe
🔻 جریانات باستانگراها در طول سال به بهانه‌های مختلف به ترویج جشن‌های باستانی می‌پردازند. این کار اگر به هدف پاسداری از فرهنگ بومی باشد، اشکالی ندارد. اما مشکل اینجاست که این جریانات غالباً در پی شرارت و مقابله علیه اسلام هستند. به همین خاطر پشت جشن‌های باستانی مخفی می‌شوند. جالب اینکه هر جشنی که به سودشان نباشد را سانسور و بایکوت می‌کنند. از جمله جشن باستانی ۲۲ بهمن را...! بله درست شنیدید! جشن باستانی ۲۲ بهمن! مردمان ایران باستان، این روز را جشن می‌گرفتند! آن هم به عنوان روزی که ایزدِ باد، نسیم رحمت و برکت بر این سرزمین می‌فرستد. روزی که اصطلاحاً جشن بادبَرَه (یا باذوَرَه) خوانده می‌شد.[۱] پی‌نوشت: [۱]. ابوریحان بیرونی، آثار الباقیه، ترجمه اکبر داناسرشت، تهران: نشر امیرکبیر، ۱۳۶۳. ص ۳۵۳ ؛ ابوريحان بيرونى، الآثار الباقية عن القرون الخالية، تهران، مركز نشر ميراث مكتوب، ۱۴۲۲ ه.ق، ص ۲۸۳ ؛ رضا مرادی غیاث آبادی، فرهنگنامه ایران، تهران: پژوهش‌های ایرانی، ۱۳۹۳، ص ۲۶۰. @ir_bastan https://eitaa.com/antihalghe