eitaa logo
آنتی نفوذ @Mohsen5541
3.4هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
14.3هزار ویدیو
101 فایل
آنچه از جریان نفوذ باید بدانیم @Mohsen5541
مشاهده در ایتا
دانلود
639.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ درخواست یکی از مردم آبادان از رئیس‌جمهور 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
آنتی نفوذ @Mohsen5541
✅ درخواست یکی از مردم آبادان از رئیس‌جمهور 📡 #آنتی_نفوذ_قم / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqo
✅ رئیسی: تا رفع مشکلات مدام به خوزستان سفر می‌کنم رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری آبادان: 🔹‌به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به سرعت عملیات آواربرداری انجام شود.‌ 🔹این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌ 🔹حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگان. 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
🌑 مجری برنامه اعجوبه‎ها عزادار شد مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک: 🔹بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام ۲ نفر جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند. 🔹این حادثه که ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله "حامد سلطانی" مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند. 🔹 ۲ مصدوم که "حامد سلطانی" ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند. 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
9.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️طعمه‌ای به اسم مردم؛ جنگ رسانه‌ای غرب بر سر اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 🔻ویدئویی از افشاگری، برنامه‌ریزی وسرمایه گذاری دشمنان داخلی و خارجی کشور، جهت متشنج کردن جامعه عمومی ایران 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
آنتی نفوذ @Mohsen5541
✅ واکاوی ابعاد مختلف تعریف مکتب امام خمینی ( ره ) 👈قسمت دوم نکته مهم دیگر اینکه میان ابعاد شخصیت
✅واکاوی ابعاد مختلف تحریف مکتب امام خمینی ( ره) 👈قسمت سوم شاخص‌های خط امام(ره) از منظر مقام معظم رهبری خط امام(ره) به معنای چارچوب و اصول کلی حاکم بر اندیشه و سیره عملی امام می‌باشد. درواقع، خط به مثابه چارچوبی است که وقتی در ارتباط با یک اندیشمند یا رهبر سیاسی از خط فکری یا خط سیاسی وی بحث می‌شود، منظور همان چارچوب کلی حاکم بر اندیشه یا سیره سیاسی وی است که به عنوان آبشخور و پشتوانه سایر حوزه‌های فکری و عملی وی محسوب می‌شود. مقام معظم رهبری در تعریف خط امام(ره) می‌فرمایند: «خط امام، یعنی آن مسلک و سلوک حکومتی امام امت. یعنی چیزی که تفسیرکننده نظام جمهوری اسلامی است.»[1] به بیان دیگر، از آنجا که منظومه فکری و سیره عملی امام(ره) دارای مبنای واحد(مبتنی بر بینش توحیدی) و همچنین دارای ساختاربندی و مفصل­بندی مناسب در ارتباط با مسائل روز جامعه و جهان هستند، می‌توان از آن منظومه و سیره به عنوان یک مکتب نظری و عملی نام برد که در اینجا از آن تعبیر به خط امام(ره) می‌شود. مهمترین خصوصیات، ویژگی‌ها و اصول حاکم بر خط امام(ره) از دیدگاه مقام معظم رهبری عبارتند از: 1. اثباتِ اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی اسلام آمریکایی به عنوان اسلام سکولارها و متحجرین، نقطه مقابل اسلام ناب محمدی از دیدگاه امام خمینی(ره) محسوب می‌شود.[2] از این‌رو، ایشان در کنار تلاش برای اثبات اسلام ناب محمدی، اسلام آمریکایی را نفی و طرد می‌کردند. از دیدگاه مقام معظم رهبری، «اولین و اصلی‌ترین نقطه در مبانی امام و نظرات امام، مسئله‌ی اسلام ناب محمدی است؛ یعنی اسلام ظلم‌ستیز، اسلام عدالتخواه، اسلام مجاهد، اسلام طرفدار محرومان، اسلام مدافع حقوق پابرهنگان و رنجدیدگان و مستضعفان. در مقابل این اسلام، امام اصطلاح «اسلام آمریکائی» را در فرهنگ سیاسی ما وارد کرد. اسلام آمریکائی، یعنی اسلام تشریفاتی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل ظلم، در مقابل زیاده‌خواهی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل دست‌اندازی به حقوق مظلومان، اسلام کمک به زورگویان، اسلام کمک به اقویا، اسلامی که با همه‌ی اینها می‌سازد. این اسلام را امام نامگذاری کرد: اسلام آمریکائی.»[3] درواقع، برخورداری از ویژگی‌هایی(بویژه در ارتباط با دسته دوم، یعنی متحجرین) چون مقدس‌نمایی، قشری‌نگری و سطحی‌نگری، عوام‌گرایی و عوام‌زدگی، نگاه ابزاری به دین، کم‌توجهی به تفکر و تعقل، تنگ‌نظری و واپس‌گرایی، کج‌اندیشی و کم‌فهمی، عدم‌توجه و درک صحیح نسبت به نقش زمان و مکان در اجتهاد و مسائل مستحدثه و... سبب شده بود که امام(ره) در مبارزه با مصادیق این نگرش‌ها،‌ که در تفکر وهابی‌گری، اخباری‌گری، انجمن حجتیه و... بروز و ظهور یافته بود، اهتمام داشته باشند. امام در منشور روحانیت، ضمن اینکه به خدمات روحانیون در ابعاد مختلف در طول تاریخ اشاره می‌کنند، از مسئله تلخی با عنوان تحجر یاد می‌کنند.در یکی از عبارات امام خمینی تصریح شده که انقلاب اسلامی آمده تا با انحرافات درون اسلام مقابله کند، بخش اعظم این انحراف مربوط به سنت اخباری گری در جهان تشیع است. بر اساس این سنت و نگاه از منابع چهارگانه‌ای که می شود به آن رجوع کرد؛ سه منبع کتاب و اجماع و عقل رخت برمی‌بندد و صرفاً منبع سنت با نگرشی گزینشی برجسته می‌شود. امام در منشور روحانیت درباره متحجران عبارت‌هایی چون «مارهای خوش خط و خال، ولایتی‌های دیروز، مدعیان امروز» و...بکار می‌برند. ایشان به صراحت از «انجمن حجتیه» نام می‌برند و اشاره می‌کنند که این گروه مخالف فلسفه و عرفان هستند. امام درباره متحجران فرموده‌اند خون دلی که پدر پیرتان از این گروه خورده هرگز از فشارها و گروه‌های دیگر نخورده است. 👇ادامه دارد 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
✅ دولت سیزدهم خلاف رویه دولت‌های قبل، بدون استقراض بودجه را تامین کرد میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه : تلاش کردیم تا با مدیریت هزینه‌ها و مصارف، خلق پول نشود که خوشبختانه در این راه موفق بوده‌ایم‌ بودجه از محل درآمد مالیاتی، درآمد نفتی و سایر درآمدها تامین شده است خلاف آنچه در دولت‌های قبلی انجام می‌شد و این دولت‌ها استقراض می کردند، تلاش این بود که استقراض نداشته باشیم در شش ماه دوم ۱۴۰۰ عملکرد ما معطوف بر مدیریت مصارف بود و در دو ماه ۱۴۰۱ تلاش شد تا با مدیریت مصرف خلق پول نکنیم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
⛔️محمدرضا پهلوی: از بابت‌ کشتار مردم در خیزش ۱۵ خرداد ابداً متأسف‌ نیستم 🔹در پی کشتار وحشیانه مردم ایران به دست محمدرضا پهلوی و سرکوب قیام مردم قم، امام خمینی (ره) این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد. 🔹محمدرضا پهلوی بعداً «طی مصاحبه‌ای اعلام‌ داشت‌ که‌ خود او در سال‌ ۱۹۶۳ دستور تیراندازی داده‌ است‌ و از بابت‌ کاری که‌ کرده‌ ابداً متأسف‌ نیست‌». 🔹حال باگذشت چند دهه از آن جنایت‌ها و سرکوب‌ها، رضا پهلوی فرزند محمدرضا پهلوی اعلام کرده است که می‌خواهد "با مردم ایران سخن بگوید!" 🔹اینکه رضا پهلوی همان دلقک مجالس غربی است و به قول براندازها، برای ارتش خیالی سان می‌بیند، بر کسی پوشیده نیست. حمایت‌های این جریان مخلوع نیز از تحریم‌های ایران توسط آمریکا عیان است. اما آنچه که نمی‌توان از آن گذشت پول‌های هنگفت ملی است که در هنگام فرار از ایران با خود خارج کردند. 🔍 dana.ir/1843455 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نامه‌ی محرمانه‌ای که خبر از فروپاشی یک امپراطوری بزرگ می‌داد؛ ماجرای نامه امام به گورباچف از زبان ادوارد شواردنادزه 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
✅ نمایش مضحکی که حماقت نفتالی بنت پشت پرده آن را لو داد! 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با مدیرکل آژانس بر آنچه «اهمیت پیام روشن و صریح در جلسه هفته آینده شورای حکام» خواند، تاکید کرد. 🔹نفتالی بنت گفته؛ گرچه «دیپلماسی» را راهی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای ترجیح می‌دهیم اما اگر جامعه بین‌المللی این کار را انجام ندهد، همچنان حق خود را برای دفاع و اقدام علیه ایران محفوظ می‌دانیم! 🔹سفر کاملا سیاسی گروسی در حالی رقم خورده که رژیم صهیونیستی بارها به تصریح و تلویح اعلام کرده که علیه برنامه هسته‌ای ایران دست به اقدامات مخرب زده و دانشمندان ایرانی را به شهادت رسانده است. 🔹نخست‌وزیر مستاصل صهیونیست‌ها در همین نمایش هم طاقت نیاورده و با نشان دادن خوی تروریستی خود از ادبیات تهدیدآمیز استفاده کرده است. 🔻استفاده از این ادبیات با دو هدف انجام می‌شود: 🔸توجیه سفر سوال برانگیز و حاشیه‌ساز گروسی به تل‌آویو 🔸کم کردن فشار منتقدان داخلی که به‌شدت نگران هزینه‌ رفتارهای حساب نشده بنت هستند. 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
📸 روایت مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ‎ونشر آثار رهبر انقلاب از شب رحلت امام خمینی (ره) 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
⛔️ این عکس یک تمثیل دقیق و یک نماد کامل از ایرانی‌ست که رئیسی از روحانی تحویل گرفت! آواربرداری از میراث روحانی ... 👌 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom
آنتی نفوذ @Mohsen5541
✅واکاوی ابعاد مختلف تحریف مکتب امام خمینی ( ره) 👈قسمت سوم شاخص‌های خط امام(ره) از منظر مقام معظم ر
✅واکاوی ابعاد مختلف تحریف مکتب امام خمینی (ره ) 👈قسمت چهارم از سوی دیگر، امام(ره) با تلاش در جهت معرفی اسلام به عنوان دینی کامل که برای همه عرصه‌های زندگی بشر برنامه دارد و تأکید بر اینکه دین و سیاست از همدیگر جدا نبوده و دینداری با خردورزی، معضل‌گشایی و... قابل جمع است، به رویارویی با سکولاریسم پرداختند. به عبارت دیگر، قائل شدن نقشی برجسته برای عقل و عقلانیت در فهم دین و اداره جامعه، به گونه‌ای که هم به قشری‌گری و سطحی‌نگری منجر نشود و هم از روح و جوهره اصلی اسلام فاصله نداشته باشد و مهمتر اینکه باعث پیشبرد امور فردی و اجتماعی و بسامانی امر سیاست و حکومت اسلامی شود، از جمله مهمترین ابتکارعمل‌ها و نوآوری‌های امام(ره) است که از یک سو باعث مبارزه با متحجرین و واپس‌گرایان شد و از سوی دیگر از توجه به شرایط زمان و مکان و پیشبرد امور حکومت اسلامی بازنماند. در واقع، امام(ره) با خردورزی خاص خودشان، که برگرفته از فقه اصیل جواهری بود، در عین اینکه شخصیتی چندبعدی داشت و به مسائل مختلف توجه داشتند، تصویری از اسلام و مسلمانی ارائه دادند که از یک سو از کج‌اندیشی‌ها و قشری‌نگری‌های اهل تحجر به دور بود و از سوی دیگر، از تفریط‌گری‌ها و غلتیدن در دامان سکولاریسم روشنفکران نیز مصون بود. از این رو، اسلام امام(ره) مبتنی بر درک شرایط زمان و مکان و مسائل مستحدثه و فاقد هرگونه بن‌بست برای حل معضلات جامعه بود و از این جهت، الگویی شد برای تمامی حق‌طلبانی که به دنبال یافتن الگویی مطلوب از تلفیق دیانت و سیاست می‌گشتند و در عین حال، پاسخ محکمی به کسان و قدرت‌هایی دادند که سال‌ها این تفکر مسموم را در دنیا و از جمله جهان اسلام ترویج می‌کردند که دین ناتوان از اداره جامعه و حکومت و همچنین ناتوان از پیشبرد امور سیاسی و اجتماعی است. بنابراین، اسلام ناب محمدی، که امام(ره) مروج آن بودند، در شرایط کنونی نیز در نقطه مقابل افراط‌گرایی‌های گروهک‌هایی(با نگاه تحجرآمیز به دین) مانند داعش و همچنین تفریط‌گری‌های روشنفکران مروج سکولاریسم در جهان اسلام و حتی در کشور خودمان، که به مثابه دو لبه یک قیچی درصدد اضمحلال، تجزیه و نابودی مبانی دینی و هویتی اصیل ما می‌باشند، قرار دارد. حاصل سخن این‌که اسلام ناب از دیدگاه امام، اسلام متّکی به کتاب و سنّت است که با فکر روشن، با آشنایی با زمان و مکان، با شیوه و مِتُد علمیِ جاافتاده و تکمیل‌شده‌ در حوزه‌های علمیّه، استنباط می‌شود و به دست می‌آید. البتّه مشخص است که هرکسی هم که آن مِتُد را بلد است، قادر نیست؛ باید فکر روشن داشته باشد، باید آشنا با زمان و مکان باشد، باید نیازهای بالفعل جوامع بشری و جوامع اسلامی را بشناسد، باید دشمن را بشناسد، نحوه‌ی دشمنی‌های او را بداند، آن‌وقت می‌تواند اسلام ناب را مشخّص کند و بشناسد و بشناساند. 👇ادامه دارد 📡 / عضویت👇 https://eitaa.com/antinofoozeqom