eitaa logo
آنتی سکولار
16.4هزار دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
53 فایل
♨️دشمن، سیاستی را طراحی کرد که از قم "آنتی تِز انقلاب" درست کند؛ یعنی همانطور که انقلاب از حوزۀ علمیۀ قم جوشید، یک ضدّ انقلاب هم از قم به وجود بیاورد (امام خامنه ای؛89/8/4) 🌐تحلیل خرده نظریه های غیرانقلابی ادمین کانال: @admin_antisecular
مشاهده در ایتا
دانلود
مقایسه‌‌های بی‌ربطِ آشنا 💢لطفا جای شهید و جلاد را عوض نکیند و از مقایسه‌های بی‌ربطتان دست بردارید. این روحانی و ظریف بودند که به نظام اسلامی، مردم انقلابی و رهبری شهید ظلم کردند، نه این که مردم به امثال ظریف و روحانی ظلم کرده باشند. ⁉️ آیا تفسیر و توجیه‌های ظریف و دوگانه‌گویی‌های برجامی‌اش و انداختن اشتباهات به گردن فرانچسکو و ... ظلم به مردم نبود؟ ⁉️ آیا به گروگان گرفتن معیشت مردم برای پیشبرد اهداف برجامی توسط روحانی و اعتماد کاذبش به امریکا و ... ظلم به مردم نبود ‼️ عجبا! هنوز مدت زمان زیادی از دولت هشت ساله روحانی نگذشته و مردم عملکرد ظریف و روحانی را فراموش نکرده‌اند که اقای اشنا این‌گونه تحریف‌گری می‌کند. 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
خطای محاسباتی امثال روحانی ⭕ جدا انگاری رژیم صهیونیستی از آمریکا یکی از خطاهای محاسباتی برخی خواص از جمله حسن روحانی است که در پیام اخیرش آن را منعکس کرده است. ♨️انچه در خاورمیانه اتفاق می‌افتد محصول یک نقشه مشترک آمریکایی صهیونیستی است که اتاق فرمانش در آمریکا قرار دارد. 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
«قهرمان‌سازی» به جای «الزام به پاسخگویی» ♨️ با ذکر این نکته که رسانه‌ها همواره بر اساس رسالت و تعهد حرفه‌ای خود ملزم به رعایت انصاف و حقیقت‌گویی بوده‌اند؛ روزنامۀ جمهوری اسلامی تحت سرپرستیِ مسیح مهاجری، در رویکردی غیرحرفه‌ای و در تضاد با مواضع گذشتۀ خود نسبت به دیگر دولت‌ها؛ عملکرد دولت فعلی و رئیس جمهور در مذاکرات جاری را، در جایگاهی فراتر از نقد و ارزیابی و با تعابیری همچون «فداکاری تاریخی»، «کار بزرگ» و «هنر بزرگ مدیریت کشور»، ستوده و هرگونه تردید یا انتقاد نسبت به یادداشت تفاهمی با نتایج احتمالی میان ایران و آمریکا را تلویحاً «همصدایی با رژیم صهیونیستی» خوانده است! ❕جناب مهاجری! ♨️ اولاً؛ اداره کشور قطعاً نیازمند مدیریت و تصمیم‌گیری است اما موفقیت یا ناکامی در مسئولیت را نمی‌توان صرفاً با توصیفات احساسی و ستایش‌آمیز سنجید. ثانیاً؛ آیا افکار عمومی حق ندارد دربارۀ پیامدهای احتمالی یادداشت تفاهم با آمریکا پرسشگری کند؟! 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
«اگر»هایی که عبرت شدند 🔹️سردسته‌ی عقب‌ماندگی دهه نود کشور گفته: «... آمریکا اگر به راستی به خطا بودن سیاست گذشته پی‌برده و می‌خواهد از ناامن کردن منطقه دست بردارد، باید این رژیم(صهیونیستی) سفاک را کنترل کند». 🔸« اگر» گفتن امثال ایشون هم قصه‌ای دارد!. این بند خدا هنوز در افکارو اندیشه‌اش نسبت به دشمن اول مردم ایران لفظ اگر به کار می‌برد!. 🔘 می‌گویند شخصی تیم فوتبال تشکیل داد، تو مسابقه سی_چهل تا گل خوردند، بعد از بازی گفت: به‌جاش ما کاپ اخلاق گرفتیم، اگر تلاش نمی‌کردیم حتی می‌توانستیم هفتاد تا گل بخوریم، اما نخوردیم!. 🔸او بعد از عبرت شدن هم «اگر» را برای امریکا به کار می‌برد، یعنی فراموش کرده که همان قمارباز امریکایی بود که کل معاهده، داشته‌ و آورده دولت ایشان را پاره کرد و تقریبا «هیج» برایشان به ارمغان آورد! ‼️چی شده که امروزه دستاورد نداشتن، برای برخی کلاس شده است؟! نکنه برخی نیاز به واکسن ملت مبعوث شده دارند تا نکبت بده‌بره را از افکارشون بزداید. 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
⚠️ قابل توجه مخاطبان گرامی آنتی سکولار 🔘 با توجه به نوع کنشگری برخی چهره‌های حوزوی در فضای مجازی، تلاش می‌شود به صورت روزانه گزارشی مختصر و مفید از این کنشگری‌ها در کانال آنتی سکولار ارائه شود. 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
کدام صلحِ پایدار ♨️ رسانه‌ای نوشته: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفتند: «تندروها توان مانع‌تراشی برای رسیدن به توافق را ندارند. به نظر من این چارچوب نشان‌دهنده عزم جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده برای رسیدن به صلح پایدار است هرچند یاد گرفتیم به‌صورت قطعی اظهارنظر کنیم و بیشتر در حد ابراز امیدواری است. پس از آتش‌بس، رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری مذاکرات اسلام‌آباد در بالاترین سطح ممکن، نشان داد در جمهوری اسلامی ایران اراده برای رسیدن به تفاهم و توافق وجود دارد. تفاهم تقریباً محقق شده است.» ✍️ پ.ن 🔹حالا این آدم کی هست که عنوان نماینده ادوار مجلس بهش می‌چسبانند تا موجه شود، و از طرفی به مردم کف خیابان وصله تندرو می‌زنند! 🔹بله! ایشون محمودصادقی اصلاح‌طلب است که دهه‌ی نود هم با تخریب انقلابی‌ها و دلسوزان، برچسب دلواپس، کاسبان تحریم و ... می‌زد و از بانیان تحمیل برجام بر ملت ایران بود 🔹حالا این آدم که بوی کباب به مشامش خورده دوباره با ادبیات فریب‌کارانه دنبال صلح پایدار بین ایران و آمریکا است. آن هم زمانی که یک قماربازِ انسان‌نمایی مثل ترامپ، رهبر انقلاب را به شهادت رسانده ❌ یکی نیست بگه اخه ساده‌لوحِ بی‌بصیرت، اگرچه در مذاکرات کنونی تلاش می‌شود به برخی از حقوق مردم دست پیدا کنیم، اما دشمنی ایران و آمریکا به گونه‌ای نیست که با مذاکرات کنونی از میان برداشته شود که این‌گونه دم از صلح پایدار می‌زنید 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻محافظه‌کاری در کربلا؟!! ‼️ گفت: اگر در کوفه می‌ماندم، دین نداشتم و اگر با شما باشم، دنیایم در خطر است!! 💥 امام‌ حسین علیه السلام پاسخ داد ... 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
مبلغ اسلام علوی باشید نه اسلام آمریکایی ❗جناب آیت الله مسعودی خمینی! امثال شما باید مروج آموزه‌های شیعی و علوی باشند نه مبلغ نظریات و تفکرات افراد و جریاناتی که پیرو اسلام آمریکایی هستند 🔹️امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در مورد جنگ فرموده‌اند فَإِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِيَائِهِ... اما شما می‌گویید "کدام آدم عاقلی می‌گوید جنگ امر مطلوبی است جنگ چه در حالت پیروزی و چه شکست، نتیجه آن ویرانی است و امر صحیحی نیست. جنگ برای هیچ‌کس مطلوب نیست." ❌ علاوه بر این اگرچه اکثر مردم ایران ترسی از جنگ ندارند اما دلیرمردان دست به ماشه حاضر در میدان نیز شکایتی از ادامه جنگ ندارند و منتظر حضور جنابعالی و امثال شما و حتی کسانی که علیه آنها مشغول سیاهنمایی هستید نیز نیستند که دیگران را به خط مقدم فرا می‌خوانید 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
در شفقنا چه خبره 📌 دست‌اندرکاران پایگاه اطلاع رسانی شفقنا وابسته به بيت حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی آیا از انجمن حجتیه‌ای بودن و اقدامات پررنگ انجمنی آقای سید حمید خویی باخبر نیستند که این گونه از او حمایت می‌کنند ⁉️ آیا اگر کسی دارای افکار انحرافی باشد اما چون وابسته به بیت مرجعیت است و مثلاً نوه آیت‌الله خویی اعلی‌الله مقامه است، رسانه‌ای مثل شفقنا باید به آن بپردازد 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
تجویز صلح با چشم بستن بر «واقعیات» 🔸 آقای فاضل میبدی از اعضای مجمع اصلاح‌طلب محققین، در یادداشتی ضمن تمجید از امضای تفاهم یادداشت میان ایران و آمریکا از ضرورت صلح و البته سکوت منتقدان، نوشته است! 🔸 صرف نظر از سابقۀ حزبی، خوب است ایشان بداند که هیچ ایرانیِ عاقلی از جنگ استقبال نمی‌کند و هیچ دلسوزی نیز، از کاهش فشار اقتصادی بر مردم ناراحت نمی‌شود؛ اما تفسیر و تبدیل هر انتقادی به برچسب‌هایی نظیر «کاسبی تحریم»، «همراهی با اسرائیل» یا «نفهمیدن درد مردم»؛ صرفاً فرار از پاسخگویی محسوب می‌شود نه چیزِ دیگری! 🔸 اینکه در زمانۀ کنونی اعتماد به مسئولان و حفظ وحدت ملی از ضروریات است به جای خود، اما تاریخ و تجربه ثابت کرده است که ایرانیان همواره به کیفیت، ضمانت و پیامدهای احتمالیِ مذاکره با دولت تروریست و بدعهد آمریکا خوشبین نبوده و نیستند؛ پس آیا طبق ادعای آقای میبدی، امضای یک یادداشت تفاهم با دشمن می‌تواند رفاه، تا آن حدی که اصلاح طلبان برای آن توقع ایجاد می‌کنند را، به جامعۀ ایرانی بیاورد؟! 🔸 اگر امتیازاتِ نقد به دشمن داده شد و دستاوردها نسیه ماند، شبیه آنچه که جناح ایشان در برجام کرد، چه؟! 👉 آیا این پرسش در مقطع کنونی حق و وظیفۀ ملی نیست؟! 🔸 مگر نه اینکه نقد، منجر به تلنگر و مانع از تکرار اشتباهات پُر خطر می‌شود؛ پس ایشان و دوستانشان به چه سبب از نقد و انتقاد، چنین آشفته‌اند؟! 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
نقد «آری»؛ تقابل‌سازی «خیر» 🔸 در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی «مردم» و «مسئولان» دو موجودیت و گزارۀ جدا و مُنفک از هم نیستند؛ بلکه مسئولان محصول و برآیند جامعه می‌باشند، که در فرآیند انتخاب و انتصاب‌ها گزینش می‌شوند. 🔸 جریانی که موذیانه می‌کوشد تا میان این دو، القای شکاف و دوئیت کند، شاید بتواند در کوتاه مدت هیجان سیاسی ایجاد کند اما باید بداند که این اقدام او، به فاجعۀ تضعیف سرمایۀ اجتماعی و ایجاد شکاف منجر خواهد شد. 🔸 بی‌تردید نقد مسئولان، مطالبه‌گری و پاسخ‌خواهی، از مولفه‌های نشاط و پویاییِ جامعه است؛ اما میان «نقدِ حکمرانی» و القایِ دوگانۀ «مردم-مسئولان» تفاوتی اساسی وجود دارد؛ اولی به اصلاح امور کمک می‌کند اما دومی به فرسایش اعتماد و تضعیف همبستگی ملی منجر می‌شود! ✍️ رضا موسویان 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir