🔻متنی کوتاه اما حاویِ پیامهایی بلند؛ از «اقتدار» تا «پاسخگویی»
💠 فارغ از اظهار نظرهای متعدد و مختلف دربارۀ محتوای یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا؛ پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله سید مجتبی خامنه ای (مُد ظله العالی) که برخی اصرار دارند با هیجان و احساسات آن را تفسیر کنند؛ چند جنبۀ مهم سیاسی و مدیریتی داشت.
🔹 مهمترین جنبه، تأکید بر مسئولیتپذیری تصمیمگیران و مجریان بود؛ به این معنا که وقتی یک مسیر با اصرار و تعهدِ مسئولان دنبال میشود، مسئولیت نتایج آن نیز متوجه همان افراد خواهد بود.
🔹 دومین جنبۀ مهم این بود که رهبر انقلاب، ضمن حفظ موضع نظارتی و اعلام دیدگاه مستقل خود، فرصت اجرای پیشنهاد مسئولان را فراهم کرده اند؛ رویکردی که از یکسو مانع انسداد تصمیمگیری و از سویِ دیگر مانع گُمشدن و کم رنگ شدنِ نقشها و مسئولیتها میشود.
🔹 سومین جنبه، قرار گرفتن مردم و رهبری در جایگاه نظارت بر اجرای تعهدات است، که این مهم، بر اهمیت شفافیت و پاسخگویی میافزاید.
✍️ مجید محمدی
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
رهتوشه مبلغین جریان شیرازی
‼️به نظر شما جناب سید صادق شیرازی چه رهتوشه تبلیغی را برای معممینی که از طرف او در برخی نقاط کشور مشغول تبلیغ میشوند پیشنهاد داده است.
⁉️ آیا مبلغین جریان شیرازی از شمر و یزید زمانه کنونی نیز سخنی می گویند یا این که فقط جرأت دارند علیه شمر و یزید سال 61 هجری تریبونداری کنند.
⁉️ آیا جناب سید صادق شیرازی به مبلغینش سفارش کرده است که در مورد مظلومیت شیعیان عراق و سوریه و لبنان و... سخنرانی کنند یا این که اجازه داده است فقط از مظلومیت امام حسین علیه السلام دم بزنند.
⁉️ آیا در مورد خون پاک امام شهید انقلاب اسلامی، سرداران و دلیرمردان نظام و دخترکان مینابی هم به انها سفارشی کرده است یا به بیان مظلومیت سرداران کربلا و دخترکان خیمهگاه حسینی اکتفا میکنند؟
🌐 #آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
قابل توجه خودعمارپندارها
🔹آیتالله العظمی سبحانی در خصوص حج امثال فرمودند«نباید این فریضه الهی تحت تأثیر مسائل سیاسی قرار بگیرد. بر اساس گزارشهای موجود، حج امسال یکی از محترمانهترین و عزتمندانهترین دورههای حضور زائران ایرانی در سرزمین وحی بوده است.»
💢کاش آن خودعمارپندارهایی که مدام مطالبه تعطیلی حج امسال را داشتند و با برجسته کردن به گروگان گرفتن حجاج، مسئولان نظام را به خیانت متهم میکردند، کمی در موضعگیریهای عجولانهشان تجدید نظر کنند
🌐 #آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
🔻 در دامِ دوگانهسازی!
▪️ در جمعهای که گذشت، جناب عبدالحمید در ضمن ادعاهایی نظیر این که «باید مصادرۀ اموال خائنان به وطن متوقف شود»؛ گفته است که: «با سیاست مذهبی نمیتوان ایران را اداره کرد»
♨️ اولاً؛ در جامعهای که دین بخش مهمی از هویت فرهنگی و اجتماعی آن است، حذف یا نفی مؤلفههای دینی از عرصه سیاست ممکن نیست!
♨️ دوماً؛ در روزگاری که گزارۀ مذهب توانسته در همگرایی با دیگر گزارهها در برابر متجاوزان آمریکایی-صهیونی شگفتیهای بسیاری بیافریند و سربلندی ایرانیان را رقم زند، این تقلیلگرایی که خواست دیرین دشمنان بوده است، عجیب نیست؟!
♨️ سوماً؛ در کمترین حالت، از این جملات، دوقطبی کاذب و دروغین میان نهاد دین و نهاد ادارۀ کشور فهمیده می شود، که آن هم در زمانۀ کنونی فقط میتواند قاتل اتحاد ایرانیان باشد ولاغیر!
‼️ به راستی کسی که هویت و حتی تریبونش را نیز از نهاد دین و مذهب دارد و در همین بستر رشد کرده است، بر چه اساسی میتواند اینگونه بیمحابا سالها حضور و تأثیرگذاری جریانات مذهبی در عرصۀ سیاست و مدیریت کشور را نفی کند؟!
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
🔻سوء برداشت از یک متن و امضاء!
♦️ اینکه جنابِ ابطحی پس از خواندن یک متن احساس میکند «بخش بزرگی از انتقام خون رهبر شهید و شهدای جنگ گرفته شده است»، صرفاً و بنا به زعمِ خودش، یک پیش داوریِ احساسی و شتابزده است؛ چرا که انتقام خون شهدا مفهومی بزرگتر و عمیقتر از آن است که بتوان آن را با یک متن یا امضای یک یادداشت، محققشده، تلقی کرد!
♨️ اگر شهدایی جان خود را در مسیر دفاع از کشور، امنیت ملی و عزت مردم فدا کردهاند، انتقام واقعی خون آنان در تثبیت اقتدار، حفظ استقلال، تأمین امنیت پایدار، جلوگیری از تکرار تهدیدها و رسیدن به آرمانها معنا پیدا میکند نه صرفاً در نگارش و امضای چند بند توافق احتمالی. حتی موفقترین توافقها نیز در نهایت یک ابزار و یک مرحله از مسیر بودهاند، نه مقصدِ نهایی!
♦️ اگر با یک یادداشت میتوان «بخش بزرگی از انتقام» را گرفت؛ پس سهمِ هزینههای سنگینی که در میدان نبرد، مقاومت و بازدارندگی پرداخت شده، کجاست؟ آیا احترام به مقام شهدا اقتضا نمیکند که از مصرف سیاسیِ نام و خون آنان، برای تأیید یا ردّ مسائل احتمالی پرهیز شود؟!
#علی_الاصول
#مذاکره
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
مقایسههای بیربطِ آشنا
💢لطفا جای شهید و جلاد را عوض نکیند و از مقایسههای بیربطتان دست بردارید. این روحانی و ظریف بودند که به نظام اسلامی، مردم انقلابی و رهبری شهید ظلم کردند، نه این که مردم به امثال ظریف و روحانی ظلم کرده باشند.
⁉️ آیا تفسیر و توجیههای ظریف و دوگانهگوییهای برجامیاش و انداختن اشتباهات به گردن فرانچسکو و ... ظلم به مردم نبود؟
⁉️ آیا به گروگان گرفتن معیشت مردم برای پیشبرد اهداف برجامی توسط روحانی و اعتماد کاذبش به امریکا و ... ظلم به مردم نبود
‼️ عجبا! هنوز مدت زمان زیادی از دولت هشت ساله روحانی نگذشته و مردم عملکرد ظریف و روحانی را فراموش نکردهاند که اقای اشنا اینگونه تحریفگری میکند.
#علی_الاصول
#مذاکره
🌐 #آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
خطای محاسباتی امثال روحانی
⭕ جدا انگاری رژیم صهیونیستی از آمریکا یکی از خطاهای محاسباتی برخی خواص از جمله حسن روحانی است که در پیام اخیرش آن را منعکس کرده است.
♨️انچه در خاورمیانه اتفاق میافتد محصول یک نقشه مشترک آمریکایی صهیونیستی است که اتاق فرمانش در آمریکا قرار دارد.
🌐 #آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
«قهرمانسازی» به جای «الزام به پاسخگویی»
♨️ با ذکر این نکته که رسانهها همواره بر اساس رسالت و تعهد حرفهای خود ملزم به رعایت انصاف و حقیقتگویی بودهاند؛ روزنامۀ جمهوری اسلامی تحت سرپرستیِ مسیح مهاجری، در رویکردی غیرحرفهای و در تضاد با مواضع گذشتۀ خود نسبت به دیگر دولتها؛ عملکرد دولت فعلی و رئیس جمهور در مذاکرات جاری را، در جایگاهی فراتر از نقد و ارزیابی و با تعابیری همچون «فداکاری تاریخی»، «کار بزرگ» و «هنر بزرگ مدیریت کشور»، ستوده و هرگونه تردید یا انتقاد نسبت به یادداشت تفاهمی با نتایج احتمالی میان ایران و آمریکا را تلویحاً «همصدایی با رژیم صهیونیستی» خوانده است!
❕جناب مهاجری!
♨️ اولاً؛ اداره کشور قطعاً نیازمند مدیریت و تصمیمگیری است اما موفقیت یا ناکامی در مسئولیت را نمیتوان صرفاً با توصیفات احساسی و ستایشآمیز سنجید. ثانیاً؛ آیا افکار عمومی حق ندارد دربارۀ پیامدهای احتمالی یادداشت تفاهم با آمریکا پرسشگری کند؟!
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
«اگر»هایی که عبرت شدند
🔹️سردستهی عقبماندگی دهه نود کشور گفته: «... آمریکا اگر به راستی به خطا بودن سیاست گذشته پیبرده و میخواهد از ناامن کردن منطقه دست بردارد، باید این رژیم(صهیونیستی) سفاک را کنترل کند».
🔸« اگر» گفتن امثال ایشون هم قصهای دارد!. این بند خدا هنوز در افکارو اندیشهاش نسبت به دشمن اول مردم ایران لفظ اگر به کار میبرد!.
🔘 میگویند شخصی تیم فوتبال تشکیل داد، تو مسابقه سی_چهل تا گل خوردند، بعد از بازی گفت: بهجاش ما کاپ اخلاق گرفتیم، اگر تلاش نمیکردیم حتی میتوانستیم هفتاد تا گل بخوریم، اما نخوردیم!.
🔸او بعد از عبرت شدن هم «اگر» را برای امریکا به کار میبرد، یعنی فراموش کرده که همان قمارباز امریکایی بود که کل معاهده، داشته و آورده دولت ایشان را پاره کرد و تقریبا «هیج» برایشان به ارمغان آورد!
‼️چی شده که امروزه دستاورد نداشتن، برای برخی کلاس شده است؟! نکنه برخی نیاز به واکسن ملت مبعوث شده دارند تا نکبت بدهبره را از افکارشون بزداید.
#مذاکره
#مرگ_بر_آمریکا
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
⚠️ قابل توجه مخاطبان گرامی آنتی سکولار
🔘 با توجه به نوع کنشگری برخی چهرههای حوزوی در فضای مجازی، تلاش میشود به صورت روزانه گزارشی مختصر و مفید از این کنشگریها در کانال آنتی سکولار ارائه شود.
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
کدام صلحِ پایدار
♨️ رسانهای نوشته: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفتند: «تندروها توان مانعتراشی برای رسیدن به توافق را ندارند. به نظر من این چارچوب نشاندهنده عزم جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده برای رسیدن به صلح پایدار است هرچند یاد گرفتیم بهصورت قطعی اظهارنظر کنیم و بیشتر در حد ابراز امیدواری است. پس از آتشبس، رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری مذاکرات اسلامآباد در بالاترین سطح ممکن، نشان داد در جمهوری اسلامی ایران اراده برای رسیدن به تفاهم و توافق وجود دارد. تفاهم تقریباً محقق شده است.»
✍️ پ.ن
🔹حالا این آدم کی هست که عنوان نماینده ادوار مجلس بهش میچسبانند تا موجه شود، و از طرفی به مردم کف خیابان وصله تندرو میزنند!
🔹بله! ایشون محمودصادقی اصلاحطلب است که دههی نود هم با تخریب انقلابیها و دلسوزان، برچسب دلواپس، کاسبان تحریم و ... میزد و از بانیان تحمیل برجام بر ملت ایران بود
🔹حالا این آدم که بوی کباب به مشامش خورده دوباره با ادبیات فریبکارانه دنبال صلح پایدار بین ایران و آمریکا است. آن هم زمانی که یک قماربازِ انساننمایی مثل ترامپ، رهبر انقلاب را به شهادت رسانده
❌ یکی نیست بگه اخه سادهلوحِ بیبصیرت، اگرچه در مذاکرات کنونی تلاش میشود به برخی از حقوق مردم دست پیدا کنیم، اما دشمنی ایران و آمریکا به گونهای نیست که با مذاکرات کنونی از میان برداشته شود که اینگونه دم از صلح پایدار میزنید
#مرگ_بر_آمریکا
#مذاکره
🌐 #آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻محافظهکاری در کربلا؟!!
‼️ گفت: اگر در کوفه میماندم، دین نداشتم و اگر با شما باشم، دنیایم در خطر است!!
💥 امام حسین علیه السلام پاسخ داد ...
#امام_حسین
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir